powered by Surfing Waves
Anonymous: Στο χωριό μας λένε: πες μου με ποιον πας,να σου πω ποιος είσαι.
Κ.Τριανταφύλλου, αν διαγράφετε οποία σχόλια/γνώμες είναι αντίθετα με τα δικά σας πιστεύω και δεν εξυπηρετούν τους προϊσταμενους σας αυτό είναι ΦΑΣΙΣΜΟΣ.
Καλή η Εξουσία και τα ωφέλη της αλλά και πονηρή.
Anonymous: https://diavgeia.gov.gr/doc/61%CE%9C4%CE%9F%CE%9B%CE%A47-%CE%A6%CE%A17?inline=true

ΠΟΣΟ ΑΚΡΙΒΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΓΙΑΝΝΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΛΤΑΡΕΙ
Anonymous: ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΣΟΥ?
ΨΑΡΡΟΥ, ΦΛΩΚΟΣ, ΜΟΥΡΙΑΣ, ΚΑΝΤΖΟΥΡΑΣ, ΜΠΕΙΚΑΣ ΣΕ ΚΡΕΜΑΣΑΝ
ΣΤΗ ΨΗΦΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΕΧΕΙ Π ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ Κ. ΣΤΕΡΓΙΟΥ
ΟΠΩΣ ΕΠΡΑΞΕΣ ΤΩΡΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙΣ
ΕΣΠΕΙΡΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΕΡΙΖΕΙΣ
ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΕΙΕΣ ΣΟΥ
ΑΛΛΑ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΙΕΣ ΣΟΥ?
ΦΥΓΕ ΝΑ ΗΓΗΘΕΙ ΑΛΛΟΣ ΤΟΥ
Anonymous: Ξέρει κανείς τι γίνεται εδώ https://www.reddit.com/r/Limnievias/Anonymous: τρεισ παγιδες εχει ο δημρχος σταμουλο καντζουρα κουτσουραAnonymous: Παρέμβαση 3 δημοτικών συμβούλων για την μονάδα αποθείωσης και τον έλεγχο της ρύπανσης

Αγαπητοί συνδημότισσες /τες. 6/1/2022

Έπειτα από μεγάλη πίεση από ομάδα κατοίκων του Δήμου μας, πίεση πολλών μηνών προς την Δημοτική αρχή, την Περιφέρεια και προς τις αρμόδιες υπηρεσίες.

Μάθαμε γιατί και για ποιον λόγο, για ένα μεγάλο διάστημα,
Anonymous: 4 Δεκεμβρίου 2021-1.02μ.μ.
Ο σαραντάρης σε αισχρούς χρωστά την καρέκλα του και τώρα ξεχρεώνει την "εκδούλευση".
Anonymous: 621 Σε περίπτωση που δεν ολοκληρωθεί η ανάπτυξη του Επιχειρηματικού Πάρκου Μαντουδίου με έκδοση της απόφασης του άρθρου 53 παράγραφος 3 του Ν. 3982/2011 η παρούσα απόφαση παύει να είναι σε ισχύ.]
622 Ερώτημα 13 :
623 Έχει εκδοθεί η ως άνω απόφαση ώστε να ισχύει και η ΑΕΠΟ και να λειτουργούν νομίμως οι εγκαταστάσεις;

7 Έλεγχος τήρησης των περιβαλλοντικών όρων της ΑΕΠΟ
«
Anonymous: «6.3 Οι μέσες ημερήσιες τιμές των συνεχών μετρήσεων, τα αποτελέσματα των περιοδικών μετρήσεων των ατμοσφαιρικών εκπομπών, η ημερομηνία διενέργειας των μετρήσεων, το είδος των μετρήσεων, τυχόν παρατηρήσεις και το ονοματεπώνυμο του ελέγξαντος να καταγράφονται σε ημερολόγιο καταγραφής των εκπομπών το οποίο να έχει αριθμημένες σελίδες και να είναι θεωρημένο από τη Δ/νση ΠΕΧΩΣ/ΠΣΕ.»
Ερώτημα 11:<
Anonymous: « 6.2.1 από τις καμίνους έψησης τήξης να λειτουργεί σύστημα συνεχούς μέτρησης και καταγραφής των εκπομπών αιωρούμενων σωματιδίων, ΝΟχ, SOX, CO. Οι μέσες ημερήσιες τιμές εκπομπής δε θα πρέπει να υπερβαίνουν τα όρια της παραγράφου Β1.1.»
Ερώτημα 7:
α)Υπάρχει εγκατεστημένο το σύστημα σε κάθε κάμινο εψησης;
β)Ελέγχεται από την Περιφέρεια η υπέρβαση των ορίων;
« 6.2.2 Στην έξοδο
Anonymous: « 5.1.1.8 Να υποβληθεί, προς έγκριση, στην αρμόδια Υπηρεσία του ΥΠΕΝ (Τμήμα Ποιότητας του αέρα/Δ/νση Κλιματικής Αλλαγής), με κοινοποίηση αυτής και στην υπηρεσίας μας, ένα εξάμηνο πριν από τη λειτουργία του παραπάνω σταθμού και του φούρνου σχετική Τεχνική Έκθεση, η οποία πρέπει τουλάχιστον να περιλαμβάνει :
? Περιγραφή και χαρακτηριστικά της προς εξέταση περιοχής
? Πιθανές παραμέτρους
Anonymous: Eνα σύστημα ξηρής αποθείωσης των καυσαερίων, στον οποίο ψεκάζεται χημικά ενεργή καυστική μαγνησία (MgO), ώστε να εξουδετερώνει το μεγαλύτερο μέρος του υπάρχοντος SO2 και SO3, που υπάρχουν στα καυσαέρια. Τα προϊόντα της αντίδρασης είναι θειώδες μαγνήσιο και θειικό αντίστοιχα, τα οποία συλλέγονται στο φίλτρο καυσαερίων»
Ερώτημα 1:
Υπάρχουν εγκατεστημένες και λειτουργούσες οι ανωτέρω
Anonymous: ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ
Αντωνίου Βούλγαρη του Διονυσίου
Περιφερειακού Συμβούλου
Επικεφαλής Παράταξης ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΤΕΡΕΑ
Διευθ: Κριού 23 Χαλκίδα
e-mail: vouleretria@gmail.com
Χαλκίδα 14.11..2021
Προς: Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας
Γεν. Δ/νση Εσωτερικης Λειτουργίας -Δ/νση Διοίκησης
Τμήμα Συλλογικών Οργάνων
Γραμματεία Περιφερειακού Συμβουλίου

ΘΕΜΑ :
Anonymous: Στην κηδεία του αποθανόντος απο τον κορωνοϊό ιερέα,ιερείς δίπλα στο φέρετρο ΧΩΡΙΣ ΜΑΣΚΑ!!!!!
Anonymous: ΝΑ ΕΙΣΑΙ 70 ΧΡΟΝΩΝ ΝΑΙΙΙΙΙΙ 70 ΧΡΟΝΩΝ ΜΕ ΤΌΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΝΑ ΓΛΥΦΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ ΣΑΝ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΛΥΦΙΤΖΟΥΡΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ 1 ΣΑΡΑΝΤΑΧΡΟΝΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙΣ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΑ ΩΣ ΑΛΛΟΣ ΣΩΤΗΡΑΚΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΚΟΡΕΥΕΣΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΠΟΥ ΣΟΥPowered by Sneeit

Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Ίδρυση Συμβουλίου Σύγχρονου Πολιτισμού και Γραφείου Πολιτιστικού Σχεδιασμού και Προγραμμάτων σε καθε δήμο

Της Μαρίας Ψαρρού, Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού – Πάντειο Πανεπιστήμιο



Στην πρόσφατη πρόταση για μια νέα πολιτιστική πολιτική που συντάχθηκε για λογαριασμό του ΥΠΠΟΤ από μια ομάδα διακεκριμένων εμπειρογνωμόνων και ερευνητών, ανάμεσα σε άλλα επιμέρους ζητήματα που αφορούν στο σύγχρονο πολιτισμό, τίθεται και το ζήτημα της περιφερειακής πολιτιστικής πολιτικής.

Ως ζητούμενο προβάλλεται η αναζήτηση του «σημείου επικουρικότητας και πολιτικής συναρμοδιότητας του ΥΠΠΟΤ με τις περιφέρειες», προκειμένου να αποφευχθεί η αποσπασματικότητα σε επίπεδο δράσεων, οι αλληλοεπικαλύψεις και ενίοτε η διάσταση σε επίπεδο στοχοθεσίας που έχουν ως αποτέλεσμα τη μειωμένη αποτελεσματικότητα και την κατασπατάληση πόρων.

Προς τούτο, προκρίνεται η ίδρυση και λειτουργία σε κάθε Περιφέρεια και Δήμο ενός Συμβουλίου Σύγχρονου Πολιτισμού, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του προτεινόμενου στο νέο οργανόγραμμα Τμήματος Περιφερειακής Πολιτικής του ΥΠΠΟΤ, καθώς επίσης, ενός Γραφείου Πολιτιστικού Σχεδιασμού και Προγραμμάτων. Του εν λόγω Γραφείου, που θα στελεχωθεί από προσωπικό της οικείας Περιφέρειας ή Δήμου και θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του νέου θεσμικού πλαισίου που διέπει τη λειτουργία των Ο.Τ.Α., θα προΐσταται Διευθυντής, τα προσόντα του οποίου θα ορίζονται στη σχετική προκήρυξη της θέσης από την Περιφέρεια ή το Δήμο σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Τμήματος Περιφερειακής Πολιτικής της Γ.Δ. Σύγχρονου Πολιτισμού του Υπουργείου.

Το Συμβούλιο Σύγχρονου Πολιτισμού και ο Διευθυντής, με τη συνεπικουρία και την τεχνική υποστήριξη του Γραφείου, θα συντάσσουν Περιφερειακά ή Δημοτικά Πολιτιστικά Επιχειρησιακά Σχέδια, που θα εγκρίνονται από το Περιφερειακό Συμβούλιο ή το Δημοτικό Συμβούλιο, ενώ τυχόν αποκλίσεις θα πρέπει να αιτιολογούνται πλήρως.

Τα σχέδια αυτά θα υπόκεινται σε αξιολόγηση από το Τμήμα Περιφερειακής Πολιτικής του Υπουργείου, προκειμένου να διαπιστώνεται η εκπλήρωση των κριτηρίων σύγκλισης. Η αξιολόγηση θα δημοσιοποιείται και θα τίθεται σε ανοιχτή διαβούλευση με την Περιφέρεια ή το Δήμο και τα αποτελέσματά της θα αποτελούν οδηγό για τη σύνταξη των μελλοντικών σχεδίων.

Στις προτεινόμενες υποχρεώσεις του ΥΠΠΟΤ συγκαταλέγονται:
  • η εκπόνηση και δημοσίευση σε ετήσια βάση Σχεδίου Σύγκλισης που θα προβλέπει προγράμματα δράσεων – ενισχύσεων,
  • η προκήρυξη σε ετήσια βάση ανταγωνιστικών προγραμμάτων με δυνατότητα συμμετοχής Περιφερειών και Δήμων, καθώς και άλλων δημόσιων και ιδιωτικών φορέων με στόχους που θα προκύπτουν από την εθνική πολιτική,
  • η παροχή υποστήριξης και η ενημέρωση για την εκπόνηση μελετών και ερευνών που αφορούν την περιφερειακή πολιτική,
  • ο προσδιορισμός υποχρεωτικών προδιαγραφών που αφορούν σε υποδομές, λειτουργίες και οργάνωση,
  • η παροχή πιστοποίησης σε τομείς νευραλγικής σημασίας,
  • ο διάλογος με τις Περιφέρειες και τους Δήμους, προκειμένου να διαμορφώσει συνολική άποψη σχετικά με τις ανάγκες, τις λειτουργίες, τις προοπτικές των αντίστοιχων Επιχειρησιακών Σχεδίων,
  • η τεχνική υποστήριξη για την κατάρτιση των Περιφερειακών και Δημοτικών Πολιτιστικών Επιχειρησιακών Σχεδίων,
  • η διοργάνωση ετήσιων συναντήσεων Προγραμματισμού και Απολογισμού της πολιτιστικής πολιτικής των περιφερειών και καθορισμού νέων στόχων και
  • η αξιολόγηση των πολιτιστικών περιφερειακών και δημοτικών επιχειρησιακών σχεδίων. 

Το προωθούμενο μοντέλο περιφερειακής πολιτικής καταφανώς επιδιώκει τη σύγκλιση μεταξύ κεντρικού πολιτικού σχεδιασμού και περιφερειακών στρατηγικών στον τομέα του πολιτισμού, η οποία καθίσταται αναγκαία λόγω της οικονομικής κρίσης αλλά και των διοικητικών μεταρρυθμίσεων που εφαρμόσθηκαν πρόσφατα.

Η μεν οικονομική κρίση που εκδηλώθηκε στη χώρα ως απόρροια των γενικότερων οικονομικών ανακατατάξεων σε παγκόσμιο επίπεδο και είχε ως συνέπεια την υπαγωγή της Ελλάδας σε διεθνή οικονομικό έλεγχο[1], έθεσε ασφυκτικούς περιορισμούς στις δημόσιες δαπάνες για τον πολιτισμό, με αποτέλεσμα η στενότητα χρηματοοικονομικών πόρων να αποτελεί συνθήκη εργασίας[2]. Δεδομένης μάλιστα της φύσης του ισχύοντος μοντέλου πολιτιστικής πολιτικής, που βασίζεται στη συνεργασία μεταξύ υπουργείου και περιφερειακών και τοπικών οργανισμών, είναι εύλογη η οικονομική δυστοκία να επιδρά σε όλο το πεδίο της πολιτιστικής πολιτικής. Ο πολιτισμός θεωρείται εξάλλου εξ ορισμού ευάλωτος στην κρίση (Τσιλίρας, 2010:104).

Οι πόροι των εν λόγω φορέων προέρχονται κυρίως από κρατικές επιχορηγήσεις, ενώ τα επίπεδα χορηγιών[3] παραμένουν χαμηλά, καθώς το θεσμικό πλαίσιο για τη χορηγία που αναπτύχθηκε πολύ πρόσφατα, προσκρούει τόσο σε εμπόδια κουλτούρας προσέλκυσης χορηγών από πολλούς δημόσιους φορείς, αλλά και τη φειδώ του ιδιωτικού τομέα λόγω κρίσης.

Το δε Πρόγραμμα «Καλλικράτης», προέβλεψε στο άρθρο 94 πρόσθετες αρμοδιότητες για τους Δήμους στον τομέα του πολιτισμού[4] και στο άρθρο 186 πρόσθετες αρμοδιότητες για τις Περιφέρειες[5], που σε συνδυασμό με τη συνένωση των δήμων για τη δημιουργία ισχυρότερων μονάδων πρωτοβάθμιας τοπικής αυτοδιοίκησης και την διαφοροποίηση των περιφερειών, επηρέασαν έντονα τους φορείς άσκησης πολιτιστικής πολιτικής σε περιφερειακό και τοπικό επίπεδο.

Υπενθυμίζουμε ότι ο ισχύων κώδικας δήμων και κοινοτήτων (ν.3463/2006), αναφέρει τον πολιτιστικό τομέα ως έναν από τους 7 τομείς αρμοδιοτήτων των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης. Ειδικότερα, βάσει του άρθρου 75, ενθαρρύνεται η ίδρυση πολιτιστικών και πνευματικών κέντρων, καλλιτεχνικών συνόλων, αλλά και η μελέτη και εφαρμογή προγραμμάτων, η διοργάνωση συναυλιών, θεατρικών παραστάσεων και εκδηλώσεων, προωθούνται οι πολιτιστικές ανταλλαγές σε διεθνές επίπεδο, προβλέπεται η αποφασιστική συμμετοχή της τοπικής αυτοδιοίκησης στην ανάπτυξη του τοπικού πολιτιστικού τουρισμού, ενώ της παρέχεται η δυνατότητα ανάληψης της συντήρησης και αξιοποίησης παραδοσιακών και ιστορικών κτιρίων.

Από τα παραπάνω, προκύπτει εύλογα η ανάγκη για υλοποίηση της συγκεκριμένης πρότασης για την πολιτιστική πολιτική τουλάχιστον ως προς το σκέλος της περιφερειακής πολιτικής.

Δεδομένης όμως της ανάδειξης μιας σειράς από προβλήματα στην πολιτιστική πολιτική των δήμων, λόγω της αναδιάρθρωσης των φορέων της τοπικής αυτοδιοίκησης και των υποχρεωτικών συγχωνεύσεων των δημοτικών επιχειρήσεών τους, την δημιουργία νέων, κατά πολύ μεγαλύτερων γεωγραφικών ενοτήτων, των περιορισμένων προϋπολογισμών[6] και της δραματικής συρρίκνωσης του ανθρώπινου δυναμικού, που οφείλεται τόσο στην υπαγωγή της χώρας στον διεθνή οικονομικό έλεγχο όσο και στη διοικητική μεταρρύθμιση, εγείρονται ορισμένα ερωτήματα ως προς τον τρόπο εφαρμογή της:
Υπάρχει ανθρώπινο δυναμικό ικανό να ανταποκριθεί στις προκλήσεις των γραφείων Πολιτιστικού Σχεδιασμού και Προγραμμάτων, δεδομένου ότι συχνά απαντάται χαμηλό επίπεδο εξειδίκευσης[7];
Υπάρχουν οι αναγκαίοι οικονομικοί πόροι για την απρόσκοπτη λειτουργία των κατά τόπους Συμβουλίων Σύγχρονου Πολιτισμού και των αντίστοιχων γραφείων Πολιτιστικού Σχεδιασμού και Προγραμμάτων;
Οι προσλήψεις Διευθυντών των γραφείων Πολιτιστικού Σχεδιασμού και Προγραμμάτων θα επιτραπούν;
Οι Δήμοι και οι Περιφέρειες θα είναι πρόθυμες να αφήσουν την καθημερινή μάχη για τα διαχείριση της καθημερινότητας και να ασχοληθούν επισταμένως με έργα και πρωτοβουλίες για την πολιτιστική ανάπτυξη;
Οι πρωτοβουλίες στον πολιτιστικό τομέα γίνονται αντιληπτές από την πλειοψηφία των αιρετών μείζονος σημασίας για την κοινωνική συνοχή και τη βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη;
Υπάρχουν συντεχνιακά και μικροπολιτικά τοπικά συμφέροντα που θα εναντιωθούν στην υλοποίηση αυτής της πολιτικής;
Η δομή του ίδιου του Υπουργείου και το ανθρώπινό του δυναμικό που στην πλειοψηφία του προέρχεται από τον τομέα της πολιτιστικής κληρονομιάς θα μπορέσει να ανταποκριθεί στις αυξημένες απαιτήσεις του εν λόγω εγχειρήματος;

Οι παραπάνω προβληματισμοί σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να αποτρέψουν ούτε να εμποδίσουν την υλοποίηση της πρότασης. Επισημαίνουν, όμως, επιγραμματικά τις πιθανές προβληματικές περιοχές, οι οποίες θα καθορίσουν εν τέλει αν η πρόταση αυτή θα παραμείνει ευχολόγιο και άσκηση επί χάρτου ή θα μετασχηματιστεί σε ρεαλιστικό μοντέλο και βέλτιστη πρακτική για την περιφερειακή πολιτιστική πολιτική.


[1]Ν.3845/6.5.2010 «Μέτρα για την εφαρμογή του μηχανισμού στήριξης της ελληνικής οικονομίας από τα κράτη-μέλη της ζώνης του ευρώ και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο»

[2]http://www.athensvoice.gr/the-paper/article/325/πολιτισμός-σε -κρίση-1

[3]http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_civ_2_11/07/2010_407239

[4] χορήγηση αδειών ίδρυσης και λειτουργίας ιδιωτικών μουσικών ιδρυμάτων (ωδείων, μουσικών σχολών, χορωδιών, συμφωνικών ορχηστρών και συγκροτημάτων μουσικής δωματίου, η συμμετοχή εκπροσώπου του οικείου δήμου στην οργανωτική επιτροπή φεστιβάλ τοπικής εμβέλειας, η επιχορήγηση φορέων που αναπτύσσουν πολιτιστικού χαρακτήρα δραστηριότητες στη χωρική αρμοδιότητα του δήμου, καθώς και όσων συμβάλλουν στην τουριστική ανάπτυξη και προβολή του, ύστερα από απόφαση του δημοτικού συμβουλίου που λαμβάνεται με πλειοψηφία των δύο τρίτων (2/3) των μελών του.

[5] χορήγηση αδειών ίδρυσης και λειτουργίας Ανώτερων Σχολών Δραματικής Τέχνης, Χορού και Κινηματογράφου, συμμετοχή σε προγράμματα πολιτιστικών και αθλητικών φορέων της περιφέρειας και των δήμων, συντονισμός δράσεων των πολιτιστικών φορέων της περιφέρειας, υλοποίηση πολιτιστικών προγραμμάτων και εκδηλώσεων υπερτοπικής σημασίας, θέσπιση βραβείων, χορηγιών και άλλων μέσων για την ενθάρρυνση της ανάπτυξης των γραμμάτων και των τεχνών, με παράλληλη εποπτεία και ενίσχυση συλλόγων και φορέων που επιδιώκουν αντίστοιχους σκοπούς, κοινή οργάνωση με τοπικούς φορείς πολιτιστικών εκδηλώσεων με σκοπό τη διατήρηση της τοπικής πολιτιστικής κληρονομιάς και τη διάδοσή της στους νέους.

[6] Επτακοίλη Γ. & Πουρνάρα Μ. Ο Καλλικράτης ξέχασε τον πολιτισμό, Η Καθημερινή, 6/3/2011.

[7]http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_08/11/2011_462040

πηγη: localit.gr

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.