Με ένα απλό, αστικό, τηλεφώνημα στη "Γραμμή του Δημότη" οι πολίτες του δήμου Κοζάνης αναφέρουν στη δημοτική αρχή προβλήματα που συναντούν στην καθημερινότητά τους και ζητούν λύσεις σε θέματα που αφορούν την καθαριότητα, τον ηλεκτροφωτισμό ή άπτονται των αρμοδιοτήτων της δημοτικής αστυνομίας.
Εδώ και έναν μήνα, οι πολίτες μπορούν να τηλεφωνούν στον αριθμό 24610 34000, που έχει θέσει σε λειτουργία ο δήμος Κοζάνης και, σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις, η ανταπόκριση των δημοτών είναι αρκετά ικανοποιητική.
Τα μέχρι στιγμής αιτήματα, όπως καταδεικνύουν τα στατιστικά στοιχεία, "αγγίζουν" τα 700, με το 70% να αφορά ζητήματα καθαριότητας και ανακύκλωσης, το 9% ηλεκτροφωτισμού, το 9% θέματα δημοτικής αστυνομίας και το 12% λοιπές υπηρεσίες. Το 85% του συνόλου των αιτημάτων έχουν ήδη τακτοποιηθεί και οι πολίτες έχουν λάβει ενημέρωση για την εξέλιξή τους, ενώ το υπόλοιπο 15% βρίσκεται σε διαδικασία επίλυσης.
"Η σχέση συνεργασίας του πολίτη με τον δήμο για την επίλυση προβλημάτων της καθημερινότητας απαιτεί την αξιοποίηση τέτοιου είδους εργαλείων" επισημαίνει ο δήμαρχος Κοζάνης Λάζαρος Μαλούτας.
Η λειτουργία της γραμμής δίνει τη δυνατότητα στον πολίτη να καλεί στο τηλεφωνικό κέντρο και να αναφέρει το αίτημά του, το οποίο στη συνέχεια δρομολογείται στο αντίστοιχο τμήμα, που προχωρά στην διεκπεραίωσή του. Ακολουθεί ενημέρωση του δημότη, με τηλεφώνημα, μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο ή email
Εδώ και έναν μήνα, οι πολίτες μπορούν να τηλεφωνούν στον αριθμό 24610 34000, που έχει θέσει σε λειτουργία ο δήμος Κοζάνης και, σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις, η ανταπόκριση των δημοτών είναι αρκετά ικανοποιητική.
Τα μέχρι στιγμής αιτήματα, όπως καταδεικνύουν τα στατιστικά στοιχεία, "αγγίζουν" τα 700, με το 70% να αφορά ζητήματα καθαριότητας και ανακύκλωσης, το 9% ηλεκτροφωτισμού, το 9% θέματα δημοτικής αστυνομίας και το 12% λοιπές υπηρεσίες. Το 85% του συνόλου των αιτημάτων έχουν ήδη τακτοποιηθεί και οι πολίτες έχουν λάβει ενημέρωση για την εξέλιξή τους, ενώ το υπόλοιπο 15% βρίσκεται σε διαδικασία επίλυσης.
"Η σχέση συνεργασίας του πολίτη με τον δήμο για την επίλυση προβλημάτων της καθημερινότητας απαιτεί την αξιοποίηση τέτοιου είδους εργαλείων" επισημαίνει ο δήμαρχος Κοζάνης Λάζαρος Μαλούτας.
Η λειτουργία της γραμμής δίνει τη δυνατότητα στον πολίτη να καλεί στο τηλεφωνικό κέντρο και να αναφέρει το αίτημά του, το οποίο στη συνέχεια δρομολογείται στο αντίστοιχο τμήμα, που προχωρά στην διεκπεραίωσή του. Ακολουθεί ενημέρωση του δημότη, με τηλεφώνημα, μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο ή email
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.