powered by Surfing Waves

Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

Μπουραντάς: Δεν είμαι νεκροθάφτης

Την αντίδραση του αντιπεριφερειάρχη Εύβοιας Θ. Μπουραντά προκάλεσε δημοσίευμα της στήλης που αναφερόταν στα όσα συνέβησαν την περασμένη Παρασκευή στη συνεδρίαση της ΠΕΔ Στερεάς Ελλάδας.

Σύμφωνα με το lamiareport.gr, όπως ξεκαθαρα αναφερόταν ως πηγη, παραλίγο να πιαστούν τα χέρια ο αντιδήμαρχος Λαμιέων Δ. Συλεούνης με τον αντιπεριφερειάρχη Εύβοιας Θ. Μπουραντά και το δήμαρχο ΜεσσαπίωνΚ. Μπουροδήμο όταν ο πρώτος αποκάλεσε τους δύο «νεκροθάφτες της Εύβοιας» σε συζήτηση που αφορούσε τα χρέη που υπάρχουν στην πρώην ΤΕΔΚ της Εύβοιας και τα οποία δημιουργήθηκαν από την κατασκευή ενός πανάκριβου κτιρίου, που έγινε παραμονές της διοικητικής μεταρρύθμισης του Καλλικράτη.

Ο αντιπεριφερειαρχης ενοχληθηκε από το δημοσίευμα της στήλης και στην απάντηση του προς την aftodioikisi.gr,μεταξυ άλλων, τονίζει ότι «επειδή γενικά υπάρχει μία αντιπαλότητα ανάμεσα στην Εύβοια και την Φθιώτιδα, κάποιοι εκεί στη Λαμία, έχουν τον φταίχτη σε κάθε πρόβλημα και αυτός είμαι μόνιμα εγώ». Και συμπληρώνει: Για το αν είμαι νεκροθάφτης των προβλημάτων της Εύβοιας το γνωρίζουν καλύτερα οι πολίτες του Νομού, οι οποίοι με εμπιστεύονται 16 χρόνια από τα 20 συνολικά του β’ βαθμού αυτοδιοίκησης (12 ως Νομάρχη και 4 τώρα ως Αντιπεριφερειάρχη).»

Ολόκληρη η επιστολή:
Με έκπληξη διαπίστωσα ότι έχετε δημοσιεύσει στην ιστοσελίδα σας φωτογραφία μου και στο κάτω μέρος αυτής έχετε σημειώσει: Αντιπεριφερειάρχης Νεκροθάφτης;

Είναι βέβαιο ότι δεν ελέγξατε, ώστε να ενημερωθείτε για ποιο λόγο και για ποιο θέμα ελέχθησαν αυτοί οι συκοφαντικοί και απαράδεκτοι χαρακτηρισμοί.

Σας ενημερώνω λοιπόν ότι δεν γνωρίζω ούτε στην όψη τον άνθρωπο αυτόν. Δεν έχουμε συναντηθεί ποτέ, δεν έχουμε μιλήσει ποτέ.

Όπως με πληροφόρησε μέσο ενημέρωσης στη Λαμία, έχει δημιουργηθεί κάποιο εσωτερικό πρόβλημα στην Π.Ε.Δ. Στερεάς και σχετίζεται με χρέη της ΤΕΔΚ Εύβοιας, τα οποία πλέον κληρονόμησε η Περιφερειακή Ένωση Δήμων της Στερεάς Ελλάδας.

Είναι θέμα για το οποίο δεν έχω καμία σχέση, αφού ποτέ δεν υπηρέτησα στον πρώτο βαθμό.

Επειδή γενικά υπάρχει μία αντιπαλότητα ανάμεσα στην Εύβοια και την Φθιώτιδα, κάποιοι εκεί στη Λαμία, έχουν τον φταίχτη σε κάθε πρόβλημα και αυτός είμαι μόνιμα εγώ.

Παρακαλώ να αφαιρέσετε αυτό το δημοσίευμα από την ιστοσελίδα γιατί θίγει την τιμή και την υπόληψή μου.

Για το αν είμαι νεκροθάφτης των προβλημάτων της Εύβοιας το γνωρίζουν καλύτερα οι πολίτες του Νομού, οι οποίοι με εμπιστεύονται 16 χρόνια από τα 20 συνολικά του β’ βαθμού αυτοδιοίκησης (12 ως Νομάρχη και 4 τώρα ως Αντιπεριφερειάρχη).»

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.