powered by Surfing Waves
Anonymous: Στο χωριό μας λένε: πες μου με ποιον πας,να σου πω ποιος είσαι.
Κ.Τριανταφύλλου, αν διαγράφετε οποία σχόλια/γνώμες είναι αντίθετα με τα δικά σας πιστεύω και δεν εξυπηρετούν τους προϊσταμενους σας αυτό είναι ΦΑΣΙΣΜΟΣ.
Καλή η Εξουσία και τα ωφέλη της αλλά και πονηρή.
Anonymous: https://diavgeia.gov.gr/doc/61%CE%9C4%CE%9F%CE%9B%CE%A47-%CE%A6%CE%A17?inline=true

ΠΟΣΟ ΑΚΡΙΒΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΓΙΑΝΝΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΛΤΑΡΕΙ
Anonymous: ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΣΟΥ?
ΨΑΡΡΟΥ, ΦΛΩΚΟΣ, ΜΟΥΡΙΑΣ, ΚΑΝΤΖΟΥΡΑΣ, ΜΠΕΙΚΑΣ ΣΕ ΚΡΕΜΑΣΑΝ
ΣΤΗ ΨΗΦΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΕΧΕΙ Π ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ Κ. ΣΤΕΡΓΙΟΥ
ΟΠΩΣ ΕΠΡΑΞΕΣ ΤΩΡΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙΣ
ΕΣΠΕΙΡΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΕΡΙΖΕΙΣ
ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΕΙΕΣ ΣΟΥ
ΑΛΛΑ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΙΕΣ ΣΟΥ?
ΦΥΓΕ ΝΑ ΗΓΗΘΕΙ ΑΛΛΟΣ ΤΟΥ
Anonymous: Ξέρει κανείς τι γίνεται εδώ https://www.reddit.com/r/Limnievias/Anonymous: τρεισ παγιδες εχει ο δημρχος σταμουλο καντζουρα κουτσουραAnonymous: Παρέμβαση 3 δημοτικών συμβούλων για την μονάδα αποθείωσης και τον έλεγχο της ρύπανσης

Αγαπητοί συνδημότισσες /τες. 6/1/2022

Έπειτα από μεγάλη πίεση από ομάδα κατοίκων του Δήμου μας, πίεση πολλών μηνών προς την Δημοτική αρχή, την Περιφέρεια και προς τις αρμόδιες υπηρεσίες.

Μάθαμε γιατί και για ποιον λόγο, για ένα μεγάλο διάστημα,
Anonymous: 4 Δεκεμβρίου 2021-1.02μ.μ.
Ο σαραντάρης σε αισχρούς χρωστά την καρέκλα του και τώρα ξεχρεώνει την "εκδούλευση".
Anonymous: 621 Σε περίπτωση που δεν ολοκληρωθεί η ανάπτυξη του Επιχειρηματικού Πάρκου Μαντουδίου με έκδοση της απόφασης του άρθρου 53 παράγραφος 3 του Ν. 3982/2011 η παρούσα απόφαση παύει να είναι σε ισχύ.]
622 Ερώτημα 13 :
623 Έχει εκδοθεί η ως άνω απόφαση ώστε να ισχύει και η ΑΕΠΟ και να λειτουργούν νομίμως οι εγκαταστάσεις;

7 Έλεγχος τήρησης των περιβαλλοντικών όρων της ΑΕΠΟ
«
Anonymous: «6.3 Οι μέσες ημερήσιες τιμές των συνεχών μετρήσεων, τα αποτελέσματα των περιοδικών μετρήσεων των ατμοσφαιρικών εκπομπών, η ημερομηνία διενέργειας των μετρήσεων, το είδος των μετρήσεων, τυχόν παρατηρήσεις και το ονοματεπώνυμο του ελέγξαντος να καταγράφονται σε ημερολόγιο καταγραφής των εκπομπών το οποίο να έχει αριθμημένες σελίδες και να είναι θεωρημένο από τη Δ/νση ΠΕΧΩΣ/ΠΣΕ.»
Ερώτημα 11:<
Anonymous: « 6.2.1 από τις καμίνους έψησης τήξης να λειτουργεί σύστημα συνεχούς μέτρησης και καταγραφής των εκπομπών αιωρούμενων σωματιδίων, ΝΟχ, SOX, CO. Οι μέσες ημερήσιες τιμές εκπομπής δε θα πρέπει να υπερβαίνουν τα όρια της παραγράφου Β1.1.»
Ερώτημα 7:
α)Υπάρχει εγκατεστημένο το σύστημα σε κάθε κάμινο εψησης;
β)Ελέγχεται από την Περιφέρεια η υπέρβαση των ορίων;
« 6.2.2 Στην έξοδο
Anonymous: « 5.1.1.8 Να υποβληθεί, προς έγκριση, στην αρμόδια Υπηρεσία του ΥΠΕΝ (Τμήμα Ποιότητας του αέρα/Δ/νση Κλιματικής Αλλαγής), με κοινοποίηση αυτής και στην υπηρεσίας μας, ένα εξάμηνο πριν από τη λειτουργία του παραπάνω σταθμού και του φούρνου σχετική Τεχνική Έκθεση, η οποία πρέπει τουλάχιστον να περιλαμβάνει :
? Περιγραφή και χαρακτηριστικά της προς εξέταση περιοχής
? Πιθανές παραμέτρους
Anonymous: Eνα σύστημα ξηρής αποθείωσης των καυσαερίων, στον οποίο ψεκάζεται χημικά ενεργή καυστική μαγνησία (MgO), ώστε να εξουδετερώνει το μεγαλύτερο μέρος του υπάρχοντος SO2 και SO3, που υπάρχουν στα καυσαέρια. Τα προϊόντα της αντίδρασης είναι θειώδες μαγνήσιο και θειικό αντίστοιχα, τα οποία συλλέγονται στο φίλτρο καυσαερίων»
Ερώτημα 1:
Υπάρχουν εγκατεστημένες και λειτουργούσες οι ανωτέρω
Anonymous: ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ
Αντωνίου Βούλγαρη του Διονυσίου
Περιφερειακού Συμβούλου
Επικεφαλής Παράταξης ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΤΕΡΕΑ
Διευθ: Κριού 23 Χαλκίδα
e-mail: vouleretria@gmail.com
Χαλκίδα 14.11..2021
Προς: Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας
Γεν. Δ/νση Εσωτερικης Λειτουργίας -Δ/νση Διοίκησης
Τμήμα Συλλογικών Οργάνων
Γραμματεία Περιφερειακού Συμβουλίου

ΘΕΜΑ :
Anonymous: Στην κηδεία του αποθανόντος απο τον κορωνοϊό ιερέα,ιερείς δίπλα στο φέρετρο ΧΩΡΙΣ ΜΑΣΚΑ!!!!!
Anonymous: ΝΑ ΕΙΣΑΙ 70 ΧΡΟΝΩΝ ΝΑΙΙΙΙΙΙ 70 ΧΡΟΝΩΝ ΜΕ ΤΌΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΝΑ ΓΛΥΦΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ ΣΑΝ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΛΥΦΙΤΖΟΥΡΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ 1 ΣΑΡΑΝΤΑΧΡΟΝΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙΣ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΑ ΩΣ ΑΛΛΟΣ ΣΩΤΗΡΑΚΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΚΟΡΕΥΕΣΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΠΟΥ ΣΟΥPowered by Sneeit

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Δράσεις για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου

Προτεραιότητα για το Υπουργειο Τουρισμού αποτελεί η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στην Κρήτη και τους δώδεκα μήνες του έτους.
Αυτό ανέφερε η υπουργός Τουρισμού Ολγα Κεφαλογιάννη σε συνάντησή της με τον περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη. .

Σύμφωνα με το MIW μέτρα για την αναπτυξη του τουρισμού θα πρέπει, μεταξύ άλλων, να εστιάζουν:
  • Στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στην Ελλάδα.
  • Στη διαφοροποίηση, με εναλλακτικές μορφές, του παραδοσιακού «καλοκαιρινού» τουρισμού (συνέδρια, κλασσική Ελλάδα, αθλητισμός, κ.λπ.).
  • Στην υιοθέτηση νέων πολιτικών marketing, για την καλύτερη εμπορική τοποθέτηση της εικόνας της χώρας.
  • Στην ανάπτυξη νέων ειδών εκδηλώσεων, για την αύξηση του αριθμού επισκεπτών από το εξωτερικό (φεστιβάλ, αθλητικά τουρνουά, εκπαιδευτικές εκδρομές, κ.α.).
  • Στην ενδυνάμωση του «εγχώριου» τουρισμού.
  • Στην ανάπτυξη νέων εγχειρημάτων (π.χ. ειδικών θεματικών πάρκων).

Γενικά
Η τουριστική βιομηχανία συνεισφέρει στην Ελληνική οικονομία περίπου 16,5% του ΑΕΠ. Η συνολική απασχόληση στην τουριστική οικονομία (758.300 θέσεις εργασίας) αντιστοιχεί στο 18,4% των απασχολουμένων. Μέχρι το 2019 η απασχόληση στην τουριστική οικονομία μπορεί να αυξηθεί τουλάχιστον κατά 360.000 άτομα, καλύπτοντας το 100% των ανέργων κατά το 2009. Ο ελληνικός τουρισμός είναι ένας από τους ελάχιστους τομείς της εθνικής οικονομίας, ο οποίος είναι ανταγωνιστικός σε παγκόσμιο επίπεδο. Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (WTO), η Ελλάδα το 2011 ήταν 17η σε επίπεδο διεθνών αφίξεων και 19η σε επίπεδο εσόδων. Επίσης, σύμφωνα με το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (WEF) το 2011, η χώρα μας καταλαμβάνει την 29η θέση μεταξύ 139 χωρών στο Δείκτη Ταξιδιωτικής και Τουριστικής Ανταγωνιστικότητας, ενώ στο Γενικό Δείκτη Ανταγωνιστικότητας καταλαμβάνει μόλις την 83η. Σήμερα, ο ανταγωνισμός από αναδυόμενους μεσογειακούς προορισμούς είναι έντονος, ιδιαίτερα σε επίπεδο τιμών και προσφερομένων υπηρεσιών Συγκριτικά βρισκόμαστε στη 114η κατάταξη διεθνώς με βάση τις τιμές στο κλάδο, ενώ αυξητικά κινείται και ο ανταγωνισμός από τις υπόλοιπες μεσογειακές χώρες. Ως αποτέλεσμα, το παγκόσμιο μερίδιο της Ελλάδας στις αφίξεις τουριστών έχει μειωθεί τα τελευταία δύο χρόνια, παρά την αίγλη και τις υποδομές που απέκτησε η χώρα μας με την αφορμή των Ολυμπιακών Αγώνων.

Η Ελλάδα μπορεί να αναπτύξει την Τουριστική Βιομηχανία, με επαναπροσδιορισμό της πολιτικής και τη χάραξη μιας μακροπρόθεσμης στρατηγικής για την ανάπτυξη του Ελληνικού τουρισμού, που θα εστιάζει όχι πια στον αριθμό, αλλά στην ποιότητα των αφίξεων και στο μέγεθος της κατανάλωσης των επισκεπτών. 
«Να διατηρήσουμε το προϊόν "Ήλιος και Θάλασσα" αναβαθμίζοντας συνέχεια την ποιότητα και βελτιώνοντας τη σχέση τιμή/ ποιότητας σ' όλους τους τομείς και κατηγορίες» Παράλληλα,θα πρέπει να γίνει προβολή όλων των εναλλακτικών μορφών τουρισμού που προσφέρει η Ελλάδα ανά περιοχή.
Περιπατητικός τουρισμός, μαθητικός εκπαιδευτικός τουρισμός (συνεργαζόμενοι με σχολεία και πανεπιστήμια εξωτερικού), θρησκευτικός τουρισμός κυρίως για τη ρωσική αγορά, θαλάσσια σπορ, όπως Wind surfing, καταδύσεις, γαστρονομικός τουρισμός, αγροτουρισμός, αθλητικός τουρισμός, ιαματικός τουρισμός, ταξίδια νεόνυμφων, τέλεση γάμων, κρουαζιέρα και φυσικά ο συνεδριακός τουρισμός, είναι προϊόντα που θα δώσουν την προστιθέμενη αξία στο ελληνικό τουριστικό προϊόν.
Μορφές τουρισμού:
  • Αγροτουρισμός
  • Οικοτουρισμός – φυσιολατρικός τουρισμός
  • Αρχαιολογικός τουρισμός
  • Συνεδριακός τουρισμός
  • Ορειβατικός και περιπατητικός τουρισμός
  • Εκπαιδευτικός-πολιτιστικός τουρισμός
  • Τουρισμός υγείας – ιαματικός
  • Τουρισμός περιπέτειας
  • Αθλητικός τουρισμός
  • Χειμερινός τουρισμός
  • Παράκτιος, θαλάσσιος τουρισμός και τουρισμός των υγροβιοτόπων
  • Θρησκευτικός τουρισμός
Όπως επισημαίνουν εμπειρογνώμονες του χώρου, οι εν λόγω μορφές τουρισμού θα πρέπει να προβληθούν σωστά και ταυτόχρονα να αναζητηθούν στρατηγικές συμμαχίες με αεροπορικές εταιρίες για να φέρουν όλο και περισσότερο κόσμο στην Ελλάδα. Μάλιστα εάν αυτές οι προτάσεις πλαισιωθούν με μείωση του ΦΠΑ, κατάργηση "σπατόσημου" από Νοέμβριο έως Απρίλιο με σταδιακή μείωσή του για όλο τον χρόνο, τότε δημιουργούνται όλες οι προϋποθέσεις επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου.


Επιπρόσθετος στόχος για τον Ελληνικό τουρισμό πρέπει να είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, από 5-6 μήνες που είναι σήμερα κατα μέσο όρο, στους 8-9 μήνες, η βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών και η προβολή του τουριστικού προϊόντος ανά τον κόσμο.


Στον Πίνακα που ακολουθεί δίνονται οι προβλέψεις του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ταξιδίων ; Τουρισμού (WTTC) για επιλεγμένες χώρες που δυνητικά μπορούν να θεωρηθούν ως εναλλακτικοί προορισμοί σε σχέση με την Ελλάδα έως το 2020.

 Ετος
2011
2012
2015
2020
Αύξηση Δεκαετίας
Αύξηση (%)

(σε χιλιάδες επισκέπτες)

Ελλάδα
14.081,4
14.840,6
16.925,8
20.592,8
6.511,4
46,2%
Τουρκία
27.580,9
29.396,3
33.034,7
39.234,8
11.653,9
42,3%
Αίγυπτος
12.567,6
12.727,1
14.603,7
18.488,1
5.920,5
47,1%
Αλβανία
2.753,3
2.871,7
3.163,1
3.666,9
913,6
33,2%
Κύπρος
2.437,8
2.588,8
2.790,1
3.005,8
568
23,3%
Βουλγαρία
5.903,5
6.170,3
6.564,1
7.071,5
1168
19,8%
Κροατία
9.616,4
10.324,5
12.300,3
16.559,5
6.943,1
72,2%


Οι προβλέψεις του WTTC έχουν ενδιαφέρον καθώς ο συγκεκριμένος οργανισμός επηρεάζει όλους τους διεθνής παράγοντες του τουρισμού και διαμορφώνει κλίμα παγκοσμίως. Η αύξηση που προβλέπεται έως το 2020 είναι της τάξης του 46% και δείχνει τις προοπτικές που μπορεί να έχει ο ελληνικός τουρισμός. Σημειώνεται ότι οι προβλέψεις του Πίνακα βάσει των στοιχείων του WTTCδεν λαμβάνουν υπόψη τους βραχυχρόνιους παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν τις αφίξεις ούτε την αλλαγή τουριστικής πολιτικής που μία χώρα μπορεί να εφαρμόσει.


ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΤΟΥ EUROBAROMETER ΤΟ 2010

Σύμφωνα με την έκθεση του οργανισμού «Eurobarometer The Gallup Organisation» (2010 -αριθμός 291) παρουσιάζονται οι παρακάτω τάσεις για την Ελληνική Τουριστική Αγορά. Η έκθεση αφορούσε την παρουσίαση έρευνας που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα το 2009 καθώς και σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Κοινότητας και αφορούσε το Τουριστικό Προϊόν.

Τα Αποτελέσματα της Έρευνας

1) Το 42,6% το Ελλήνων που δεν ταξίδεψαν, δεν το έπραξαν εξαιτίας οικονομικών προβλημάτων ενώ το υπόλοιπο ποσοστό αφορούσε προσωπικούς και άλλους λόγους.
2) Το 53,2 των Ελλήνων που ταξίδεψαν είχαν ως στόχο την ξεκούραση και το υπόλοιπο ποσοστό αφορούσε διασκέδαση κτλ.
3) Το 49,8% των Ελλήνων ταξίδεψε στον προορισμό του οδικώς, το 20,6% ακτοπλοϊκώς και το 18,5% αεροπορικώς.
4) Το 79,2% των Ελλήνων που ταξίδεψε οργάνωσε ατομικά τις διακοπές του ενώ το 9,1% το έπραξε μέσα από ένα Ταξιδιωτικό Γραφείο και το 5,1% μέσα από το Ιντερνετ. Αντίστοιχα στην Ευρώπη των 27 το 23,5% οργάνωσε τις διακοπές του μέσα από ένα ταξιδιωτικό γραφείο και το 10,6% μέσα από το ίντερνετ.
5) Το 61,7% των Ελλήνων προτιμά να ταξιδεύει σε γνωστούς παραδοσιακούς προορισμούς, το 25% σε αναπτυσσόμενους / νέους προορισμούς ενώ το υπόλοιπο ποσοστό δεν εμφανίζει προτιμήσεις.

Σε λοιπές ερωτήσεις δόθηκαν οι παρακάτω απαντήσεις:

6) Στην ερώτηση πως αποφασίζεται την επιλογή του ταξιδιωτικού σας προορισμού, το 31,2% αποφασίζει βάσει προτάσεων τρίτων, το 23,1% αποφασίζει βάσει αναζητήσεων στο Ίντερνετ ενώ το υπόλοιπο ποσοστό αφορά προσωπική πείρα κτλ.
7) Στην ερώτηση ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την επιλογή του ταξιδιωτικού σας προορισμού, το 36,6% απάντησε η ποιότητα του περιβάλλοντος, το 26,4% η κουλτούρα / κληρονομιά του προορισμού, το 18,6% η διασκέδαση, το 4,7% η τέχνη και το λοιπό ποσοστό άλλοι λόγοι

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.