Πέμπτη, 19 Ιανουαρίου 2017

Τι πραγματικά ζητά ο Σίμος απο τους υπουργούς όταν ερωτά για ένταξη του λιμένα Μαντουδίου στη ναυσιπλοΐα της χώρας;

Τι ζητάει ο Σίμος; αναβάθμιση του λιμένα Μαντουδίου σε λιμένα εθνικής σημασίας, 
λιμένα μείζονος ενδιαφέροντος ή σε τουριστικό λιμένα;



Στις 15-09-2014 ο βουλευτής Εύβοιας της Νέας Δημοκρατίας Σίμος Κεδίκογλου ζητούσε από τον Υπουργό Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη να εξεταστεί η δυνατότητα καθορισμού των λιμένων Αιδηψού, Καρύστου και Κύμης Ευβοίας ως σημείων εισόδου-εξόδου της χώρας, όπου θα είναι δυνατή και η διενέργεια διαβατηριακού ελέγχου. Ο λιμένας Μαντούδιου δεν συμπεριλαμβανόταν στο αίτημα του.  Τώρα ο κ. Κεδίκογλου με ερώτηση του προς τους υπουργούς ζητά "ένταξη  του λιμένα Μαντουδίου στην ναυσιπλοΐα της χώρας", χωρις να διευκρινίζει αν ζητά αναβάθμιση του από λιμένα τοπικής σημασίας σε λιμένα μείζονος ενδιαφέροντος ή λιμένα εθνικής σημασίας ή λιμένα εισόδου-εξόδου της χώρας;

Ως γνωστόν Ο λιµένας Κυµασίου (Μαντουδίου Ευβοίας) έχει καθοριστεί ως λιµένας τοπικής σηµασίας (ΥΑ 8315.2/02/07 ΦΕΚ 202Β/2007).  Από τα λιμάνια του νόμού, ο λίμενας Χαλκίδος ορίζεται σαν λιμένας Εθνικής Σημασίας κια ο λιμένας Κύμης σαν λιμένας  Μείζονος Ενδιαφέροντος (διανομαρχιακού επιπέδου). Τα υπόλοιπα λιμάνια όπως και του Μαντουδίου είναι  τοπικής σηµασίας. Στο τελευταίο χωροταξικό για τον τουρισμό  το λιμάνι Μαντουδίου είχε μείνει εκτός των Ζώνες Ναυσιπλοΐας Αναψυχής. Πρόσφατη απόφαση της Επιτροπής Σχεδιασμού & Ανάπτυξης Λιμένων (Ε.Σ.Α.Λ.)  προβλέπει την δημιουργία υποδομών για να λειτουργεί ως λιµένας ακτοπλοΐας, για την εξυπηρέτηση  φορτηγών πλοίων και  εµπορικών δραστηριοτήτων και ενδεχόµενη χωροθέτηση και λειτουργία υδατοδροµίου, Η ίδια απόφαση επισημαίνει ότι απαιτείται κυρίως η κατάρτιση εγκεκριµένου πλαισίου, µέσα στο οποίο θα αδειοδοτηθούν και θα υλοποιηθούν χρήσεις και νέες κατασκευές.


Δελτίο τύπου του Σίμου Κεδίκογλου

Από την σελίδα του βουλευτή της ΝΔ Σίμου Κεδίκογλου  kedikoglou.gr/

Να ενταχθεί το λιμάνι Μαντουδίου στη ναυσιπλοΐα της χώρας


Την επίσκεψη στελεχών της Επιθεώρησης πλοίων στο λιμάνι του Μαντουδίου, προτείνει ο Σίμος Κεδίκογλου, προκειμένου να ελεγχθεί η πρόοδος του έργου, αλλά και για την πρόληψη τυχόν παραλείψεων λεπτομερειών για την άνεση και διευκόλυνση της ναυσιπλοΐας. Να ενταχθεί το λιμάνι Μαντουδίου στη ναυσιπλοΐα της χώρας
Να ενταχθεί το λιμάνι Μαντουδίου στη ναυσιπλοΐα της χώρας.
Με ερώτηση, που κατέθεσε προς τους Υπουργούς: Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Εσωτερικών και Οικονομίας και Ανάπτυξης, ζητά να ενημερωθεί για το πώς προγραμματίζεται η ένταξη του νέου λιμένα στη ναυσιπλοΐα της χώρας, δεδομένου ότι σύντομα θα αναπτυχθεί και παραλιμενικός οικισμός.

Υπογραμμίζει, επίσης, ότι το λιμάνι στην παραλία του Μαντουδίου (Κυμάσι) αλλάζει εντελώς τα δεδομένα της προσόρμισης τόσο προς τις Β. Σποράδες και τον Παγασητικό κόλπο όσο και προς το ανατολικό Αιγαίο (Μυτιλήνη, Σάμος, Χίος κ.λ.π), τη Β. Ελλάδα και Μαύρη Θάλασσα. Παράλληλα, είναι πρώτος παράγοντας οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης. Με τη χρήση του πορθμείου Αρκίτσας - Αιδηψού η Δυτική και Βόρεια Ελλάδα διευκολύνεται ιδιαίτερα για τις προσορμίσεις προς Βορρά και Ανατολή. Συνεπώς, είναι αυτονόητο, ότι το λιμάνι θα επιδράσει πολύ θετικά στον τουρισμό αλλά και στη διοχέτευση της γεωργικής και κτηνοτροφικής παραγωγής της βορειοκεντρικής Εύβοιας, προς νέες αγορές, καθώς ενοποιεί παραγωγικές δραστηριότητες Ανατολικής και Δυτικής και Νησιωτικής Ελλάδας και βοηθά καθοριστικά τη μεταλλευτική παραγωγή του Μαντουδίου.



ΕΡΩΤΗΣΗ


Προς τους:
Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Παναγιώτη Κουρουμπλή
Υπουργό Εσωτερικών κ. Παναγιώτη Σκουρλέτη
Υπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης κ. Δημήτρη Παπαδημητρίου

Χάρη στις προσπάθειες και των Υπηρεσιών σας η παραλία Μαντουδίου απέκτησε λιμάνι κατάλληλο για πλοία ανοικτής θαλάσσης. Το λιμάνι ήδη λειτουργεί και υπολογίζεται εντός του έτους να ολοκληρωθεί. Προς τούτο είναι σκόπιμη μία επίσκεψη στελεχών της Επιθεώρησης πλοίων και για την πρόοδο του έργου, αλλά και για την πρόληψη τυχόν παραλείψεων λεπτομερειών για την άνεση και διευκόλυνση της ναυσιπλοΐας.

Το λιμάνι στην παραλία του Μαντουδίου (Κυμάσι) αλλάζει εντελώς τα δεδομένα της προσόρμισης τόσο προς τις Β. Σποράδες και τον Παγασητικό κόλπο όσο και προς το ανατολικό Αιγαίο (Μυτιλήνη, Σάμος, Χίος κ.λ.π), τη Β. Ελλάδα και Μαύρη Θάλασσα. Παράλληλα είναι πρώτος παράγοντας οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης. Με τη χρήση του πορθμείου Αρκίτσας – Αιδηψού η Δυτική και Βόρεια Ελλάδα διευκολύνεται ιδιαίτερα για τις προσορμίσεις προς Βορρά και Ανατολή. Είναι αυτονόητο ότι το λιμάνι θα επιδράσει πολύ θετικά στον τουρισμό αλλά και στη διοχέτευση της γεωργικής και κτηνοτροφικής παραγωγής της βορειοκεντρικής Εύβοιας, που είναι εξαιρετικής ποιότητας, προς νέες αγορές. Γενικότερα ενοποιεί παραγωγικές δραστηριότητες Ανατολικής και Δυτικής και Νησιωτικής Ελλάδας και βοηθά καθοριστικά τη μεταλλευτική παραγωγή του Μαντουδίου.

Κατόπιν των ανωτέρω ερωτώνται ο κ.κ. Υπουργοί:


Πως προγραμματίζεται η ένταξη του νέου λιμένα στη ναυσιπλοΐα της χώρας δεδομένου, ότι σύντομα θα αναπτυχθεί και οικισμός παραλιμενικός;



Ο ερωτών βουλευτής

Σίμος Κεδίκογλου


Διαβάστε επίσης


Υποβαθμισμένος ο ρόλος του δήμου μας και του λιμανιού Μαντουδίου στα σχέδια για θαλάσσιο τουρισμό στην Εύβοια


Έμεινε χωρίς τουριστικά λιμάνια και αγκυροβόλια ο Δήμος μας από αμέλεια των Δημοτικών Αρχών

Τουριστικά αγκυροβόλια στην Βόρεια Εύβοια και η έλλειψη Μαρίνας


Γιατί ο Σίμος άφησε εκτός το λιμάνι Μαντουδίου;

Εκτός σχεδίων του Οργανισμού Λιμένων Ευβοίας η ανάπτυξη του λιμένα Μαντουδίου. Στην Αιδηψό αποβιβάζονται οι τουρίστες για τον Αη-Γιάννη το Ρώσο.

Σχέδιο δόμησης και ανάπτυξης της χερσαίας ζώνης του λιμένα Μαντουδίου


Οι δήμοι αποκτούν δικαίωμα εκτέλεσης χρηματοδοτούμενου ακτοπλοϊκού έργου






4 Σχόλια:

Σιμος: "....Είναι αυτονόητο ότι το λιμάνι θα επιδράσει πολύ θετικά στον τουρισμό αλλά και στη διοχέτευση της γεωργικής και κτηνοτροφικής παραγωγής της βορειοκεντρικής Εύβοιας, που είναι εξαιρετικής ποιότητας, προς νέες αγορές. Γενικότερα ενοποιεί παραγωγικές δραστηριότητες Ανατολικής και Δυτικής και Νησιωτικής Ελλάδας και βοηθά καθοριστικά τη μεταλλευτική παραγωγή του Μαντουδίου"

Από την μία αναφέρει για τουρισμό (δηλαδή ενα τουριστικό Λιμένα) και την "τη διοχέτευση της γεωργικής και κτηνοτροφικής παραγωγής σε νέες αγορές (εμπορευματικός λιμένας) και στο τέλος πετάει και το "ενοποιεί παραγωγικές δραστηριότητες της Ανατολικής και Δυτικής και Νησιωτικής Ελλάδας". Πιο ανατολικά από την Εύβοια και το Μαντούδι είναι η νησιώτικη Ελλάδα με κύρια παραγωγική δραστηριότητα το Τουρισμό και την Αλιεία.
Τώρα πως αυτός " βοηθά καθοριστικά τη μεταλλευτική παραγωγή" είναι αγνωστο. Η ΤΕΡΝΑ όταν ήταν να πάρει τις άδειες για την ΒΙΠΕ έλεγε (στους φίλους τηςς στα υπουργεία) ότι το Λιμάνι (η σκάλα φόρτωσης) είναι εθνικής σημασίας και ας ήταν χαρακτηρισμένο επίσημα τοπικής σημασίας. Ποιος θα τους χαλούσε το χατήρι;

Το ερώτημα που έχω είναι ότι στα χαρτιά της η ΤΕΡΝΑ παρουσιάζει την σκάλα φόρτωσης σαν ιδιόκτητο λιμάνι της για την φόρτωση ορυκτών και παλαιότερα την εκφόρτωση λιθάνθρακα. Τώρα με την ρυμοτόμηση της ΒΙΠΕ, η Σκάλα οριζεται σαν Ζώνη Λιμενικής Εξυπηρέτησης και έχει αδειοδοτηθεί περιβαλλοντικά σαν ως συνοδό έργο του μεταλλείου της εταιρείας ΤΕΡΝΑ ΛΕΥΚΟΛΙΘΟΙ Α.Ε. που θα χρησιμοποιηθεί σαν λιμάνι για την μεταφορά σε πρώτη φάση, δίπυρης μαγνησίας (dead burned magnesia), μορφοποιημένης, δίπυρης μαγνησία (magflot), χοντρόκοκκου μεταλλεύματος λευκόλιθου και μελλοντικά πυρίμαχων τούβλων και πυρίμαχων μαζών.
Προβλεπόμενα νέα λιμενικά έργα και εξοπλισμός(Μ.Π.Ε. − παρ. 5.5.11) στην Σκάλα φόρτωσης
• Προστασία των πλευρών, ανατολικής και δυτικής,του υπάρχοντος μόλου
• Αποκατάσταση και ενίσχυση του θαλάσσιου μετώπου και των ναυδέτων
• Τοποθέτηση νέων προσκρουστήρων στα ναύδετα
• Ανακατασκευή της πλατείας του μόλου
• Κατασκευή παράκτιας οδού προσπέλασης για την ευκολότερη πρόσβαση της Λιμενικής Ζώνης διαμέσου του Λιμένα Κυμασίου
• Προμήθεια αυτοκινούμενου γερανού 20t
• Λειτουργική αποκατάσταση των silos και του μηχανολογικού εξοπλισμού φόρτωσης από αυτά, η οποία προβλέπεται να γίνει σε δεύτερη φάση με ευθύνη των βιομηχανιών που θα χρησιμοποιήσουν τις συγκεκριμένες υποδομές. Στην παρούσα φάση προβλέπεται περιορισμένη μόνον συντήρηση του εξοπλισμού φόρτωσης που είναι αναγκαία λόγω της εκτέλεσης των παραπάνω προβλεπόμενων έργων
Αυτά τα λεει η ΚΥΑ Αριθμ. Φ/Α.5.33/15088/945 (ΦΕΚ 3540 β/31-12-12)
΄Εγκριση ανάπτυξης του Επιχειρηματικού Πάρκου Τύπου Α΄ Μαντουδίου (ΕΠ.ΠΑ. ΜΑΝΤΟΥΔΙΟΥ) και είναι οι όροι για να πάρει άδεια λειτουργίας η ΒΙΠΕ.

Αν ισχύουν αυτά γιατί το Λιμάνι Μαντουδίου να χρησιμοποιείται και για την φόρτωση ορυκτών και να χαρακτηριστεί σαν ειδικός λιμένας διακίνησης ορυκτών πόρων; Όλα δικά μας;

Μακάρι να ήξερε και αυτός τι ζητάει; Ψήφους ψαρεύει

ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ,ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ,ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ,ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ,ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΛΙΚΙΑ,ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ,ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΟ,ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΜΑΝΤΟΥΔΙΟΥ ΓΕΛΙΕΣΤΕ.οι μαντουδιανοι,μονο κοροιδα δεν ειναι.ξερουν οτι στη σκαλα φορτωνωνται χυμα μεταλλευματα,και ο λιμενας ειναι και για εμπορευματα συσκευασμενα,και για επιβατες.Αφηστε την περιοχη ησυχη,αλλωστε ξερουμε οτι σεις που διαμαρτυρεστε,και φρεναρετε οτι παει να γινει σαυτον τον ερμο τοπο,,εχετε επενδυσει οχι στο μαντουδι τα κωλολεφτα σας,,,αλλα αλλου.ηρεμα λοιπον υποκριτες.σας εχουμε γραμμενους..ξερετε που....

αν ανάπτυξη είναι μόνο η υψηλή ρύπανση 1:57 έχεις δίκιο θελουμε να σταματήσει.
Οι Μαντουδιάνοι αν κρίνουμε από τις πράξεις τους και την εμπιστοσύνη που δείχνουν με την ψηφο τους σε αγύρτηδες και λοβιτουρατζήδες όλα αυτα τα χρόνια, θεωρώ η λέξη κορόιδο είναι επιεικής χαρακτηρισμός


Αν δεν είσαι από τους αναλφάβητους σωτήρες, η "Σκάλα φόρτωσης έχει αδειοδοτηθεί περιβαλλοντικά σαν συνοδό έργο του μεταλλείου της εταιρείας ΤΕΡΝΑ ΛΕΥΚΟΛΙΘΟΙ Α.Ε. που θα χρησιμοποιηθεί σαν λιμάνι για την μεταφορά σε πρώτη φάση, δίπυρης μαγνησίας (dead burned magnesia), μορφοποιημένης, δίπυρης μαγνησία (magflot), χοντρόκοκκου μεταλλεύματος λευκόλιθου και μελλοντικά πυρίμαχων τούβλων και πυρίμαχων μαζών".
Δεν είναι μόνο για χύμα μετάλλευμα αλλά και δίπυρη μαγνησία (dead burned magnesia), μορφοποιημένη δίπυρη μαγνησία (magflot) και μελλοντικά πυρίμαχων τούβλων και πυρίμαχων μαζών. Αυτά τα γράφει η ΤΕΡΝΑ

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.