powered by Surfing Waves

Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2017

Με απροσδιόριστα θύματα και αδιαλεύκαντες περιστάσεις, η σύμπραξη καταδικάζει ερήμην και με συνοπτικές διαδικασίες τον Καλυβιώτη για εργασιακό εκφοβισμό



Με το ξέσπασμα του Πολέμου των Τριών  πρώην Δημοτικών Βασιλείων, οι αποστάτες ενώνονται με τη δύναμη του Άρχοντα Στεργίου και διοικούν την αντιπολιτευτική εμπροσθοφυλακή στο Παιχνίδι του Δημαρχιακού Στέμματος. Κατά τη διάρκεια της Μάχης των Στρατοπέδων, η ομάδα ενώνεται με τη δύναμη των Δίδυμων και οδηγούν τον αντίπαλο τους στην βασιλική δικαιοσύνη.......



Δημοσιεύτηκαν σήμερα στο Διαύγεια τα πρακτικά από την συζήτηση του Δημοτικού Συμβουλίου  του αιτήματος της γαγγραινώδους σύμπραξης αποστατών και  παράταξης Στεργίου για  καταδίκη της κατάχρησης εξουσίας και του εργασιακού εκφοβισμού από τον κ. Καλυβιώτη". Η σύμπραξη συνεπικουρούμενη από τον  κ. Λιαγκάκη ψήφισε  χωρίς καμιά αλλαγή την καταδικαστική εισήγηση του κ. Καντζούρα εναντίον του Δημάρχου.

Οι καταγγέλοντες
Στην εισηγηση τους για καταδίκη του Δημάρχου οι κκ. Καντζούρας, Αρβανίτης, Δανέλης, Γιαννιος, Τάρλας, Μουργιάς, Κανελλόπουλος, Σκομπρής και Βούλγαρης δεν  εξειδικεύουν με σαφή διατύπωση τις καταγγελίες  και δεν  διαλευκάνουν τα πραγματικά περιστατικά της καταγγελίας ή αν υφίστατο πειθαρχικό αδίκημα από τον εν λόγω υπάλληλο.

Τα  απροσδιόριστα θύματα
Ο κ . Καντζούρας δήλωσε ότι δεν ονοματίζει τα φερόμενα ως θύματα εκφοβισμού γιατί  πρόκειται για ευαίσθητα προσωπικά στοιχεία και επειδή δεν έχει έγγραφη συγκατάθεση τους. Να υποθέσουμε ότι έχει μόνο προφορική συγκατάθεση ή ότι οι σύμβουλοι κινήθηκαν αυτόβουλα με μοναδικό κίνητρο την καλή λειτουργία του δήμου και το καλό των δημοτικών υπαλλήλων.

Τα πειστήρια του "εγκλήματος" και οι "μάρτυρες"
Ανάμεσα στα άλλα ο κ. Καντζούρας ανέφερε  ότι " Έχουμε πολλές περιπτώσεις υπαλλήλων που υποβάλλονται σε εργασιακό εκφοβισμό αλλά έχουμε και δύο περιπτώσεις κλήσεων σε απολογία χωρίς κανένα λόγο, αλλά έγιναν απλά επειδή έτσι το θέλατε εσείς. Επίσης έχουμε και περίπτωση τηλεφωνικής απειλής περί εξόντωσης και απειλής ξυλοδαρμού υπαλλήλου. Οι τοπικές εφημερίδες διαρκώς ασχολούνται με τα κατορθώματά σας και φτάσαμε στο σημείο υπάλληλοι να ζητάνε προστασία από τις εισαγγελικές αρχές". Ο κ. Αρβανίτης στην τοποθέτηση του αντίκρουσε τα λεγόμενα του κ. Καντζούρα  παραδεχόμενος την ασάφεια των καταγγελιών λέγοντας ότι "το θέμα αυτό, χρήζει περαιτέρω διερεύνησης. Δεν θα σταματήσει εδώ, θα μας ξανα απασχολήσει με νεότερα και ίσως πιο συγκεκριμένα στοιχεία".

Όπως αποκαλύφθηκε από τον κ. Παζάρα, ο πρόεδρος των εργαζομένων στου δήμου δεν έχει λάβει κανένα παράπονο εκφοβισμού ή κατάχρησης εξουσίας από κάποιον δημοτικό υπάλληλο.
Οκ. Καντζούρας  δήλωσε ότι "Υπάρχουν μάρτυρες μέσα από τον συνδυασμό σας, που τον
διαλύσατε που ανά πάσα στιγμή μπορούν να βεβαιώσουν τις μετεκλογικές σας δηλώσεις ως επερχόμενος Δήμαρχος ότι θα απολύατε 5-6 υπαλλήλους", χωρίς κανένας από τους παρόντες και φερόμενους σαν μάρτυρες να επιβεβαιώνει τον ισχυρισμό του κ. Καντζούρα.
Ο κ. Λιαγκάκης  δήλωσε άγνοια για το θέμα  λέγοντας "Λοιπόν, κατ΄ αρχήν δεν ξέρω καθόλου την υπόθεση. Και βέβαια, εφόσον δεν ξέρω την υπόθεση, θα δεχθώ σήμερα στο Δημοτικό Συμβούλιο, αυτά που είπαν εδώ πέρα οι δύο συνάδελφοι"

Εμπάθεια
Η καταδικαστική απόφαση που υιοθέτησε το Δημοτικό Συμβούλιο έχει μια έντονη γεύση εμπάθειας και μίσους μιας και δεν περιορίστηκε στη καταδίκη των συγκεκριμένων πράξεων αλλά προχώρησε σε  χαρακτηρισμούς εναντίον του δημάρχου που δεν προκύπτουν από τα "στοιχεία" που παρουσιάστηκαν στο Δημοτικό Συμβούλιο. Συγκεκριμένα στο σημείο 5 της απόφασης αναφέρουν ότι "ο εργασιακός εκφοβισμός από τον Δήμαρχο δεν εκφράζει σε καμία περίπτωση την οικία υπηρεσία δεν έχει υπόσταση υπηρεσιακής δίωξης αλλά είναι το αποτέλεσμα της ανικανότητας και της εμπάθειας του Δημάρχου" .


Επιλεκτική ευαισθησία
Το καλοκαίρι του 2012  (επί δημαρχίας Ψαρρού) υπήρξαν σοβαρές καταγγελίες για σεξουαλική παρενόχληση δημοτικής υπαλλήλου από αντιδήμαρχο της παράταξης του κ. Καντζούρα. Το θέμα, το οποίο είναι εξίσου  αν οχι περισσότερο σοβαρό ποτέ δεν απασχόλησε το Δημοτικό συμβούλιο και τους  εργασιακά ευαίσθητους τώρα, αδιάφορους τότε  αντιδημάρχους κκ. Καντζούρα και  Στεργίου.



Οι διάλογοι


Από το πρακτικό της αρίθμ. 19/ 19-12-2017 συνεδρίασης του ΔημοτικούΣυμβουλίουΑριθμός Απόφασης Νο 161 /2017


ΘΕΜΑ : Αίτηση Δηµοτικών Συµβούλων αριθµ. Πρωτ.12134/11-12-2017
µε θέµα: «Καταδίκη της κατάχρησης εξουσίας και του εργασιακού
εκφοβισµού από τον Δήµαρχο Καλυβιώτη Χρήστο»
Ο Πρόεδρος διάβασε την αρίθμ. πρωτ. 12234/11-12-2017 αίτηση των
δημοτικών συμβούλων κ.κ. Καντζούρα Ιωάννη ,Αρβανίτη Παναγιώτη, Δανέλη
Ιωάννη ,Γιαννιού Κων/νου , Τάρλα Κυριάκου ,Μουργιά Ιωάννη,
Κανελλόπουλου Ιωάννη ,Σκομπρή Νικολάου και Βούλγαρη Αναστασίου ,που
αναφέρει τα εξής:

«Από την ημέρα που ανέλαβε Δήμαρχος ο κ. Καλυβιώτης είναι κοινό μυστικό
η αψυχολόγητη και απρεπής συμπεριφορά και τρόπος διοίκησης.
Πλέον και από τον τύπο μαθαίνουμε για την επικίνδυνη κατάσταση που έχει
περιέλθει ο Δήμος μας.
Γι’ αυτό παρακαλούμε στο συμβούλιο που θα ορίσετε να βάλετε ως θέμα:
«Καταδίκη της καταχρηστικής εξουσίας και του εργασιακού εκφοβισμού από
τον Δήμαρχο Καλυβιώτη Χρήστο».
Στη συνέχεια έδωσε το λόγο στον δημοτικό σύμβουλο κ. Καντζούρα
Ιωάννη, ο οποίος εισηγούμενος το θέμα είπε:
«Κύριοι σύμβουλοι, ο Δήμος μας πάσχει.
Αυτή την στιγμή ο Δήμος είναι σαν ένα ακυβέρνητο καράβι που βουλιάζει,
γιατί ο Kαπετάνιoς με μερικούς υποπλοίαρχους το έχει αφήσει στο έλεος του
καιρού, αφού το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να εξοντώσει το πλήρωμα,
αξιωματούχους και ναύτες.
Καπετάν Δήμαρχε το καράβι ποτέ δεν θα γίνει δικό σου γιατί είναι των
Πολιτών και κανενός άλλου . Εδώ και τρία χρόνια φοβερίζεις και απειλείς
τους Δημοτικούς Συμβούλους και αφού είδες ότι δεν πιάνει άρχισες τον
πόλεμο προς υπαλλήλους.
Αυτό που κάνεις διώκεται ποινικά λέγεται εργασιακός εκφοβισμός και
ασκείται μόνο από κάποιον που δεν είναι ικανός να διαχειριστεί την εξουσία ή
έχει δόλιους σκοπούς.
Έχουμε καταλήξει ότι ο Δήμαρχος ενεργεί πολύ μεθοδικά - υποσκαπτικά,
εφαρμόζοντας τις τακτικές του «Διαίρει και βασίλευε» και «Καρότο και
μαστίγιο » αλλά και μία σειρά πράξεων που από την θέση εξουσίας ως
Δήμαρχος καταχραστής εξουσίας, διαμορφώνει ένα εργασιακό σύστημα έτσι
ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέσο θυματοποίησης, ταπείνωσης,
υπόσκαψης, ή απειλής των υπαλλήλων .
Έχουμε πολλές περιπτώσεις υπαλλήλων που υποβάλλονται σε εργασιακό
εκφοβισμό αλλά έχουμε και δύο περιπτώσεις κλήσεων σε απολογία χωρίς
κανένα λόγο, αλλά έγιναν απλά επειδή έτσι το θέλατε εσείς. Επίσης έχουμε
και περίπτωση τηλεφωνικής απειλής περί εξόντωσης και απειλής
ξυλοδαρμού υπαλλήλου. Οι τοπικές εφημερίδες διαρκώς ασχολούνται με τα
κατορθώματά σας και φτάσαμε στο σημείο υπάλληλοι να ζητάνε προστασία
από τις εισαγγελικές αρχές.
Κύριε δήμαρχε οι υπάλληλοι έχουν όλοι από είκοσι χρόνια εμπειρίας και
άνω.
Εσείς είστε ο καινούργιος που έφερε μαζί του το μίσος και πολλά
απωθημένα προς το Δημόσιο υπάλληλο - λειτουργό.

Κάτω τα χέρια από τους κυρίους και τις κυρίες υπαλλήλους του Δήμου.
Μέσα στο καταστροφικό σας έργο αυτοί κρατούν ακόμα όσο είναι δυνατόν το
Δήμο όρθιο . Υπάρχουν μάρτυρες μέσα από τον συνδυασμό σας, που τον
διαλύσατε που ανά πάσα στιγμή μπορούν να βεβαιώσουν τις μετεκλογικές
σας δηλώσεις ως επερχόμενος Δήμαρχος ότι θα απολύατε 5-6 υπαλλήλους.
Αναφέρομαι χωρίς την αναφορά ονομάτων διότι πρόκειται για ευαίσθητα
προσωπικά στοιχεία και θα έπρεπε να έχω έγγραφη συγκατάθεση. Όμως
στον εισαγγελέα μπορούν να ειπωθούν τα πράγματα με το όνομά τους και με
τους χαρακτηρισμούς που εσείς ξέρετε να κάνετε δημοσίως.
Πρέπει να αποφασίσουμε ότι:
1) Καταδικάζουμε την κατάχρηση εξουσίας από τον Δήμαρχο.
2) Θεωρούμε αποκλειστικό υπεύθυνο το Δήμαρχο για την κατάσταση που
επικρατεί στο Δήμο και πως οι υπάλληλοι είναι θύματα της αψυχολόγητης
συμπεριφοράς του.
3) Δηλώνουμε την συμπαράσταση μας στους υπαλλήλου στους οποίους ο
Δήμαρχος κύριος Καλυβιώτης ασκεί κατά παράβαση καθήκοντος εργασιακό
εκφοβισμό.
4) Καταδικάζουμε την παραβίαση της αρχής της ίσης μεταχείρισης και της
προσβολής της ανθρώπινης αξιοπρέπειας στον εργασιακό χώρο, και των
παράνομων παρενοχλήσεων που έχουν ως έρεισμα τις πεποιθήσεις του
εργαζόμενου, την αναπηρία, κοινωνικές δυσκολίες, την ηλικία ή το γενετήσιο
προσανατολισμό καθώς και οποιασδήποτε παρενοχλητική ενέργεια στο
χώρο εργασίας, ώστε να προστατευτεί εν γένει η ηθική υπόσταση, η
προσωπικότητα, η επαγγελματική τιμή και έκφραση.
5) Ο εργασιακός εκφοβισμός από τον Δήμαρχο δεν εκφράζει σε καμία
περίπτωση την οικία υπηρεσία δεν έχει υπόσταση υπηρεσιακής δίωξης αλλά
είναι το αποτέλεσμα της ανικανότητας και της εμπάθειας του Δημάρχου .
Αυτές οι πράξεις εργασιακού εκφοβισμού δεν είναι αποδεκτές από το
ανώτερο όργανο Διοίκησης που είναι το δημοτικό συμβούλιο και όχι ο
Δημαρχος . Για τον λόγο αυτό ο υπάλληλος που υφίσταται εργασιακό bulling
μπορεί εφ' όσον το επιθυμεί να έχει εκπροσώπηση από πληρεξούσιο
δικηγόρο, σύμφωνα και με τις διατάξεις των άρθρων 72 και 176 του ν.
3852/2010.

Στη συνέχεια ο λόγος δόθηκε στους πιο κάτω δημοτικούς συμβούλους:

Αρβανίτης Παναγιώτης: Ειλικρινά, μετά από τόσα χρόνια που ασχολούμαι
με την τοπική Αυτοδιοίκηση, ποτέ Πρόεδρε δεν περίμενα, ότι θα ερχόταν
στιγμή που θα μιλούσα και θα ασχολιόμουν με ένα τέτοιο θέμα, που το θεωρώ
ντροπή για την τοπική Αυτοδιοίκηση.
Δυστυχώς όμως, δεν μπορούμε να κλείνουμε τα μάτια, ούτε και να
βουλώνουμε τα αυτιά μας, σε αυτά που βλέπουμε και σε αυτά που ακούμε.
Είμαστε υποχρεωμένοι να το κάνουμε, είμαστε υποχρεωμένοι να τηρούμε
ψηλά τον πήχη της τοπικής Αυτοδιοίκησης. Και αυτοί που έχουν, όπως έχω
ξαναπεί, έχουν τρυπώξει στην κυριολεξία σε αυτόν τον χώρο, είναι ξένοι, ξένοι
ήρθαν και ξένοι θα φύγουν, δεν πρέπει να απομονωθούν, και αυτοί και οι
ενέργειές τους.
Και πραγματικά, για αυτό το θέμα είμαι πολύ θυμωμένος, πραγματικά.
Είχαμε βγάλει μία ανακοίνωση, και είχαμε κάνει και μία λαϊκή συνέλευση.
Στην ανακοίνωση δυστυχώς, η ανακοίνωση που είχαμε βάλει πριν ακριβώς
ένα χρόνο, μας επαληθεύει δυστυχώς. Τι είχα γράψει μεταξύ των άλλων; ένα

μεγάλο τμήμα από τρείς σελίδες που είχαμε βγάλει ανακοίνωση, την οποία
υπογράφουν 10 Δημοτικοί σύμβουλοι, ένα μεγάλο τμήμα του ήταν το ύφος
διοίκησης Καλυβιώτη. Πριν ένα χρόνο.
Αυτό δεν σημαίνει ότι ακριβώς πριν ένα χρόνο δημιουργήθηκε θέμα με το
ύφος, είχε δημιουργηθεί πιο μπροστά, δηλαδή πότε; από την αρχή.
Και θα σας το αποδείξω, γιατί το λέει και η ανακοίνωση. Ένα μόνο που έχει
σχέση με τους υπαλλήλους, δεν θα τα αναφέρω όλα όσα λέει το ύφος μέσα.
Ο μοναδικός Δήμαρχος, όταν λέμε ο μοναδικός Δήμαρχος, εννοούμε
πανελλαδικά, που άδραξε την ευκαιρία της προηγούμενης κυβέρνησης για την
αξιολόγηση των υπαλλήλων, την αξιολόγηση το υπογραμμίσω των
υπαλλήλων, και μόλις δύο μηνών Δήμαρχος, δύο μηνών Δήμαρχος,
Σεπτέμβρη Νοέμβρη μιλάμε, δεν ήξερε πού είναι τα χωριά ακόμα .
Λοιπόν, έστειλε από μόνος του έγγραφο προς το Υπουργείο Εσωτερικών,
για την αξιολόγηση των υπαλλήλων, γράφοντας ότι ο Δήμος, έχει υπαλλήλους
με γνώσεις νηπιακού επιπέδου.
Το έχουμε καταγγείλει στην ανακοίνωσή μας, το έχουμε καταγγείλει στην
λαϊκή συνέλευση, θα το λέμε όπου σταθούμε και από όπου βρεθούμε,
Δήμαρχος δύο μηνών, στην αξιολόγηση του Υπουργείου, απάντησε ότι οι
υπάλληλοί μας, υπάλληλοι 20 ετών όπως είπε και ο συνάδελφος ο Γιάννης ο
Καντζούρας, υπάλληλοι με πτυχία, υπάλληλοι που δουλεύουν και δεν έχουν
πληρωθεί ούτε ένας μια υπερωρία.
Ας έρθει ο Δήμαρχος που έβαλε εδώ πέρα τα τσιπάκια, μόνο που δεν τις
έχει στα χέρια, τις κάρτες εννοώ, να μας πει, αυτές οι κάρτες πότε δείχνουνε
υπερωρίες και πότε πληρώνονται.
Αυτοί λοιπόν οι υπάλληλοι που σκίζονται για τον Δήμο, που έχουνε
πραγματικό φιλότιμο αι όλοι οι υπάλληλοι οι αυτοδιοικητικοί το ξέρουν αυτό,
αυτοί λοιπόν οι υπάλληλοι για τον Δήμαρχο τον δικό μας, είναι νηπιακού
επιπέδου.
Και είχα πει τότε, ποιος είναι νηπιακού επιπέδου.
Επίσης, είχαμε πει στην λαϊκή συνέλευση, είχαμε καταγγείλει, και δύο τρία
άλλα περιστατικά, γιατί ξέρεις αυτό δεν πάει από μόνο του, δηλαδή κάνω
μπούλιγκ στους υπαλλήλους και με τους άλλους όλους τα έχω καλά, είναι μία
αλυσίδα το ύφος, ένα ύφος έχει, ένα ύφος φοράει ο Καλυβιώτης, ένα όσον
αφορά το ύφος. Αυτό που δεν έχει καμία σχέση με την τοπική Αυτοδιοίκηση,
καμία απολύτως.
Και να αναφέρω μερικά παραδείγματα, όχι πολύ πρόσφατα, αλλά και αυτά
που είχαμε καταγγείλει και στη λαϊκή συνέλευση. Δηλαδή, παραδείγματα
χαρακτηριστικά, αλλιώς μπορούμε να βάλουμε δεκάδες.
Λοιπόν, έκανε ή δεν έκανε διάλογο με τους εργαζόμενους της ΛΑΜΔΑ
παρουσία της Αστυνομίας; ας μας απαντήσει ο οποιοσδήποτε. Τα παιδια οι
εργαζόμενοι της ΛΑΜΔΑ ήταν πάνω και κάνανε διάλογο και από κάτω ήταν η
Αστυνομία.
Το απίστευτο! αυτό που έγινε και δεν πρέπει να περάσει στα ψιλά, και αυτό
είναι πανελλαδικό, δεν νομίζω να το έχει κάνει άλλος Δήμαρχος στην Ελλάδα,
αυτό που θα πω τώρα, και έχει σχέση με το ύφος. Θυμάστε τότε που έκανε
κατάληψη το Λύκειο για τα εξεταστικά κέντρα; θα το θυμάστε. Θυμάστε που
είχε έρθει η Αστυνομία; είχε εκπλαγεί και η ίδια η Αστυνομία με τηλέφωνο του
Καλυβιώτη. Αυτό είναι το ύφος του.
Αυτό λοιπόν το ύφος έχει στα παιδιά του Λυκείου, διαφορετικό θα έχει στους
υπαλλήλους; Το ίδιο και χειρότερο θα έχει.
Πρόεδρε, για πες μου, σου έκανε ασφαλιστικά μέτρα για να περάσει ο
προϋπολογισμός, και 10 του Γενάρη έχεις δικαστήριο;

Ασφαλιστικά μέτρα για τον προϋπολογισμό. Ή μήπως είναι ψέματα ότι
έκανε μήνυση στην Περιφέρεια; στο κράτος δηλαδή. Εδώ, έκανε αγωγή στον
Δήμο θα μου πεις, στην Περιφέρεια δεν θα έκανε. Έκανε στον Δήμο και ζητάει
τους τόκους στην Περιφέρεια θα κολλήσει;
Έκανε μήνυση, την πρώτη χρονιά κιόλας, την πρώτη χρονιά για τον
προϋπολογισμό, έκανε μήνυση στην Περιφέρεια, γιατί δεν του ενέκρινε τον
προϋπολογισμό, αντί να ακούσει τους ανώτερους υπαλλήλους της
Περιφέρειας που του λέγανε να αλλάξεις πέντε νούμερα και να τελειώνουμε.
Όλα αυτά δείχνουν ένα ύφος απαράδεκτο, καταδικαστέο. Όμως, στους
υπαλλήλους, δεν έφτασε στο σημείο, στο έγγραφο αυτό, και τελείωσε.
Πρόσφατα προχώρησε, όσο περνάει ο καιρός, αντί να διορθώνεται
προχώρησε και σε άλλα. Διαβάζουμε για τηλεφωνικές απειλές, αυτά που είπε
και ο κ.Καντζούρας, τηλεφωνικές απειλές σε προϊστάμενο που έχει δώσει όλη
του τη ζωή στον Δήμο, και είναι στα πρόθυρα συνταξιοδότησης μερικοί, ούτε
και αυτό δεν σέβεται.
Προσβολή προσωπικότητας. Ποιος υπάλληλος θα δουλέψει, τα τσιπάκια τα
έβαλε, για να αποδώσει θεωρητικά ο Δήμος περισσότερο έργο. Και εγώ
ρωτάω, είναι δυνατό να αποδώσει κάποιος έργο, κάποιος υπάλληλος,
κάποιος εργαζόμενος σε οποιαδήποτε εταιρεία, με ένα εργασιακό περιβάλλον
που προσβάλει προσωπικότητες, που δεν σέβεται τίποτα, δεν έχει
αξιοπρέπεια. Πως είναι δυνατόν αυτός ο υπάλληλος να δουλέψει, να
αποδώσει μάλλον.
Και φτάσαμε στο σημείο, και τελειώνω, να ακούσουμε το εκπληκτικό, που το
έχει πει παλιότερα και νομίζαμε ότι είναι ανέκδοτο, εμ, δεν τον ξέραμε,
νομίζαμε ότι ήταν ανέκδοτο, για απολύσεις εργαζομένων στον Δήμο,
δημοτικών υπαλλήλων, απολύσεις.
Και μόνο που το ακούει ο υπάλληλος, μπορεί να δουλέψει; δηλαδή συν τοις
άλλοις, συν την προσωπικότητα, έχει και μία ανασφάλεια από κει που δεν το
περίμενε δηλαδή. Έχουμε την ανασφάλεια αυτή που είναι στην περιρρέουσα
ατμόσφαιρα με τα οικονομικά και με αυτά που ζούμε καθημερινά, έχει και την
ανασφάλεια, δηλαδή φτάνει ο υπάλληλος στα πρόθυρα συνταξιοδότησης, και
αποκτά ανασφάλεια εργασιακή, αν είναι δυνατόν δηλαδή! Και όμως, συμβαίνει
και αυτό, το καταρρίψαμε κι αυτό το ρεκόρ.
Εγώ δεν θέλω να κουράσω άλλο, εγώ λέω το θέμα αυτό, χρήζει περαιτέρω
διερεύνησης. Δεν θα σταματήσει εδώ, θα μας ξανα απασχολήσει με νεότερα
και ίσως πιο συγκεκριμένα στοιχεία.
Καταδικάζω αυτόν τον εργασιακό εκφοβισμό, φασιστικό θα τον έλεγα.
Δηλώνω, και δηλώνουμε πιστεύω όλοι την συμπαράσταση μας προς κάθε
αδίκως διωκόμενο υπάλληλο. Καταδικάζουμε την απαράδεκτη συμπεριφορά
του Δημάρχου, τον εργασιακό εκφοβισμό και τις βλαπτικές παρεμβάσεις προς
τις υπηρεσίες.
Και η παρούσα αυτή απόφαση, θα παρακαλούσα Πρόεδρε να πάει και στην
Αποκεντρωμένη Διοίκηση και σε όλα τα ανώτερα όργανα.


Στεργίου Ιωάννης: Από τα μέσα ενημέρωσης και από πληροφορίες
ενημερωθήκαμε για την επιθετική συμπεριφορά του Δημάρχου, όχι κατά
δημοτικών συμβούλων όπως άλλωστε έχουμε συνηθίσει αλλά κατά
υπαλλήλων του Δήμου.
Δυστυχώς κάθε μέρα που περνά η κατάσταση στο δήμο μας γίνεται όλο και
χειρότερη. Ο κ. Καλυβιώτης από την πρώτη μέρα που ανάλαβε το δήμο -
ξεχνώντας τις πολύ νωπές προεκλογικές του εξαγγελίες περί συναίνεσης και

συνύπαρξης – επέλεξε τη ρήξη και τη σύγκρουση με όσους είχε δίπλα του
δημιουργώντας πολλά προβλήματα στον τόπο και στους πολίτες.
Αντί να συνετιστεί και να πειστεί πως αυτή η τακτική δεν οδηγεί πουθενά,
δυστυχώς γίνεται ολοένα και πιο επιθετικός θεωρώντας πως με αυτόν τον
τρόπο θα δικαιολογήσει την απραξία του, την αναποτελεσματικότητα και την
παντελή απουσία του από τα προβλήματα του δήμου.
Τέτοιες επιθετικές συμπεριφορές στοχεύουν στη μετατροπή των υπηρεσιών
και κατά συνέπεια των υπαλλήλων σε υποχείρια του δημάρχου προς
εξυπηρέτηση άλλων σκοπών.
Τέτοιου είδους πρακτικές τραμπουκισμού και εκφοβισμού το μόνο που
καταφέρνουν είναι η υποβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους
πολίτες.
Τέτοιες ενέργειες παραπέμπουν σε άλλες εποχές που από ότι φαίνεται είναι
λάτρης ο κ. Δήμαρχος. Εμείς του προτείνουμε να καταστήσει εύρυθμη τη
λειτουργία του δήμου εφαρμόζοντας την νομοθεσία για την οποία αυτός πριν
από όλους ελέγχεται.
Ο κάθε προϊστάμενος έχει υποχρέωση να καθοδηγεί, να ελέγχει αλλά
κυρίως να προστατεύει τους υπαλλήλους του και όχι να τους εκθέτει με
μεγάλη ευκολία αλλά και ικανοποίηση θα έλεγα στον κίνδυνο αστικών και
ποινικών ευθυνών.
Συνεπώς δεν μπορούμε να μην καταδικάσουμε τέτοιου είδους ενέργειες του
δημάρχου κατά των υπαλλήλων του δήμου .
Ο κάθε υπάλληλος οφείλει να τηρεί την προβλεπόμενη υπηρεσιακή
διαδικασία που απορρέει μέσα από τις αρμοδιότητες που του έχουν ανατεθεί
χωρίς να υποκύπτει σε εντολές που είναι εκτός του πλαισίου των καθηκόντων
του.
Οι υπάλληλοι μένουν οι δημοτικές αρχές είναι αυτές που αλλάζουν, και
επειδή οι περισσότεροι υπάλληλοι του δήμου έχουν συνεργαστεί με πολλές
δημοτικές αρχές και ουδέποτε είχαν πρόβλημα παρά μόνο με την παρούσα,
κάτι που αποδεικνύει περίτρανα ποιος έχει το πρόβλημα.

Παζάρας Βασίλειος: Αγαπητοί συνάδελφοι, το μείζον για μένα, αλλά και
πιστεύω για όλους μας, είναι το μέρος των εργαζομένων, είτε αυτοί έχουν
άδικο, είτε αυτοί έχουν δίκιο. Όταν έχουν δίκιο να τους στηρίξουμε να τους
βοηθήσουμε να το βρουν. Και όταν έχουν άδικο, να τους υποδείξουμε τον
τρόπο, έτσι ώστε να μην πέσει ο πέλεκυς στο κεφάλι τους.
Πιστεύω, για να μην κλείνουμε τα μάτια μας στην αλήθεια, ότι εδώ η
Δημοτική αρχή, με ορισμένους εργαζόμενους, η Δημοτική αρχή με ορισμένους
εργαζόμενους έχουν έρθει στα μαχαιριά, αυτό είναι σίγουρο. Και έχει υπάρξει
και τιμωρία.
Εδώ μπήκε ένα θέμα, ποιο είναι το θέμα; Να πάρουμε εμείς απόφαση, να
καταδικάσουμε τις ενέργειες του Δημάρχου εναντίον των υπαλλήλων.
Συνιστώ την προσοχή όλων μας, μήπως με αυτήν την απόφαση, μήπως με
αυτή την απόφαση, στείλουμε τους υπαλλήλους στο στόμα του λύκου.
Και τι εννοώ; Εδώ έχω κάνει 33,5 χρόνια δημόσιος υπάλληλος, έχω υποστεί
και ΕΔΕ, έχω υποστεί πολλά. Είναι πολύ δύσκολο να τα βάζεις με το
σύστημα.

Και στον νόμο εδώ στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, προσέξτε, θα σας
διαβάσω τι λέει για τα πειθαρχικά παραπτώματα.
Λέει: «η χρησιμοποιηθεί τρίτων προσώπων, για την απόκτηση υπηρεσιακής
εύνοιας, ή την πρόκληση ή ματαίωση εντολής της υπηρεσίας, είναι πειθαρχικό
παράπτωμα και τιμωρείται».


Άντε να αποδείξει τώρα ο εργαζόμενος, ότι δεν έβαλε, να πάρει απόφαση το
Δημοτικό Συμβούλιο, για να έχει ευνοϊκή αντιμετώπιση.
Πιστεύω, ότι οι μόνοι μας σκάβουμε το λάκκο και θα τιμωρηθούν οι
υπάλληλοι με βάση αυτό.
Για τον Δήμαρχο μπορούμε να πούμε και θα πούμε, εγώ δεν διαφωνώ, δεν
διαφωνώ. Εγώ, είπα εξ αρχής, είμαι με το μέρος των εργαζομένων. Πήγα
στον Πρόεδρο των εργαζομένων στον Νίκο Γεραλή, και τον ρώτησα, ήρθε
κανένα παράπονο; ήρθε κάποιος υπάλληλος; Όχι.
Μόνο με το σωματείο, να πάει εκεί, και θα βρει και συμπαράσταση, δεν το
κατάλαβα δηλαδή! να μην στείλουμε εμείς.
Για τον Δήμαρχο; έχουμε να τον καταδικάσουμε για πολλά, να του
καταλογίσουμε για πολλά. Αλλά πάνω σε αυτό το θέμα, σου είπα, θα
τιμωρηθούν οι υπάλληλοι, πειθαρχικά παραπτώματα, σκεφτείτε το.


Λιαγκάκης Ευστάθιος: Λοιπόν, κατ΄ αρχήν δεν ξέρω καθόλου την υπόθεση.
Και βέβαια, εφόσον δεν ξέρω την υπόθεση, θα δεχθώ σήμερα στο Δημοτικό
Συμβούλιο, αυτά που είπαν εδώ πέρα οι δύο συνάδελφοι, γιατί οι άλλοι δεν
είναι εδώ. Κανονικά θα έπρεπε να είναι εδώ, να αντικρούσουν, αν αυτά τα
οποία λένε οι δύο συνάδελφοι σήμερα, είναι λάθος. Αλλά, για να μην υπάρχει
αντίλογος, σημαίνει ότι αυτά που λένε οι συνάδελφοι είναι σωστά.
Και είναι ξεφτίλα, εγώ θα το πω έτσι απλά, είναι ξεφτίλα, αιρετός που
έρχεται τώρα για πέντε χρόνια, να νομίζει ότι γίνεται ένας μικρός δικτάτορας
και να τα βάζει με υπαλλήλους.
Γιατί, μετά από πέντε χρόνια, δεν θα του λέει καλημέρα ούτε ο γείτονας.
Έχουν περάσει και θα περάσουνε πολλοί Δήμαρχοι από τούτον εδώ τον
τόπο, και γενικότερα από το θεσμό αυτό της τοπικής διοίκησης. Να μην
νομίζει ότι κάποιος επειδή έγινε Δήμαρχος έχει πιάσει και τον παπά, δεν τον
έχει πιάσει. Σε 1,5 χρόνο θα είναι ένας απλός πολίτης. Αυτά που θα μείνουμε
πίσω θα είναι η κακία του, ο αυταρχισμός του, και το πρόσωπό του ο
χαρακτήρας του, που έδειξε πραγματικά. Γιατί τον χαρακτήρα ο κάθε
άνθρωπος, τον δείχνει όταν πιάσει εξουσία. Όταν είμαστε ίδιοι, δεν μπορεί να
βλάψει εύκολα ο ένας τον άλλον. Όταν ο ένας από τους δύο όμως, ή ο ένας
από τους πολλούς νομίζει ότι έχει εξουσία, τότε αρχίζει και δείχνει το
πραγματικό του χαρακτήρα.
Αν έχουν γίνει αυτά τα πράγματα, που καταγγέλλουν εδώ πέρα οι
συνάδελφοι, είναι ανεπίτρεπτα, ανεπίτρεπτα. Δεν μπορεί να βρίζεις και να
απειλείς υπαλλήλους.
Άντε εγώ να δεχτώ αυτό που είπαν και οι συνάδελφοι, ότι εδώ μέσα στα
πλαίσια του Δημοτικού Συμβούλιο, μπορεί να γίνεται ένα τέτοιο παιχνίδι. Που
σε μας το να γίνεται βέβαια, επειδή ξέρουμε πού πάμε και πού πατάμε, το
γράφουμε εκεί που πρέπει να το γράψουμε, και με μηνύσεις και με απειλές και
με αναφορές και με ένα σωρό πράγματα.
Αλλά σε υπαλλήλους όμως, είναι ανεπίτρεπτο να γίνονται αυτά τα πράγματα.
Εφόσον λοιπόν έχουν γίνει και είναι σωστά, βεβαίως και εμείς σαν παράταξη
τα καταδικάζουμε. Εφόσον αυτά τα γεγονότα υφίστανται και είναι πραγματικά
γεγονότα τα καταδικάζουμε και τα θεωρούμε απαράδεκτα και ότι δεν πρέπει
να γίνονται μέσα στον τόπο της τοπικής διοίκησης.

Κουκουρίκος Ηλίας: Συνήθως κύριε Πρόεδρε κύριοι συνάδελφοι, δεν
συνηθίζω να κριτικάρω οποιαδήποτε τοποθέτηση, οποιουδήποτε συναδέλφου
Δημοτικού Συμβούλου.
Όμως, η τοποθέτηση του κ. Παζάρα με εξέπληξε, διότι προσπαθεί να βάλει
ένα δίλημμα στο Δημοτικό Συμβούλιο, σε μας, αν αυτή η απόφαση η οποία
προτείνεται από τους εισηγητές, που θα πάρουμε, δημιουργήσει πρόβλημα
στους υπαλλήλους του Δήμου μας.
Δεν το τεκμηριώνεις αυτό όμως Βασίλη, έτσι; είναι δίλημμα χωρίς να
τεκμαίρεται αυτό. Δεν με πείθει.
Δηλαδή με λίγα λόγια, θέλεις να τα έχεις καλά, και με τους υπαλλήλους να
μην τους εκθέσεις, αλλά παράλληλα δεν θέλεις να δυσαρεστήσεις και τον
Δήμαρχο. Αυτή είναι η δική μου άποψη.

Στεργίου Ιωάννης: Απλά θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε εδώ μέσα, με ποιον
είμαστε, δεν μπορεί να είμαστε και με τον χωροφύλαξ και με τον αστυφύλαξ.
Θεωρώ λοιπόν άκαιρη την τοποθέτηση του συναδέλφου του Βασίλη του
Παζάρα, γιατί δεν υποκινείται το θέμα το οποίο ήρθε στο Συμβούλιο από
κανέναν υπάλληλο, και προς Θεού!
Προφανώς έχεις πληροφορηθεί, και είμαι σίγουρος γι αυτό, και αν δεν έχεις,
να σε πληροφορήσω αύριο. Στα μανταλάκια βρεθήκαμε πάλι, στα περίπτερα,
με το ολοσέλιδο αφιέρωμα, δυσφημιστικό για τον Δήμο και αυτή τη φορά.
Θα με χαροποιούσε ιδιαίτερα, να έβλεπα ένα κείμενο, το οποίο να επαινούσε
τον Δήμο, να είχε διεκδικήσει ο Δήμος κάτι, και να μας είχαμε στα
πρωτοσέλιδα. Αλλά, δυστυχώς, μας έχουνε συνέχεια για τέτοια συμβάντα και
για τέτοια γεγονότα.
Κατά συνέπεια λοιπόν ήταν άκαιρη η τοποθέτησή σου αγαπητέ κ. Παζάρα,
όσο και να θέλεις να προστατεύσεις τον αγαπητό σου Δήμαρχο.


Στέφου Κυριακή: Είναι ένα θέμα το οποίο νομίζω μας λυπεί όλους τους
Δημοτικούς Συμβούλους, νομίζω και όλους τους δημότες αυτό που συνέβη και
αυτή τη φορά, για άλλη μια φορά.
Βέβαια ο τοπικός Τύπος αναφέρεται αρνητικά στον Δήμο μας, αναφερόμενος
στη συμπεριφορά του Δημάρχου κατά υπαλλήλου, εκεί τα διαβάσαμε, εγώ
εκεί τα διάβασα, σε τοπικό έντυπο, και βεβαίως μετά, τα άκουσα και από
συζητήσεις τις οποίες έγιναν.
Βεβαίως και είναι καταδικαστέα η πράξη αυτή, ένας Δήμαρχος μπορεί να
έχει οτιδήποτε με όποιον προϊστάμενο υπάλληλο, τον καλεί στο γραφείο του
και όμορφα μιλάνε. Δεν του εξαπολύει απειλές από τηλεφώνου, του στυλ «θα
σε τελειώσω, είσαι τελειωμένος, κλπ».
Προσωπικά δεν με ξενίζει ούτε με εκπλήσσει, ούτε την αμφισβητώ την
συμπεριφορά αυτή του Δημάρχου, την έχω νιώσει και η ίδια, άπειρες φορές
στα Δημοτικά Συμβούλια. Με έχει προσβάλει και εμένα και πολλές γυναίκες
συναδέλφους, εδώ είναι παρούσες να το επιβεβαιώσουν.
Επομένως δεν με ξενίζει η συμπεριφορά του, έτσι είναι μαθημένος να μιλάει.
Βεβαίως και είμαστε υποχρεωμένοι θεωρώ ως Δημοτικοί σύμβουλοι, να
καταδικάσουμε τέτοιου είδους συμπεριφορές, δεν μας εκφράζουν, μας
προσβάλλουν και μας τους ίδιους.

Παζάρας Βασίλειος: Εγώ προσωπικά τοποθετήθηκα και είπα, τοποθετήθηκα
και είπα, ότι να τον καταδικάσουμε για όσο θέλετε τον Δήμαρχο, αλλά για
αυτό το συγκεκριμένο θέμα με τους υπαλλήλους, πιστεύω ότι θα έρθει
μπούμερανγκ στους υπαλλήλους.
Και μάλιστα το χρησιμοποίησε στην επιστολή που έστειλες εσύ, κλπ. άρα, η
πρότασή μου είναι να αποσυρθεί από αυτούς που φέρανε την πρόταση αυτή,
σχετικά με τους υπαλλήλους, που είναι ως θέμα, για να μην τιμωρηθούνε οι
υπάλληλοι, τελεία και παύλα.

Το δημοτικό συμβούλιο ύστερα από διαλογική συζήτηση κι ανταλλαγή
απόψεων

ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ Α π ο φ α σ ί ζ ε ι
1) Καταδικάζουμε την κατάχρηση εξουσίας από τον Δήμαρχο.
2) Θεωρούμε αποκλειστικό υπεύθυνο το Δήμαρχο για την κατάσταση που
επικρατεί στο Δήμο και πως οι υπάλληλοι είναι θύματα της αψυχολόγητης
συμπεριφοράς του.
3) Δηλώνουμε την συμπαράσταση μας στους υπαλλήλους στους οποίους ο
Δήμαρχος κ. Καλυβιώτης ασκεί κατά παράβαση καθήκοντος εργασιακό
εκφοβισμό.
4) Καταδικάζουμε την παραβίαση της αρχής της ίσης μεταχείρισης και της
προσβολής της ανθρώπινης αξιοπρέπειας στον εργασιακό χώρο, και των
παράνομων παρενοχλήσεων που έχουν ως έρεισμα τις πεποιθήσεις του
εργαζόμενου, την αναπηρία, κοινωνικές δυσκολίες, την ηλικία ή το γενετήσιο
προσανατολισμό καθώς και οποιασδήποτε παρενοχλητική ενέργεια στο
χώρο εργασίας, ώστε να προστατευτεί εν γένει η ηθική υπόσταση, η
προσωπικότητα, η επαγγελματική τιμή και έκφραση.
5) Ο εργασιακός εκφοβισμός από τον Δήμαρχο δεν εκφράζει σε καμία
περίπτωση την οικία υπηρεσία δεν έχει υπόσταση υπηρεσιακής δίωξης αλλά
είναι το αποτέλεσμα της ανικανότητας και της εμπάθειας του Δημάρχου .
Αυτές οι πράξεις εργασιακού εκφοβισμού δεν είναι αποδεκτές από το
ανώτερο όργανο Διοίκησης που είναι το δημοτικό συμβούλιο και όχι ο
Δημαρχος . Για τον λόγο αυτό ο υπάλληλος που υφίσταται εργασιακό bulling
μπορεί εφ' όσον το επιθυμεί να έχει εκπροσώπηση από πληρεξούσιο
δικηγόρο, σύμφωνα και με τις διατάξεις των άρθρων 72 και 176 του ν.
3852/2010.
6) Η παρούσα αυτή απόφαση να κοινοποιηθεί στην Αποκεντρωμένη
Διοίκηση και σε όλα τα ανώτερα όργανα.

Μειοψηφούντων των πιο κάτω δημοτικών συμβούλων:
- Παζάρα Βασιλείου, ο οποίος εμμένει στην πρόταση του όπως έχει
διατυπωθεί στο εισηγητικό τμήμα της απόφασης.
- Γεωργάκαινα Ελένης η οποία ψήφισε λευκό.


Συντάχθηκε το παρόν πρακτικό και υπογράφεται ως κατωτέρω:
O Πρόεδρος H Αντιπρόεδρος Ο Γραμματέας
Χατζής Ανδρέας Στέφου Κυριακή Παζάρας Βασίλειος

ΤΑ ΜΕΛΗ
Γεωργάκαινα Ελένη
Γιαννιός Κων/νος
Κουτσουράς Σταύρος
Αρβανίτης Παναγιώτης
Σκομπρής Νικόλαος
Τάρλας Κυριάκος
Δανέλης Ιωάννης
Βούλγαρης Αναστάσιος
Αλατζάς Ευάγγελος
Κουκουρίκος Ηλίας

Σεσοντή Μαρία
Στεργίου Ιωάννης
Κανελλόπουλος Ιωάννης
Μουργιάς Ιωάννης
Καντζούρας Ιωάννης
Φλώκου-Κωνσταντάκη Σοφία
Λιαγκάκης Ευστάθιος
Γεωργατζής Ευάγγελος

Ακριβές απόσπασμα
εκ του πρωτοτύπου
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΧΑΤΖΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.