powered by Surfing Waves
Anonymous: Στο χωριό μας λένε: πες μου με ποιον πας,να σου πω ποιος είσαι.
Κ.Τριανταφύλλου, αν διαγράφετε οποία σχόλια/γνώμες είναι αντίθετα με τα δικά σας πιστεύω και δεν εξυπηρετούν τους προϊσταμενους σας αυτό είναι ΦΑΣΙΣΜΟΣ.
Καλή η Εξουσία και τα ωφέλη της αλλά και πονηρή.
Anonymous: https://diavgeia.gov.gr/doc/61%CE%9C4%CE%9F%CE%9B%CE%A47-%CE%A6%CE%A17?inline=true

ΠΟΣΟ ΑΚΡΙΒΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΓΙΑΝΝΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΛΤΑΡΕΙ
Anonymous: ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΣΟΥ?
ΨΑΡΡΟΥ, ΦΛΩΚΟΣ, ΜΟΥΡΙΑΣ, ΚΑΝΤΖΟΥΡΑΣ, ΜΠΕΙΚΑΣ ΣΕ ΚΡΕΜΑΣΑΝ
ΣΤΗ ΨΗΦΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΕΧΕΙ Π ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ Κ. ΣΤΕΡΓΙΟΥ
ΟΠΩΣ ΕΠΡΑΞΕΣ ΤΩΡΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙΣ
ΕΣΠΕΙΡΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΕΡΙΖΕΙΣ
ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΕΙΕΣ ΣΟΥ
ΑΛΛΑ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΙΕΣ ΣΟΥ?
ΦΥΓΕ ΝΑ ΗΓΗΘΕΙ ΑΛΛΟΣ ΤΟΥ
Anonymous: Ξέρει κανείς τι γίνεται εδώ https://www.reddit.com/r/Limnievias/Anonymous: τρεισ παγιδες εχει ο δημρχος σταμουλο καντζουρα κουτσουραAnonymous: Παρέμβαση 3 δημοτικών συμβούλων για την μονάδα αποθείωσης και τον έλεγχο της ρύπανσης

Αγαπητοί συνδημότισσες /τες. 6/1/2022

Έπειτα από μεγάλη πίεση από ομάδα κατοίκων του Δήμου μας, πίεση πολλών μηνών προς την Δημοτική αρχή, την Περιφέρεια και προς τις αρμόδιες υπηρεσίες.

Μάθαμε γιατί και για ποιον λόγο, για ένα μεγάλο διάστημα,
Anonymous: 4 Δεκεμβρίου 2021-1.02μ.μ.
Ο σαραντάρης σε αισχρούς χρωστά την καρέκλα του και τώρα ξεχρεώνει την "εκδούλευση".
Anonymous: 621 Σε περίπτωση που δεν ολοκληρωθεί η ανάπτυξη του Επιχειρηματικού Πάρκου Μαντουδίου με έκδοση της απόφασης του άρθρου 53 παράγραφος 3 του Ν. 3982/2011 η παρούσα απόφαση παύει να είναι σε ισχύ.]
622 Ερώτημα 13 :
623 Έχει εκδοθεί η ως άνω απόφαση ώστε να ισχύει και η ΑΕΠΟ και να λειτουργούν νομίμως οι εγκαταστάσεις;

7 Έλεγχος τήρησης των περιβαλλοντικών όρων της ΑΕΠΟ
«
Anonymous: «6.3 Οι μέσες ημερήσιες τιμές των συνεχών μετρήσεων, τα αποτελέσματα των περιοδικών μετρήσεων των ατμοσφαιρικών εκπομπών, η ημερομηνία διενέργειας των μετρήσεων, το είδος των μετρήσεων, τυχόν παρατηρήσεις και το ονοματεπώνυμο του ελέγξαντος να καταγράφονται σε ημερολόγιο καταγραφής των εκπομπών το οποίο να έχει αριθμημένες σελίδες και να είναι θεωρημένο από τη Δ/νση ΠΕΧΩΣ/ΠΣΕ.»
Ερώτημα 11:<
Anonymous: « 6.2.1 από τις καμίνους έψησης τήξης να λειτουργεί σύστημα συνεχούς μέτρησης και καταγραφής των εκπομπών αιωρούμενων σωματιδίων, ΝΟχ, SOX, CO. Οι μέσες ημερήσιες τιμές εκπομπής δε θα πρέπει να υπερβαίνουν τα όρια της παραγράφου Β1.1.»
Ερώτημα 7:
α)Υπάρχει εγκατεστημένο το σύστημα σε κάθε κάμινο εψησης;
β)Ελέγχεται από την Περιφέρεια η υπέρβαση των ορίων;
« 6.2.2 Στην έξοδο
Anonymous: « 5.1.1.8 Να υποβληθεί, προς έγκριση, στην αρμόδια Υπηρεσία του ΥΠΕΝ (Τμήμα Ποιότητας του αέρα/Δ/νση Κλιματικής Αλλαγής), με κοινοποίηση αυτής και στην υπηρεσίας μας, ένα εξάμηνο πριν από τη λειτουργία του παραπάνω σταθμού και του φούρνου σχετική Τεχνική Έκθεση, η οποία πρέπει τουλάχιστον να περιλαμβάνει :
? Περιγραφή και χαρακτηριστικά της προς εξέταση περιοχής
? Πιθανές παραμέτρους
Anonymous: Eνα σύστημα ξηρής αποθείωσης των καυσαερίων, στον οποίο ψεκάζεται χημικά ενεργή καυστική μαγνησία (MgO), ώστε να εξουδετερώνει το μεγαλύτερο μέρος του υπάρχοντος SO2 και SO3, που υπάρχουν στα καυσαέρια. Τα προϊόντα της αντίδρασης είναι θειώδες μαγνήσιο και θειικό αντίστοιχα, τα οποία συλλέγονται στο φίλτρο καυσαερίων»
Ερώτημα 1:
Υπάρχουν εγκατεστημένες και λειτουργούσες οι ανωτέρω
Anonymous: ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ
Αντωνίου Βούλγαρη του Διονυσίου
Περιφερειακού Συμβούλου
Επικεφαλής Παράταξης ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΤΕΡΕΑ
Διευθ: Κριού 23 Χαλκίδα
e-mail: vouleretria@gmail.com
Χαλκίδα 14.11..2021
Προς: Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας
Γεν. Δ/νση Εσωτερικης Λειτουργίας -Δ/νση Διοίκησης
Τμήμα Συλλογικών Οργάνων
Γραμματεία Περιφερειακού Συμβουλίου

ΘΕΜΑ :
Anonymous: Στην κηδεία του αποθανόντος απο τον κορωνοϊό ιερέα,ιερείς δίπλα στο φέρετρο ΧΩΡΙΣ ΜΑΣΚΑ!!!!!
Anonymous: ΝΑ ΕΙΣΑΙ 70 ΧΡΟΝΩΝ ΝΑΙΙΙΙΙΙ 70 ΧΡΟΝΩΝ ΜΕ ΤΌΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΝΑ ΓΛΥΦΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ ΣΑΝ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΛΥΦΙΤΖΟΥΡΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ 1 ΣΑΡΑΝΤΑΧΡΟΝΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙΣ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΑ ΩΣ ΑΛΛΟΣ ΣΩΤΗΡΑΚΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΚΟΡΕΥΕΣΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΠΟΥ ΣΟΥPowered by Sneeit

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

Το Branding των δήμων μέσω της Ιστορίας και του Πολιτισμού





Entrance Cannes Film Festival 2016. Picture credit:
Mike Norton (Flickr, creative commons)

# Άρθρο στο The Place Brand Observer της Svetlana Masjutina*
Ο πολιτισμός παίζει ένας από τους βασικούς ρόλους στην διευκόλυνση απόλαυσης αυθεντικών εμπειριών σε ένα τόπο και αποτελεί ένα από τα πιο ζωντανά περιουσιακά του στοιχεία.Πολλές διάσημες πόλεις χρησιμοποιούν με επιτυχία τα πολιτιστικά τους περιουσιακά στοιχεία για να παρακινήσουν τους ανθρώπους να τις επισκεφθούν. Ο Simon Anholt θεωρεί τον πολιτισμό ως ένα από τα πιο κρίσιμα στοιχεία του "Brand Hexagon" μιας πόλης - και ως τέτοιο σημαντικό μέρος του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της ( το εξήγησε καλά στο βιβλίο του Ανταγωνιστική Ταυτότητα ). Στην πραγματικότητα, ο πολιτισμός έχει την ικανότητα να επηρεάσει και να υποστηρίξει όλες τις συνιστώσες της επωνυμίας μιας πόλης , από τις φυσικές και οικονομικές πτυχές μιας πόλης μέχρι την παρουσία της στις διεθνείς αγορές.

Ο πολιτισμός έχει ένα τεράστιο δυναμικό για την προαγωγή της συμπεριφοράς και των αντιλήψεων των κατοίκων και των επισκεπτών . Προσθέτει μια συναισθηματική αξία στην επωνυμία της πόλης. Η πολιτιστική διάκριση ενός τόπου μπορεί να προκαλέσει συναισθήματα και δημιουργούν αναμνήσεις που, σε συνδυασμό με την προσωπική εμπειρία και τις προσδοκίες, μπορεί να είναι μια ισχυρή κινητήρια δύναμη από την άποψη της συμπεριφοράς των καταναλωτών.
Σήμερα οι πόλεις χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τις πολιτιστικές εκδηλώσεις για την ενίσχυση της εικόνας τους, την τόνωση της αστικής ανάπτυξης και για να προσελκύσουν επισκέπτες και επενδυτές.Πώς ο πολιτισμός μπορεί να υπηρετήσει την επωνυμία της πόλης. Το παράδειγμα της Βερόνα, Ιταλία

Η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη στην περιοχή Βένετο της Ιταλίας, η Βερόνα είναι παγκοσμίως γνωστή για τη μοναδική πολιτιστική κληρονομιά της. Η Τέχνη και τα αρχιτεκτονικά μνημεία που υπάρχουν από τη ρωμαϊκή, τη Μέση Εποχή ,την Αυστρο-Ουγγρική Αυτοκρατορία - προστατεύονται ως Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς - προσελκύει περίπου 750.000 επισκέπτες κάθε χρόνο.

Verona, Italy. Picture credit: Paul Arps (Flickr, creative commons)

Αυτό που είναι ενδιαφέρον στην περίπτωση της Βερόνα, από τη θέση του place branding, είναι η προσέγγιση της πόλης για τη διαχείριση των πολιτιστικών στοιχείων του ενεργητικού της. Παρά το γεγονός ότι οι καλλιτεχνικές και πολιτιστικές δραστηριότητες της πόλης με βάση τα κύρια αξιοθέατα που εκπροσωπεί την ιταλική κουλτούρα, η άυλη διαχείριση των περιουσιακών στοιχείων του brand είναι αυτό που φέρνει τα περισσότερα απτά οικονομικά αποτελέσματα για την πόλη και βελτιώνει την ποιότητα ζωής.


Στη Βερόνα η διατήρηση του παρελθόντος πηγαίνει χέρι-χέρι με μια καινοτόμο πολιτική για να διατηρηθεί η πολιτιστική προσφορά για το μέλλον . Ο πολιτισμός γίνεται αντιληπτός ως ένα εργαλείο για την ανάπτυξη των δημιουργικών δραστηριοτήτων, οι οποίες κινούν την οικονομική πρόοδο ενός τόπου. Το εύρος και η ποιότητα των δραστηριοτήτων που αποσκοπούν στην προώθηση της πολιτιστικής ποικιλομορφίας ενός τόπου έχουν καλά ενσωματωθεί στο σχέδιο δράσης για την αειφόρο ανάπτυξη της πόλης και υποστηρίζεται σε μεγάλο βαθμό από την τοπική αυτοδιοίκηση και τις επιχειρήσεις.
Οι μοναδικές εμπειρίες της πόλης προβάλλονται συνεχώς από τους τοπικούς DMO ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες και τους κατοίκους να συμμετέχουν σε ενεργό διάλογο όσον αφορά το τουριστικό προϊόν της Βερόνα.

Screenshot Verona destination marketing website

Για να κατανοήσουμε καλύτερα τις εμπειρίες των επισκεπτών, η τοπική DMO διεξήγαγε μια μελέτη με αποτέλεσμα ένα εννοιολογικό χάρτη των χαρακτηριστικών της πόλης που επηρεάζουν άμεσα τις αντιλήψεις των επισκεπτών. Η μελέτη είχε μια βαθιά επίδραση στην ανάπτυξη του εμπορικού σήματος της πόλης, δίνοντας τώρα ίση προσοχή στις αγορές-στόχους των επισκεπτών, των κατοίκων και των επενδυτών. Επιδιώκοντας να προσελκύσει επισκέπτες μέσα από πολιτιστικές εκδηλώσεις και δραστηριότητες, η Βερόνα έχει αναζωογονήσει την εικόνα της ως ως ένα ζωντανό και δυναμικό μέρος για να ζεις και να επενδύσεις .
Στη μελέτη, η πλευρά της τουριστικής προσφοράς παρουσιάστηκε με ποικίλους παράγοντες: η ασφάλεια, η φιλόξενη στάση, το πράσινο, η καθαριότητα, οι εγκαταστάσεις υγιεινής και οι πεζοδρόμοι επιλέχθηκαν ως οι βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν άμεσα τις αντιλήψεις των επισκεπτών των τουριστικών αξιοθέατων. Οι παράγοντες στον τομέα των υπηρεσιώνπου λαμβάνονται υπόψη περιλαμβάνουν :πινακίδες, σημεία πληροφόρησης, πάρκινγκ, σημεία εξυπηρετήσεων, μεταφορικά μέσα και βελτίωση των συνθηκών κυκλοφορίας. Τα Μνημεία, τα μουσεία και οι εκθέσεις, μαζί με ένα ευρύ φάσμα εκδηλώσεων - από την όπερα και το θέατρο ως τη γαστρονομία και τον αθλητισμό - επιλέχθηκαν ως παράγοντες της ελκυστικότητας .
Οι παράγοντες αυτοί στη συνέχεια αναλύθηκαν προσεκτικά μέσα από το πρίσμα της σημασίας τους, κατά προτεραιότητα (επίπεδο σημασίας), το περιθώριο του δείκτη ικανοποίησης και της τιμής-ποιότητας. Με βάση τα αποτελέσματα της ανάλυσης των παραγόντων αυτών ο DMO της Βερόνα ήταν σε θέση να χαρτογραφήσει τις περιοχές βελτίωσης στο πλαίσιο της τουριστικής προσφοράς και να αναπτύξει ένα ισχυρό εργαλείο για τη διαχείριση των αντιλήψεων του επισκέπτη για το brand της Βερόνα.Αυξανόμενη σημασία των εκδηλώσεων στο branding της πόλης

Οι εκδηλώσεις, ιδιαίτερα τα φεστιβάλ και οι θεατρικές παραστάσεις είναι ίσως η πιο αρχαία μορφή της δημιουργικής δραστηριότητας που για πολύ καιρό ήταν μια υπόθεση της πόλης, με στόχο την αναζωογόνηση της οικονομίας και για τη δημιουργία υποδομών . Με τον αυξανόμενο ανταγωνισμό μεταξύ των πόλεων στην παγκόσμια αρένα, οι εκδηλώσεις άρχισαν να χρησιμοποιούνται πιο συχνά ως διαφημιστικό και εργαλείο branding . Όπως οι Richards και Palmer (2010 )υποστήριξαν, οι πόλεις υποβοηθούν όλο και περισσότερο την ανάπτυξη πολιτιστικών και άλλων εκδηλώσεων επειδή υπάρχει μια ευρέως διαδεδομένη αίσθηση ότι οι εκδηλώσεις είναι πιο ευέλικτες από ορισμένους τύπους των σταθερών φυσικών υποδομών.Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών

Το Φεστιβάλ των Καννών είναι ένα σύμβολο της τοπικής επωνυμίας. Με πολλούς λαμπερούς γείτονές , αυτό το γραφικό θέρετρο στο νότιο τμήμα της Γαλλίας με πληθυσμό περίπου 73.000 κατοίκους έχει πολλά να προσφέρει. Τέλειες αμμώδεις παραλίες, πολυτελή καταλύματα, καταστήματα παγκοσμίου φήμης και άψογη γαλλική κουζίνα είναι διαθέσιμα στους επισκέπτες του όλο το χρόνο.

Entrance Cannes Film Festival 2016. Picture credit: Mike Norton (Flickr, creative commons)

Αλλά είναι το Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών, που έφερε την παγκόσμια αναγνώριση με αυτή την μικρή πόλη και έγινε η μεγάλη ετήσια εκδήλωση τους. Πέραν του ότι είναι μία από τις σημαντικότερες επιχειρηματικές υποθέσεις σχετικά με το κύκλωμα της παγκόσμιας κινηματογραφικής βιομηχανίας, είναι ένα από τα μεγαλύτερα γεγονότα των μέσων ενημέρωσης στον κόσμο, στο ίδιο επίπεδο με τους Ολυμπιακούς Αγώνες .
Για 69 συναπτά έτη στο Φεστιβάλ των Καννών έχει δημιουργήσει μια ατέρμονη συναισθηματική ιστορία, συγκεντρώνοντας την αφρόκρεμα του παγκόσμιου κινηματογράφου και της βιομηχανίας της μόδας. Η ατμόσφαιρα των Καννών αναπνέει αστραφτερούς μύθους και αναμνήσεις αδιαχώριστες από την ίδια την πόλη. Δεν αποτελεί έκπληξη ότι κατά τη διάρκεια των δύο εβδομάδων του Μαΐου ο πληθυσμός της πόλης σχεδόν τριπλασιάζεται.
Μια αίσθηση της συν-παρουσίας, του «είμαι εκεί» και η υψηλή ποιότητα της δικτύωσης των εκδηλώσεων είναι οι ισχυρότεροι οδηγοί που προσελκύουν χιλιάδες επιχειρήσεις και επισκέπτες στον τόπο. Προφανώς, το Φεστιβάλ των Καννών παίζει τον καθοριστικό ρόλο στο branding, στο positioning και προώθηση του προορισμού της πόλης. Τα μαλακά και σκληρά αποτελέσματα της εκδήλωσης ενισχύσει την αίσθηση της υπερηφάνειας και της εμπιστοσύνης μεταξύ των κατοίκων και συμβάλλουν στην αντιληπτή ποιότητα που σχετίζονται με τον προορισμό των επισκεπτών.

Η ικανότητα των εκδηλώσεων για την τόνωση της πολιτιστικής κατανάλωσης μεταξύ των κατοίκων και των επισκεπτών και να διαμορφώνουν την χαρακτηριστική εικόνα της διοργανώτριας πόλης είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο μεγάλες πόλεις άρχισαν να βλέπουν τα γεγονότα ως εργαλείο branding.
Για να πετύχει το, γεγονός απαιτείται μια ολιστική προσέγγιση για τη διαχείριση των πτυχών του χώρου και του χρόνου. Σχεδιασμός προσανατολισμένος στο αστικό τοπίο, τις νέες υπηρεσίες, τη συνεργασία μεταξύ του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, τα οικονομικά κίνητρα και ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων προώθησης και διαφήμισης, όλα υλοποιηούμενα με κατά νου το δημόσιο συμφέρον , είναι τα σημαντικά μέτρα για την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος. Διαφορετικά, η εκδήλωση θα έχει το αντίθετο αποτέλεσμα για την εικόνα της πόλης . Επισφαλές περιβάλλον, βρώμικοι δρόμοι, έλλειψη στέγασης, χώρο στάθμευσης και εγκαταστάσεις υγιεινής και αφιλόξενοι κάτοικοι μπορούν εύκολα να καταστρέψει τις εντυπώσεις και τις προσδοκίες μιας πολιτιστικής εκδήλωσης, δεν έχει σημασία πόσο λαμπρό είναι. Σε μια τέτοια περίπτωση, το αποτέλεσμα θα είναι καταστροφικό για την εικόνα και την οικονομία της πόλης.

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.