Το Δημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε την πρόσληψη προσωπικού για την κάλυψη εκτάκτων κατεπειγουσών εποχιακών αναγκών για τις ανάγκες Καθαριότητας του Δήμου Μαντουδίου Λίμνης-Αγίας, για τους λόγους που αναφέρονται στο εισαγωγικό μέρος και συγκεκριμένα
Β. Τυπικά Προσόντα:
1. Για την κατηγορία ΥΕ δεν απαιτούνται τυπικά προσόντα
2. Για την κατηγορία ΔΕ29 Οδηγών Απορριμματοφόρων απαιτείται άδεια οδήγησης Γ΄κατηγορίας.
3. Για την κατηγορία ΔΕ28 Χειριστών Μηχανημάτων έργου ,απαιτείται άδεια μηχανοδηγού –χειριστή μηχανημάτων εκτέλεσης τεχνικών έργων.
Γ. Η συνολική δαπάνη της μισθοδοσίας του υπό πρόσληψη προσωπικού για χρονικό διάστημα δύο (2) μηνών , ανέρχεται στο ποσό των 30.380,00 € που αφορά τις τακτικές αποδοχές και στο ποσό των 8.827,30 € που αφορά τις εργοδοτικές εισφορές υπέρ ΙΚΑ ήτοι ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ 39.207,73 €
Ο κ. Κατσούρας εισηγούμενος το θέμα αναφέρθηκε στο έγγραφο του ΤμήματοςΔιαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού & Διοικητικής Μέριμνας ,που έχει ως εξής:
«Την 28η Φεβρουαρίου 2015 λήγουν οι συμβάσεις του προσωπικού που είχε προσληφθεί για την κάλυψη εποχιακών αναγκών της Υπηρεσίας Καθαριότητας, ήτοι συνολικά δέκα εννέα (19) ατόμων διαφόρων ειδικοτήτων των οποίων οι συμβάσεις είχαν ξεκινήσει την 30η Ιουνίου 2014.
Ο προγραμματισμός των προσλήψεων εκτάκτου προσωπικού στους ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού καθώς και στα ΝΠΙΔ της Αυτοδιοίκησης πραγματοποιείται σε ετήσια βάση με σχετική εγκύκλιο που εκδίδει το Υπουργείο Εσωτερικών στις αρχές κάθε έτους, συνήθως τους μήνες Φεβρουάριο ή Μάρτιο δεδομένου ότι τα αιτήματα των φορέων υποβάλλονται διά των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων στο Υπουργείο Εσωτερικών για την έγκρισή τους σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 14 του άρθρου 12 του ν. 4071/2012 με την έκδοση Κοινής Υπουργικής Απόφασης των Υπουργών
Εσωτερικών, Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών.
Έως σήμερα δεν έχει εκδοθεί σχετική εγκύκλιος που να αφορά στον προγραμματισμό προσλήψεων εκτάκτου προσωπικού για το έτος 2015 με αποτέλεσμα να υπάρχει καθυστέρηση στην έναρξη και ολοκλήρωση των διαδικασιών, λήψη απόφασης από το Δημοτικό Συμβούλιο, έκδοση Κοινής
Υπουργικής Απόφασης, έκδοση ανακοίνωσης και έλεγχος αυτής από το ΑΣΕΠ, υποβολή αιτήσεων, κατάρτιση πινάκων προσληπτέων και σύναψη συμβάσεων, η οποία αναμένεται να δημιουργήσει τεράστια προβλήματα την εύρυθμη λειτουργία της Υπηρεσίας Καθαριότητας δεδομένου ότι το τακτικό προσωπικό δεν επαρκεί για την κάλυψη των αναγκών.
Κρίνεται λοιπόν κατεπείγουσα και επιβεβλημένη η ανάγκη για πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου, χρονικής διάρκειας των συμβάσεων έως δύο (2) μήνες, τουλάχιστον δέκα πέντε (15) ατόμων, προκειμένου να καλυφθούν στοιχειωδώς οι ανάγκες της Υπηρεσίας Καθαριότητας οι οποίες θα προκύψουν με την αποχώρηση του προσωπικού την 28η Φεβρουαρίου 2015 και μέχρι να προχωρήσει η σχετική διαδικασία για τον προγραμματισμό των
προσλήψεων .
Το τακτικό προσωπικό που υπηρετεί στην Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου μας είναι έξι (6) οδηγοί και επτά (7) εργάτες καθαριότητας (συνοδοί απορριμματοφόρων και εργάτες καθαριότητας εξωτερικών χώρων) το οποίο είναι αδύνατον να ανταποκριθεί στις αυξημένες ανάγκες της Υπηρεσίας.
Η πρόσληψη του ανωτέρω προσωπικού για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών ή εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών , με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου διάρκειας έως δύο (2) μήνες σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 206 του ν. 3584/2007, εξαιρείται των διαδικασιών του ΑΣΕΠ και των κριτηρίων πρόσληψης του άρθρου 21 του ν. 2190/1994.
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 21παρ. 2 του ν. 2190/1994, του άρθρου 21 παρ. 2 του ν. 2738/1999 και του άρθρου 1. εδάφιο ιε της παρ. 2 του ν.3812/2009 η διάρκεια της απασχόλησης του προσωπικού που προσλαμβάνεται από τους ΟΤΑ α΄ βαθμού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών ή εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών δεν μπορεί να υπερβαίνει τους δύο (2) μήνες μέσα σε συνολικό διάστημα δώδεκα (12) μηνών ( ο
υπολογισμός του δωδεκαμήνου γίνεται με αφετηρία το τέλος της απασχόλησης για την οποία ο υποψήφιος πρόκειται να προσληφθεί και προς τα πίσω). Επίσης έχει κώλυμα υπέρβασης οκτάμηνης απασχόλησης μέσα στο κρίσιμο δωδεκάμηνο, για νέα απασχόληση οκτάμηνης διάρκειας. Παράταση, ανανέωση ή μετατροπή της δίμηνης σύμβασης σε σύμβαση αορίστου χρόνου είναι αυτοδικαίως άκυρη. Ο πίνακας των προσληπτέων αποστέλλεται το αργότερο εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία σύναψης των συμβάσεων σε ειδική ηλεκτρονική διεύθυνση του ΑΣΕΠ με ταυτόχρονη κοινοποίηση σε επίσης ειδική ηλεκτρονική διεύθυνση του Υπουργείου Εσωτερικών, και όλα τα δικαιολογητικά της διαδικασίας συμπεριλαμβανομένων και των συμβάσεων εργασίας αποστέλλονται και ταχυδρομικά στο ΑΣΕΠ.
Β. Τυπικά Προσόντα:
1. Για την κατηγορία ΥΕ δεν απαιτούνται τυπικά προσόντα
2. Για την κατηγορία ΔΕ29 Οδηγών Απορριμματοφόρων απαιτείται άδεια οδήγησης Γ΄κατηγορίας.
3. Για την κατηγορία ΔΕ28 Χειριστών Μηχανημάτων έργου ,απαιτείται άδεια μηχανοδηγού –χειριστή μηχανημάτων εκτέλεσης τεχνικών έργων.
Γ. Η συνολική δαπάνη της μισθοδοσίας του υπό πρόσληψη προσωπικού για χρονικό διάστημα δύο (2) μηνών , ανέρχεται στο ποσό των 30.380,00 € που αφορά τις τακτικές αποδοχές και στο ποσό των 8.827,30 € που αφορά τις εργοδοτικές εισφορές υπέρ ΙΚΑ ήτοι ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ 39.207,73 €
Ο κ. Κατσούρας εισηγούμενος το θέμα αναφέρθηκε στο έγγραφο του ΤμήματοςΔιαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού & Διοικητικής Μέριμνας ,που έχει ως εξής:
«Την 28η Φεβρουαρίου 2015 λήγουν οι συμβάσεις του προσωπικού που είχε προσληφθεί για την κάλυψη εποχιακών αναγκών της Υπηρεσίας Καθαριότητας, ήτοι συνολικά δέκα εννέα (19) ατόμων διαφόρων ειδικοτήτων των οποίων οι συμβάσεις είχαν ξεκινήσει την 30η Ιουνίου 2014.
Ο προγραμματισμός των προσλήψεων εκτάκτου προσωπικού στους ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού καθώς και στα ΝΠΙΔ της Αυτοδιοίκησης πραγματοποιείται σε ετήσια βάση με σχετική εγκύκλιο που εκδίδει το Υπουργείο Εσωτερικών στις αρχές κάθε έτους, συνήθως τους μήνες Φεβρουάριο ή Μάρτιο δεδομένου ότι τα αιτήματα των φορέων υποβάλλονται διά των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων στο Υπουργείο Εσωτερικών για την έγκρισή τους σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 14 του άρθρου 12 του ν. 4071/2012 με την έκδοση Κοινής Υπουργικής Απόφασης των Υπουργών
Εσωτερικών, Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών.
Έως σήμερα δεν έχει εκδοθεί σχετική εγκύκλιος που να αφορά στον προγραμματισμό προσλήψεων εκτάκτου προσωπικού για το έτος 2015 με αποτέλεσμα να υπάρχει καθυστέρηση στην έναρξη και ολοκλήρωση των διαδικασιών, λήψη απόφασης από το Δημοτικό Συμβούλιο, έκδοση Κοινής
Υπουργικής Απόφασης, έκδοση ανακοίνωσης και έλεγχος αυτής από το ΑΣΕΠ, υποβολή αιτήσεων, κατάρτιση πινάκων προσληπτέων και σύναψη συμβάσεων, η οποία αναμένεται να δημιουργήσει τεράστια προβλήματα την εύρυθμη λειτουργία της Υπηρεσίας Καθαριότητας δεδομένου ότι το τακτικό προσωπικό δεν επαρκεί για την κάλυψη των αναγκών.
Κρίνεται λοιπόν κατεπείγουσα και επιβεβλημένη η ανάγκη για πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου, χρονικής διάρκειας των συμβάσεων έως δύο (2) μήνες, τουλάχιστον δέκα πέντε (15) ατόμων, προκειμένου να καλυφθούν στοιχειωδώς οι ανάγκες της Υπηρεσίας Καθαριότητας οι οποίες θα προκύψουν με την αποχώρηση του προσωπικού την 28η Φεβρουαρίου 2015 και μέχρι να προχωρήσει η σχετική διαδικασία για τον προγραμματισμό των
προσλήψεων .
Το τακτικό προσωπικό που υπηρετεί στην Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου μας είναι έξι (6) οδηγοί και επτά (7) εργάτες καθαριότητας (συνοδοί απορριμματοφόρων και εργάτες καθαριότητας εξωτερικών χώρων) το οποίο είναι αδύνατον να ανταποκριθεί στις αυξημένες ανάγκες της Υπηρεσίας.
Η πρόσληψη του ανωτέρω προσωπικού για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών ή εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών , με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου διάρκειας έως δύο (2) μήνες σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 206 του ν. 3584/2007, εξαιρείται των διαδικασιών του ΑΣΕΠ και των κριτηρίων πρόσληψης του άρθρου 21 του ν. 2190/1994.
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 21παρ. 2 του ν. 2190/1994, του άρθρου 21 παρ. 2 του ν. 2738/1999 και του άρθρου 1. εδάφιο ιε της παρ. 2 του ν.3812/2009 η διάρκεια της απασχόλησης του προσωπικού που προσλαμβάνεται από τους ΟΤΑ α΄ βαθμού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών ή εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών δεν μπορεί να υπερβαίνει τους δύο (2) μήνες μέσα σε συνολικό διάστημα δώδεκα (12) μηνών ( ο
υπολογισμός του δωδεκαμήνου γίνεται με αφετηρία το τέλος της απασχόλησης για την οποία ο υποψήφιος πρόκειται να προσληφθεί και προς τα πίσω). Επίσης έχει κώλυμα υπέρβασης οκτάμηνης απασχόλησης μέσα στο κρίσιμο δωδεκάμηνο, για νέα απασχόληση οκτάμηνης διάρκειας. Παράταση, ανανέωση ή μετατροπή της δίμηνης σύμβασης σε σύμβαση αορίστου χρόνου είναι αυτοδικαίως άκυρη. Ο πίνακας των προσληπτέων αποστέλλεται το αργότερο εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία σύναψης των συμβάσεων σε ειδική ηλεκτρονική διεύθυνση του ΑΣΕΠ με ταυτόχρονη κοινοποίηση σε επίσης ειδική ηλεκτρονική διεύθυνση του Υπουργείου Εσωτερικών, και όλα τα δικαιολογητικά της διαδικασίας συμπεριλαμβανομένων και των συμβάσεων εργασίας αποστέλλονται και ταχυδρομικά στο ΑΣΕΠ.
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.