powered by Surfing Waves

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Μπουραντάς: Δεν θα είμαι υποψήφιος στις επερχόμενες εκλογές

Αθανάσιος Μπουραντάς

Στα πλαίσια του Φεστιβάλ Ελληνικού Ντοκιμαντέρ που διεξάγεται στη Χαλκίδα, ως κεντρικός ομιλητής ο κ. Αθανάσιος Μπουραντάς δήλωσε ότι δεν θα είναι ξανά υποψήφιος στις επερχόμενες εκλογές.

Στη σύντομη ομιλία του αναφέρθηκε στις πρόσφατες εξελίξεις και την κόντρα του με τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας, λέγοντας χαρακτηριστικά: “Από τη δική μου πλευρά θέλω να σας ενημερώσω ότι είναι η τελευταία φορά που είμαι εδώ με την ιδιότητα που έχω. Από την επόμενη χρονιά δεν θα είμαι εδώ, γιατί δεν θα είμαι υποψήφιος δηλαδή. (σ.σ. δεν προτίθεται να βάλει ξανά υποψήφιότητα στις δημοτικές εκλογές)”.

Για την ιστορία, ο Κλέαρχος Περγαντάς στην τελευταία συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Στερεάς, ζήτησε την άμεση παραίτηση του Θανάση Μπουραντά, με αφορμή την κόντρα που ξέσπασε μεταξύ τους για την κατάληψη του Μεγάρου Περιφερειακής Ενότητας Ευβοίας, με τον Περιφερειάρχη να θέτει εκτός παράταξης το Θανάση Μπουραντά, να τον καταργεί από τη θέση του Προέδρου της Οικονομικής Επιτροπής και να του αφαιρει όλες τις αρμοδιότητες που του είχε εκχωρήσει. -


eviaportal.gr

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.