powered by Surfing Waves

Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Συγκροτήθηκε η ομάδα εργασίας για την κατάρτιση του 5ετούς επιχειρησιακού προγράμματος του δήμου μας


Μέχρι το τέλος του Φεβρουαρίου είναι υποχρεωμένοι οι δήμοι να καταθέσουν τα Πενταετή Επιχειρησιακά Προγράμματα για την περίοδο 2014-2019




Συγκροτήθηκε με απόφαση του Δημάρχου η  Διεπιστημονική Ομάδα  για την κατάρτιση του Πενταετούς  Επιχειρησιακού Προγράμματος του Δήμου Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας, για τη δημοτική περίοδο 2015-2019, αποτελούμενη από τα παρακάτω μέλη:

Μέλη των οργάνων διοίκησης του Δήμου:
1. Καλυβιώτης Χρήστος, Δήμαρχος
2. Κατσούρας Δημήτριος, Αντιδήμαρχος Δημοτικής Ενότητας Ελυμνίων
3. Παναγιώτου Κωνσταντίνος, Αντιδήμαρχος Δημοτικής Ενότητας Νηλέως
4. Αρβανίτης Παναγιώτης, Αντιδήμαρχος Δημοτικής Ενότητας Κηρέως
5. Γιαννιός Κωνσταντίνος, Δημοτικός Σύμβουλος / Πρόεδρος Δ.Ε.Υ.Μ.Λ.Α.Α.

Μέλη υπάλληλοι των υπηρεσιών του Δήμου:
6. Καψάλλα Καλομοίρα, Διευθύντρια Διοικητικού/Οικονομικού, με βαθμό Β΄του κλάδου ΠΕ Διοικητικού (Οικονομολόγος)
7. Γερογιάννης Γεώργιος, Προϊστάμενος Τεχνικής Υπηρεσίας, με βαθμό Γ΄ του κλάδου ΠΕ3 Πολιτικών Μηχανικών.
8. Αρβανίτης Νικόλαος, Προϊστάμενος του τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, με παράλληλες αρμοδιότητες σχεδιασμού & παρακολούθησης  προγραμμάτων του Τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης & Πληροφορικής, με βαθμό Γ΄του κλάδου ΠΕ9 Γεωπόνων.
9. Σκουμπρής Νικόλαος, Προϊστάμενος του τμήματος Περιβάλλοντος & Πολιτικής Προστασίας με παράλληλες αρμοδιότητες σχεδιασμού & παρακολούθησης προγραμμάτων του Τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης & Πληροφορικής, με βαθμό Γ΄του κλάδου ΠΕ Περιβαλλοντολόγων.

Β) Έργο της Διεπιστημονικής Ομάδας είναι η κατάρτιση του Πενταετούς Επιχειρησιακού Προγράμματος του Δήμου Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας, για τη δημοτική περίοδο 2015-2019, το οποίο εξειδικεύεται σε Ετήσια Προγράμματα Δράσης, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 41179/23-10-2014 απόφαση Υπουργού Εσωτερικών.

Γ) Ο χρόνος που πρέπει να περαιωθεί η εργασία καθώς και οι διαδικασίες που ακολουθούν έως και την ψήφιση του Επιχειρησιακού Προγράμματος από το Δημοτικό Συμβούλιο, είναι το πρώτο εξάμηνο της δημοτικής περιόδου όπως αναφέρεται στο άρθρο 4 της υπ’ αριθμ. 41179/23-10-2014 απόφασης Υπουργού Εσωτερικών.
Δ) Τα μέλη της Διεπιστημονικής Ομάδας θα εργάζονται και θα συνεδριάζουν εντός του ωραρίου εργασίας τους και δεν προβλέπεται για κανένα μέλος η οποιαδήποτε πρόσθετη αμοιβή ή αποζημίωση για τον λόγο και τον σκοπό αυτό. Όλες οι υπηρεσίες του Δήμου, συμπεριλαμβανομένων και των Ν.Π.Δ.Δ., συλλογικά αλλά και μεμονωμένα όλοι οι εργαζόμενοι στις υπηρεσίες αυτές, θα πρέπει να
συνεργαστούν με την παραπάνω Ομάδα, ώστε αυτή να περαιώσει το έργο της το συντομότερο δυνατόν και με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και αποτέλεσμα. 



Το περιεχόμενο, τη δομή και τον τρόπο υποβολής των Πενταετών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων για την πενταετή περίοδο 2014-2019, που είναι υποχρεωμένοι να καταθέσουν μέχρι το τέλος του Φεβρουαρίου οι δήμοι όλης της χώρας, καθορίζει με απόφασή του το υπουργείο Εσωτερικών.
Σύμφωνα με την απόφαση που αναρτήθηκε στη «Διαύγεια» τα Πενταετή Επιχειρησιακά Προγράμματα συνιστούν ολοκληρωμένα προγράμματα τοπικής και οργανωτικής ανάπτυξης των ΟΤΑ. Καλύπτουν  όλο το φάσμα των αρμοδιοτήτων των δήμων  και αφορούν στις υποδομές και στις τοπικές επενδύσεις, στη βελτίωση της υφιστάμενης οργάνωσης  και λειτουργίας τους.  Για την κατάρτισή τους πρέπει να ληφθούν υπόψη οι κατευθύνσεις σχεδιασμού σε εθνικό και περιφερειακό επίπεδο, ο υφιστάμενος χωροταξικός και πολεοδομικός σχεδιασμός καθώς και οι προτεραιότητες που απορρέουν από τα θεσμοθετημένα χρηματοδοτικά μέσα.

Στα Πενταετή Προγράμματα συμπεριλαμβάνονται και οι δράσεις των Νομικών Προσώπων των δήμων, υπό την προϋπόθεση ότι αυτές έχουν εγκριθεί από τα δημοτικά συμβούλια.

Οι δράσεις ιεραρχούνται και προγραμματίζονται με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και συσχετίζονται με τις οικονομικές πηγές. Επίσης πρέπει να καταγραφούν οι συνολικά διαθέσιμοι πόροι ανά πηγή χρηματοδότησης και οι προϋποθέσεις άντλησής τους, να εκτιμηθούν τα έσοδα των ΟΤΑ και των νομικών προσώπων τους και να υπολογιστούν συνοπτικά οι λειτουργικές και επενδυτικές δαπάνες για κάθε έτος της πενταετίας.

Υπεύθυνοι για την υλοποίηση των δράσεων που περιλαμβάνονται στο Πενταετές Πρόγραμμα μπορεί να είναι οι υπηρεσίες των δήμων και των νομικών τους προσώπων, οι σύνδεσμοι ΟΤΑ, στους οποίους συμμετέχει ο ΟΤΑ ή οι δομές που ορίζονται ως φορείς υλοποίησης στις συμβάσεις με συνεργασίας του ΟΤΑ με άλλος φορείς.

Για την παρακολούθηση υλοποίησης του Προγράμματος καταρτίζονται Δείκτες Παρακολούθησης και Αξιολόγησης, οι οποίοι διακρίνονται σε Δείκτες Εισροών, Εκροών και Αποτελέσματος.

Ο χρόνος κατάρτισης των Πενταετών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων  είναι το πρώτο εξάμηνο της δημοτικής περιόδου.

Για το έλεγχο νομιμότητας υποβάλλεται έκθεση εγκεκριμένη από το Δημοτικό Συμβούλιο, στην Αυτοτελή Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ και μέχρι την έναρξη λειτουργίας αυτής στην αντίστοιχη αρμόδια υπηρεσία της Αποκεντρωμένης Διοίκησης. Μετά την έγκριση το Πενταετές Πρόγραμμα  αναρτάται στην ιστοσελίδα του δήμου.

Το αρχικό Πρόγραμμα μπορεί να αναθεωρηθεί μετά τη σύνταξη της ενδιάμεσης έκθεσης αξιολόγησης, η οποία  μπορεί να γίνει στο τρίτο έτος υλοποίησης του προγράμματος.

Το Πενταετές Πρόγραμμα εξειδικεύεται σε Ετήσιο Πρόγραμμα Δράσης, όπου προσδιορίζονται  οι δράσεις ή τμήματα πολυετών δράσεων του Πενταετούς. Το Ετήσιο Πρόγραμμα μπορεί να τροποιηθεί ή να περιλάβει και νέες δράσεις.

Να σημειωθεί ότι και οι μικροί  πληθυσμιακά δήμοι που είναι υποστελεχωμένοι και στερούνται της αναγκαίας υλικοτεχνικής υποδομής, είναι υποχρεωμένοι να καταθέσουν επιχειρησιακό πρόγραμμα απλοποιημένης μορφής.

Δείτε ΕΔΩ ολόκληρη την απόφαση του υπουργείου Εσωτερικών


Διαβάστε επίσης


Σχέδιο ανάπτυξης του δήμου από τον συνδυασμό Καλυβιώτη

 Τι έκανε η Δημοτική Αρχή Ψαρρού από αυτά πού έλεγε ο Στρατηγικός Σχεδιασμός;
 
Σε ποια πλεονεκτήματα μπορεί να στηριχθεί η τοπική ανάπτυξη της περιοχής του Δήμου


Επιχειρησιακό Πρόγραμμα 2011-2014



 Με τον Κώδικα ∆ήμων και Κοινοτήτων (Ν. 3463/2006), θεσπίστηκε για πρώτη φορά η υποχρέωση κατάρτισης Επιχειρησιακών Προγραμμάτων από τους ∆ήμους. Με τον Ν. 3852/2010 (Πρόγραμμα «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ») η υποχρέωση αυτή οριστικοποιείται και αποτελεί μέρος του μεσοπρόθεσμου προγραμματισμού των ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού
Στο πλαίσιο αυτού του προγραμματισμού, προβλέπονται ευρείες διαδικασίες διαβούλευσης με υπηρεσίες, κοινωνικούς φορείς, οργανώσεις ή ομάδες πολιτών και μεμονωμένα άτομα που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, προκειμένου ο σχεδιασμός να λάβει – όσο το δυνατό-  το χαρακτήρα της συμμετοχής.

Συμπληρώσετε το παρακάτω ερωτηματολόγιο :
  • αφήστε στα σχόλια τα κυριότερα προβλήματα που απασχολούν την περιοχή,
  • προτείνετε δράσεις που πιστεύετε ότι μπορούν να συμβάλουν στην ανάπτυξη του τόπου μας και στη βελτίωση της λειτουργίας του Δήμου και των υπηρεσιών του.
  • διατυπώστε τις απόψεις σας για τα έργα, μέτρα ή δράσεις που θα πρέπει να αναλάβει η νέα Δημοτική Αρχή, ώστε να πετύχει τους στόχους της οικονομικής ανάκαμψης και ανάπτυξης της περιοχής.

Ποια είναι τα «ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ – ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ» της περιοχής του Δήμου



Ποια είναι τα αδύνατα σημεία – μειονεκτήματα του Δήμου





Πως αξιολογείτε τη συμβολή των παρακάτω στην επίτευξη της τοπικής ανάπτυξης και της βελτίωσης λειτουργίας του δήμου





0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.