Ο ορισμός των μελών (υπαλλήλων & αιρετών), σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 26 του Ν.4024/27-10-- 2011 και των υπ ́ αριθ. ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οικ. 23243/23-11-2011και ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οικ.21526/04.11.2011 εγκυκλίων του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, για τη νόμιμη συγκρότηση των συλλογικών οργάνων της διοίκησης σχετικά με τη διεξαγωγή δημόσιων διαγωνισμών, την ανάθεση και την αξιολόγηση, την παρακολούθηση και παραλαβή προμηθειών, θα διενεργείται με κλήρωση.
1. Επιτροπή παραλαβής υπηρεσιών:
Η σύσταση της επιτροπής αυτής προβλέπεται από τις διατάξεις των παρ. 1 των άρθρων 67 και 70 του Π.Δ. 28/80. Η παραλαβή μεταφορών και υπηρεσιών (εργασίες) (εντάσσονται και οι εργασίες συγκέντρωσης, αποκομιδής και διάθεσης απορριμμάτων), γίνεται από επιτροπή η οποία αποτελείται από δύο υπαλλήλους του Δήμου και ένα Δημοτικό Σύμβουλο.
2. Επιτροπή παραλαβής έργων & εργασιών συντήρησης μέχρι του ποσού των 5.869,41 €:
Η σύσταση της επιτροπής αυτής προβλέπεται από τις διατάξεις της παρ. 14 του άρθρου 64
του Π.Δ. 28/80 καθώς και του άρθρου 15 του Π.Δ. 171/1987, όπως αντικαταστάθηκε με το
άρθρο 1 του Π.Δ. 229/1999 Η παραλαβή των έργων και εργασιών συντήρησης η δαπάνη των οποίων δεν υπερβαίνει τοποσό των 5.869,41 € (χωρίς το Φ.Π.Α.) γίνεται από επιτροπή που αποτελείται από δύο μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου
Τα μέλη της επιτροπής συντάσσουν αντί για πρωτόκολλο παραλαβής, βεβαίωση για την καλή εκτέλεση και το εύλογο της δαπάνης του έργου.
3. Επιτροπή παραλαβής έργων άνω του ποσού των 5.869,41 € :
Η σύσταση της επιτροπής αυτής προβλέπεται από τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 63 του
Π.Δ. 28/80 και του άρθρου 16 του Π.Δ. 171/1987.
Η παραλαβή των έργων των οποίων η δαπάνη υπερβαίνει το ποσό των 5.869,41 € (χωρίς το
Φ.Π.Α.) γίνεται από επιτροπή που συγκροτείται από το Γενικό Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης και αποτελείται ανάλογα με τη δαπάνη του έργου από ένα μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου που ορίζεται από αυτό και από έναν έως τρεις τεχνικούς υπαλλήλους που ορίζονται από τον Γ.Γ. της Αποκεντρωμένης Διοίκησης
Με βάση τα παραπάνω εκδόθηκε από το δήμο η παρακάτω ανακοίνωση για την ανάδειξη επιτροπών
Λίμνη, 15/09/2014
Αρ. Πρωτ.:11061
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΚΛΗΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
1. Επιτροπή παραλαβής υπηρεσιών:
Η σύσταση της επιτροπής αυτής προβλέπεται από τις διατάξεις των παρ. 1 των άρθρων 67 και 70 του Π.Δ. 28/80. Η παραλαβή μεταφορών και υπηρεσιών (εργασίες) (εντάσσονται και οι εργασίες συγκέντρωσης, αποκομιδής και διάθεσης απορριμμάτων), γίνεται από επιτροπή η οποία αποτελείται από δύο υπαλλήλους του Δήμου και ένα Δημοτικό Σύμβουλο.
2. Επιτροπή παραλαβής έργων & εργασιών συντήρησης μέχρι του ποσού των 5.869,41 €:
Η σύσταση της επιτροπής αυτής προβλέπεται από τις διατάξεις της παρ. 14 του άρθρου 64
του Π.Δ. 28/80 καθώς και του άρθρου 15 του Π.Δ. 171/1987, όπως αντικαταστάθηκε με το
άρθρο 1 του Π.Δ. 229/1999 Η παραλαβή των έργων και εργασιών συντήρησης η δαπάνη των οποίων δεν υπερβαίνει τοποσό των 5.869,41 € (χωρίς το Φ.Π.Α.) γίνεται από επιτροπή που αποτελείται από δύο μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου
Τα μέλη της επιτροπής συντάσσουν αντί για πρωτόκολλο παραλαβής, βεβαίωση για την καλή εκτέλεση και το εύλογο της δαπάνης του έργου.
3. Επιτροπή παραλαβής έργων άνω του ποσού των 5.869,41 € :
Η σύσταση της επιτροπής αυτής προβλέπεται από τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 63 του
Π.Δ. 28/80 και του άρθρου 16 του Π.Δ. 171/1987.
Η παραλαβή των έργων των οποίων η δαπάνη υπερβαίνει το ποσό των 5.869,41 € (χωρίς το
Φ.Π.Α.) γίνεται από επιτροπή που συγκροτείται από το Γενικό Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης και αποτελείται ανάλογα με τη δαπάνη του έργου από ένα μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου που ορίζεται από αυτό και από έναν έως τρεις τεχνικούς υπαλλήλους που ορίζονται από τον Γ.Γ. της Αποκεντρωμένης Διοίκησης
Με βάση τα παραπάνω εκδόθηκε από το δήμο η παρακάτω ανακοίνωση για την ανάδειξη επιτροπών
Λίμνη, 15/09/2014
Αρ. Πρωτ.:11061
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΚΛΗΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
Έχοντας υπόψη:
1.Τις διατάξεις του άρθρου 26 του Ν.4024/2011.
2.Τις διατάξεις της υπ' αριθ ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οικ. 21508/04.11.2011 Απόφασης του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΦΕΚ 2540/07.11.2011 τεύχος Β’)
3.Την υπ' αριθ. ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οικ.21526/4.11.2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
4.Την ανάγκη συγκρότησης των κάτωθι επιτροπών, που αποτελούνται και από Δημοτικούς Συμβούλους, λόγω νέου Δημοτικού Συμβουλίου:
α)Επιτροπή παραλαβής μεταφορών και εργασιών(υπηρεσιών) σύμφωνα με το άρ. 67 Π.Δ. 28/80 για ποσά άνω των 2.934,70€.
β)Επιτροπή παραλαβής μεταφορών και εργασιών(υπηρεσιών)μέχρι 2.934,70€ σύμφωνα με το άρ. 64 παρ. 14 Π.Δ. 28/80.
γ) Επιτροπή παραλαβής έργων προϋπολογισμού άνω του ποσού των 5.869,41€ άνευ Φ.Π.Α.
δ) Επιτροπή παραλαβής έργων προϋπολογισμού μέχρι του ποσού των 5.869,41€ άνευ Φ.Π.Α.
Γνωστοποιούμε ότι η Διεύθυνση Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών, την Πέμπτη 18/09/2014, ώρα 10.00 πμ. στο Δημοτικό Κατάστημα στη Λίμνη θα διεξάγει κλήρωση για την ανάδειξη των Δημοτικών Συμβούλων, ως τακτικών και αναπληρωματικών μελών των ανωτέρω επιτροπών.
Η παρούσα ανακοίνωση να τοιχοκολληθεί στα Δημοτικά καταστήματα των Δημοτικών Ενοτήτων του Δήμου και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου.
1.Τις διατάξεις του άρθρου 26 του Ν.4024/2011.
2.Τις διατάξεις της υπ' αριθ ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οικ. 21508/04.11.2011 Απόφασης του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΦΕΚ 2540/07.11.2011 τεύχος Β’)
3.Την υπ' αριθ. ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οικ.21526/4.11.2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
4.Την ανάγκη συγκρότησης των κάτωθι επιτροπών, που αποτελούνται και από Δημοτικούς Συμβούλους, λόγω νέου Δημοτικού Συμβουλίου:
α)Επιτροπή παραλαβής μεταφορών και εργασιών(υπηρεσιών) σύμφωνα με το άρ. 67 Π.Δ. 28/80 για ποσά άνω των 2.934,70€.
β)Επιτροπή παραλαβής μεταφορών και εργασιών(υπηρεσιών)μέχρι 2.934,70€ σύμφωνα με το άρ. 64 παρ. 14 Π.Δ. 28/80.
γ) Επιτροπή παραλαβής έργων προϋπολογισμού άνω του ποσού των 5.869,41€ άνευ Φ.Π.Α.
δ) Επιτροπή παραλαβής έργων προϋπολογισμού μέχρι του ποσού των 5.869,41€ άνευ Φ.Π.Α.
Γνωστοποιούμε ότι η Διεύθυνση Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών, την Πέμπτη 18/09/2014, ώρα 10.00 πμ. στο Δημοτικό Κατάστημα στη Λίμνη θα διεξάγει κλήρωση για την ανάδειξη των Δημοτικών Συμβούλων, ως τακτικών και αναπληρωματικών μελών των ανωτέρω επιτροπών.
Η παρούσα ανακοίνωση να τοιχοκολληθεί στα Δημοτικά καταστήματα των Δημοτικών Ενοτήτων του Δήμου και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου.
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.