Η απόφαση της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (Ε.Σ.Α.Λ.) υου Υπουργείου Ναυτιλίας για το καθορισμό χρήσεων γης και όρων δόμησης χερσαίας ζώνης λιμένα Κυμασίου.
Από το Διαύγεια
ΘΕΜΑ 05 ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ 64ης / 15-01-2015 ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΛΙΜΕΝΩΝ (ΕΣΑΛ)
ΚΥΜΑΣΙ ΜΑΝΤΟΥΔΙΟΥ: «Καθορισμός χρήσεων γης και όρων δόμησης χερσαίας ζώνης λιμένα Κυμασίου».
1. Αναφορά σχετικής νομοθεσίας – παραπομπές
Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 4στ, του άρθρου 44, του Ν. 4150/2013 (Φ.Ε.Κ. Α΄ 102): «Ο καθορισμός των χρήσεων γης και των όρων δόμησης, μετά από πρόταση του οικείου φορέα διοίκησης και εκμετάλλευσης λιμένος, ο οποίος αφορά στη συνολική έκταση της χερσαίας ζώνης του λιμένα, για όλους τους λιμένες, εάν δεν έχουν συνταχθεί αναπτυξιακά προγράμματα και μελέτες διαχείρισης (Master Plan).» αποτελεί έργο της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (Ε.Σ.Α.Λ.), ενώ: «Στις χρήσεις γης περιλαμβάνεται και η χωροθέτηση χώρων στάθμευσης, έκτασης άνω των εκατόν πενήντα (150) τετραγωνικών μέτρων.».
2. Ιστορικό
1. Η υπ’ αρ. 6080/07-05-1982 (Φ.Ε.Κ. 431/Δ/31-08-1982) Απόφαση Νομάρχη Εύβοιας με θέμα: «Καθορισμός χειμέριου κύματος επί ιδιοκτησίας Α.Ε. “Επιχειρήσεις Μεταλλευτικαί Βιομηχανικαί και Ναυτιλιακαί κ.λπ.”».
2. Η υπ’ αρ. 7642/11-11-1992 (Φ.Ε.Κ. 1265/Δ/04-12-1992) Απόφαση Νομάρχη Εύβοιας με θέμα: «Καθορισμός χερσαίας ζώνης στη θέση ΚΥΜΑΣΙ Μαντουδίου Ν. Εύβοιας».
3. Η υπ’ αρ. 4671/Φ ΧΖ/11-11-1992 (Φ.Ε.Κ. 1266/Δ/04-12-1992) Απόφαση Νομάρχη Εύβοιας με θέμα: «Καθορισμός χερσαίας ζώνης στη θέση Δαφνοπόταμος Μαντουδίου Ν. Εύβοιας».
4. Η υπ’ αρ. πρωτ. 91099/15-05-1997 Κ.Υ.Α. Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. – Υ.Ε.Ν. περί Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων για το έργο λιμένος Μαντουδίου, Νομού Εύβοιας.
5. Η υπ’ αρ. πρωτ. 138047/02-06-2009 Κ.Υ.Α. Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. – Υ.Ε.Ν.Α.Ν.Π. περί παράτασης ισχύος της με αρ. πρωτ. 91099/15-05-1997 Κ.Υ.Α. Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων για το έργο «Λιμένας Μαντουδίου, Ν.Α. Εύβοιας».
6. Η υπ’ αρ. 9/10-01-2014 (Α.Δ.Α.: ΒΙΕ7ΟΞΑΤ-7Ξ9) Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Οργανισμός Λιμένων Ν. Εύβοιας (Ο.Λ.Ν.Ε.) Α.Ε. περί: «Εγκρίσεως διαδικασιών γενικού προγραμματικού σχεδίου σύμφωνα με το Ν. 4150/13 για τους λιμένες: 1) Κύμης, 2) Λίμνης Κυμασίου Πηλίου και 3) Καρύστου.
7. Το αρ. πρωτ. 4370/06-10-2014 έγγραφο της Ο.Λ.Ν.Ε. Α.Ε. διαβίβασης του αιτήματος καθορισμού χρήσεων γης και όρων δόμησης χερσαίας ζώνης λιμένα Κυμασίου για εξέτασή του από την Ε.Σ.Α.Λ.
8. Το αρ. πρωτ. 8216/158/14/15-10-2014 έγγραφο της Υπηρεσίας μας για αποστολή επιπλέον αντιγράφων μελέτης από την Ο.Λ.Ν.Ε. Α.Ε. και για διατύπωση απόψεων από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Χαλκίδας.
9. Το αρ. πρωτ. 4814/05-11-2014 έγγραφο της Ο.Λ.Ν.Ε. Α.Ε. με το οποίο αποστέλλει επιπλέον αντίγραφα
10. Το αρ. πρωτ. 8216/168/14/28-11-2014 έγγραφο Υπηρεσίας μας για αποστολή μελέτης στα μέλη της Ε.Σ.Α.Λ.
2. Η υπ’ αρ. 7642/11-11-1992 (Φ.Ε.Κ. 1265/Δ/04-12-1992) Απόφαση Νομάρχη Εύβοιας με θέμα: «Καθορισμός χερσαίας ζώνης στη θέση ΚΥΜΑΣΙ Μαντουδίου Ν. Εύβοιας».
3. Η υπ’ αρ. 4671/Φ ΧΖ/11-11-1992 (Φ.Ε.Κ. 1266/Δ/04-12-1992) Απόφαση Νομάρχη Εύβοιας με θέμα: «Καθορισμός χερσαίας ζώνης στη θέση Δαφνοπόταμος Μαντουδίου Ν. Εύβοιας».
4. Η υπ’ αρ. πρωτ. 91099/15-05-1997 Κ.Υ.Α. Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. – Υ.Ε.Ν. περί Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων για το έργο λιμένος Μαντουδίου, Νομού Εύβοιας.
5. Η υπ’ αρ. πρωτ. 138047/02-06-2009 Κ.Υ.Α. Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. – Υ.Ε.Ν.Α.Ν.Π. περί παράτασης ισχύος της με αρ. πρωτ. 91099/15-05-1997 Κ.Υ.Α. Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων για το έργο «Λιμένας Μαντουδίου, Ν.Α. Εύβοιας».
6. Η υπ’ αρ. 9/10-01-2014 (Α.Δ.Α.: ΒΙΕ7ΟΞΑΤ-7Ξ9) Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Οργανισμός Λιμένων Ν. Εύβοιας (Ο.Λ.Ν.Ε.) Α.Ε. περί: «Εγκρίσεως διαδικασιών γενικού προγραμματικού σχεδίου σύμφωνα με το Ν. 4150/13 για τους λιμένες: 1) Κύμης, 2) Λίμνης Κυμασίου Πηλίου και 3) Καρύστου.
7. Το αρ. πρωτ. 4370/06-10-2014 έγγραφο της Ο.Λ.Ν.Ε. Α.Ε. διαβίβασης του αιτήματος καθορισμού χρήσεων γης και όρων δόμησης χερσαίας ζώνης λιμένα Κυμασίου για εξέτασή του από την Ε.Σ.Α.Λ.
8. Το αρ. πρωτ. 8216/158/14/15-10-2014 έγγραφο της Υπηρεσίας μας για αποστολή επιπλέον αντιγράφων μελέτης από την Ο.Λ.Ν.Ε. Α.Ε. και για διατύπωση απόψεων από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Χαλκίδας.
9. Το αρ. πρωτ. 4814/05-11-2014 έγγραφο της Ο.Λ.Ν.Ε. Α.Ε. με το οποίο αποστέλλει επιπλέον αντίγραφα
10. Το αρ. πρωτ. 8216/168/14/28-11-2014 έγγραφο Υπηρεσίας μας για αποστολή μελέτης στα μέλη της Ε.Σ.Α.Λ.
3. Στοιχεία της πρότασης
Ο υπό μελέτη λιμένας υπάγεται διοικητικά στην αρμοδιότητα της Οργανισμός Λιμένων Ν. Εύβοιας (Ο.Λ.Ν.Ε.) Α.Ε. Τη μελέτη συνέταξε η μελετητική εταιρεία: «Μ. Παναγιώτου – Ν. Παναγόπουλος Αρχιτέκτονες Μηχανικοί Ο.Ε.».
Προς διευκόλυνση της ανάλυσης η χερσαία ζώνη του λιμένα Κυμασίου επιλέγεται να χωριστεί σε πέντε (05) επιμέρους τομείς:
Προς διευκόλυνση της ανάλυσης η χερσαία ζώνη του λιμένα Κυμασίου επιλέγεται να χωριστεί σε πέντε (05) επιμέρους τομείς:
Τομέας l: Περιλαμβάνει την περιοχή από την παλαιά σκάλα μέχρι το νέο προσήνεμο μώλο.
Τομέας 2: Περιλαμβάνονται o προσήνεμος μώλος, το εσωτερικό κρηπίδωμα και όλοι οι χερσαίοι χώροι που δημιουργήθηκαν από την επίχωση.
Τομέας 3: Περιλαμβάνει την περιοχή μέχρι την παλαιά σκάλα Παπαστράτη.
Τομέας 4: Περιλαμβάνει το νότιο ήμισυ της αμμώδους παραλίας.
Τομέας 5: Περιλαμβάνει την περιοχή με το τμήμα της αμμώδους παραλίας, που είναι μπροστά στον παραλιακό οικισμό Κυμασίου.
4. Υφισταμενη κατάσταση
Ο Τομέας 1 αποτελεί το νότιο άκρο της χερσαίας ζώνης του εν λόγω λιμένα. Πρόκειται για την ανεκμετάλλευτη παραλία, που έχει αφεθεί ως απόσταση μεταξύ του νέου λιμενικού έργου και της προϋπάρχουσας λιμενικής εγκατάστασης, της σκάλας φορτοεκφόρτωσης, διαθέτοντας πρόσβαση μόνο μέσω των χώρων του νέου λιμένα.
Ο Τομέας 2 περιλαμβάνει το σύνολο των τεχνητών χερσαίων χώρων του εμπορικού λιμένα Μαντουδίου (περί τα 31.356,00 μ2): Κρηπιδωμένο προσήνεμο μώλο, πλάτους 20,00 μ. και μήκους 175,00 μ. και παραλιακό κρηπίδωμα, μήκους 130,00 μ. , που εξυπηρετούν φορτηγά σκάφη και πλοία ακτοπλοΐας. Λιμενικός εξοπλισμός και H,/M εγκαταστάσεις υπάρχουν σε κάποιο βαθμό, αλλά απουσιαζουν κτίσματα και κατασκευές, για να εξυπηρετήσουν τους επιβάτες της ακτοπλοΐας και τις εμπορικές δραστηριότητες του λιμένα. Για την λήψη των αναγκαίων μέτρων (π.χ. αντιρρυπαντικός εξοπλισμός) έχουν επιλεγεί προσωρινές λύσεις, ενώ μέσα στη χερσαία έκταση του λιμένα, πολύ κοντά στους πρόποδες του ορεινού όγκου, βρίσκονται δύο εκκλησάκια, o Αϊ Νικόλας και η Παναγιά, όπου υπάρχει θρησκευτική δραστηριότητα και οι επισκέπτες χρησιμοποιούν τον ευρύτερο χώρο για στάθμευση των οχημάτων.
Ο Τομέας 3 περιλαμβάνει την έκταση που βρίσκεται σε επαφή με τους χώρους του λιμένα. Αποτελεί το χώρο που θα περιλαμβάνεται μελλοντικά στη λιμενολεκάνη, καθώς προβλέπεται η κατασκευή υπήνεμου μώλου στη θέση της παλαιάς σκάλας, που βρίσκεται στην άκρη της αμμώδους παραλίας. Δεν υπάρχουν άλλες υφιστάμενες χρήσεις.
Ο Τομέας 4 περιλαμβάνει την επιμήκη ζώνη αμμώδους παραλίας, που βρίσκεται σε άμεση γειτνίαση με βιομηχανικές εγκαταστάσεις Δεν υπάρχουν υφιστάμενες χρήσεις, ενώ η πρόσβαση στο λιμένα από την επαρχιακή οδό Μαντουδίου - Κυμασίου γίνεται μέσω του χωματόδρομου στα όρια του Τομέα 4 της χερσαίας ζώνης.
Ο Τομέας 5 αποτελεί το βόρειο τμήμα της χερσαίας ζώνης, που περιλαμβάνει την παραλία του οικισμού Κυμάσι, επίνειο του Μαντουδίου. Το κυριότερο χαρακτηριστικό της ζώνης είναι η χρήση αναψυχής με πλαζ λουομένων και εγκαταστάσεις εξυπηρέτησής τους.
Ο Τομέας 2 περιλαμβάνει το σύνολο των τεχνητών χερσαίων χώρων του εμπορικού λιμένα Μαντουδίου (περί τα 31.356,00 μ2): Κρηπιδωμένο προσήνεμο μώλο, πλάτους 20,00 μ. και μήκους 175,00 μ. και παραλιακό κρηπίδωμα, μήκους 130,00 μ. , που εξυπηρετούν φορτηγά σκάφη και πλοία ακτοπλοΐας. Λιμενικός εξοπλισμός και H,/M εγκαταστάσεις υπάρχουν σε κάποιο βαθμό, αλλά απουσιαζουν κτίσματα και κατασκευές, για να εξυπηρετήσουν τους επιβάτες της ακτοπλοΐας και τις εμπορικές δραστηριότητες του λιμένα. Για την λήψη των αναγκαίων μέτρων (π.χ. αντιρρυπαντικός εξοπλισμός) έχουν επιλεγεί προσωρινές λύσεις, ενώ μέσα στη χερσαία έκταση του λιμένα, πολύ κοντά στους πρόποδες του ορεινού όγκου, βρίσκονται δύο εκκλησάκια, o Αϊ Νικόλας και η Παναγιά, όπου υπάρχει θρησκευτική δραστηριότητα και οι επισκέπτες χρησιμοποιούν τον ευρύτερο χώρο για στάθμευση των οχημάτων.
Ο Τομέας 3 περιλαμβάνει την έκταση που βρίσκεται σε επαφή με τους χώρους του λιμένα. Αποτελεί το χώρο που θα περιλαμβάνεται μελλοντικά στη λιμενολεκάνη, καθώς προβλέπεται η κατασκευή υπήνεμου μώλου στη θέση της παλαιάς σκάλας, που βρίσκεται στην άκρη της αμμώδους παραλίας. Δεν υπάρχουν άλλες υφιστάμενες χρήσεις.
Ο Τομέας 4 περιλαμβάνει την επιμήκη ζώνη αμμώδους παραλίας, που βρίσκεται σε άμεση γειτνίαση με βιομηχανικές εγκαταστάσεις Δεν υπάρχουν υφιστάμενες χρήσεις, ενώ η πρόσβαση στο λιμένα από την επαρχιακή οδό Μαντουδίου - Κυμασίου γίνεται μέσω του χωματόδρομου στα όρια του Τομέα 4 της χερσαίας ζώνης.
Ο Τομέας 5 αποτελεί το βόρειο τμήμα της χερσαίας ζώνης, που περιλαμβάνει την παραλία του οικισμού Κυμάσι, επίνειο του Μαντουδίου. Το κυριότερο χαρακτηριστικό της ζώνης είναι η χρήση αναψυχής με πλαζ λουομένων και εγκαταστάσεις εξυπηρέτησής τους.
5. Περιγραφη της προτασης
Κατά τη διαμόρφωση της τελικής πρότασης καθορισμού όρων δόμησης και χρήσεων γης στο λιμένα Κυμασίου ελήφθησαν υπόψη τα ακόλουθα:
α. Η πρόβλεψη νέων κτιριακών εγκαταστάσεων που θα στεγάσουν τις απαραίτητες Υπηρεσίες, όπως το Λιμεναρχείο κ.λπ., καθώς και τη Διοίκηση του λιμένα, τον Οργανισμό Λιμένων N. Ευβοίας (Ο.Λ.Ν.Ε.) Α.Ε., με τους απαραίτητους βοηθητικούς χώρους για τον αντιρρυπαντικό και άλλο εξοπλισμό.
β. Για τη λειτουργία του λιμένα ως λιμένας ακτοπλοΐας απαιτείται πρόβλεψη για τις στοιχειώδεις εξυπηρετήσεις των επιβατών, όπως εκδοτήρια εισιτηρίων, χώρους αναμονής των επιβατών, χώρους κ.λπ., καθώς και επιπλέον αστικό και H,/M εξοπλισμό.
γ. Απαιτείται περίφραξη και φύλαξη των χώρων της χερσαίας ζώνης, σύμφωνα με το διεθνή κώδικα ISPS. οι πιο πάνω αναγκαιότητες μπορούν να εξυπηρετηθούν, σύμφωνα με τη μελέτη, στον Τομέα 2, όπου υπάρχει διαθέσιμη μεγαλύτερη έκταση για ένα ελάχιστο πρόγραμμα κτιριακών εγκαταστάσεων, καθώς και για τις αναγκαίες κινήσεις κυκλοφορίας.
δ. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των φορτηγών πλοίων και των εμπορικών δραστηριοτήτων τους, χωρίς να προκύπτει όχληση για τις υπόλοιπες δραστηριότητες, απαιτείται οργάνωση των χερσαίων χώρων που θα αποτεθούν φορτία και προϊόντα ή και θα αποθηκευθούν, καθώς και πρόβλεψη για ανεξάρτητη κυκλοφορία των φορτηγών οχημάτων, φυσικά με τον απαραίτητο έλεγχο εισόδου-εξόδου.
ε. Η ενδεχόμενη χωροθέτηση και λειτουργία υδατοδρομίου απαιτεί κτιριακό χώρο υποδοχής και αναμονής επιβατών, ελέγχου αποσκευών με κανονισμούς αεροδρομίου μέσα στο χερσαίο χώρο του λιμένα, με πλήρη περίφραξη μέχρι το σημείο επιβίβασης στο υδροπλάνο.
στ. Στο αγκυροβόλιο της εκβολής του ποταμού χρειάζεται αναβάθμιση των χερσαίων χώρων του, των ανωδομών και του εξοπλισμού.
ζ. Απαιτείται κυρίως η κατάρτιση εγκεκριμένου πλαισίου, μέσα στο οποίο θα αδειοδοτηθούν και θα υλοποιηθούν χρήσεις και νέες κατασκευές.
Προτείνεται η δημιουργία ενός μόνο οικοδομικού τετραγώνου, του Ο.Τ. 1, ως τμήματος του Τομέα 2, στην έκταση του οποίου θα υλοποιηθούν μελλοντικά κτιριακές εγκαταστάσεις και κατασκευές εντός του λιμένα.
Στο Ο. Τ. 1, το οποίο έχει εμβαδόν περίπου 24.620,00 μ , προτείνεται συντελεστής κάλυψης δηλαδή περίπου 1.575,00 μ (συμπεριλαμβανομένων των στεγάστρων) και συντελεστής δόμησης 0,055, δηλαδή περίπου 1.354,00 μ συνολική εκμετάλλευση.
α. Η πρόβλεψη νέων κτιριακών εγκαταστάσεων που θα στεγάσουν τις απαραίτητες Υπηρεσίες, όπως το Λιμεναρχείο κ.λπ., καθώς και τη Διοίκηση του λιμένα, τον Οργανισμό Λιμένων N. Ευβοίας (Ο.Λ.Ν.Ε.) Α.Ε., με τους απαραίτητους βοηθητικούς χώρους για τον αντιρρυπαντικό και άλλο εξοπλισμό.
β. Για τη λειτουργία του λιμένα ως λιμένας ακτοπλοΐας απαιτείται πρόβλεψη για τις στοιχειώδεις εξυπηρετήσεις των επιβατών, όπως εκδοτήρια εισιτηρίων, χώρους αναμονής των επιβατών, χώρους κ.λπ., καθώς και επιπλέον αστικό και H,/M εξοπλισμό.
γ. Απαιτείται περίφραξη και φύλαξη των χώρων της χερσαίας ζώνης, σύμφωνα με το διεθνή κώδικα ISPS. οι πιο πάνω αναγκαιότητες μπορούν να εξυπηρετηθούν, σύμφωνα με τη μελέτη, στον Τομέα 2, όπου υπάρχει διαθέσιμη μεγαλύτερη έκταση για ένα ελάχιστο πρόγραμμα κτιριακών εγκαταστάσεων, καθώς και για τις αναγκαίες κινήσεις κυκλοφορίας.
δ. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των φορτηγών πλοίων και των εμπορικών δραστηριοτήτων τους, χωρίς να προκύπτει όχληση για τις υπόλοιπες δραστηριότητες, απαιτείται οργάνωση των χερσαίων χώρων που θα αποτεθούν φορτία και προϊόντα ή και θα αποθηκευθούν, καθώς και πρόβλεψη για ανεξάρτητη κυκλοφορία των φορτηγών οχημάτων, φυσικά με τον απαραίτητο έλεγχο εισόδου-εξόδου.
ε. Η ενδεχόμενη χωροθέτηση και λειτουργία υδατοδρομίου απαιτεί κτιριακό χώρο υποδοχής και αναμονής επιβατών, ελέγχου αποσκευών με κανονισμούς αεροδρομίου μέσα στο χερσαίο χώρο του λιμένα, με πλήρη περίφραξη μέχρι το σημείο επιβίβασης στο υδροπλάνο.
στ. Στο αγκυροβόλιο της εκβολής του ποταμού χρειάζεται αναβάθμιση των χερσαίων χώρων του, των ανωδομών και του εξοπλισμού.
ζ. Απαιτείται κυρίως η κατάρτιση εγκεκριμένου πλαισίου, μέσα στο οποίο θα αδειοδοτηθούν και θα υλοποιηθούν χρήσεις και νέες κατασκευές.
Προτείνεται η δημιουργία ενός μόνο οικοδομικού τετραγώνου, του Ο.Τ. 1, ως τμήματος του Τομέα 2, στην έκταση του οποίου θα υλοποιηθούν μελλοντικά κτιριακές εγκαταστάσεις και κατασκευές εντός του λιμένα.
Στο Ο. Τ. 1, το οποίο έχει εμβαδόν περίπου 24.620,00 μ , προτείνεται συντελεστής κάλυψης δηλαδή περίπου 1.575,00 μ (συμπεριλαμβανομένων των στεγάστρων) και συντελεστής δόμησης 0,055, δηλαδή περίπου 1.354,00 μ συνολική εκμετάλλευση.
Στους τομείς 1, 3, 4 και 5 της χερσαίας ζώνης λιμένα δεν προτείνονται συντελεστές κάλυψης και δόμησης, διότι δεν υφίστανται κι ούτε προβλέπεται η κατασκευή κτιριακών εγκαταστάσεων.
περιορισμοί δόμησης Τομέων και Οικοδομικών οι προτεινόμενες χρήσεις γης και όροι Τετραγώνων καταγράφονται στον πίνακα που ακολουθεί και στο σχέδιο με Αρ. Σχεδίου ΧΓ&ΟΔ 01 «Οριζοντιογραφία Χρήσεων Γης και Ορων Δόμησης» (Κλίμακα 1 : 1 Σεπτέμβριος 2014):
Παρατηρήσεις: * Συνολική εκμετάλλευση δομημένων χώρων (δόμηση) **Συνολική κάλυψη ισογείων των κτιρίων, ημιυπαίθριων χώρων και στεγάστρων |
6. Σκοπιμότητα
Η παρούσα μελέτη συντάχθηκε, με πρωτοβουλία της Οργανισμός Λιμένων N. Εύβοιας (Ο.Λ.Ν.Ε.) A.E., με σκοπό την υποβοήθησή του, αναφορικά με:
Την καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης στη χερσαία ζώνη λιμένα Κυμασίου από πλευράς κτισμάτων, κατασκευών, εξοπλισμού, χρήσεων, δραστηριοτήτων και αναγκών, Την εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικών με την πιθανή μελλοντική αναγκαιότητα τροποποίησης ή επαύξησης αυτών, ώστε να εξυπηρετήσουν υφιστάμενες, αλλά και προβλεπόμενες μελλοντικές λειτουργίες και δραστηριότητες, Την καταμέτρηση υφιστάμενων και την πρόβλεψη μελλοντικών επιφανειών, που διαμορφώνουν τα στοιχεία δόμησης και τέλος, Τη σύνταξη πινάκων με τις χρήσεις γης και τους όρους δόμησης της χερσαίας ζώνης λιμένα Κυμασίου.
Την καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης στη χερσαία ζώνη λιμένα Κυμασίου από πλευράς κτισμάτων, κατασκευών, εξοπλισμού, χρήσεων, δραστηριοτήτων και αναγκών, Την εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικών με την πιθανή μελλοντική αναγκαιότητα τροποποίησης ή επαύξησης αυτών, ώστε να εξυπηρετήσουν υφιστάμενες, αλλά και προβλεπόμενες μελλοντικές λειτουργίες και δραστηριότητες, Την καταμέτρηση υφιστάμενων και την πρόβλεψη μελλοντικών επιφανειών, που διαμορφώνουν τα στοιχεία δόμησης και τέλος, Τη σύνταξη πινάκων με τις χρήσεις γης και τους όρους δόμησης της χερσαίας ζώνης λιμένα Κυμασίου.
Μετά τα παραπάνω, η ΕΣΑΛ αποφασίζει ομόφωνα:
ΑΠΟΦΑΣΗ Ε.Σ.Α.Λ. 64/05115-01-2015
Καθορίζει τις κάτωθι χρήσεις γης και όρους δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένα όπως αποτυπώνονται στο σχέδιο με αρ. ΧΓ&ΟΔ 01, «Οριζοντιογραφία Χρήσεων Γης και Ορων Δόμησης» (Κλίμακα 1:1.000 Σεπτέμβριος 2014) που συνέταξε η μελετητική εταιρεία: «M. Παναγιώτου N. Παναγόπουλος Αρχιτέκτονες Μηχανικοί O.E.», και αναφέρονται στον ακόλουθο πίνακα.
Η απόφαση ισχύει με την προϋπόθεση τήρησης των παρακάτω όρων που ετέθησαν με την από 15- 01-2015 επιστολή της εκπροσώπου του ΥΠ.ΠΟ.Α. κας E. Γατοπούλου:
Η απόφαση ισχύει με την προϋπόθεση τήρησης των παρακάτω όρων που ετέθησαν με την από 15- 01-2015 επιστολή της εκπροσώπου του ΥΠ.ΠΟ.Α. κας E. Γατοπούλου:
1. Να τηρηθούν οι διατάξεις του N. 3028/2002 «Για την Προστασία των Αρχαιοτήτων και εν γένει της Πολιτιστικής Κληρονομιάς»,
2. Να κατατεθούν όλες οι μελέτες υλοποίησης των επιμέρους έργων στις αρμόδιες Υπηρεσίες του ΥΠΠΟΑ (Εφορεία Εναλίων Αρχαιοτήτων, Εφορεία Αρχαιοτήτων Ευβοίας και Υπηρεσία Νεωτέρων Μνημείων και Τεχνικών Έργων Αττικής, Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας & Κυκλάδων)
3. Σε περίπτωση που εντοπιστούν αρχαιότητες σε οποιαδήποτε φάση υλοποίησης των προτεινόμενων έργων οι εργασίες θα διακοπούν και θα διεξαχθεί αρχαιολογική έρευνα, με δαπάνη του προϋπολογισμού του έργου, από τα αποτελέσματα της οποίας θα εξαρτηθεί η πορεία του έργου.
Αν απαιτηθεί ανασκαφική έρευνα, τα έξοδα θα βαρύνουν επίσης τον προϋπολογισμό του έργου, σύμφωνα με την παράγραφο 6 του άρθρου 37 του Ν. 3028/2002 (ΦΕΚ 153/Α/28-()6-20()2) «Για την Προστασία των Αρχαιοτήτων και εν γένει της Πολιτιστικής Κληρονομιάς».
* Συνολική εκμετάλλευση δομημένων χώρων (δόμηση) **Συνολική κάλυψη ισογείων των κτιρίων, ημιυπαίθριων χώρων και στεγάστρων |
ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ 64ης ΕΣΑΛ 64105/15-01-2015 Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΕΣΑΛ Α. Ν. ΠΑΠΑΔΟΠΟΛΗΣ - ΔΕΤΖΩΡΤΖΗΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΣΑΛ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.