powered by Surfing Waves

Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

Να αφαιρεθεί η ΒΙΠΕ από το Γενικό Πολεοδομικό Κηρέως αποφάσισε η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής.


Στις 31 Οκτωβρίου  2014 η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής αποδέχθηκε την εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας  του δήμου και ψήφισε "αποδοχή των προτάσεων του Β1 σταδίου της μελέτης «Μελέτη Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου (Γ.Π.Σ.) Δήμου Κηρέως Ν.Εύβοιας» . Με την ιδιαίτερη επισήμανση ότι ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ η πρόταση για το ΕΠ.ΠΑ. Μαντουδίου τύπου Α, η οποία έγινε εκ μέρους της αναδόχου σύμπραξης υπό καθεστώς εξαναγκασμού εκ μέρους της Διευθύνουσας Υπηρεσίας (έγγραφο αρ. Πρωτ. 2872/18- 8-14)."  Η κ. Φλώκου ψήφισε λευκό  και  δήλωσε ότι θα τοποθετηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο επί του θέματος. Η απόφαση της  Επιτροπή Ποιότητας Ζωής έχει εισηγητικό χαρακτήρα

Από τα πρακτικά της συνεδρίασης της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής

{«ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ
Σχετικά με το ιστορικό της μελέτης και τις προτάσεις του Β1 Σταδίου της μελέτης «Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο Δ.Ε. Κηρέα»
Με το υπ. αριθμ. 3453/4-9-2014 έγγραφο της ΔΙΠΕΧΩ της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας διαβιβάσθηκε στο Δήμο Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας το Β1 Στάδιο της μελέτης «Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο Δ.Ε. Κηρέα», που αποτελείται από Κείμενο και Χάρτες και μας ζητήθηκε να γνωματεύσουμε σχετικά, στα πλαίσια της δίμηνης δημόσιας διαβούλευσης.
A.) Σχετικά με τη μελέτη αυτή, κατ’ αρχήν σας παρουσιάζουμε ένα σύντομο ιστορικό, όπως αυτό
παρουσιάζεται στο κείμενο της μελέτης:
Την 24η Μαΐου 2012 υπογράφτηκε ιδιωτικό συμφωνητικό μεταξύ της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και της σύμπραξης με τίτλο «Αικ. Γεωργούλα – Ανδρέας Καραβασίλης - Γεώργιος Τσακούμης και Σία Ε.Ε., με διακρ. τίτλο ΑΚΚΤ Σύμβουλοι Μηχανικοί – Σεραφείμ Σκοβολάς», για την εκπόνηση της μελέτης «Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο (ΓΠΣ) Δήμου Κηρέως Ν. Εύβοιας».
· Η παρουσίαση του Α’ Σταδίου της μελέτης ΓΠΣ ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου και των
φορέων έλαβε χώρα στις 11-9-2013
· Στη συνέχεια έγινε νέο Δημοτικό Συμβούλιο σχετικά με τη μελέτη και ελήφθη η υπ’ αριθμ.
266/2013 Απόφαση.
· Με το υπ’ αρ. πρωτ. 380/30-1-2014 έγγραφο της ίδιας Διεύθυνσης δόθηκε η εντολή έναρξης του Β1
Σταδίου με κατευθύνσεις.
· Στις 3/04/2014 κοινοποιήθηκαν στον Ανάδοχο οι παρακάτω αιτήσεις ακύρωσης που υποβλήθηκαν
από φορείς και πολίτες της περιοχής στο ΣΤΕ:
- Η υπ’ αριθμ. 1002/01-3-13 αίτηση ακύρωσης της ΚΥΑ Φ/Α.5.33/15088/945/21.12.12 (ΦΕΚ
3540 Β’/31-12-12) «Έγκριση ανάπτυξης του Επιχειρηματικού Πάρκου Τύπου Α’ Μαντουδίου
(ΕΠ.ΠΑ Μαντουδίου) στη θέση Φούρνοι Μαντουδίου»
- Η υπ’ αριθμ. 1195/17-3-14 αίτηση ακύρωσης της υπ’ αριθμ. 5083/13/14-1-14 Απόφασης της
Δ/νσης Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού (ΑΔΑ: ΒΙΨΠ7ΛΗ-3ΘΛ), που αφορά την
έγκριση του Α’ Σταδίου της μελέτης ΓΠΣ της Δ.Ε. Κηρέα.
· Στις 28-4-14 εστάλη το Β1 στάδιο της μελέτης στην επιβλέπουσα κα Χατζηπάκου και στις 7-5-14
ένα αντίγραφο της μελέτης εστάλη στη ΔΙ.ΠΕ.ΧΩ. Στερεάς Ελλάδας.
· Με το υπ’ αριθμ. 1826/23-06-14 έγγραφο της ΔΙΠΕΧΩ δόθηκαν εντολές για διορθώσεις του
υποβληθέντος Β1 Σταδίου της μελέτης. Η διορθωμένη έκδοση υποβλήθηκε στις 16.07.14.
· Στις 23-7-14 (αρ. πρωτ. ΔΙΠΕΧΩ 2968/23-7-14) υποβλήθηκε και η ΣΜΠΕ του ΓΠΣ Δήμου Κηρέα.
· Ακολούθησε η με αρ. πρωτ. 2872/18-8-14 πρόσκληση της παραγράφου 4 του άρθρου 31 του Ν.
3316/05 με την οποία οι μελετητές καλούνται να υποβάλουν εντός 10 ημερών
α) το Β1 στάδιο της μελέτης «ΓΠΣ Δήμου Κηρέως Ν. Εύβοιας» διορθωμένο «...σε ότι αφορά την
πρόταση για το ΠΠΔ 1Α: ΕΠΠΑ στη θέση Φούρνοι Μαντουδίου, ώστε να προτείνεται: ΕΠΠΑ τύπου Α, σύμφωνα με την αριθ. Φ/Α.5.33/15088/945/2012 ΚΥΑ (ΦΕΚ 3540 Β’) και με την επιπλέον απαγόρευση χρήσης στερεών καυσίμων» και
β) τη Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων διορθωμένη αντίστοιχα.
B ) Το Β1 Στάδιο της μελέτης περιλαμβάνει προτάσεις για τους οικισμούς της Δημοτικής Ενότητας και προτάσεις για την εκτός ορίων οικισμών και εκτός σχεδίου περιοχή της Δ.Ε. Σχετικά με τους οικισμούς η μελέτη προτείνει τα παρακάτω:
Στο Πήλι προτείνονται επεκτάσεις έκτασης 228,15 στρ. περίπου που επιμερίζονται ως εξής:
Α. Στα βόρεια του οικισμού μικρή επέκταση 6,5 στρ προκειμένου να συμπεριληφθεί εντός ορίου περιοχή που ενώ στο λεκτικό της Απόφασης Νομάρχη για την οριοθέτηση του Πηλίου αναφέρεται ως εντός ορίου, στο χάρτη της ίδια Απόφασης δεν υπάρχει.

Β. Ανάμεσα στα δύο οριοθετημένα τμήματα του Πηλίου προτείνεται επέκταση 177,95 στρ. ώστε να
ενωθούν τα τμήματα αυτά, να συμπεριληφθούν υφιστάμενες κατασκευές και να προβλεφθεί χώρος για μελλοντική ανάπτυξη του οικισμού. Επίσης στις δημόσιες ή δημοτικές εκτάσεις της επέκτασης τίθεται ο στόχος δημιουργίας τράπεζας γης για τις αναγκαίες νέες κοινωνικές υποδομές και για τους νέους προτεινόμενους κοινόχρηστους χώρους που σχεδόν στο σύνολό τους λείπουν από τον οικισμό. Επίσης από τον οικισμό διέρχονται ρέματα τα οποία προτείνεται να διευθετηθούν.
Γ. Στα βόρεια του οικισμού κοντά στην παραλία (όπου παρουσιάζεται και κάποια δόμηση) προτείνεται επέκταση Β’ κατοικίας σε έκταση 43,7 στρ. ώστε να οργανωθεί και να προστατευτεί η παραλία.
Στην Κρύα Βρύση προτείνεται σε συνέχεια του οικισμού επέκταση για β’ κατοικία με έκταση 161,8
στρ.. Η επέκταση ορίζεται από το όριο του υγροτόπου του ΕΚΒΥ με κωδικό GR242271000 «εκβολές
ποταμού Βούδωρου», την παραλία και το υφιστάμενο οδικό δίκτυο της περιοχής και δικαιολογείται από την αναμενόμενη ανάπτυξη του παραλιακού μετώπου στην περιοχή αυτή.
Τέλος προτείνεται μικρή επέκταση τμήματος προς πολεοδόμηση προς διόρθωση του σχεδίου του
οικισμού Φαράκλας. Η επέκταση είναι 7 στρ. και γίνεται προκειμένου να ενταχθεί στο όριο τμήμα του οικισμού που διαθέτει εγκεκριμένο σχέδιο Διανομής.
Επίσης μέσα στους οικισμούς οργανώνονται οι χρήσεις γης και ο αναγκαίος κοινόχρηστος και  οινωφελής εξοπλισμός.
Στην εκτός ορίων οικισμών και εκτός σχεδίου περιοχή της Δημοτικής Ενότητας η μελέτη προτείνει τον καθορισμό Περιοχών Ελέγχου και Περιορισμού της Δόμησης (ΠΕΠΔ), ως εξής:
• ΠΕΠΔ 1 – Περιοχές γεωργικής γης
• ΠΕΠΔ 2 – Περιοχές τουριστικής ανάπτυξης και αναψυχής
ΠΕΠΔ 1: Περιοχές γεωργικής γης
Πρόκειται για τις περιοχές γεωργικών γαιών που προέκυψαν από διανομές του Υπουργείου Γεωργίας
(πεδιάδα Κρύας Βρύσης, περιοχή ποταμού Νηλέα νότια της Φαράκλας, περιοχή ποταμού Κηρέα  ανατολικά του Προκοπίου) και τρεις μικρότερες πεδινές περιοχές όπου σήμερα ασκείται γεωργία: γύρω από τον Ι.Ν. Αγίου Μερκουρίου, στα βορειοδυτικά του Πηλίου και στα νοτιοδυτικά της Βλαχιάς. Η τελευταία θέση εμπίπτει σε περιοχή του δικτύου Natura.
Εντός της ΠΕΠΔ 1 επιτρέπονται:
1. Γεωργοκτηνοτροφικά, Γεωργοπτηνοτροφικά Κτίρια, Κτίρια Υδατοκαλλιεργειών, Γεωργικές Αποθήκες και Δεξαμενές και Θερμοκήπια. Εξαιρούνται τα στέγαστρα σφαγής.
2. Αντλητικές Εγκαταστάσεις, Υδατοδεξαμενές, Φρεάτα, Μικραί Αποθήκαι για τη φύλαξη εργαλείων
3. Βιομηχανικές/Βιοτεχνικές εγκαταστάσεις και Επαγγελματικά Εργαστήρια χαμηλής όχλησης,
συναφή με την παραγωγή του πρωτογενούς τομέα της περιοχής και Αποθήκες των περιπτώσεων (α) και (γ) της παρ. 4 του αρθρ. 17 του Ν. 3982/11. Εντός της περιοχής Natura εξαιρούνται τα ελαιοτριβεία.
4. Κατοικία
5. Ιεροί Ναοί
6. Κτίρια Κοινής Ωφέλειας
7. Πρατήρια βενζίνης, Συνεργεία και Πλυντήρια αυτοκινήτων και μοτοποδηλάτων, μόνο κατά μήκος
του βασικού οδικού δικτύου.
ΠΕΠΔ 2: Περιοχές τουριστικής ανάπτυξης και αναψυχής
Πρόκειται για δύο περιοχές όπου, παρά το γεωργικό ή δασικό χαρακτήρα τους, ήδη εντοπίζονται
συγκεντρώσεις χρήσεων αναψυχής και παραθεριστικής κατοικίας, την περιοχή του Κυμασίου και το
παράκτιο μέτωπο Βλαχιάς και Σαρακήνικου, όπως φαίνονται στο χάρτη Π.2. Επιπλέον ως ΠΕΠΔ 2
χαρακτηρίζεται και η λοφώδης περιοχή βόρεια του Μαντουδίου. Επισημαίνεται ότι τα τμήματα της ΠΕΠΔ 2 νότια της Βλαχιάς υπόκεινται στο καθεστώς των περιοχών του δικτύου Natura.
Με τον καθορισμό κατάλληλων χρήσεων και την απαγόρευση άλλων, επιδιώκεται η ποιοτική αναβάθμιση των υπηρεσιών του τουριστικού τομέα. Στα πλαίσια των πολιτικών διατήρησης της γεωργικής γης προτείνεται η μετατροπή των υφιστάμενων καλλιεργειών σε βιολογικές. Τυχόν χαρακτηρισμοί δασικών εκτάσεων που θα προκύψουν κατά την κατάρτιση των δασικών χαρτών κατισχύουν.
Επιτρεπόμενες χρήσεις
1. Γεωργικά Κτίρια, Γεωργικές Αποθήκες και Δεξαμενές. Εξαιρούνται τα Θερμοκήπια.
2. Εκπαιδευτήρια – Ευαγή Ιδρύματα
3. Γραφεία – Καταστήματα
4. Τουριστικές Εγκαταστάσεις μέχρι 100 κλίνες, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του ΕΟΤ και το
παράρτημα Α του Π.Δ. 43/4-3-02, όπως ισχύει
5. Αθλητικές Εγκαταστάσεις αποκλειστικά και μόνο ήσσονος σημασίας
6. Κατοικία
7. Ιεροί Ναοί
8. Κτίρια Κοινής Ωφέλειας
9. Εγκαταστάσεις ΕΡΤ, ΟΤΕ, Ιδιωτικών Ραδιοφωνικών Σταθμών, Τηλεοράσεων και Σταθμών
Τηλεπικοινωνιών και μόνο στις εκτός Natura περιοχές.
Εκτός από τις ΠΕΠΔ, στην εκτός σχεδίου και εκτός ορίων οικισμών περιοχή της Δ.Ε. προτείνονται
Περιοχές Παραγωγικών Δραστηριοτήτων (ΠΠΔ)
ΠΠΔ 1: ΕΠ.ΠΑ.
Στην έκταση της Δ.Ε. προτείνεται η χωροθέτηση δύο περιοχών Επιχειρηματικών Πάρκων ως εξής:
ΠΠΔ 1Α: ΕΠΠΑ στη θέση Φούρνοι Μαντουδίου Με την ΚΥΑ Φ/Α.5.33/15088/945/12 (ΦΕΚ 3540 Β’/31-12-12) χωροθετήθηκε στην περιοχή Φούρνοι, στη θέση των πρώην εγκαταστάσεων επεξεργασίας λευκολίθου Σκαλιστήρη, ΕΠ.ΠΑ. τύπου Α, δηλαδή χώρος υποδοχής δραστηριοτήτων κάθε βαθμού όχλησης, έκτασης 792,731 στρ.. Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 5083/13/14-01-2014 Απόφαση της ΔΙΠΕΧΩ Στερεάς Ελλάδας (ΑΔΑ:ΒΙΨΠ7ΛΗ-3ΘΛ) για την «Έγκριση Α’ Σταδίου» της μελέτης δόθηκε εντολή για πρόβλεψη επί πλέον περιβαλλοντικών διασφαλίσεων στη λειτουργία του ΕΠ.ΠΑ Μαντουδίου, όπως η απαγόρευση χρήσης στερεών καυσίμων. Επίσης, στην υπ’ αριθμ. 380/30-01-14 εντολή εκπόνησης του Β1 Σταδίου αναφέρεται ότι για το ΕΠ.ΠΑ Μαντουδίου θα ισχύουν οι όροι και περιορισμοί που αναφέρονται στην ΚΥΑ Φ/Α.5.33/15088/945/2012 (ΦΕΚ 3540 Β’) και θα τεθούν επί πλέον περιορισμοί ώστε στις μονάδες που θα εγκατασταθούν στο ΕΠ.ΠΑ. να απαγορεύεται η χρήση στερεών καυσίμων καθώς και άλλων μορφών ενέργειας που προκαλούν μεγάλη ατμοσφαιρική ρύπανση.
Γύρω από το ΕΠ.ΠΑ. εκτείνονται περιοχές αναδασμού (δηλαδή προστατευόμενη γεωργική γη υψηλής παραγωγικότητας) και ρητινοκαλλιέργειες που αποτελούν τοπική παραδοσιακή δραστηριότητα. Πρόκειται για μεγάλης αξίας πλουτοπαραγωγικούς πόρους, τόσο για την οικονομία, όσο και για την κοινωνική συνοχή και την ιστορική ταυτότητα της περιοχής που θα επηρεαστούν ανεπανόρθωτα από την εγκατάσταση  μονάδων υψηλής όχλησης και από τη ρύπανση που αυτές συνεπάγονται. Άρα, στο πνεύμα των πρόσθετων περιορισμών και των περιβαλλοντικών δεσμεύσεων που ζητούνται από τη Δ/νουσα Υπηρεσία, ο ιδιαίτερος από πλευράς παραγωγικών δραστηριοτήτων χαρακτήρας της περιοχής επιβάλλει την αποτροπή εγκατάστασης βιομηχανικών μονάδων υψηλής όχλησης στο ΕΠ.ΠΑ. Φούρνων.
Επιπλέον αυτού και σύμφωνα και με τις κατευθύνσεις των υπερκείμενων βαθμίδων σχεδιασμού (Ειδικά Πλαίσια, ΓΠΧΣΑΑ, Περιφερειακό Πλαίσιο Στερεάς Ελλάδας), η περιοχή προορίζεται για ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού και τουρισμού φύσης καθώς πολύ κοντά βρίσκονται ο αρχαιολογικός χώρος Κηρίνθου, ο ποταμός Κηρέας με το πλατανόδασος, ο παγκοσμίως μοναδικός οικότοπος ευβοϊκής δρυός (Quercus euboica), ο Ι.Ν. Αγίου Ιωάννη του Ρώσου στο Προκόπι, η παραλία της Αγίας Άννας και η πρόσφατα διαμορφωμένη παραλία Κυμασίου. Η προστασία του φυσικού περιβάλλοντος παίζει σημαντικό ρόλο εφόσον θεωρείται το βασικό πλεονέκτημα της Δ.Ε. και πρέπει να λαμβάνεται υπόψη σε κάθε επενδυτικό σχέδιο, γεγονός που λειτουργεί αποτρεπτικά για τη χωροθέτηση οργανωμένου υποδοχέα υψηλής όχλησης στη συγκεκριμένη θέση.
Ιδιαίτερη περιβαλλοντική ανησυχία εκφράζεται και για την εγκατάσταση συστήματος υδρόψυξης του σταθμού ηλεκτροπαραγωγής (που σχεδιάζεται να εγκατασταθεί στο ΕΠΠΑ) με θαλάσσιο νερό, το οποίο θα επιστρέφει στη θαλάσσια περιοχή Κυμασίου σε θερμοκρασία έως και 10 βαθμούς υψηλότερη. Η σχετική βιβλιογραφία αναφέρει σημαντικές επιπτώσεις στα θαλάσσια οικοσυστήματα όπως βλάβη σε οικολογικά κρίσιμους οργανισμούς συμπεριλαμβανομένων των σημαντικών στοιχείων της τροφικής αλυσίδας, απώλειες στους πληθυσμούς ειδών και μείωση της ποικιλομορφίας των οικοσυστημάτων. Δεδομένου ότι σε απόσταση μόλις 30 χιλιομέτρων (περίπου) από την παραλιακή ζώνη του ΕΠΠΑ βρίσκεται το θεσμοθετημένο Εθνικό Θαλάσσιο Πάρκο για την προστασία της φώκιας monachus – monachus, οι υδρόψυκτες εγκαταστάσεις στο ΕΠ.ΠΑ. Μαντουδίου πιθανά να είναι καθοριστικές για το μέλλον του είδους.
Πέρα από την περιβαλλοντική διάσταση, η οποία στη συγκεκριμένη περίπτωση έχει εξέχουσα βαρύτητα, στη χωροθέτηση του ΕΠΠΑ συνυπολογίζονται:
• οι κατευθύνσεις των υπερκείμενων βαθμίδων σχεδιασμού, σύμφωνα με τις οποίες στην ευρύτερη
περιοχή Λίμνης – Μαντουδίου προωθείται η ανάπτυξη δραστηριοτήτων σχετικών με την εξόρυξη μαγνησίτη, λόγω της μακράς ιστορίας της περιοχής και των αξιόλογων αποθεμάτων της.
• οι υφιστάμενες νόμιμες δραστηριότητες βάσει των οποίων προσδιορίζεται η καταλληλότητα του
χώρου και κατ’ επέκτασην ο τύπος του ΕΠ.ΠΑ.. Στη θέση Φούρνοι οι νόμιμα υφιστάμενες δραστηριότητες είναι οι ανενεργές εγκαταστάσεις επεξεργασίας λευκόλιθου, που σύμφωνα με την ΚΥΑ 3137/191/Φ.15/21-3-12 (ΦΕΚ 1048 Β’/4-4-12) χαρακτηρίζονται ως χαμηλής ή μέσης όχλησης, ανάλογα με την εγκατεστημένη ισχύ και όχι υψηλής.
Τέλος, σύμφωνα με το ΠΠΧΣΑΑ Στερεάς Ελλάδας, για το συντονισμό των σημαντικών δυνατοτήτων επενδύσεων στον ενεργειακό τομέα, επιδιώκεται η προώθηση ενεργειακού Κέντρου στο Αλιβέρι, όπου ήδη συγκεντρώνονται εγκαταστάσεις παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Οι εγκαταστάσεις παραγωγής στο Αλιβέρι υποστηρίζονται από την τροφοδότησή τους με Φυσικό Αέριο (νέος Αγωγός) και ενισχύονται με το ισχυρό πεδίο αιολικής ενέργειας στη Νότια Εύβοια. Επομένως, η εγκατάσταση μίας μονάδας ηλεκτροπαραγωγής όπως η ΗΡΩΝ V θα ήταν εύλογο να σχετιστεί με αυτό το κέντρο και όχι τη Δ.Ε. Κηρέως, δηλαδή σε απόσταση που αφενός απαιτεί πολλαπλά κόστη για τη διασύνδεσή της με το δίκτυο φυσικού αερίου και τις λοιπές υποδομές και αφετέρου λειτουργεί ανταγωνιστικά για το θεσμοθετημένο ενεργειακό κέντρο.
Με βάση τα παραπάνω και λαμβάνοντας υπόψη τις κατευθύνσεις της Δ/νουσας Υπηρεσίας που
περιλαμβάνονται στην Απόφαση παραλαβής του Α’ Σταδίου και στην εντολή εκπόνησης του Β1 Σταδίου, η πρόταση της μελετητικής ομάδας διαμορφώθηκε ως εξής:
«[…] προτείνεται η χωροθέτηση ΕΠ.ΠΑ. στην ίδια θέση που προβλέπεται στην ΚΥΑ και συγκεκριμένα στη θέση Φούρνοι Μαντουδίου.
Όσον αφορά στην πρόβλεψη επιπλέον περιορισμών και περιβαλλοντικών δεσμεύσεων, όπως ζητήθηκαν από τη Δ/νουσα Υπηρεσία:
• για την προστασία του Φυσικού Περιβάλλοντος της περιοχής του ΕΠ.ΠΑ. και του Θαλάσσιου
Πάρκου Βορείων Σποράδων,
• για την προστασία του ιδιαίτερου οικονομικού χαρακτήρα της περιοχής που περιβάλλει το ΕΠ.ΠΑ.,
όπως είναι οι γεωργικές χρήσεις σε περιοχές αναδασμών και διανομών και το ότι η περιοχή έχει
πολυάριθμους και σημαντικούς τουριστικούς πόρους και προοπτικές τουριστικής ανάπτυξης και
• λαμβάνοντας υπόψη τον υπερκείμενο Χωροταξικό Σχεδιασμό, όπως επιβάλλεται από το άρθρο 7 του πρόσφατα ψηφισθέντος Ν. 4269/14 (ΦΕΚ 142 Α’/28-6-14), προτείνεται στο Επιχειρηματικό Πάρκο των Φούρνων να επιτρέπονται εγκαταστάσεις χαμηλής και μέσης όχλησης, πλην εργοστασίων ηλεκτροπαραγωγής, που σύμφωνα με το Περιφερειακό Πλαίσιο πρέπει να εγκατασταθούν στο Αλιβέρι. Ως συνέπεια του περιορισμού των επιτρεπομένων χρήσεων από υψηλής σε χαμηλής και μέσης όχλησης επιβάλλεται η τροποποίηση της ΚΥΑ Φ/Α.5.33/15088/945/12, ώστε το ΕΠ.ΠΑ.
από τύπου Α να μετατραπεί σε τύπου Β.

Οι επιτρεπόμενες χρήσεις στο ΕΠΠΑ τύπου Β αντιστοιχούν στα οριζόμενα για τους υποδοχείς μέσης
όχλησης στα άρθρα 41 και 43 του Ν. 3982/11 (ΦΕΚ 143 Α’/2011) και στο άρθρο 25 «Παραγωγικές
δραστηριότητες χαμηλής και μέσης όχλησης (ΧΜΟ)» του N. 4269/14 (ΦΕΚ 142 A’). Επίσης, προτείνεται
εντός του ΕΠΠΑ να χωροθετηθεί εγκατάσταση εργοστασίου επεξεργασίας ρητίνης, σύμφωνα και με τη
σχετική αίτηση του Δασαρχείου Λίμνης (60833/1395/2-8-10).
Επιπλέον των παραπάνω περιβαλλοντικών διασφαλίσεων προτάθηκε επίσης:
• στις μονάδες που θα εγκατασταθούν στο ΕΠ.ΠΑ. να απαγορεύεται η χρήση στερεών καυσίμων
καθώς και άλλων μορφών ενέργειας που προκαλούν μεγάλη ατμοσφαιρική ρύπανση
• να μη λειτουργήσουν υδρόψυκτες εγκαταστάσεις με χρήση θαλασσίου νερού.
Ακολούθησε η υπ’ αρ. πρωτ. 2872/18-8-14 πρόσκληση της Διευθύνουσας Υπηρεσίας προς την ανάδοχο
σύμπραξη (παρ.4, άρθρ. 31, Ν. 3316/05), η οποία αναφέρεται και στην παράγραφο 5 «Ιστορικό της μελέτης
Γ.Π.Σ. της Δ.Ε. Κηρέα» στην Εισαγωγή του Β1 σταδίου, στην οποία ρητά ζητείται από την ανάδοχο
σύμπραξη να υποβληθεί εντός δέκα (10) ημερών διορθωμένο το Β1 στάδιο της μελέτης «ΓΠΣ Δήμου
Κηρέως Ν. Εύβοιας» σε ότι αφορά την πρόταση για το ΠΠΔ 1Α: ΕΠΠΑ στη θέση Φούρνοι Μαντουδίου,
ώστε να προτείνεται: ΕΠΠΑ τύπου Α, σύμφωνα με την αριθ. Φ/Α.5.33/15088/945/2012 ΚΥΑ (ΦΕΚ 3540
Β’) και με την επιπλέον απαγόρευση χρήσης στερεών καυσίμων.
Κατόπιν της ανωτέρω εντολής, η σχετική πρόταση της αναδόχου σύμπραξης τροποποιήθηκε αναγκαστικά
ως εξής: «Προτείνεται ΕΠΠΑ τύπου Α, σύμφωνα με την αριθ. Φ/Α.5.33/15088/945/2012 ΚΥΑ (ΦΕΚ 3540
Β’) και με την επιπλέον απαγόρευση χρήσης στερεών καυσίμων». Όμως παράλληλα υποβλήθηκε η από 02-
09- 2014 ένσταση της αναδόχου σύμπραξης ενώπιον της Προϊσταμένης Αρχής κατά της ανωτέρω αρ. πρωτ.
2872/18-8-14 πρόσκλησης της Διευθύνουσας Υπηρεσίας (κοινοποιηθείσα στο Δήμο Μαντουδίου – Λίμνης
– Αγ. Άννας και λαβούσα αρ. πρωτ. 11117/05-09-2014) στην οποία αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι η
διόρθωση, που αξιώνεται και επιβάλλεται «δεν αφορά στην αντιμετώπιση ελαττώματος της μελέτης,
αλλά αντίθετα συνιστά την συνειδητή αυθαίρετη και αναρμόδια επιβολή ελαττώματος σε αυτήν ......».
Επιπροσθέτως, στην εν λόγω ένσταση τονίζεται ότι «η τροποποίηση, που εντέλλεται η Δ/σα Υπηρεσία να
πραγματοποιήσουμε, ανατρέπει το υφιστάμενο αναπτυξιακό χαρακτήρα και θίγει το φυσικό περιβάλλον της
περιοχής μελέτης, αλλά της ευρύτερης περιοχής μέχρι το Εθνικό Θαλάσσιο Πάρκο Βορείων Σποράδων,
λόγω ασύμμετρης περιβαλλοντικής επιβάρυνσης».
ΕΠΠΑ τύπου Γ (χαμηλής όχλησης)
Επιπλέον του ΕΠ.ΠΑ. τύπου Β και για την εξυπηρέτηση των λοιπών αναγκών δευτερογενούς τομέα της
Δ.Ε., πέραν της επεξεργασίας λευκολίθου (ελαιοτριβεία, σφαγεία, και λοιπές βιοτεχνίες/βιομηχανίες),
προτείνεται χωροθέτηση ΕΠΠΑ τύπου Γ (χαμηλής όχλησης, σύμφωνα με την ΚΥΑ 3137/191/Φ.15/12-3-12,
ΦΕΚ 1048 Β’/4-4-12.), όπως προβλέπεται και από το ισχύον ΓΠΣ Μαντουδίου (Υ.Α. 19568/795/18-3-87).
Το ΕΠΠΑ τύπου Γ, έκτασης περίπου 70,134 στρ. χωροθετείται νότια του οικισμού Μαντούδι και ανατολικά
της Ε.Ο. 77 σε θέση άμεσα προσπελάσιμη με ομαλό, πεδινό ανάγλυφο.
Οι επιτρεπόμενες χρήσεις στο ΕΠΠΑ τύπου Γ αντιστοιχούν στα οριζόμενα για τους υποδοχείς χαμηλής
όχλησης στα άρθρα 41 και 43 του Ν. 3982/11 (ΦΕΚ 143 Α’/2011) και στο άρθρο 25 «Παραγωγικές
δραστηριότητες χαμηλής και μέσης όχλησης (ΧΜΟ)» του N. 4269/14 (ΦΕΚ 142 A’).
Η ανάπτυξη του ΕΠΠΑ θα γίνει με τη διαδικασία της πολεοδόμησης, με σύνταξη Πολεοδομικής Μελέτης
και Πράξης Εφαρμογής και με εισφορά σε γη και χρήμα, σύμφωνα με το άρθρο 52 του Ν. 3982/11. Η
παραπάνω διαδικασία της πολεοδόμησης προτείνεται διότι τα τελευταία χρόνια η λειτουργία πολλών
περιοχών στον Ελλαδικό χώρο ως «υποδοχέων βιοτεχνικών εγκαταστάσεων» χωρίς να έχει προηγηθεί
πολεοδόμηση οδηγεί σε σοβαρή υποβάθμιση των ποιοτικών χαρακτηριστικών τους. Για τους παραπάνω
λόγους προτείνεται μέχρι τη θεσμοθέτηση του ΕΠΠΑ τύπου Γ, η οικοδόμηση να γίνεται με τις διατάξεις της
εκτός σχεδίου δόμησης, χωρίς παρεκκλίσεις ως προς την αρτιότητα (4 στρ.). Η προτεραιότητα
πολεοδόμησης της περιοχής καθορίζεται ως πρώτου βαθμού.
Στην περίμετρο του ΕΠΠΑ, κατά την εκπόνηση της πολεοδομικής μελέτης, θα χωροθετηθεί Ζώνη υψηλού
πρασίνου που θα αντιστοιχεί σε έκταση τουλάχιστον ίση με το 5% της συνολικής επιφάνειάς του.
Η αρτιότητα και οι όροι δόμησης θα καθοριστούν από την Πολεοδομική μελέτη. Για την ανέγερση των
κτηριακών εγκαταστάσεων προτείνεται μέγιστος επιτρεπόμενος σ.δ. 0,60 και δίνεται κατεύθυνση για
κατώτερο όριο αρτιότητας τα 1.000 τ.μ.,.
Επίσης δεν επιτρέπεται η δόμηση βιομηχανικών κτιρίων σε απόσταση μικρότερη των εξήντα (60) μέτρων
από τον άξονα των εθνικών οδών, όπως αναφέρεται στο Άρθρο 8 του Ειδικού Πλαισίου της Βιομηχανίας
ΠΠΔ 2: ΠΟΑΠΔ Κτηνοτροφίας
Η σημασία του ΠΟΑΠΔ είναι μεγάλη, καθώς η δημιουργία κτηνοτροφικού πάρκου θα προσφέρει
βελτιωμένες δυνατότητες σταυλισμού και εκμετάλλευσης των κτηνοτροφικών μονάδων σε περιβάλλον
υψηλών υγειονομικών προδιαγραφών. Η συνεργασία των κτηνοτρόφων και οι κοινές υποδομές αφενός
ενισχύουν την αποδοτικότερη διαχείριση των προϊόντων και αφετέρου τονώνουν τους κοινωνικούς δεσμούς
τις τοπικής κοινωνίας. Η οργάνωση του χώρου επιτρέπει τη συγκέντρωση ολόκληρου του κύκλου των
κτηνοτροφικών εργασιών που αφορούν στο σταυλισμό, τη βόσκηση και τη φροντίδα του κοπαδιού, την
πρωτογενή παραγωγή κτηνοτροφικών προϊόντων και τη δευτερογενή επεξεργασία – τυποποίησή τους μέχρι
τη συλλογή της βιομάζας και την καύση της για παραγωγή ενέργειας. Τέλος, επιτυγχάνεται
αποτελεσματικότερη προστασία του περιβάλλοντος και αναβάθμιση του αγροτικού τοπίου.
Το προτεινόμενο ΠΟΑΠΔ χωροθετείται σε πεδινή έκταση, επί της Επ.Ο. 22 – Προκόπι – Σπαθάρι –
Κεχριαί, μεταξύ των οικισμών Φαράκλα και Μετόχι και καταλαμβάνει περίπου 134 στρέμματα. Η θέση
επιλέχθηκε ώστε να εξυπηρετείται από τουλάχιστον έναν υφιστάμενο δρόμο, να έχει ομαλό ανάγλυφο και
να πληροί τις αποστάσεις του Ν.4056/12.
Προωθείται η διασύνδεση της κτηνοτροφικής δραστηριότητας με την επιστημονική έρευνα μέσω της
δημιουργίας Κτηνοτροφικών Μονάδων Καινοτομίας (ΚΤΗ.ΜΟ.Κ), δηλαδή μονάδων που «…μετά από
δήλωσή τους, επιθυμούν να ενταχθούν σε καθεστώς στενής συνεργασίας με τα ΑΕΙ και ΑΤΕΙ της χώρας,
προκειμένου να εφαρμόζουν καινοτόμες και σύγχρονες ιδέες, με σκοπό την αυξημένη προστιθέμενη αξία
των παραγομένων προϊόντων, αλλά και τον εκσυγχρονισμό των ίδιων των εκμεταλλεύσεων» (άρθρο 6 Ν.
4056/12). Οι ΚΤΗ.ΜΟ.Κ. εφοδιάζονται από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων με ειδικό
σήμα και δύνανται να επιχορηγούνται για τη συμμετοχή τους σε συγκεκριμένα προγράμματα καινοτομίας.
Εντός του ΠΟΑΠΔ θα εγκατασταθεί επίσης κτηνοτροφική εκμετάλλευση της Δ.Ε. Κηρέα για τα
ανεπιτήρητα παραγωγικά ζώα (άρθρο 17 Ν. 4056/12).
Προτείνεται να συγκροτηθεί ο προβλεπόμενος από το Ν. 2742/99 φορέας, με τη συμμετοχή του Δήμου
Λίμνης – Μαντουδίου – Αγίας Άννας και των ενδιαφερόμενων ιδιωτών και επιχειρήσεων και να εκπονηθεί
μελέτη για τη βέλτιστη εκμετάλλευση της έκτασης από πτηνο/κτηνοτροφικές μονάδες, περιλαμβανομένων
των συνθηκών βελτίωσης όρων υγιεινής και της δυνατότητας διαχωρισμού των μονάδων εκτροφής ανά
είδος ζωικής εκμετάλλευσης
Εντός της ΠΟΑΠΔ επιτρέπονται:
1. Κτηνοτροφικά – Πτηνοτροφικά Κτίρια (1ης, 2ης και 3ης κατηγορίας του Ν.4056/12 ως προς το
είδος κατασκευής και τη μορφή τους), Στέγαστρα σφαγής, Αποθήκες και Δεξαμενές (Άρθρο 2 Π.Δ. 6-10/17-
10-78, ΦΕΚ 538 Δ’, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 2 του Π.Δ. 24-5/31-5-85, ΦΕΚ 270 Δ’).
2. Φρέατα (Άρθρο 3 Π.Δ. 6-10/17-10-78, ΦΕΚ 538 Δ’, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 3 του Π.Δ.
24-5/31-5-85, ΦΕΚ 270 Δ’)
3. Βιομηχανικά Κτίρια και Επαγγελματικά Εργαστήρια για την εξυπηρέτηση του πρωτογενούς τομέα
και δη για την επεξεργασία των πτηνο/κτηνοτροφικών προϊόντων και Αποθήκες των περιπτώσεων (αα) και
(γγ) της παρ. 4 του αρθρ. 17 του Ν. 3982/11.
Αρτιότητα και όροι και περιορισμοί δόμησης:
Η αρτιότητα ορίζεται στα 2 στρέμματα. Οι λοιποί όροι και περιορισμοί δόμησης ακολουθούν τις διατάξεις
της προαναφερόμενης ανά χρήση νομοθεσίας και θα εξειδικευθούν κατά την πολεοδόμηση.
Στην εκτός ορίων οικισμών και εκτός σχεδίου περιοχή της Δημοτικής Ενότητας η μελέτη προτείνει τον
καθορισμό Περιοχών Ειδικής Προστασίας (ΠΕΠ) που διακρίνονται σε:
• Περιοχές απόλυτης προστασίας ΠΕΠ (ΑΠ), όπου γενικά δεν επιτρέπεται η ανέγερση μόνιμων
κατασκευών και
• Λοιπές περιοχές προστασίας, στις οποίες οι περιορισμοί εξειδικεύονται ανάλογα με το
προστατευόμενο αντικείμενο.
Οι Περιοχές Ειδικής Προστασίας είναι:
• ΠΕΠ 1 (ΑΠ) – Αναδασωτέες εκτάσεις με απαγόρευση δόμησης
• ΠΕΠ 2 – Δασικές και αναδασωτέες εκτάσεις
• ΠΕΠ 3 (ΑΠ) – Ζώνες προστασίας ρεμάτων – Παρόχθιων οικοσυστημάτων (Οικολογικοί διάδρομοι)
• ΠΕΠ 4 (ΑΠ) – Υγρότοποι
• ΠΕΠ 5 (ΑΠ) – Περιοχές γεωπεριβαλλοντικού ενδιαφέροντος
• ΠΕΠ 6 (ΑΠ) – Περιοχές προστασίας τοπίου
• ΠΕΠ 7 (ΑΠ) – Ζώνη προστασίας ακτογραμμής
• ΠΕΠ 8 (ΑΠ) – Ζώνες προστασίας οδικού δικτύου
• ΠΕΠ 9 (ΑΠ) – Ζώνη γραμμής μεταφοράς ρεύματος υψηλής τάσης
• ΠΕΠ 10 (ΑΠ) – Μνημεία με απαγόρευση δόμησης
• ΠΕΠ 10Α (ΑΠ) – Κηρυγμένα βυζαντινά μνημεία
• ΠΕΠ 10Β (ΑΠ) – Κηρυγμένα νεώτερα μνημεία
• ΠΕΠ 10Γ (ΑΠ) – Μνημεία της φύσης
• ΠΕΠ 11 – Αρχαιολογικοί χώροι με έλεγχο δόμησης
• ΠΕΠ 12 – Γεωργική γη υψηλής παραγωγικότητας
• ΠΕΠ 13 – Περιοχές ρητινοεκμετάλλευσης
Στην εκτός ορίων οικισμών και εκτός σχεδίου περιοχή της Δ.Ε. προτείνονται στη μελέτη Περιοχές Ειδικών
Χρήσεων (ΠΕΧ) ως εξής:
ΠΕΧ 1: Εμπορευματικό και ειδικό λιμάνι Μαντουδίου (στο Κυμάσι)
ΠΕΧ 2: Αλιευτικό καταφύγιο (στο Πήλι)
ΠΕΧ 3: Ναυπηγείο (στο Κυμάσι)
ΠΕΧ 4: Εγκατάσταση Επεξεργασίας Λυμάτων
ΠΕΧ 5Α: Νεκροταφεία οικισμών υπάρχοντα
ΠΕΧ 5Β: Νεκροταφεία οικισμών προτεινόμενα (Προκόπι)
ΠΕΧ 6: Ενεργά λατομεία
ΠΕΧ 7: Ζώνη μεταλλευτικής εκμετάλλευσης
ΠΕΧ 8: ΧΑΔΑ προς αποκατάσταση (στη θέση Παρασκευόρεμα)
Εκτός από τις προτάσεις σχετικά με τους οικισμούς και σχετικά με την εκτός ορίων οικισμών και εκτός
σχεδίου περιοχή της Δ.Ε. , στη μελέτη περιλαμβάνεται πληθώρα προτάσεων όσον αφορά τις υποδομές,
οδικές, ύδρευσης, αποχέτευσης κ.λ.π.
Κατόπιν όλων των παραπάνω, η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου εισηγείται προς την Επιτροπή
Ποιότητας Ζωής την αποδοχή των προτάσεων του Β1 σταδίου της μελέτης «Γενικό Πολεοδομικό
Σχέδιο Δ.Ε. Κηρέα», με την ιδιαίτερη επισήμανση ότι σχετικά με το ΕΠ.ΠΑ. τύπου Α στην περιοχή
Φούρνοι Μαντουδίου:
· Απορρίπτεται η πρόταση για το ΕΠ.ΠΑ. Μαντουδίου τύπου Α, η οποία έγινε εκ μέρους της
αναδόχου σύμπραξης υπο καθεστώς εξαναγκασμού εκ μέρους της Διευθύνουσας Υπηρεσίας
(έγγραφο αρ. πρωτ. 2872/18-8-14). Αντίθετα, θα πρέπει να ληφθούν υπ’ όψη τα διαλαμβανόμενα
στην από 02-09-2014 ένσταση της αναδόχου σύμπραξης, στην οποία η εν λόγω σύμπραξη εκφράζει
ρητά την διαφωνία της με την ίδρυση ΕΠ.ΠΑ. τύπου Α (υψηλής όχλησης) στην περιοχή Φούρνοι
Μαντουδίου την οποία υιοθετούμε στο σύνολό της.
· Επιπλέον, θα πρέπει να ληφθεί υπ’ όψη η υπ. αριθμ. 206 /2014 Απόφαση του Δημοτικού
Συμβουλίου (ΑΔΑ: ΩΞΛΗΩΛ5-ΒΞΓ) για την τροποποίηση της ΚΥΑ, με την οποία χωροθετήθηκε
στην περιοχή Φούρνοι Μαντουδίου ΕΠ.ΠΑ. τύπου Α, η οποία έχει ως ακολούθως:

«Ζητάει από τους εμπλεκόμενους στην αδειοδοτική διαδικασία την ακύρωση της ΚΥΑ Φ/α.5.33/15088/945/21.12.2012 «Έγκριση ανάπτυξης του Επιχειρηματικού Πάρκου τύπου Α΄ Μαντουδίου (ΕΠ.ΠΑ Μαντουδίου) στη θέση Φούρνοι Μαντουδίου Δήμου Μαντουδίου -Λίμνης –Αγ. Άννας της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας» και στηρίζει την ανάπτυξη Επιχειρηματικού Πάρκου τύπου Β΄ (μεσαίας όχλησης)».} Στη συνέχεια ο Πρόεδρος της Επιτροπής ενημέρωσε τα μέλη για την υπ’ αριθμ. 139/12-3-2014 απόφαση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (Ρ.Α.Ε) (ΑΔΑ : ΒΙΗ5ΙΔΞ-5ΓΗ) με την οποία αποφασίζει « Την ανάκληση της υπ’ αριθμ. Δ5/ΗΛ/Γ/Φ28/ 201Π /813/9193/09.06.2010 (αρ.πρωτ. ΡΑΕ ΑΔ-01612) άδεια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας της εταιρείας ΗΡΩΝ V ΘΕΡΜΟΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ Α.Ε.» .

Η απόφαση αυτή της ΡΑΕ λήφθηκε κατόπιν αιτήματος της εταιρείας ΤΕΡΝΑ Α.Ε που έλαβε από τη Ρ.Α.Ε. αριθμ .πρωτ. Ι-176590/16.10.2013 .





Στο σημείο αυτό το λόγο έλαβαν τα μέλη

· Κουτσουράς Σταύρος : Συμφωνώ με την εισήγηση του προϊσταμένου της Τεχνικής Υπηρεσίας
.
· Κωνσταντάκη Φλώκου Σοφία : Θα τοποθετηθώ στο Δημοτικό Συμβούλιο, αφού εξετάσω περαιτέρω την εισήγηση του προϊσταμένου της Τ.Υ.

· Γεωργάκαινα Ελένη : Συμφωνώ με την εισήγηση του προϊσταμένου της Τεχνικής Υπηρεσίας.

Τα μέλη της ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ αφού άκουσαν την εισήγηση του κ. Προέδρου και μετά τις τοποθετήσεις τους

Με ψήφους 3 υπέρ και 1 λευκό (Κωνσταντάκη Φλώκου Σοφία)


ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ
Εισηγείται στο Δημοτικό Συμβούλιο την αποδοχή των προτάσεων του Β1 σταδίου της μελέτης «Μελέτη Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου (Γ.Π.Σ.) Δήμου Κηρέως Ν.Εύβοιας» . Με την ιδιαίτερη επισήμανση ότι ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ η πρόταση για το ΕΠ.ΠΑ. Μαντουδίου τύπου Α, η οποία έγινε εκ μέρους της αναδόχου σύμπραξης υπό καθεστώς εξαναγκασμού εκ μέρους της Διευθύνουσας Υπηρεσίας (έγγραφο αρ. Πρωτ. 2872/18- 8-14).
Αντίθετα, θα πρέπει να ληφθούν υπ’ όψη τα διαλαμβανόμενα στην από 02-09-2014 ένσταση της αναδόχου σύμπραξης, στην οποία η εν λόγω σύμπραξη εκφράζει ρητά την διαφωνία της με την ίδρυση ΕΠ.ΠΑ. τύπου Α (υψηλής όχλησης) στην περιοχή Φούρνοι Μαντουδίου την οποία υιοθετούμε στο σύνολό της, καθώς επίσης την αριθμ. 139/12-3-2014 απόφαση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (Ρ.Α.Ε) (ΑΔΑ : ΒΙΗ5ΙΔΞ-5ΓΗ) με την οποία η Ρ.Α.Ε. αποφασίζει « Την ανάκληση της υπ’ αριθμ. Δ5/ΗΛ/Γ/Φ28/201Π/813/9193/09.06.2010 (αρ.πρωτ. ΡΑΕ ΑΔ-01612) άδεια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας της εταιρείας ΗΡΩΝ V ΘΕΡΜΟΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ Α.Ε.» .Η απόφαση αυτή λήφθηκε κατόπιν αιτήματος της εταιρείας ΤΕΡΝΑ Α.Ε που έλαβε από τη Ρ.Α.Ε.
αριθμ .πρωτ. Ι-176590/16.10.2013.
Σύμφωνα με αυτά συντάχθηκε το παρόν πρακτικό και υπογράφεται ως κατωτέρω:
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ:
ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΛΥΒΙΩΤΗΣ
1. ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗ-ΦΛΩΚΟΥ
ΣΟΦΙΑ
2. ΚΟΥΤΣΟΥΡΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
3. ΤΑΡΛΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ
4. ΓΕΩΡΓΑΚΑΙΝΑ ΕΛΕΝΗ
ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.