powered by Surfing Waves
Anonymous: Στο χωριό μας λένε: πες μου με ποιον πας,να σου πω ποιος είσαι.
Κ.Τριανταφύλλου, αν διαγράφετε οποία σχόλια/γνώμες είναι αντίθετα με τα δικά σας πιστεύω και δεν εξυπηρετούν τους προϊσταμενους σας αυτό είναι ΦΑΣΙΣΜΟΣ.
Καλή η Εξουσία και τα ωφέλη της αλλά και πονηρή.
Anonymous: https://diavgeia.gov.gr/doc/61%CE%9C4%CE%9F%CE%9B%CE%A47-%CE%A6%CE%A17?inline=true

ΠΟΣΟ ΑΚΡΙΒΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΓΙΑΝΝΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΛΤΑΡΕΙ
Anonymous: ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΣΟΥ?
ΨΑΡΡΟΥ, ΦΛΩΚΟΣ, ΜΟΥΡΙΑΣ, ΚΑΝΤΖΟΥΡΑΣ, ΜΠΕΙΚΑΣ ΣΕ ΚΡΕΜΑΣΑΝ
ΣΤΗ ΨΗΦΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΕΧΕΙ Π ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ Κ. ΣΤΕΡΓΙΟΥ
ΟΠΩΣ ΕΠΡΑΞΕΣ ΤΩΡΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙΣ
ΕΣΠΕΙΡΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΕΡΙΖΕΙΣ
ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΕΙΕΣ ΣΟΥ
ΑΛΛΑ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΙΕΣ ΣΟΥ?
ΦΥΓΕ ΝΑ ΗΓΗΘΕΙ ΑΛΛΟΣ ΤΟΥ
Anonymous: Ξέρει κανείς τι γίνεται εδώ https://www.reddit.com/r/Limnievias/Anonymous: τρεισ παγιδες εχει ο δημρχος σταμουλο καντζουρα κουτσουραAnonymous: Παρέμβαση 3 δημοτικών συμβούλων για την μονάδα αποθείωσης και τον έλεγχο της ρύπανσης

Αγαπητοί συνδημότισσες /τες. 6/1/2022

Έπειτα από μεγάλη πίεση από ομάδα κατοίκων του Δήμου μας, πίεση πολλών μηνών προς την Δημοτική αρχή, την Περιφέρεια και προς τις αρμόδιες υπηρεσίες.

Μάθαμε γιατί και για ποιον λόγο, για ένα μεγάλο διάστημα,
Anonymous: 4 Δεκεμβρίου 2021-1.02μ.μ.
Ο σαραντάρης σε αισχρούς χρωστά την καρέκλα του και τώρα ξεχρεώνει την "εκδούλευση".
Anonymous: 621 Σε περίπτωση που δεν ολοκληρωθεί η ανάπτυξη του Επιχειρηματικού Πάρκου Μαντουδίου με έκδοση της απόφασης του άρθρου 53 παράγραφος 3 του Ν. 3982/2011 η παρούσα απόφαση παύει να είναι σε ισχύ.]
622 Ερώτημα 13 :
623 Έχει εκδοθεί η ως άνω απόφαση ώστε να ισχύει και η ΑΕΠΟ και να λειτουργούν νομίμως οι εγκαταστάσεις;

7 Έλεγχος τήρησης των περιβαλλοντικών όρων της ΑΕΠΟ
«
Anonymous: «6.3 Οι μέσες ημερήσιες τιμές των συνεχών μετρήσεων, τα αποτελέσματα των περιοδικών μετρήσεων των ατμοσφαιρικών εκπομπών, η ημερομηνία διενέργειας των μετρήσεων, το είδος των μετρήσεων, τυχόν παρατηρήσεις και το ονοματεπώνυμο του ελέγξαντος να καταγράφονται σε ημερολόγιο καταγραφής των εκπομπών το οποίο να έχει αριθμημένες σελίδες και να είναι θεωρημένο από τη Δ/νση ΠΕΧΩΣ/ΠΣΕ.»
Ερώτημα 11:<
Anonymous: « 6.2.1 από τις καμίνους έψησης τήξης να λειτουργεί σύστημα συνεχούς μέτρησης και καταγραφής των εκπομπών αιωρούμενων σωματιδίων, ΝΟχ, SOX, CO. Οι μέσες ημερήσιες τιμές εκπομπής δε θα πρέπει να υπερβαίνουν τα όρια της παραγράφου Β1.1.»
Ερώτημα 7:
α)Υπάρχει εγκατεστημένο το σύστημα σε κάθε κάμινο εψησης;
β)Ελέγχεται από την Περιφέρεια η υπέρβαση των ορίων;
« 6.2.2 Στην έξοδο
Anonymous: « 5.1.1.8 Να υποβληθεί, προς έγκριση, στην αρμόδια Υπηρεσία του ΥΠΕΝ (Τμήμα Ποιότητας του αέρα/Δ/νση Κλιματικής Αλλαγής), με κοινοποίηση αυτής και στην υπηρεσίας μας, ένα εξάμηνο πριν από τη λειτουργία του παραπάνω σταθμού και του φούρνου σχετική Τεχνική Έκθεση, η οποία πρέπει τουλάχιστον να περιλαμβάνει :
? Περιγραφή και χαρακτηριστικά της προς εξέταση περιοχής
? Πιθανές παραμέτρους
Anonymous: Eνα σύστημα ξηρής αποθείωσης των καυσαερίων, στον οποίο ψεκάζεται χημικά ενεργή καυστική μαγνησία (MgO), ώστε να εξουδετερώνει το μεγαλύτερο μέρος του υπάρχοντος SO2 και SO3, που υπάρχουν στα καυσαέρια. Τα προϊόντα της αντίδρασης είναι θειώδες μαγνήσιο και θειικό αντίστοιχα, τα οποία συλλέγονται στο φίλτρο καυσαερίων»
Ερώτημα 1:
Υπάρχουν εγκατεστημένες και λειτουργούσες οι ανωτέρω
Anonymous: ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ
Αντωνίου Βούλγαρη του Διονυσίου
Περιφερειακού Συμβούλου
Επικεφαλής Παράταξης ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΤΕΡΕΑ
Διευθ: Κριού 23 Χαλκίδα
e-mail: vouleretria@gmail.com
Χαλκίδα 14.11..2021
Προς: Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας
Γεν. Δ/νση Εσωτερικης Λειτουργίας -Δ/νση Διοίκησης
Τμήμα Συλλογικών Οργάνων
Γραμματεία Περιφερειακού Συμβουλίου

ΘΕΜΑ :
Anonymous: Στην κηδεία του αποθανόντος απο τον κορωνοϊό ιερέα,ιερείς δίπλα στο φέρετρο ΧΩΡΙΣ ΜΑΣΚΑ!!!!!
Anonymous: ΝΑ ΕΙΣΑΙ 70 ΧΡΟΝΩΝ ΝΑΙΙΙΙΙΙ 70 ΧΡΟΝΩΝ ΜΕ ΤΌΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΝΑ ΓΛΥΦΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ ΣΑΝ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΛΥΦΙΤΖΟΥΡΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ 1 ΣΑΡΑΝΤΑΧΡΟΝΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙΣ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΑ ΩΣ ΑΛΛΟΣ ΣΩΤΗΡΑΚΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΚΟΡΕΥΕΣΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΠΟΥ ΣΟΥPowered by Sneeit

Σάββατο 10 Ιουνίου 2017

Πως μπορούν δήμοι να συστήσουν ενεργειακούς συνεταιρισμούς – Οι δραστηριότητες και τα οικονομικά κίνητρα






Δήμοι, δημοτικές επιχειρήσεις και περιφέρειες μπορούν να συστήσουν ή να συμμετέχουν σε ενεργειακούς συνεταιρισμούς με στόχο την προώθηση της κοινωνικής και αλληλέγγυας οικονομίας, την αντιμετώπιση της ενεργειακής ένδειας, την παραγωγή, αποθήκευση, ιδιοκατανάλωση, διανομή και προμήθεια ενέργειας καθώς και τη βελτίωση της ενεργειακής αποδοτικότητας σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο.

Αυτό προβλέπεται στο προσχέδιο νόμου που έθεσε σε διαβούλευση μέχρι τις 20 Ιουνίου ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Γιώργος Σταθάκης με τίτλο «Ενεργειακές Κοινότητες και άλλες διατάξεις».

Σύμφωνα με το νομοσχέδιο η Ενεργειακή Κοινότητα (Ε.Κοιν.), είναι αστικός συνεταιρισμός αποκλειστικού σκοπού που επιδιώκει οικονομικό όφελος μέσω της δραστηριοποίησης στους τομείς των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (Α.Π.Ε.), της Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης (Σ.Η.Θ.Υ.Α.), της Ορθολογικής Χρήσης Ενέργειας, της Ενεργειακής Αποδοτικότητας, των βιώσιμων μεταφορών, της διαχείρισης της ζήτησης και της παραγωγής, διανομής και προμήθειας ενέργειας σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο.

Μέλη Ενεργειακής Κοινότητας

Μέλη μιας Ενεργειακής Κοινότητας μπορεί να είναι φυσικά και νομικά πρόσωπα δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου. Μπορεί να είναι όμως και ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού της ίδιας περιφερειακής ενότητας εντός της οποίας βρίσκεται η έδρα της ή επιχειρήσεις αυτών, κατ’ εξαίρεση των διατάξεων του άρθρου 107 του ν. 3852/2010.

Οι δραστηριότητες τους καλύπτουν μεγάλο μέρος του ενεργειακού κλάδου και δίνουν τη δυνατότητα στις τοπικές συμπράξεις δήμων, κατοίκων, μικρών επιχειρηματιών ακόμη και επιμελητηρίων μιας περιοχής να πετυχαίνουν κατά κύριο λόγο την εξοικονόμηση ενέργειας και του σχετικού οικονομικού κόστους για τους πολίτες.

Ο ελάχιστος αριθμός μελών της Ενεργειακής Κοινότητας είναι:
Τρία στην περίπτωση που τα μέλη είναι μόνο ΟΤΑ,
Τρία, στην περίπτωση που τα μέλη της είναι νομικά πρόσωπα δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου ή φυσικά πρόσωπα, εκ των οποίων τα δύο τουλάχιστον να είναι Ο.Τ.Α.,
Πέντε στην περίπτωση που τα μέλη είναι νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου εκτός των Ο.Τ.Α ή νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου ή φυσικά πρόσωπα

Η εντοπιότητα είναι ένα από τα βασικότερα κριτήρια για τη σύσταση Ενεργειακής Κοινότητας. Έτσι τουλάχιστον το 75% των μελών πρέπει να σχετίζονται με τον τόπο στον οποίο βρίσκεται η έδρα του συνεταιρισμού. Τα φυσικά πρόσωπα μπορούν να έχουν πλήρη ή ψιλή κυριότητα ή επικαρπία σε ακίνητο ή να είναι δημότες του συγκεκριμένου δήμου και τα νομικά πρόσωπα να έχουν την έδρα τους εκεί που βρίσκεται και η Ενεργειακή Κοινότητα.

Όλες οι Ενεργειακές Κοινότητες είναι μη κερδοσκοπικές. Αν όμως τα μέλη ενός συνεταιρισμού είναι το λιγότερο 15 και το 50% συν ένα είναι φυσικά πρόσωπα τότε αυτός μπορεί να έχει κερδοσκοπικό χαρακτήρα και να επιτρέπεται η διανομή κερδών.

Συνεταιριστική μερίδα

Κάθε μέλος μπορεί να κατέχει πέραν της υποχρεωτικής συνεταιριστικής μερίδας και μία ή περισσότερες προαιρετικές συνεταιριστικές μερίδες, με ανώτατο όριο συμμετοχής του στο συνεταιριστικό κεφάλαιο το 20%. Εξαιρούνται οι ΟΤΑ, οι οποίοι μπορούν να συμμετέχουν στο συνεταιριστικό κεφάλαιο με ανώτατο όριο το 40%.

Εννέα επιχειρηματικές δραστηριότητες
Εννέα επιχειρηματικές δραστηριότητες μπορούν να ασκήσουν οι ενεργειακοί συνεταιρισμοί διανέμοντας τα κέρδη είτε στα μέλη τους είτε στην τοπική κοινωνία.

Συγκεκριμένα η Ενεργειακή Κοινότητα ασκεί υποχρεωτικά τουλάχιστον μία από τις παρακάτω δραστηριότητες:
1. Παραγωγή, αποθήκευση, ιδιοκατανάλωση ή πώληση ηλεκτρικής ή θερμικής ή ψυκτικής ενέργειας από σταθμούς Α.Π.Ε. και Σ.Η.Θ.Υ.Α. εγκατεστημένους εντός της περιφερειακής ενότητας που βρίσκεται η έδρα της Ενεργειακής Κοινότητας.
2. Διαχείριση (συλλογή, μεταφορά, επεξεργασία, αποθήκευση, διάθεση) πρώτης ύλης για την παραγωγή ηλεκτρικής ή θερμικής ή ψυκτικής ενέργειας από βιομάζα ή βιορευστά ή βιοαέριο ή μέσω ενεργειακής αξιοποίησης του βιοαποικοδομήσιμου κλάσματος αστικών αποβλήτων.
3. Προμήθεια για τα μέλη της ενεργειακών προϊόντων, συσκευών, εγκαταστάσεων, με στόχο τη μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης και της χρήσης συμβατικών καυσίμων, καθώς και τη βελτίωση της ενεργειακής αποδοτικότητας.
4. Προμήθεια για τα μέλη της ηλεκτροκίνητων οχημάτων (υβριδικών ή μη) και οχημάτων με καύση φυσικού αερίου, υγραερίου ή βιοαερίου.
5. Διανομή ηλεκτρικής ενέργειας εντός της περιφερειακής ενότητας που βρίσκεται η έδρα της ή εντός όμορης περιφερειακής ενότητας ή διανομή θερμικής ή ψυκτικής ενέργειας.
6. Προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας ή φυσικού αερίου προς Τελικούς Πελάτες σύμφωνα με το άρθρο 2 του ν.4001/2011 εντός της περιφερειακής ενότητας που βρίσκεται η έδρα της ή εντός όμορης περιφερειακής ενότητας.
7. Διαχείριση της ζήτησης για τη μείωση της τελικής χρήσης της ηλεκτρικής ενέργειας.
8. Ανάπτυξη, διαχείριση και εκμετάλλευση σταθμών φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων και σημείων ανεφοδιασμού με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG), υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), υγραέριο ή βιοαέριο ή διαχείριση μέσων βιώσιμων μεταφορών εντός της περιφερειακής ενότητας που βρίσκεται η έδρα της Ενεργειακής Κοινότητας.
9. Εγκατάσταση και λειτουργία μονάδων αφαλάτωσης νερού με χρήση Α.Π.Ε. εντός της περιφερειακής ενότητας που βρίσκεται η έδρα της Ενεργειακής Κοινότητας.
Επιπλέον οι Ενεργειακές Κοινότητες μπορούν να επιδιώκουν την προσέλκυση κεφαλαίων για την πραγματοποίηση επενδύσεων αξιοποίησης των ΑΠΕ ή παρεμβάσεων για τη βελτίωση της ενεργειακής αποδοτικότητας. Να συντάσσουν τεχνικοοιικονομικές μελέτες, να διαχειρίζονται ή να συμμετέχουν σε προγράμματα χρηματοδοτούμενα από εθνικούς πόρους ή κοινοτικούς πόρους. Μπορούν να παρέχουν ενεργειακές υπηρεσίες αλλά και να αναπτύσσουν δράσεις για την αντιμετώπιση της ενεργειακής ένδειας.
Τα οικονομικά κίνητρα και τα μέτρα στήριξης των Ενεργειακών Κοινοτήτων

Οι διατάξεις του προσχεδίου νόμου του ΥΠΕΝ προβλέπουν σειρά κινήτρων για τους ενεργειακούς συνεταιρισμούς. Τέτοια είναι ο σταθερός φορολογικός συντελεστής εισοδήματος για πέντε χρόνια, η ένταξή τους στον αναπτυξιακό νόμο, η εξαίρεση τους από τις ανταγωνιστικές διαδικασίες και υποβολής προσφορών για σταθμούς ΑΠΕ και ΣΗΘΥΑ, η απαλλαγή από την υποχρέωση καταβολής του ετήσιου τέλους διατήρησης δικαιώματος κατοχής άδειας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ και ΣΗΘΥΑ, η κατά 50% μείωση της εγγυητικής επιστολής που απαιτείται για σταθμούς ΑΠΕ και ΣΗΘΥΑ, η κατά προτεραιότητα αδειοδότηση τους από τη ΡΑΕ αλλά και ο ενεργειακός συμψηφισμός από την παραγωγή ρεύματος με φωτοβολταϊκά και μικρές ανεμογεννήτριες.

Διάθεση κερδών

Το προσχέδιο νόμου ορίζει και τον τρόπο διάθεσης των κερδών. Έτσι, από τα καθαρά κέρδη της χρήσης παρακρατείται τουλάχιστον το 10% για το σχηματισμό του τακτικού αποθεματικού. Για κερδοσκοπικές Ε.Κοιν. το υπόλοιπο των καθαρών κερδών μετά την αφαίρεση των αποθεματικών διανέμεται στα μέλη.

Αν πρόκειται για μη κερδοσκοπικές τότε τα καθαρά κέρδη δεν διανέμονται στα μέλη, αλλά παραμένουν στους συνεταιρισμούς υπό τη μορφή αποθεματικών και διατίθενται για τους σκοπούς τους με απόφαση της γενικής συνέλευσης.

Αναλυτικά το νομοσχέδιο .

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.