Ο κ. Καλυβιώτη σε επιστολή του προς τον Ελεγκτή Νομιμότητας επισημαίνει ότι 14 Δημοτικοί Σύμβουλοι κατ’ εξακολούθηση δεν εκτελούν τα
καθήκοντά τους, παραβιάζουν ευθέως το νόμο και τον όρκο τους, ενεργώντας
σε βάρος των συμφερόντων του Δήμου".
Η ανακοίνωση από το γραφείο του δημάρχου
Στα
πλαίσια ενημέρωσης των πολιτών του Δήμου μας, σχετικά με την συζήτηση
και έγκριση του Τεχνικού Προγράμματος και του Προϋπολογισμού έτους 2016,
σας γνωρίζουμε ότι, έπρεπε μέχρι 31/10/2015 και 15/11/2015 αντίστοιχα,
να έχουν ψηφιστεί από το Δημοτικό Συμβούλιο.
Ο Δήμαρχος στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων και καθηκόντων του για την προάσπιση των συμφερόντων του Δήμου και των πολιτών, απέστειλε σήμερα 15/12/2015 στον Ελεγκτή Νομιμότητας έγγραφο για την αναζήτηση και απόδοση ευθυνών.
Ο Δήμαρχος στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων και καθηκόντων του για την προάσπιση των συμφερόντων του Δήμου και των πολιτών, απέστειλε σήμερα 15/12/2015 στον Ελεγκτή Νομιμότητας έγγραφο για την αναζήτηση και απόδοση ευθυνών.
Το σχετικό έγγραφο
Α. Αναζήτηση και απόδοση ευθυνών στους δεκατέσσερις (14) Δημοτικούς Συμβούλους: Χατζής Ανδρέας, Γιαννιός Κων/νος, Δανέλης Ιωάννης, Παναγιώτου Κων/νος, Βούλγαρης Αναστάσιος, Αρβανίτης Παναγιώτης, Στεργίου Ιωάννης, Στέφου Κυριακή, Καντζούρας Ιωάννης, Ψαρρού
Ελπίδα, Φλώκου-Κωνσταντάκη Σοφία, Μουργιάς Ιωάννης, Κανελόπουλος Ιωάννης, Τάρλας Κυριάκος, που παράνομα δεν αποφάσισαν για το Τεχνικό Πρόγραμμα έτους 2016 παραβιάζοντας την
καταληκτική ημερομηνία 31-10-2015.
Οι ανωτέρω Δημοτικοί Σύμβουλοι του Δήμου αρνήθηκαν παράνομα να αποφασίσουν για το Τεχνικό Πρόγραμμα έτους 2016, ακόμη και μετά την καταληκτική ημερομηνία 31-10-2015, όπως προβλέπεται από τις σχετικές διατάξεις (σχετ.2), παρά τις επτά (7) άκαρπες προσπάθειες που έγιναν από 03-09- 2015 έως σήμερα.
Οι ανωτέρω Δημοτικοί Σύμβουλοι με την παράνομη αυτή συμπεριφορά τους, δημιούργησαν σοβαρό πρόβλημα στην ομαλή λειτουργία του Δήμου, έχουν επιφέρει ανησυχία στους πολίτες και έχουν κλονίσει την κοινωνική συνοχή στο Δήμο.
Επίσης, με την παράνομη συμπεριφορά τους θέτουν σε κίνδυνο τα συμφέροντα του Δήμου για ενδεχόμενες περικοπές στους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους.
Επισημαίνουμε, την αδιαφορία των ανωτέρω Δημοτικών Συμβούλων για την τήρηση της νομιμότητας και την εφαρμογή των σχετικών διατάξεων και κυρίως την προκλητική άρνησή τους για την εφαρμογή του άρθρου 208, του ν.3463/2006, που επισημαίνει έντονα και η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας με το αρ. πρωτ. 3236/194621/16-11-2015 έγγραφό της.
Β. Αναζήτηση και απόδοση ευθυνών στους δεκαοκτώ (18) Δημοτικούς Συμβούλους: Γιαννιός Κων/νος, Παναγιώτου Κωνσταντίνος, Κουκουρίκος Ηλίας, Δανέλης Ιωάννης, Αρβανίτης Παναγιώτης, Αλατζάς Ευάγγελος, Τάρλας Κυριάκος, Βούλγαρης Αναστάσιος, Σκομπρής
Νικόλαος, Παζάρας Βασίλειος, Φλώκου-Κωνσταντάκη Σοφία, Μουργιάς Ιωάννης, Ψαρρού Ελπίδα, Καντζούρας Ιωάννης, Στέφου Κυριακή, Αλεξίου Δημήτριος, Χατζής Ανδρέας & Στεργίου Ιωάννης που εμποδίζουν την ψήφιση του Προϋπολογισμού έτους 2016, παρά την υπέρβαση της καταληκτικής ημερομηνίας 15-11-2015.
Οι ανωτέρω Δημοτικοί Σύμβουλοι κατά τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου στις 08-12-2015 εμπόδισαν με την ψήφο τους την έγκριση του Προϋπολογισμού έτους 2016, παρά το γεγονός ότι ήταν σε πλήρη γνώση τους η καταληκτική ημερομηνία 15-11-2015 ψήφισης του Προϋπολογισμού, σύμφωνα με τα ανωτέρω 10 & 11 σχετικά.
Ανέβαλαν χωρίς βάσιμη αιτιολογία, αόριστα και χωρίς χρονοδιάγραμμα την ψήφιση του προϋπολογισμού με ενδεχόμενο κίνδυνο ο Δήμος να μην έχει εγκεκριμένο προϋπολογισμό με ότι συνεπάγεται σε βάρος της ομαλής λειτουργίας του, των συμφερόντων του και κατ’ επέκταση σε βάρος των πολιτών.
Η εισήγηση της Οικονομικής Επιτροπής και του Δημάρχου στο Δημοτικό Συμβούλιο, όπως έχει καταχωρηθεί στην με αριθμ. 187/2015 (ΑΔΑ: 7ΤΕ5ΩΛ5-Ζ9Κ) απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου, συνοψίζεται στα παρακάτω:
«Η Οικονομική Επιτροπή συνεδρίασε σύμφωνα με το νόμο και αποφάσισε ΟΜΟΦΩΝΑ να εισηγηθεί στο δημοτικό συμβούλιο, όπως προβλέπεται από τον νόμο, τον προϋπολογισμό του έτους 2016.
Θυμίζω ότι βασική προϋπόθεση για την συζήτηση του προϋπολογισμού είναι η ένταξη του τεχνικού προγράμματος. Ο νομοθέτης το προβλέπει ως ελάχιστο προαπαιτούμενο καθώς το προβλέπει και με το άρθρο 208 του Κ.Δ.Κ. που αναφέρεται στην ψήφισή του από το δημοτικό συμβούλιο.
Σας καταθέτω και να ενσωματωθεί στα πρακτικά της παρούσης συνεδρίασης η απόφαση 177/2015 της Οικονομικής Επιτροπής, η οποία συνάδει και με τον έλεγχο του παρατηρητηρίου κι έτσι συντρέχουν όλοι οι λόγοι νομιμότητας για την ένταξη του τεχνικού προγράμματος στον προϋπολογισμό πέρα από το γεγονός ότι αποτελεί υποχρέωσή μας.
Παρατίθεται η εισήγηση και το αποφασιστικό της με αριθμό 177/2015 απόφασης Οικονομικής Επιτροπής.
Με την αριθμ. 131/2015 απόφαση Οικονομικής Επιτροπής έγινε η κατάρτιση του προσχεδίου του προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2016 του Δήμου Μαντουδίου –Λίμνης – Αγίας Άννας .
Η ανωτέρω απόφαση, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 4 του Ν.4111/2013 (ΦΕΚ 18/Α), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει και την αριθμ. 26945/31-7-2015 ΚΥΑ, ενσωματώθηκε στην ηλεκτρονική βάση δεδομένων που τηρείται στο ΥΠΕΣΔΑ .
Το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ παρέχει την γνώμη του επί του σχεδίου του προϋπολογισμού του Δήμου προκειμένου να διαπιστώσει κατά πόσο αυτός είναι ρεαλιστικός, έχει λάβει υπόψη τις οδηγίες κατάρτισης της προαναφερθείσας ΚΥΑ και έχει τηρηθεί η προβλεπόμενη προθεσμία δηλαδή η 5η Σεπτεμβρίου .
Με βάση τα ανωτέρω στις 10/11/2015 περιήλθε στο Δήμο ηλεκτρονικά το με αριθμ. πρωτ.936/10-11-2015 έγγραφο του ΥΠΕΣΔΑ- Παρατηρητήριο Οικονομικής
Αυτοτέλειας των ΟΤΑ.
………………………………………………………..
Επισημαίνεται ότι στο ανωτέρω προσαρμοσμένο και συμβατό με το αριθμ. πρωτ. 963/10-11-2015 έγγραφο του Παρατηρητηρίου Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ, σχέδιο προϋπολογισμού, περιλαμβάνονται και οι δαπάνες του Τεχνικού Προγράμματος έτους 2016, έχοντας υπόψη ότι το Τεχνικό Πρόγραμμα δεν έχει εγκριθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου, παρά το γεγονός ότι έχουν γίνει επτά (7) άκαρπες προσπάθειες (από 11/9/2015 έως 24/11/2015) προκειμένου να
εγκριθεί .
Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με το άρθρο 2 της με αριθμ. 26945/31-7-2015 ΚΥΑ, για την κατάρτιση του προϋπολογισμού από την Οικονομική Επιτροπή απαιτείται κατ’ ελάχιστον η ύπαρξη τεχνικού προγράμματος, το περιεχόμενο του οποίου προσδιορίζεται με γνώμονα τη δυνατότητα χρηματοδότησης και ψηφίζεται εντός της προθεσμίας ψήφισης του προϋπολογισμού.
Επίσης σύμφωνα με το άρθρο 208 του Ν.3463/2006 τα Δημοτικά Συμβούλιο οφείλουν δύο (2) τουλάχιστον μήνες πριν την έναρξη του οικονομικού έτους να αποφασίσουν για το ετήσιο Τεχνικό Πρόγραμμα…
Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλίας Στερεάς Ελλάδας, Τμήμα Διοικητικού – Οικονομικού Ν. Ευβοίας με το αριθμ. πρωτ. 3236/194621/16-11-2015 έγγραφό της με θέμα «Έγκριση τεχνικού προγράμματος έτους 2016 από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας» το οποίο απευθύνει και στους Δημοτικούς Συμβούλους και τους επιδόθηκε υπενθυμίζει:
α) Τις διατάξεις του άρθρου 208 του Ν.3463/2006,
β) Τις διατάξεις του άρθρου 2 την αριθμ. 26945/31-7-2015 ΚΥΑ,
γ) Την με αριθμ. πρωτ. 31810/10-9-2015 εγκύκλιο ΥΠΕΣΔΑ και
δ) τις διατάξεις του άρθρου 77 του 4172/2013.
Ως Πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής και Δήμαρχος, έχοντας υπόψη τα ανωτέρω για την ψήφιση του Τεχνικού Προγράμματος και για την κατάρτιση του προϋπολογισμού, στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων μου, της προάσπισης των αρχών χρηστής διοίκησης, της αποτελεσματικότητας και προς υπεράσπιση των συμφερόντων του Δήμου, των πολιτών, των δημοτών και για την ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου, θεωρώ επιβεβλημένη την ενσωμάτωση στο σχέδιο προϋπολογισμού του Τεχνικού Προγράμματος, που συνάδει και με την γνώμη του Παρατηρητηρίου
Οικονομικής Αυτοτέλειας ΟΤΑ επί του σχεδίου του προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2016 (αριθμ. πρωτ. 936/10-11-2015 έγγραφο).
Πέραν των ανωτέρω με την ενσωμάτωση του Τεχνικού Προγράμματος στο προϋπολογισμό προάγονται τα συμφέροντα του Δήμου και συγκεκριμένα:
α) Προστατεύονται τα ενταγμένα και συνεχιζόμενα έργα παλαιοτέρων ετών τα οποία βρίσκονται σε εξέλιξη και δεν είναι δυνατόν να διακοπούν, γιατί, υπάρχουν συμβατικές υποχρεώσεις. Σε αντίθετη περίπτωση θα δημιουργηθεί μεγάλη οικονομική ζημιά στο Δήμο.
β) Εξασφαλίζεται η ομαλή απόδοση στο Δήμο μας των Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων (ΚΑΠ) και
γ) Επίσης εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη προβλεπόμενη απόδοση των Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων (ΚΑΠ) επενδυτικών δαπανών, στο Δήμο μας ποσού 219.960,00 €.
……………………………………………………………………………»
Επίσης, ο Δήμαρχος στους ισχυρισμούς περί αναβολής της συζήτησης του προϋπολογισμού κατέθεσε τις απόψεις του, οι οποίες αναφέρονται στην αριθμ. 187/2015 (ΑΔΑ: 7ΤΕ5ΩΛ5-Ζ9Κ) απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου.
Η επίκληση της παράνομης μη έγκρισης του τεχνικού προγράμματος, ως λόγο για την αναβολή της ψήφισης του προϋπολογισμού, πέραν του παραλογισμού που εμπεριέχει, έχοντας υπόψη τις επτά (7) άκαρπες προσπάθειες που έχουν γίνει από 03-09-2015 έως σήμερα, έρχεται και παραβιάζει ευθέως την γνωστή ρήση του Βυζαντινού δικαίου, που εφαρμόζεται και σήμερα για την απόδοση δικαιοσύνης ότι: «Ουδείς εισακούεται επικαλούμενος την ιδίαν αυτού αισχρότητα».
Επισημαίνουμε ότι, οι ανωτέρω Δημοτικοί Σύμβουλοι κατ’ εξακολούθηση δεν εκτελούν τα καθήκοντά τους, παραβιάζουν ευθέως το νόμο και τον όρκο τους, ενεργώντας σε βάρος των συμφερόντων του Δήμου.
Μετά τα ανωτέρω και επειδή έχουν παρέλθει οι καταληκτικές ημερομηνίες ψήφισης του Τεχνικού Προγράμματος και του Προϋπολογισμού για το έτος 2016, παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας, προκειμένου να αναζητηθούν και αποδοθούν ευθύνες, προς αποκατάσταση της έννομης διοικητικής τάξης στο Δήμο μας, την εύρυθμη λειτουργία του και την προάσπιση των συμφερόντων του, προς όφελος των πολιτών.
Με εκτίμηση
O Δήμαρχος
Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας
Χρήστος Καλυβιώτης
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.