powered by Surfing Waves

Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Η αναδιοργάνωση του δήμου που προτείνει η Ενωτική Δημοτική Κίνηση Καλυβιώτη






Ο συνδυασμός του κ. Καλυβιώτη, Ενωτική Δημοτική Κίνηση γνωστοποίησε την λειτουργία ιστοσελίδας του συνδυασμού στο endiki.gr. Ένα από τα πρώτα θέματα αναρτημένα στην ιστοσελίδα του συνδυασμού είναι η αναδιοργάνωση του δήμου. Τι είναι καινοτόμο στην οργανωση που προτείνει ο συνδυασμός. Η λειτουργία των γραφείων των τοπικών κοινοτήτων; γραφεία για την αντιπολίτευσης; και άλλα πολλά.

Η πολεοδομική υπηρεσία – γραφείο εξυπηρέτησης των πολιτών και υποστήριξης; προβλέπεται στον υπάρχοντα ΟΕΥ του δήμου


Η δημοτική αστυνομία; Προβλεπεται στον υπάρχοντα ΟΕΥ του δήμου για 5 θέσεις δημοτικών αστυνόμων.  Είναι ανεφάρμοστη πρόταση,  αφού με το Ν. 4172/2013  από τις 23.9.2013 καταργήθηκαν στους δήμους οι θέσεις του κλάδου Δημοτικής Αστυνομίας σε όλη την Ελλάδα.

Το περιουσιολόγιο του δήμου; Στο πλαίσιο εφαρμογής του Προγράμματος «Καλλικράτης», το Υπουργείο Εσωτερικών είχε ζητήσει σε σαφή χρονοδιαγράμματα από τους δήμους την καταγραφή και την παρακολούθηση της διαχείρισης του συνόλου της ακίνητης περιουσίας των. δήμων, μέσω πληροφοριακού συστήματος το οποίο έπρεπε ήδη να έχει ενημερωθεί μέσα στις προβλεπόμενες προθεσμίες (Ιούνιος 2012).Μέχρι την προβλεπόμενη ανωτέρω ημερομηνία έπρεπε να είχε γίνει εισαγωγή των στοιχείων των ακινήτων τα οποία έχουν στην ιδιοκτησία τους οι δήμοι. Όπως προκύπτει από το έγγραφο με αριθμ. πρωτ. 12711/2 Απριλίου 2012 του Υπουργείου Εσωτερικών (ΑΔΑ:Β4Ω9Ν-ΙΓΩ) ο δήμος μας είχε ορίσει  αρμόδιο υπάλληλο για την σύνταξη ηλεκτρονικού περιουσιολογίου. Ίσως θα πρέπιε η αντιπολίτευση να ρωτήσει τον κ. Ψαρρό πόσο  έχει προχωρήσει αυτό το έργο.

Η νομική υπηρεσία εξυπηρέτησης των πολιτών και υπεράσπισης των συμφερόντων του Δήμου; Μια καλή ιδέα για τη Νομική Υποστήριξη των ευπαθών οικονομικά και κοινωνικά συμπολιτών μας αλλά πολλές υποθέσεις των πολιτών είναι εναντίον του δήμου

Δημιουργία Γραφείου Τύπου – Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων; Μετά την μοναδική "συνεντεύξη" Τύπου φιάσκο στην θητεία του κ. Ψαρρού που έγινε στην Χαλκίδα, αυτός ο τομέας έχει ατονίσει στο δήμο μας και αξίζει προσοχή.



Η αναδιοργάνωση του δήμου θα πρεπει να αποσκοπεί στην βελτίωση της ικανότητάς του να σχεδιάζει και να υλοποιεί προγράμματα οικονομικής ανάπτυξης, κοινωνικής πολιτικής, προστασίας του περιβάλλοντο,κλπ. Η εμπειρία από την θητεία Ψαρρού δείχνει ότι ο δήμος υποφέρει σε αυτό το τομέα, όχι λόγω κακης οπργάνωσης και συντονισμού, αλλά λόγω ασφυκτικού συγκεντρωτισμού εξουσιών στα χέρια αδαών αιρετών απο την μία και η υπερσυγκέντρωση στο δήμο υπαλλήλων χαμηλού μορφωτικού επιπέδου και κατάρτισης. Η καταρτιση του προσωπικού, αύξηση της αποδοτικότητα και ο αποκεντρωτισμός εξουσιών στις αρμόδιες υπηρεσίες και στις τοπικές κοινότητες είναι σημαντικότερα θέματα απο την αναδιοργάνωση του δήμου.  Απαραιτητη είναι η  βελτίωση της ποιότητας, της αποδοτικότητας και της δικαιοκατανομής των παρεχομένων υπηρεσιών με προσανατολισμό τους σε στόχους και μετρήσιμα αποτελέσματα.


Το θετικό από τις προτάσεις Καλυβιώτη είναι ότι προωθείται η ενίσχυση της συνεργασίας του Δήμου με άλλους φορείς και η ανάπτυξη διαδικασιών συμμετοχής του πολίτη, που δεν θα πρεπει να θεωρείται μόνον ως χρήστης των υπηρεσιών ή υποτακτικός τηε δημοτικής αρχής  αλλά και ως ενεργού πολίτη.


Η οργάνωση του δήμου οπως την ονειρεύεται ο συνδυασμός Ενωτική Δημοτική Κίνηση του κ. Καλυβιώτη


1.1 Αναδιοργάνωση – οργανόγραμμα και κανονισμός λειτουργίας των υπηρεσιών της έδρας του Δήμου.


1.2 Αναδιοργάνωση – οργανόγραμμα και κανονισμός λειτουργίας των υπηρεσιών της έδρας κάθε Δημοτικής Ενότητας (Μαντούδι, Λίμνη, Αγ. Άννα).


1.3 Λειτουργία με την συμβολή και εθελοντών των γραφείων κάθε Δημοτικής και Τοπικής κοινότητας. Οργάνωση – οργανόγραμμα – κανονισμός λειτουργίας. Σύμφωνα με την Διοικητική διαίρεση στο Δήμο μας υπάρχουν μία (1) Δημοτική Κοινότητα και είκοσι μία (21) Τοπικές Κοινότητες.


1.4 Λειτουργία στην έδρα του Δήμου γραφείων για χρήση των μελών της εκάστοτε μειοψηφίας. Οργάνωση – οργανόγραμμα – κανονισμός λειτουργίας.


1.5 Οργανόγραμμα και εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου.


1.6 Οργανόγραμμα και εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας κάθε επιτροπής που προβλέπεται από το νόμο. (Οικονομικής, ποιότητας ζωής, κλπ.).


1.7 Αναδιοργάνωση – οργανόγραμμα και κανονισμός λειτουργίας των Δημοτικών Επιχειρήσεων.


1.8 Αποθήκη αναλώσιμων υλικών και ανταλλακτικών για τις ανάγκες ύδρευσης, αποχέτευσης, καθαριότητας, φωτισμού, κλπ. Δημιουργία – οργάνωση – οργανόγραμμα και κανονισμός λειτουργίας.


1.9 Εσωτερικός κανονισμός προμηθειών Δήμου με βάση το νόμο.


1.10 Αναδιοργάνωση – οργανόγραμμα – κανονισμός λειτουργίας και διανομή του μηχανολογικού εξοπλισμού, των οχημάτων και των μηχανημάτων του Δήμου, με το αντίστοιχο προσωπικό, αναλογικά σε κάθε Δημοτική Ενότητα, με σκοπό την οικονομικότερη και αποτελεσματικότερη παροχή υπηρεσιών προς τους Δημότες.


1.11 Δημοτική αστυνομία με έναν τουλάχιστον αστυνομικό σε κάθε Δημοτική Ενότητα, βοηθούμενος άτυπα από εθελοντές για την τήρηση κατ’ ελάχιστον των βασικών κανόνων τάξης και νοικοκυρέματος του Δήμου.


1.12 Νομική υπηρεσία εξυπηρέτησης των πολιτών και υπεράσπισης των συμφερόντων του Δήμου με την συμμετοχή και εθελοντών νομικών (δικηγόρων, δικαστικών επιμελητών, δικαστικών, κλπ.), παρέχοντας προσωπική εργασία συμβουλευτικού χαρακτήρα.


1.13. Πολεοδομική υπηρεσία – γραφείο εξυπηρέτησης των πολιτών και υποστήριξης του Δήμου με την συμμετοχή και εθελοντών (αρχιτεκτόνων, πολιτικών μηχανικών, μηχανολόγων, ηλεκτρολόγων, κλπ.), παρέχοντας προσωπική εργασία συμβουλευτικού χαρακτήρα, στα έργα και τις υποθέσεις του Δήμου (μελέτη – σχέδια – επίβλεψη – κλπ.).


1.14 Περιουσιολόγιο παγίων του Δήμου, πλήρες με τίτλους κυριότητας και σχεδιαγράμματα.


1.15 Με την συναίνεση των ιδιοκτητών και σε εφαρμογή του νόμου, κατεδάφιση επικίνδυνων κτισμάτων, για την ασφάλεια και υγεία των πολιτών.


1.16 Με σκοπό την ανάπτυξη, σε όλους τους παραγωγικούς τομείς του Δήμου μας, δημιουργία Γραφείου Τύπου – Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων με τη συνεργασία και τη συναίνεση των αρμόδιων συλλογικών Φορέων.


__________________________________

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΠΩΣ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ Η ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ;

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.