powered by Surfing Waves

Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

Βούλγαρης: "θα το θελατε και εσυ και ο δημαρχο σου να παραιτηθω απο δημοτικοσ συμβουλοσ γιατι δεν ειμαι του χεριου σασ αλλα δεν θα σασ κανω το χατιρι"


Το σχόλιο του κ. Βούλγαρη σε άρθρο σχετικά με την   παραίτηση του από πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής

"ντροπη σε σενα που γραφεισ τετοια πραγματα και παραπληροφορεισ τον κοσμο.εγω εχω κανει αιτηση παραιτησησ απο προεδροσ σχολικησ επιτροπησ απο 9 μαιου καιστο συμβουλιο το εφερε ο κυριοσ νομιμοσ στισ 15 δεκεμβριου .ασ ερχοταν λοιπον στο συμβουλιο ο κυριοσ δημαρχοσ να ορισει τον αντικαταστατη μου.εφυγα απο τη θεση αυτη αφου πρωτα εχω τακτοποιησει ολεσ τισ εκρεμοτητεσ τησ επιτροπησ.καικατι αλλο για σενα πουγραφεισ ολα αυτα ΄θα το θελατε και εσυ και ο δημαρχο σου να παραιτηθω απο δημοτικοσ συμβουλοσ γιατι δεν ειμαι του χεριου σασ αλλα δεν θα σασ κανω το χατιρι.βουλγαρησ τασοσ" 17 Δεκεμβρίου 2015 - 1:16 μ.μ.

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.