powered by Surfing Waves
Anonymous: Στο χωριό μας λένε: πες μου με ποιον πας,να σου πω ποιος είσαι.
Κ.Τριανταφύλλου, αν διαγράφετε οποία σχόλια/γνώμες είναι αντίθετα με τα δικά σας πιστεύω και δεν εξυπηρετούν τους προϊσταμενους σας αυτό είναι ΦΑΣΙΣΜΟΣ.
Καλή η Εξουσία και τα ωφέλη της αλλά και πονηρή.
Anonymous: https://diavgeia.gov.gr/doc/61%CE%9C4%CE%9F%CE%9B%CE%A47-%CE%A6%CE%A17?inline=true

ΠΟΣΟ ΑΚΡΙΒΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΓΙΑΝΝΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΛΤΑΡΕΙ
Anonymous: ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΣΟΥ?
ΨΑΡΡΟΥ, ΦΛΩΚΟΣ, ΜΟΥΡΙΑΣ, ΚΑΝΤΖΟΥΡΑΣ, ΜΠΕΙΚΑΣ ΣΕ ΚΡΕΜΑΣΑΝ
ΣΤΗ ΨΗΦΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΕΧΕΙ Π ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ Κ. ΣΤΕΡΓΙΟΥ
ΟΠΩΣ ΕΠΡΑΞΕΣ ΤΩΡΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙΣ
ΕΣΠΕΙΡΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΕΡΙΖΕΙΣ
ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΕΙΕΣ ΣΟΥ
ΑΛΛΑ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΙΕΣ ΣΟΥ?
ΦΥΓΕ ΝΑ ΗΓΗΘΕΙ ΑΛΛΟΣ ΤΟΥ
Anonymous: Ξέρει κανείς τι γίνεται εδώ https://www.reddit.com/r/Limnievias/Anonymous: τρεισ παγιδες εχει ο δημρχος σταμουλο καντζουρα κουτσουραAnonymous: Παρέμβαση 3 δημοτικών συμβούλων για την μονάδα αποθείωσης και τον έλεγχο της ρύπανσης

Αγαπητοί συνδημότισσες /τες. 6/1/2022

Έπειτα από μεγάλη πίεση από ομάδα κατοίκων του Δήμου μας, πίεση πολλών μηνών προς την Δημοτική αρχή, την Περιφέρεια και προς τις αρμόδιες υπηρεσίες.

Μάθαμε γιατί και για ποιον λόγο, για ένα μεγάλο διάστημα,
Anonymous: 4 Δεκεμβρίου 2021-1.02μ.μ.
Ο σαραντάρης σε αισχρούς χρωστά την καρέκλα του και τώρα ξεχρεώνει την "εκδούλευση".
Anonymous: 621 Σε περίπτωση που δεν ολοκληρωθεί η ανάπτυξη του Επιχειρηματικού Πάρκου Μαντουδίου με έκδοση της απόφασης του άρθρου 53 παράγραφος 3 του Ν. 3982/2011 η παρούσα απόφαση παύει να είναι σε ισχύ.]
622 Ερώτημα 13 :
623 Έχει εκδοθεί η ως άνω απόφαση ώστε να ισχύει και η ΑΕΠΟ και να λειτουργούν νομίμως οι εγκαταστάσεις;

7 Έλεγχος τήρησης των περιβαλλοντικών όρων της ΑΕΠΟ
«
Anonymous: «6.3 Οι μέσες ημερήσιες τιμές των συνεχών μετρήσεων, τα αποτελέσματα των περιοδικών μετρήσεων των ατμοσφαιρικών εκπομπών, η ημερομηνία διενέργειας των μετρήσεων, το είδος των μετρήσεων, τυχόν παρατηρήσεις και το ονοματεπώνυμο του ελέγξαντος να καταγράφονται σε ημερολόγιο καταγραφής των εκπομπών το οποίο να έχει αριθμημένες σελίδες και να είναι θεωρημένο από τη Δ/νση ΠΕΧΩΣ/ΠΣΕ.»
Ερώτημα 11:<
Anonymous: « 6.2.1 από τις καμίνους έψησης τήξης να λειτουργεί σύστημα συνεχούς μέτρησης και καταγραφής των εκπομπών αιωρούμενων σωματιδίων, ΝΟχ, SOX, CO. Οι μέσες ημερήσιες τιμές εκπομπής δε θα πρέπει να υπερβαίνουν τα όρια της παραγράφου Β1.1.»
Ερώτημα 7:
α)Υπάρχει εγκατεστημένο το σύστημα σε κάθε κάμινο εψησης;
β)Ελέγχεται από την Περιφέρεια η υπέρβαση των ορίων;
« 6.2.2 Στην έξοδο
Anonymous: « 5.1.1.8 Να υποβληθεί, προς έγκριση, στην αρμόδια Υπηρεσία του ΥΠΕΝ (Τμήμα Ποιότητας του αέρα/Δ/νση Κλιματικής Αλλαγής), με κοινοποίηση αυτής και στην υπηρεσίας μας, ένα εξάμηνο πριν από τη λειτουργία του παραπάνω σταθμού και του φούρνου σχετική Τεχνική Έκθεση, η οποία πρέπει τουλάχιστον να περιλαμβάνει :
? Περιγραφή και χαρακτηριστικά της προς εξέταση περιοχής
? Πιθανές παραμέτρους
Anonymous: Eνα σύστημα ξηρής αποθείωσης των καυσαερίων, στον οποίο ψεκάζεται χημικά ενεργή καυστική μαγνησία (MgO), ώστε να εξουδετερώνει το μεγαλύτερο μέρος του υπάρχοντος SO2 και SO3, που υπάρχουν στα καυσαέρια. Τα προϊόντα της αντίδρασης είναι θειώδες μαγνήσιο και θειικό αντίστοιχα, τα οποία συλλέγονται στο φίλτρο καυσαερίων»
Ερώτημα 1:
Υπάρχουν εγκατεστημένες και λειτουργούσες οι ανωτέρω
Anonymous: ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ
Αντωνίου Βούλγαρη του Διονυσίου
Περιφερειακού Συμβούλου
Επικεφαλής Παράταξης ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΤΕΡΕΑ
Διευθ: Κριού 23 Χαλκίδα
e-mail: vouleretria@gmail.com
Χαλκίδα 14.11..2021
Προς: Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας
Γεν. Δ/νση Εσωτερικης Λειτουργίας -Δ/νση Διοίκησης
Τμήμα Συλλογικών Οργάνων
Γραμματεία Περιφερειακού Συμβουλίου

ΘΕΜΑ :
Anonymous: Στην κηδεία του αποθανόντος απο τον κορωνοϊό ιερέα,ιερείς δίπλα στο φέρετρο ΧΩΡΙΣ ΜΑΣΚΑ!!!!!
Anonymous: ΝΑ ΕΙΣΑΙ 70 ΧΡΟΝΩΝ ΝΑΙΙΙΙΙΙ 70 ΧΡΟΝΩΝ ΜΕ ΤΌΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΝΑ ΓΛΥΦΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ ΣΑΝ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΛΥΦΙΤΖΟΥΡΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ 1 ΣΑΡΑΝΤΑΧΡΟΝΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙΣ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΑ ΩΣ ΑΛΛΟΣ ΣΩΤΗΡΑΚΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΚΟΡΕΥΕΣΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΠΟΥ ΣΟΥPowered by Sneeit

Σάββατο 25 Μαΐου 2013

Θα μειωθούν οι επιχορηγήσεις που παίρνει ο δήμος μας λόγω μειώσης πληθυσμού. Τα έξοδα του καλπάζουν σαν να μην συμβαίνει τίποτα.

Στο 12% είναι η πληθυσμιακή μείωση του  δήμου μας  την δεκαετία 2001-2011 (-1.628 κάτοικοι), Η μείωση  θα επηρεάσει αναλόγα και την χρηματοδότηση του δλημου από τους ΚΑΠ.  Η κατανομή της χρηματοδότησης γίνεται με βάση το το ελάχιστο κόστος (που δεν καλύπτεται από τη νέα χρηματοδότηση), η γεωμορφολογία (πληθυσμός, έκταση, νησιωτικότητα, ορεινότητα) και τα διοικητικά δεδομένα (παροχή διοικητικής υποστήριξης, αριθμός δημοτικών ενοτήτων, αριθμός οικισμών). Συζητείται στην ΚΕΔΕ  ο πληθυσμός να  μετρήσει για το 70% - 80% της κατανομής της χρηματοδότησης.

Μείωση της χρηματοδότησης

Το 2011 ο δήμος συνολικά έλαβε 2,9 εκατ. Ευρώ απο τους ΚΑΠ, το 2012 έλάβε 2 εκατ. Ευρώ (32% λιγότερα απο το 2011). Με την πτώση του πληθυσμού αναμένεται μείωση της χρηματοδότησης της τάξης των 200.000 Ευρώ ετησίως.  Ν α σημειωθεία Περίπου 2 εκατομμύρια Ευρώ είναι οι μισθοί  που πληρώνει ο δήμος ετησίως. Αυτο που προκαλεί  είναι  οτι δήμος έχει προβλέψει για το 2013  αύξηση των εκτάκτων εσόδων κατά 6,4 εκατομμύρια Ευρώ (343% άυξηση). Ταυτόχρονα ταπρουπολογισθέντα λειτουργικά έξοδα του δήμου για το 2013  ήταν αυξημένα κατά 192 χιλιάδες ευρώ και στις 3 αναθεωρήσεις του προϋπολογισμού μέχρι τώρα έχουμε περαιτέρω αυξήσειςτων εξόδων για επιχορηγήσης ποδοσφαιρικών σωματείων, δικαστικά έξοδα,συντήρηση αγροτικών δρόμων.

Ποιος θα πληρώσει το συνεχώς διογκούμενο κόστος λειτουργίας του δήμου μας;

Το ελάχιστο κόστος είναι το δεύτερο κριτήριο κατανομής ΚΑΠ. Ο δήμος μας απασχολεί 66 μόνιμους (14 ΠΕ, 6 ΤΕ, 30 ΔΕ και 16 ΥΕ)  και 19 ΙΔΑΧ (2 ΔΕ και 117 ΥΕ) υπάλληλους που αντιστοιχεί σε 7 υπαλλήλους ανά 1.000 μόνιμους κατοίκους ( ΦΕΚ 1053 Γ/2011).  Ο άριθμός αυτός ειναι κατά πολύ μεγαλυτερος αν συνυπολογισθεί ο αριθμός των 8μηνιτών και διμηνιτών που προσλαμβάνει  ο δήμος. Πρόσφατα ο δήμος ανακοίνωσε την πρόθεση του να προβεί σε διορισμούς και πρόσθετου προσωπικού.
Το ερώτημα είναι από που θα έρθουν αυτά τα χρήματα. Μια λύση που εξετάζει η ΚΕΔΕ είναι η  μετακύλιση του κόστους λειτουργίας των δήμων στους δημότες


Αλλαγές πληθυσμού στη Εύβοια

Πραγματικό πληθυσμό ενός τόπου ορίζουν οι στατιστικές υπηρεσίες το συνολικό πληθυσμό που βρέθηκε και απογράφηκε κατά την απογραφή στο συγκεκριμένο αυτό τόπο, ανεξάρτητα από το αν διαμένει μόνιμα στον τόπο αυτό, ή αν είναι προσωρινός ή περαστικός.
Ως μόνιμο πληθυσμό ορίζεται το συνολικό πληθυσμό που δήλωσε ως μόνιμη κατοικία του κατά την απογραφή του τον συγκεκριμένο τόπο, ανεξάρτητα από το πού βρέθηκε και απογράφηκε στην επικράτεια της χώρας.
Ως νόμιμος πληθυσμός θεωρείται ο αριθμός των δημοτών κάθε δήμου της χώρας με την υπηκοότητα της χώρας και διαμένουν μόνιμα στην χώρα Το μέγεθος αυτό είναι απαραίτητο για να οριστεί ο αριθμός των βουλευτών που εκλέγει κάθε εκλογική περιφέρεια.


 Σε γόρδιο δεσμό εξελίσσεται το νέο σύστημα κατανομής των Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων (ΚΑΠ), δηλαδή η χρηματοδότηση των δήμων με βάση τα στοιχεία της απογραφής του 2011, που αποτελεί και κύριο θέμα του επερχόμενου συνεδρίου της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ).Καταρχήν, όπως διαπιστώθηκε από την έρευνα της ΕΕΤΑΑ, το συνολικό ανελαστικό κόστος λειτουργίας των δήμων ανέρχεται σε 3,62 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων το 1,05 εκατ. αφορά ανταποδοτικές υπηρεσίες που καλύπτονται από ανταποδοτικά έσοδα. Οπότε, η χρηματοδότηση που απαιτείται μέσω των ΚΑΠ ανέρχεται σε 2,574 εκατ. ευρώ. Όμως, η χρηματοδότηση έχει μειωθεί στα 1,272 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας απόκλιση κατά 50%. Ο δραστικός, λοιπόν, περιορισμός του προϋπολογισμού θα έχει ως συνέπεια τη δραστική μείωση υπηρεσιών προς τους πολίτες.

  Βασικό κριτήριο στην κατανομή των ΚΑΠ θα αποτελέσει το πληθυσμιακό, συμφώνησε το Δ.Σ. της ΚΕΔΕ. Απομένει να αποφασισθεί σε ποιο ποσοστό θα συνυπολογισθεί αυτό το κριτήριο. Διατυπώθηκαν απόψεις για 70% - 80%. Στο ΔΣ της ΚΕΔΕ τονίστηκε εξάλλου, ότι ο βαθμός, και ο τρόπος κατά τον οποίο κάθε κριτήριο θα βαρύνει στην τελική αξιολόγηση είναι ένα δύσκολο θέμα, για το οποίο θα πρέπει να λάβει πολιτικές αποφάσεις η ΚΕΔΕ, τις οποίες στη συνέχεια θα κληθεί να υλοποιήσει η Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (ΕΕΤΑΑ), όπως τονίστηκε επανειλημμένως.Ο επκεφαλής της Ν.Δ., Κωνσταντίνος Τζανακούλης, ζήτησε να ληφθεί υπόψη ο πραγματικός πληθυσμός κάθε νομού. Να ληφθεί υπόψη η απότομη αύξηση των κατοίκων κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, ζήτησαν οι δήμαρχοι από τουριστικούς δήμους.
Ελάχιστο κόστος λειτουργίας Σε ό,τι αφορά το ελάχιστο κόστος λειτουργίας, ο πρόεδρος της ΠΕΔ Κεντρικής Μακεδονίας, Σίμος Δανιηλίδης, έθεσε τη διάσταση του κόστους μισθοδοσίας μεταξύ αναγκαίου και υπηρετούντος προσωπικού. Όπως είπε «την ίδια δουλειά που σε ένα δήμο κάνουν 2-3 ικανότατοι επιστήμονες στην Τεχνική Υπηρεσία, για παράδειγμα, στο διπλανό δήμο κάνουν ελλειμματικά μερικές δεκάδες υπαλλήλων». Όπως τόνισε υπάρχει ένα μικρό ποσοστό δήμων που έχουν αναίτια υπερδιπλασιάσει το προσωπικό τους για μικροπολιτικούς λόγους.

Σύμφωνα με όσα καταγράφει η ΕΕΤΑΑ, στην ενδιάμεση έκθεση που διένειμε για το νέο σύστημα κατανομής των ΚΑΠ, κριτήρια κατανομής είναι το ελάχιστο κόστος (που δεν καλύπτεται από τη νέα χρηματοδότηση), η γεωμορφολογία (πληθυσμός, έκταση, νησιωτικότητα, ορεινότητα) και τα διοικητικά δεδομένα (παροχή διοικητικής υποστήριξης, αριθμός δημοτικών ενοτήτων, αριθμός οικισμών).
Από τα σενάρια που επεξεργάστηκε η ΕΕΤΑ συμπέρανε ότι ο πληθυσμός θα συνεχίσει να παίζει σημαντικό ρόλο. 'Αρα, δήμοι με αύξηση του πληθυσμού τους θα έχουν μία αύξηση των επιχορηγήσεων, που, όμως, δεν θα είναι ανάλογη της αύξησης του πληθυσμού.

Σε όλα τα σενάρια συμπεραίνεται κίνδυνος δημοσιονομικού σοκ. Δηλαδή, κάποιοι δήμοι δεν θα μπορέσουν να λειτουργήσουν με τη νέα κατανομή (που θα είναι κατά 40% μειωμένη συγκριτικά με τη σημερινή, για όλους τους δήμους της χώρας).

Το τρίτο συμπέρασμα στο οποίο καταλήγει η ΕΕΤΑΑ είναι ότι πρέπει να ληφθεί ειδική μέριμνα για μικρούς ορεινούς και νησιωτικούς ΟΤΑ, όπως και για δήμους που παρέχουν διοικητική υποστήριξη σε άλλους ΟΤΑ του νομού τους.

Δήμοι με μητροπολιτικές λειτουργίες θεωρούνται οι δήμοι της Αττικής, πλην της Δυτικής Αττικής και το πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης.
Στην κατηγορία των νησιωτικών εντάσσονται οι δήμοι των Περιφερειών Βορείου και Νοτίου Αιγαίου, Ιονίων Νήσων, τα νησιά του Αργοσαρωνικού, οι Σποράδες, η Σαμοθράκη, η Θάσος και η Ελαφόνησος. Οι υπόλοιποι λογίζονται ως ηπειρωτικοί δήμοι.
Σε ό,τι αφορά τη σημερινή κατάσταση, η ενδιάμεση έκθεση της ΕΕΤΑΑ σκιαγραφεί τις ανισορροπίες. Έτσι, βλέπουμε για παράδειγμα μητροπολιτικούς δήμους με ίδιο πληθυσμό (30.000 - 60.000 κάτοικοι) να έχουν ο ένας 2,9 υπαλλήλους ανά 1.000 κατοίκους και ο άλλος 9 υπαλλήλους. Ηπειρωτικοί δήμοι με ίδιο πληθυσμό (10.000- 30.000 κατοίκους) να έχουν ο ένας 0,7 και ο άλλος 10,8 υπαλλήλους ανά 1.000 κατοίκους. Επίσης, μεταξύ νησιωτικών δήμων με πληθυσμό έως 5.000 κατοίκους, άλλος δήμος έχει 3,5 και άλλος 19,9 υπαλλήλους ανά 1.000 κατοίκους. Μερικές φορές οι διαφορές είναι εύλογες (π.χ. μεταξύ τουριστικών και μη τουριστικών νησιών), αλλά σε άλλες περιπτώσεις είναι αποτέλεσμα σπατάλησης πόρων για ψηφοθηρικούς λόγους.
Στην έκθεση της ΕΕΤΑΑ επσημαίνεται ότι τα ερωτήματα στα οποία καλείται να απαντήσει η ΚΕΔΕ, πέρα από τη βαρύτητα των κριτηρίων είναι: Θα υπάρξει ανώτερο όριο μειώσεων; Θα υπάρξει περίοδος προσαρμογής; Στις ακραίες τιμές πληθυσμού τι θα γίνει; Όπως επισημάνθηκε, η ΚΕΔΕ θα πρέπει με κάθε τρόπο να βρει μόνη της τις καλύτερες δυνατές απαντήσεις, διαφορετικά θα επιβληθούν άνωθεν μέτρα…

Όπως προέκυψε από την ανάλυση της ΕΕΤΑΑ, όμοροι δήμοι, με τα ίδια χαρακτηριστικά, λαμβάνουν τελείως διαφορετική χρηματοδότηση. Ειδικά, ο κ. Μουράτογλου τόνισε ότι από το 2002, με διάφορα κριτήρια που δεν άπτονται πραγματικών αναγκών, σε ορισμένους δήμους έχουν διπλασιασθεί οι ΚΑΠ. Για παράδειγμα, διπλάσιους ΚΑΠ από αυτούς που καταρχήν δικαιούνταν πήραν νησιά με ένα δήμο. (Για παράδειγμα νησιά των Δωδεκανήσων με ένα δήμο παίρνουν εδώ και χρόνια διπλάσια χρηματοδότηση από νησιά με ίδια χαρακτηριστικά που έχουν δυο ή τρεις δήμους). Ένα άλλο κριτήριο για διπλασιασμό της χρηματοδότησης, επισημαίνεται, αποτέλεσε η συνένωση ενός δήμου με κάποιο οικισμό ή Κοινότητα (στους Καποδιστριακούς δήμους). Νομοθετικό τερτίπι που, όπως σημειώνεται, χρησιμοποίησαν κάποιοι δήμοι.
45 εκατ. ευρώ επιπλέον χρηματοδότηση για 40 δήμους της χώρας Το αποτέλεσμα είναι σήμερα «μεταξύ των 325 Καλλικρατικών δήμων, 40 δήμοι να παίρνουν επιπλέον χρηματοδότηση ύψους 45 εκατ. ευρώ» τόνισε ο κ. Μουράτογλου. Αυτή η ανισόρροπη κατανομή των ΚΑΠ συνεχίσθηκε και όταν στους ΚΑΠ ενσωματώθηκαν χρηματοδοτήσεις από τη μεταβίβαση αρμοδιοτήτων. Για παράδειγμα, όταν πέρασε στους δήμους η χρηματοδότηση για τους βρεφονηπιακούς σταθμούς από το υπ.Πρόνοιας ή των αθλητικών κέντρων από τη Γ.Γ. Αθλητισμού ή των Τεχνικών Υπηρεσιών Δήμων και Κοινοτήτων ή των ΚΕΠ, η κατανομή των πόρων δεν έγινε με βάση τις αντίστοιχες δομές που υπήρχαν στους δήμους, αλλά με βάση την κατανομή των ΚΑΠ. Το γεγονός ότι τα χρήματα δεν μοιράσθηκαν με βάση τις πραγματικές, διακριτές ανάγκες, αλλά ανάλογα με την υπάρχουσα κατανομή των ΚΑΠ είχε ως συνέπεια να πάρουν χρήματα για αθλητικά κέντρα ή ΚΕΠ δήμοι που δεν διαθέτουν τέτοιες δομές.

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.