powered by Surfing Waves
Anonymous: Στο χωριό μας λένε: πες μου με ποιον πας,να σου πω ποιος είσαι.
Κ.Τριανταφύλλου, αν διαγράφετε οποία σχόλια/γνώμες είναι αντίθετα με τα δικά σας πιστεύω και δεν εξυπηρετούν τους προϊσταμενους σας αυτό είναι ΦΑΣΙΣΜΟΣ.
Καλή η Εξουσία και τα ωφέλη της αλλά και πονηρή.
Anonymous: https://diavgeia.gov.gr/doc/61%CE%9C4%CE%9F%CE%9B%CE%A47-%CE%A6%CE%A17?inline=true

ΠΟΣΟ ΑΚΡΙΒΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΓΙΑΝΝΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΛΤΑΡΕΙ
Anonymous: ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΣΟΥ?
ΨΑΡΡΟΥ, ΦΛΩΚΟΣ, ΜΟΥΡΙΑΣ, ΚΑΝΤΖΟΥΡΑΣ, ΜΠΕΙΚΑΣ ΣΕ ΚΡΕΜΑΣΑΝ
ΣΤΗ ΨΗΦΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΕΧΕΙ Π ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ Κ. ΣΤΕΡΓΙΟΥ
ΟΠΩΣ ΕΠΡΑΞΕΣ ΤΩΡΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙΣ
ΕΣΠΕΙΡΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΕΡΙΖΕΙΣ
ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΕΙΕΣ ΣΟΥ
ΑΛΛΑ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΙΕΣ ΣΟΥ?
ΦΥΓΕ ΝΑ ΗΓΗΘΕΙ ΑΛΛΟΣ ΤΟΥ
Anonymous: Ξέρει κανείς τι γίνεται εδώ https://www.reddit.com/r/Limnievias/Anonymous: τρεισ παγιδες εχει ο δημρχος σταμουλο καντζουρα κουτσουραAnonymous: Παρέμβαση 3 δημοτικών συμβούλων για την μονάδα αποθείωσης και τον έλεγχο της ρύπανσης

Αγαπητοί συνδημότισσες /τες. 6/1/2022

Έπειτα από μεγάλη πίεση από ομάδα κατοίκων του Δήμου μας, πίεση πολλών μηνών προς την Δημοτική αρχή, την Περιφέρεια και προς τις αρμόδιες υπηρεσίες.

Μάθαμε γιατί και για ποιον λόγο, για ένα μεγάλο διάστημα,
Anonymous: 4 Δεκεμβρίου 2021-1.02μ.μ.
Ο σαραντάρης σε αισχρούς χρωστά την καρέκλα του και τώρα ξεχρεώνει την "εκδούλευση".
Anonymous: 621 Σε περίπτωση που δεν ολοκληρωθεί η ανάπτυξη του Επιχειρηματικού Πάρκου Μαντουδίου με έκδοση της απόφασης του άρθρου 53 παράγραφος 3 του Ν. 3982/2011 η παρούσα απόφαση παύει να είναι σε ισχύ.]
622 Ερώτημα 13 :
623 Έχει εκδοθεί η ως άνω απόφαση ώστε να ισχύει και η ΑΕΠΟ και να λειτουργούν νομίμως οι εγκαταστάσεις;

7 Έλεγχος τήρησης των περιβαλλοντικών όρων της ΑΕΠΟ
«
Anonymous: «6.3 Οι μέσες ημερήσιες τιμές των συνεχών μετρήσεων, τα αποτελέσματα των περιοδικών μετρήσεων των ατμοσφαιρικών εκπομπών, η ημερομηνία διενέργειας των μετρήσεων, το είδος των μετρήσεων, τυχόν παρατηρήσεις και το ονοματεπώνυμο του ελέγξαντος να καταγράφονται σε ημερολόγιο καταγραφής των εκπομπών το οποίο να έχει αριθμημένες σελίδες και να είναι θεωρημένο από τη Δ/νση ΠΕΧΩΣ/ΠΣΕ.»
Ερώτημα 11:<
Anonymous: « 6.2.1 από τις καμίνους έψησης τήξης να λειτουργεί σύστημα συνεχούς μέτρησης και καταγραφής των εκπομπών αιωρούμενων σωματιδίων, ΝΟχ, SOX, CO. Οι μέσες ημερήσιες τιμές εκπομπής δε θα πρέπει να υπερβαίνουν τα όρια της παραγράφου Β1.1.»
Ερώτημα 7:
α)Υπάρχει εγκατεστημένο το σύστημα σε κάθε κάμινο εψησης;
β)Ελέγχεται από την Περιφέρεια η υπέρβαση των ορίων;
« 6.2.2 Στην έξοδο
Anonymous: « 5.1.1.8 Να υποβληθεί, προς έγκριση, στην αρμόδια Υπηρεσία του ΥΠΕΝ (Τμήμα Ποιότητας του αέρα/Δ/νση Κλιματικής Αλλαγής), με κοινοποίηση αυτής και στην υπηρεσίας μας, ένα εξάμηνο πριν από τη λειτουργία του παραπάνω σταθμού και του φούρνου σχετική Τεχνική Έκθεση, η οποία πρέπει τουλάχιστον να περιλαμβάνει :
? Περιγραφή και χαρακτηριστικά της προς εξέταση περιοχής
? Πιθανές παραμέτρους
Anonymous: Eνα σύστημα ξηρής αποθείωσης των καυσαερίων, στον οποίο ψεκάζεται χημικά ενεργή καυστική μαγνησία (MgO), ώστε να εξουδετερώνει το μεγαλύτερο μέρος του υπάρχοντος SO2 και SO3, που υπάρχουν στα καυσαέρια. Τα προϊόντα της αντίδρασης είναι θειώδες μαγνήσιο και θειικό αντίστοιχα, τα οποία συλλέγονται στο φίλτρο καυσαερίων»
Ερώτημα 1:
Υπάρχουν εγκατεστημένες και λειτουργούσες οι ανωτέρω
Anonymous: ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ
Αντωνίου Βούλγαρη του Διονυσίου
Περιφερειακού Συμβούλου
Επικεφαλής Παράταξης ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΤΕΡΕΑ
Διευθ: Κριού 23 Χαλκίδα
e-mail: vouleretria@gmail.com
Χαλκίδα 14.11..2021
Προς: Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας
Γεν. Δ/νση Εσωτερικης Λειτουργίας -Δ/νση Διοίκησης
Τμήμα Συλλογικών Οργάνων
Γραμματεία Περιφερειακού Συμβουλίου

ΘΕΜΑ :
Anonymous: Στην κηδεία του αποθανόντος απο τον κορωνοϊό ιερέα,ιερείς δίπλα στο φέρετρο ΧΩΡΙΣ ΜΑΣΚΑ!!!!!
Anonymous: ΝΑ ΕΙΣΑΙ 70 ΧΡΟΝΩΝ ΝΑΙΙΙΙΙΙ 70 ΧΡΟΝΩΝ ΜΕ ΤΌΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΝΑ ΓΛΥΦΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ ΣΑΝ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΛΥΦΙΤΖΟΥΡΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ 1 ΣΑΡΑΝΤΑΧΡΟΝΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙΣ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΑ ΩΣ ΑΛΛΟΣ ΣΩΤΗΡΑΚΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΚΟΡΕΥΕΣΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΠΟΥ ΣΟΥPowered by Sneeit

Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Προϋπολογισμός: 146 εκατ. € καλούνται να καλύψουν οι ΟΤΑ για το 2014 – Το “μπαλάκι” σε 41 δήμους




Διαφορά 146 εκατ. ευρώ ανάμεσα στο στόχο του Μεσοπρόθεσμου και τα αποτελέσματα του ενοποιημένου προϋπολογισμού των ΟΤΑ για το 2014 αποτυπώνει ο προϋπολογισμός του 2015 που κατατέθηκε το μεσημέρι στη Βουλή. Συγκεκριμένα, το ισοζύγιο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, σε δημοσιονομική βάση, για το έτος 2014, εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί σε πλεόνασμα, ύψους 638 εκατ. ευρώ, έναντι στόχου του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος για πλεόνασμα, ύψους 784 εκατ. ευρώ.

Μάλιστα, ο προϋπολογισμός του 2015 προαναγγέλλει παρεμβάσεις σε περίπτωση αποκλίσεων, ενώ τονίζει ότι οι Προϋπολογισμοί των ΟΤΑ θα πρέπει να διαμορφωθούν και να εκτελεστούν, το 2015, στο ύψος των στόχων που προβλέπει το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα που έχει ψηφισθεί από το Μάιο του 2014.

Να σημειωθεί ότι όπως είχε αποκαλύψει η aftodioikisi.gr το θέμα είχε τεθεί κατά τη διάρκεια πρόσφατης συνάντησης μεταξύ των υπουργείων Οικονομικών και Εσωτερικών όταν ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας και στελέχη του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους είχαν αμφισβητήσει τα στοιχεία που είχε δημοσιοποιήσει ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών Θεόφιλος Λεονταρίδης, βάζοντας στο στόχαστρο 41 δήμους που έχουν αποκλίσεις πάνω από 10% στον προϋπολογισμό τους σε σχέση με το πλεόνασμα που ορίζει το μεσοπρόθεσμο.

Αύξηση του ΑΕΠ κατά 2,9%

Κατά τα άλλα ο προϋπολογισμός προβλέπει αύξηση των φορολογικών εσόδων, χωρίς νέες πρόσθετες φορολογικές επιβαρύνσεις των πολιτών. Αναλυτικότερα όπως επεσήμανε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Χρ.Σταϊκούρας «στο Σχέδιο, ενσωματώνεται η μείωση κατά 30% της έκτακτης εισφοράς αλληλεγγύης, η διατήρηση στο 13% του ΦΠΑ στην εστίαση, η μείωση κατά 30% του ΕΦΚ στο πετρέλαιο θέρμανσης, διατηρώντας τα διευρυμένα κριτήρια χορήγησης του επιδόματος, η μείωση – από εφέτος – των ασφαλιστικών εισφορών, η σημαντική βελτίωση του πλαισίου ρυθμίσεων ληξιπρόθεσμων φορολογικών και ασφαλιστικών υποχρεώσεων, η ενίσχυση των εισοδημάτων των στελεχών, εν ενεργεία και συνταξιούχων, των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας».

Αναφερόμενος στην αύξηση του ΑΕΠ κατά 2,9% το 2015, ο κ.Σταϊκούρας την απέδωσε, κυρίως, στην προβλεπόμενη ανάκαμψη της ιδιωτικής κατανάλωσης και την περαιτέρω ενίσχυση των επενδύσεων και των εξαγωγών.

Σύμφωνα με τον ίδιο, εκτιμάται ότι θετικές επιδράσεις θα έχουν η υλοποίηση των επενδυτικών σχεδίων από πόρους του ΕΣΠΑ, της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων και του νεοσυσταθέντος Ελληνικού Επενδυτικού Ταμείου, η συνέχιση της διαδικασίας αποπληρωμής ληξιπρόθεσμων οφειλών του Δημοσίου προς τον ιδιωτικό τομέα, η περαιτέρω βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και η ενίσχυση της εμπιστοσύνης στην ελληνική οικονομία.

Το πρωτογενές πλεόνασμα της Γενικής Κυβέρνησης εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί στα 5,6 δισ. ευρώ ή στο 3% του ΑΕΠ, στο στόχο του Προγράμματος. Κυρίως εξαιτίας της επιστροφής της οικονομίας σε θετικούς ρυθμούς μεταβολής του ΑΕΠ. Έτσι, προβλέπεται αύξηση των φορολογικών εσόδων, χωρίς νέες πρόσθετες φορολογικές επιβαρύνσεις των πολιτών.

Το ισοζύγιο της Γενικής Κυβέρνησης, προβλέπεται ισοσκελισμένο. Όπως σημείωσε ο κ.Σταϊκούρας, εκτιμάται, σύμφωνα με τη μεθοδολογία του Ευρωπαϊκού Συστήματος Λογαριασμών, δημοσιονομικό έλλειμμα 0,2% το 2015, από 1,3% το 2014 και 1,6% το 2013. Και αυτή η εκτίμηση δεν περιλαμβάνει πιθανές θετικές επιδράσεις από τη μεταφορά της καλύτερης εκτέλεσης – στο σκέλος των λειτουργικών δαπανών – του 2014 στο 2015, χωρίς αύξηση όμως των απλήρωτων υποχρεώσεων, την εφαρμογή συντελεστή βιωσιμότητας στα ταμεία επικουρικής ασφάλισης, τις δευτερογενείς επιπτώσεις από τη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών στην απασχόληση, στο ΑΕΠ και στα δημόσια έσοδα, την υλοποίηση διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων, την ενίσχυση των εισπράξεων από την τακτοποίηση αυθαίρετων κτισμάτων.

Το χρέος της Γενικής Κυβέρνησης προβλέπεται ότι θα διαμορφωθεί στα 317 δισ. ευρώ ή στο 171% του ΑΕΠ. Μειωμένο κατά 6 και πλέον ποσοστιαίες μονάδες του ΑΕΠ, έναντι του 2014. Η μείωση αυτή οφείλεται, κυρίως, στην επίτευξη σημαντικού πρωτογενούς πλεονάσματος, στην υλοποίηση του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων και στη μεγέθυνση της οικονομίας. Οι δαπάνες για τόκους χρέους της Κεντρικής Διοίκησης προβλέπονται να διαμορφωθούν στα 5,9 δισ. ευρώ, μειωμένες κατά 200 εκατ. ευρώ σε σχέση με το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα.

Όπως είπε ο αναπληρωτής υπουργός,το ελληνικό Δημόσιο υλοποιεί ένα φιλόδοξο πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων και αξιοποίησης της περιουσίας του Δημοσίου. Στόχος είναι η αξιοποίηση των περιουσιακών στοιχείων, οδηγώντας σε δημιουργία θέσεων εργασίας, σε νέα φορολογικά έσοδα και σε καλύτερες υπηρεσίες προς τους πολίτες, η άμεση μείωση του δημόσιου χρέους, η μείωση ή/και εξάλειψη της κρατικής χρηματοδότησης, το άνοιγμα των αγορών και η ενίσχυση του ανταγωνισμού. Ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο περιουσιακών στοιχείων έχει μεταφερθεί στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ). Κατά τη λειτουργία του Ταμείου, από το 2011, υλοποιήθηκαν έργα αποκρατικοποιήσεων συνολικής αξίας 5,4 δισ. ευρώ. Μέχρι σήμερα, έχουν καταβληθεί, ως τίμημα, περίπου 3 δισ. ευρώ. Στόχος είναι, για το 2015, η επίτευξη εσόδων ύψους περίπου 2,5 δισ. ευρώ.

Πιο αναλυτικά, σε ότι αφορά τα έσοδα και τις δαπάνες του Κρατικού Προϋπολογισμού για το 2015:
Τα καθαρά έσοδα του Τακτικού Προϋπολογισμού προβλέπεται να διαμορφωθούν στα 50,9 δισ. ευρώ, αυξημένα περίπου κατά 720 εκατ. ευρώ έναντι του 2014.
Οι πρωτογενείς δαπάνες προβλέπεται να διαμορφωθούν στα 41,9 δισ. ευρώ, μειωμένες κατά 530 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2014, αλλά αυξημένες κατά 457 εκατ. ευρώ έναντι του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος, κυρίως λόγω της προβλεπόμενης καταβολής αυξημένων αποδοχών των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, εν ενεργεία και συνταξιούχων.
Το ύψος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, προβλέπεται να διαμορφωθεί στα 6,4 δισ. ευρώ, όσο προβλεπόταν και στο Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα.

Η αναπτυξιακή πολιτική προωθείται με την εντατικοποίηση των ενεργειών για ολοκλήρωση των προγραμμάτων του ΕΣΠΑ 2007-2013 και την επίσπευση των ενεργειών για έναρξη υλοποίησης των προγραμμάτων της νέας περιόδου 2014-2020.

Ειδικά, όσον αφορά την υλοποίηση των επιχειρησιακών προγραμμάτων της νέας περιόδου 2014-2020, επιχειρείται η εμπροσθοβαρής απορρόφηση πόρων για την ενίσχυση της απασχόλησης και της επιχειρηματικότητας.

Επιπρόσθετα, σε ότι αφορά τους υποτομείς της Γενικής Κυβέρνησης:
Τα Νομικά Πρόσωπα, πλην ΔΕΚΟ, αναμένεται να εμφανίσουν πλεόνασμα ύψους 257 εκατ. ευρώ το 2015, από 225 εκατ. ευρώ το 2014, με μειωμένες μεταβιβάσεις από τον Τακτικό Προϋπολογισμό, αλλά αυξημένες από τον Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.
Η συνταξιοδοτική δαπάνη αναμένεται να ανέλθει στα 23,3 δισ. ευρώ το 2015, οριακά αυξημένη έναντι του 2014.

Η αύξηση αυτή οφείλεται στους νέους συνταξιούχους, καθώς και στην καταβολή αναδρομικών μετά τον οριστικό κανονισμό και την έκδοση των συντάξεων.
Το ταμειακό αποτέλεσμα του ΕΟΠΥΥ αναμένεται να είναι αρνητικό, ύψους 200 εκατ. ευρώ για το 2014, εξέλιξη που οφείλεται στην προσπάθεια επιτάχυνσης των πληρωμών και ταυτόχρονα μείωσης των απλήρωτων υποχρεώσεων.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο Οργανισμός αναμένεται να λάβει, ως το τέλος τρέχοντος έτους, ποσό 344 εκατ. ευρώ από την ειδική χρηματοδότηση για την εκκαθάριση ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεών του προς τρίτους.

Αντίστοιχα αναμένεται να διενεργηθούν, εντός του 2014, πληρωμές για ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις του Οργανισμού, ύψους 652 εκατ. ευρώ.
Σημαντική προσπάθεια καταβάλλεται για τη συγκράτηση της φαρμακευτικής δαπάνης, τα όρια της οποίας έχουν διαμορφωθεί, σε δημοσιονομική βάση, στα 2 δισ. ευρώ για τα έτη 2014 και 2015, έναντι 2,4 δισ. ευρώ το 2013.

Το ύψος αυτό αναμένεται να διασφαλιστεί μέσω της εφαρμογής και ενδυνάμωσης των μηχανισμών καθιέρωσης ποσού επιστροφής και αυτόματων επιστροφών.
Τα Νοσοκομεία αναμένεται να εμφανίσουν αρνητικό ταμειακό αποτέλεσμα ύψους 42 εκατ. ευρώ το 2014, λόγω, κυρίως, της εξόφλησης ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων.

Σημειώνεται ότι, η εμφανιζόμενη αδυναμία μεταβίβασης των προϋπολογισθέντων πόρων για το έτος 2014 από τον ΕΟΠΥΥ, αντιμετωπίστηκε, ως ένα βαθμό, με αυξημένες μεταβιβάσεις πιστώσεων από τον Τακτικό Προϋπολογισμό, ύψους 300 εκατ. ευρώ.

Στο πλαίσιο αυτό, έως το τέλος του οικονομικού έτους, αναμένεται σημαντική μείωση των απλήρωτων υποχρεώσεων των Νοσοκομείων, ύψους περίπου 400 εκατ. ευρώ.
Προβλέπεται βελτίωση του ισοζυγίου των ΔΕΚΟ κατά 257 εκατ. ευρώ το 2015, σε σχέση με το 2014.

Η βελτίωση αυτή αποδίδεται σε σημαντικό βαθμό στο γεγονός ότι, από 01.01.2015, στις ΔΕΚΟ δεν περιλαμβάνονται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ και η Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ ΑΕ), λόγω της επικείμενης αποκρατικοποίησής τους, ενώ περιλαμβάνονται 4 νέοι φορείς, η ΕΓΝΑΤΙΑ ΑΕ, ο ΟΑΣΘ, η ΕΑΒ ΑΕ και η ΕΛΒΟ ΑΕ, λόγω ένταξής τους στο υπό αναθεώρηση Μητρώο Φορέων Γενικής Κυβέρνησης της ΕΛΣΤΑΤ.
Οι ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις έχουν διαμορφωθεί, στο τέλος Σεπτεμβρίου του 2014, στα 4,8 δισ. ευρώ, από 9,5 δισ. ευρώ στο τέλος του 2012. Άρα έχουν ήδη μειωθεί κατά 50%.

Επίσης, ποσό ύψους 800 εκατ. ευρώ θα κατευθυνθεί στη στοχευμένη αποπληρωμή ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων που δημιουργήθηκαν, από τις αρχές του 2012 και μετά, στους τομείς υγείας, πρόνοιας και κοινωνικής ασφάλισης.

Συνεπώς, μέχρι το τέλος του 2014, εκτιμάται ότι οι φορείς της Γενικής Κυβέρνησης θα έχουν χρηματοδοτηθεί με το συνολικό ποσό των 8 δισ. ευρώ για την αποπληρωμή ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων προς τρίτους.

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.