Τρίτη, 2 Μαΐου 2017

Προκήρυξη για 2 νέες δρομολογιακές γραμμές από Μαντούδι για Λήμνο και Λέσβο

Το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ και ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (Υ.ΝΑ.Ν.Π.) Κ Α Λ Ε Ι  πλοιοκτήτες/πλοιοκτήτριες εταιρείες, για εκδήλωση ενδιαφέροντος προς σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας διάρκειας ενός (01) έως πέντε (05) ετών, για την αποκλειστική εξυπηρέτηση των δρομολογιακών γραμμών που περιλαμβάνονται στον πίνακα και σύμφωνα με τις απαιτήσεις που περιγράφονται σε αυτόν.

Οι συναφθείσες συμβάσεις ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας έχουν διάρκεια από ένα (01) έως πέντε (05) δρομολογιακά έτη, αρχομένη από 01-11-2017. Ως δρομολογιακό έτος ορίζεται το χρονικό διάστημα από 1η Νοεμβρίου εκάστου έτους μέχρι 31η Οκτωβρίου του επομένου έτους.

Σε περίπτωση εκδήλωσης ενδιαφέροντος από πλοιοκτήτες των οποίων τα δρομολόγια ή τα χαρακτηριστικά των πλοίων διαφέρουν των απαιτήσεων του πίνακα, ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής δύναται, μετά από γνώμη του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.), να συνάψει συμβάσεις με αυτούς εφόσον στις συγκεκριμένες γραμμές δεν εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από πλοιοκτήτες των οποίων τα πλοία και τα δρομολόγια πληρούσαν τις προϋποθέσεις της παρούσας πρόσκλησης.

 Για κάθε γραμμή του πίνακα που θα συναφθεί σύμβαση σύμφωνα με την παρούσα και καθ΄ όλη τη διάρκεια ισχύος της σύμβασης:
α) ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, διατηρεί το δικαίωμα ν’ ανακοινώνει δηλώσεις δρομολόγησης ή και να συνάπτει συμβάσεις ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για άλλες δρομολογιακές
γραμμές που δεν συμπίπτουν με τις γραμμές των συμβάσεων που συνάπτονται με την παρούσα πρόσκληση, έστω και εάν υπάρχουν κοινές αναφορές σε νησί ή νησιά.
β) στην περίπτωση που οι δρομολογιακές απαιτήσεις της γραμμής δεν καλυφθούν πλήρως , ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, διατηρεί το δικαίωμα ν’ αποδέχεται δηλώσεις δρομολόγησης ή να συνάπτει συμβάσεις ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας στις ίδιες δρομολογιακές γραμμές, μέχρι των ορίων των δρομολογιακών απαιτήσεων της γραμμής που περιγράφονται στον πίνακα. Ειδικότερα στην περίπτωση υποβολής δηλώσεων δρομολόγησης πλοίων, η επιλογή και αποδοχή των δηλώσεων θα γίνεται σύμφωνα με τ’ αναφερόμενα στην παρούσα.




Ολόκληρη η πρόσκληση εδώ



ΚΥΜΗ Η΄ (ΔΙΑΖ) ΜΑΝΤΟΥΔΙ- ΣΚΥΡΟΣ - ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ - ΛΗΜΝΟΣ και επιστροφή  ¨Ενα (1) δρομολόγιο την εβδομάδα  

ΚΥΜΗ Η΄ (ΔΙΑΖ) ΜΑΝΤΟΥΔΙ - ΣΙΓΡΙ - ΛΗΜΝΟΣ και επιστροφή  Δύο (02) δρομολόγια την εβδομάδα



8 Σχόλια:

Από οδικής πλευράς συμφέρει καλύτερα το Μαντούδι από την Κύμη. Θα πρέπει να δημιουργηθεί μια μικρή υποδομή διανύκτερευσης στο λιμάνι του Μαντουδίου και ένα τουριστικό περίπτερο δίπλα στο εκδοτήριο εισητηρίων. Ας σκεφτεί λίγο στρατηγικά ο δήμος αντί να σκεφτεται τσιμεντένια αμφιθέατρα

Αφού η Προκήρυξη του ΥΠ. Ν. & ΝΠ βάζει πρώτα την Κύμη (και ΔΙΑΖΕΥΚΤΙΚΑ δεύτερο το Μαντούδι), γιατί το ΕΒ βάζει ΜΟΝΟ το Μαντούδι;;;!!! Η απόσταση Χαλκίδας - Λιμ. Κύμης είναι 1 ώ. & 29 λ. Η απόσταση Χαλκίδας - Λιμ. Μαντουδίου (Κυμάσι) είναι 1 ώ. & 20 λ. Η απόσταση με βάση το Google Earth Λ. Κύμης - Σιγρίου (Λέσβοσς) είναι 166 χλμ περίπου, ενώ Λ. Μαντουδίου - Σιγρίου 207 χλμ περίπου. Αυτά τα 41 χλμ σημαίνουν μια ώρα λιγότερο θαλασσινό ταξίδι και αντίστοιχα χαμηλότερο ναύλο! Να επιμείνω πως το γάλα είναι άσπρο;;;;!

Η διαδρομή θα μπορούσε να συμπεριλαμβάνει και τις Σποράδες και τα τουρκικά παράλια. Με αυτό το τρόπο θα μπορούσαμε να προσελκύσουμε τουρκους τουρίστες στα μέρη μας

Διαβάστε το παρακάτω άρθρο και θα καταλάβετε

http://www.dimokratiki.gr/02-05-2017/apovasi-chiliadon-tourkon-touriston-sta-nisia-tou-egeou/

ESI3 Μαΐου 2017 - 1:25 π.μ. EXIS TASIS GIA MOUSOULMANOUS TOURISTES BROMISE H ELLADA NA BROMISOUME KAI TIN PERIOHIMAS ISE GIA GABALLA

Τι σχέση έχει το θρήσκευμα των τουριστών κ. Τραμπ;

κάτσε εκη που ίση μην εκφραζεσε.κάνε κανα ταξιδάκι, γέφυρα χαλκίδος και πίσω,??

Μείνετε στο θέμα μας! Η Κύμη είναι μια ώρα πλησιέστερα -απ' όσο το Μαντούδι(Κυμάσι)- στο Σίγρι της Λέσβου! Η Κύμη έχει τεράστια λιμενική υποδομή αφού εξυπηρετεί πλήρως την Σκύρο ήδη! Με ποια λογική να την αγνοήσουμε;;

Ρε φίλε 8:43 όπως κατάλαβες την απόφαση θα την πάρουν οι πλοιοκτήτες και όχι τα μπλόγκ ή οι σχολιαστές. Ηρέμησε το γάλα αν και νοθευμένο παραμένει λευκό.
Οι πλοιοκτήτες θα κρίνουν αν ο συνδυασμός Λέσβου Λήμνου με την υψηλή κίνηση στις Σποράδες είναι πιο ή λιγότερο συμφέρουσα από τον συνδυασμό της τουριστικής κίνησης της Σκύρου με αυτά τα νησιά. Για εμένα ας το πάρει οποίος να είναι όφελος στο επιβάτη θα είναι με τον ένα ή αλλο τρόπο. Πόσους σπόρους τους επιβάτες θα κρατήσει στην περιοχή η Κύμη ή το Μαντούδι είναι αμφίβολο αν δεν αναπτύξουν τις δικές τους τουριστικές υποδομές και δεν ξεφύγουν από τι μοντέλο των ενοικιαζομένων δωματίων κσο σουβλατζιδικών θα πρεπει να δουν πιο στρατηγικά την τουριστική ανάπτυξη τους πέρα από τις οπορτουνιστικές επενδυσεις λόγω επιδοτήσεων και τα άρπα κόλα.

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.