powered by Surfing Waves

Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2018

Σχιζοφρένεια: Από την μια τον καταγγέλλει στην Αποκέντρωμένη και από την άλλη τον κατακρίνει γιατί παραιτήθηκε



Κατά την συζήτηση του προϋπολογισμού του 2019 που συζητήθηκε στην Οικονομική Επιτροπή  κάτω από την προεδρεία της Ελένη Γεωργάκαινας, ο κ. Καντζούρας  ζήτησε να συμπεριληφθεί στα πρακτικά ενα κείμενο  κριτικής ενάντια στην παραίτηση του κ. Καλυβιώτη από την προεδρία της Οικονομικής Επιτροπής.  Όσοι παρακολουθούν τα κοινά γνωρίζουν ποιος είναι ο συγγραφέας αυτών των κειμένων.
Η ψήφιση του σχεδίου προϋπολογισμό του έτους 2019  είναι εκπρόθεσμη μιας και η επιτροπή δεν την ενέκρινε στις 30/8/2018. Δεν χρειάζεται μεγάλη φαντασία για ποιο λόγο;

Σχιζοφρένεια.
Στις 31 Αυγούστου ο κ. Καντζούρας  κατήγγειλε  στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση τον τότε πρόεδρο της Οικονομικής Επιτροπής κ. Καλυβιώτη για «επισφαλή άσκηση εξουσίας και αναγκαιότητα προάσπισης σωματικής ακεραιότητας των μελών και της ορθής λειτουργίας της Οικονομικής Επιτροπής".
Τώρα που ο κ. Καλυβιώτης παραιτήθηκε και ικανοποιήθηκε ουσιαστικά το αίτημα του κ. Καντζούρα ο κ. Καντζούρας  κατακρίνει δριμύτατα ότι είναι  "πολύ κακό για την πορεία του τόπου .....αν και θα διεξάγονται ομαλότερα οι συνεδριάσεις"!


Έγγραφη χολή

Ο κ. Καντζούρας   ανέγνωσε  το παρακάτω κείμενο στα μέλη της επιτροπής:

 "Συνάδελφοι, με την 783/18 απόφαση ο Καλυβιώτης, όρισε την κυρία Γεωργάκαινα ως πρόεδρο της οικονομικής επιτροπής. Αυτό είναι καλό, για να διεξάγονται ομαλότερα οι συνεδριάσεις της οικονομικής επιτροπής. Αλλά είναι και πολύ κακό, για την πορεία του τόπου, μιας και ο Καλυβιώτης πλέον αδυνατεί να ανταπεξέλθει στα καθήκοντά του ως δήμαρχος, αφού δεν έχει τις πολιτικές ικανότητες, με τους πολίτες του Δήμου μας να πληρώνουν κάθε μέρα τον παχυλό μισθό του, μιας και γι’ αυτό ενδιαφέρεται. Αγαπητή κυρία Πρόεδρε, σου φόρτωσε ευθύνες που δεν σου αναλογούν, γιατί απέδρασε ο Καλυβιώτης από Πρόεδρος της οικονομικής επιτροπής. Με την απόφαση αυτή ο Καλυβιώτης, ολοφάνερα υποτιμά συμβούλους και πολίτες, και κρύβεται στο λαγούμι του, μη μπορώντας να ανταπεξέλθει στα καθήκοντά του, κάτι το οποίο είχαμε επισημάνει. 

Έχω δικαίωμα να κρίνω και να πω, να γραφτούν στα πρακτικά, απάντησε μου μετά. Τοποθέτηση είναι, δεν είμαι εκτός θέματος. Κάτι λοιπόν που είχαμε επισημάνει από το έτος 2014 που έγινε δήμαρχος, ότι είναι ένας πολιτικός χωρίς ικανότητες. Επίσης είχαμε επισημάνει, ότι δεν τον ενδιαφέρει ο Δήμος, παρά μόνο η διασπορά μίσους και διχασμού, για να κρατηθεί στην καρέκλα και να απολαμβάνει τον μισθό, όπως το κριάρι που έγινε δημόσιος υπάλληλος. Τοπικός σύμβουλος του Μαντουδίου, στην ανακοίνωση ανεξαρτητοποίησης του, του είχε πει ότι ο Καλυβιώτης κατάντησε τη «ενωτική δημοτική κίνηση» σε «διχαστική δημοτική κίνηση». Συνάδελφοι, όπως πολύ καλά γνωρίζετε, στις 30/8/2018 δεν κατέστη δυνατή η ψήφιση του σχεδίου προϋπολογισμό του έτους 2019, λόγω της γνωστής ξέφρενης συμπεριφοράς του Καλυβιώτη, γεγονός που με ώθησε να καταγγείλω το γεγονός στον Συντονιστή Αποκεντρωμένης Διοίκησης."

 Τον κ. Καντζούρα υποστήριξε ο συνοδοιπόρος του κ. Αρβανίτης δηλώνοντας: "Καταδικάζω την τακτική αυτή του απερχόμενου προέδρου της οικονομικής επιτροπής, που πιστεύω ότι θα είναι και απερχόμενος δήμαρχος, μια και έξω".


Αυτό- υποβάθμιση της  Οικονομικής Επιτροπής

Οι κκ. Καντζούρας  και Αρβανίτης ψηφίσαν τον προϋπολογισμό του 2019 γιατί όπως είπαν:"το Δημοτικό Συμβούλιο δύναται να κάνει απαραίτητες ριζικές, ρεαλιστικές, απαραίτητες αλλαγές που απαιτούνται, ψηφίζουμε το Σχέδιο του προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2019"


 

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ
Από το Πρακτικό 15/04/09-2018 της συνεδρίασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου
Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας.


Μετά τη διαπίστωση της απαρτίας η Πρόεδρος κήρυξε την έναρξη της συνεδρίασης αυτής και
εισηγήθηκε το 1ο θέμα στην ημερήσια διάταξη
Κύριοι Σύμβουλοι,
Στην περίπτ. α’ της παρ.1 του άρθρου 72 του Ν.3852/2010 ορίζεται ότι μία από τις αρμοδιότητες
της οικονομικής επιτροπής είναι η σύνταξη του προϋπολογισμού του δήμου.
Σύμφωνα με το άρθρο 77 του ν. 4172/2013 και ιδίως στην παράγραφο 5, η οικονομική επιτροπή
έως την 5η Σεπτεμβρίου, εξετάζει το προσχέδιο που της παραδίδει η εκτελεστική επιτροπή, καθώς
και το σχέδιο του προϋπολογισμού εξόδων εκάστης κοινότητας και ειδικότερα εάν: α) οι συνολικές
δαπάνες που αναγράφονται σε αυτό υπερβαίνουν το ανώτατο ποσό που έχει καθοριστεί από το

δημοτικό συμβούλιο για κάθε δημοτική ή τοπική κοινότητα, β) οι δαπάνες αφορούν τις
αρμοδιότητες που έχουν μεταβιβαστεί από το δημοτικό συμβούλιο στο συμβούλιο της δημοτικής
κοινότητας, γ) τα έσοδα και οι δαπάνες είναι νόμιμες, δ) έχουν εγγραφεί οι υποχρεωτικές δαπάνες
και τα έσοδα που επιβάλλονται υποχρεωτικά από νόμο και ε) τηρούνται οι διατάξεις της
παραγράφου 2 του παρόντος και εφόσον απαιτείται το αναμορφώνει αναλόγως και καταρτίζει το
σχέδιο του προϋπολογισμού.
Σε ειδικό παράρτημα του προϋπολογισμού, αναφέρονται οι δράσεις που αφορούν στις τοπικές και
δημοτικές κοινότητες, συμπεριλαμβανομένων των έργων και των υπηρεσιών τους.
Η οικονομική επιτροπή, έως την ίδια ημερομηνία, μεριμνά για την ενσωμάτωση του σχεδίου του
προϋπολογισμού στην ηλεκτρονική βάση δεδομένων που τηρείται στο Υπουργείο Εσωτερικών,
προκειμένου το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των Ο.Τ.Α. (εφεξής Παρατηρητήριο) του
άρθρου 4 του ν. 4111/2013, να παράσχει τη γνώμη του επ' αυτού, με βάση κριτήρια που
καθορίζονται με απόφασή του, με σκοπό την επίτευξη ρεαλιστικών και ισοσκελισμένων
προϋπολογισμών. Με τη γνώμη του Παρατηρητηρίου, η οποία κοινοποιείται στους δήμους, στις
αρμόδιες για την εποπτεία τους Αρχές και στους Υπουργούς Εσωτερικών και Οικονομικών
προσδιορίζονται οι δήμοι που: α) έχουν καταρτίσει μη ρεαλιστικά σχέδια προϋπολογισμών, β)
έχουν παραβεί τις οδηγίες κατάρτισης των προϋπολογισμών που παρασχέθηκαν με την κοινή
υπουργική απόφαση της παραγράφου 1 του παρόντος και γ) δεν έχουν ενσωματώσει το σχέδιο
του προϋπολογισμού τους στην ηλεκτρονική βάση δεδομένων του Υπουργείου Εσωτερικών εντός
της προβλεπόμενης προθεσμίας. Στη γνώμη περιλαμβάνονται και τα ποσά που η οικονομική
επιτροπή έκαστου δήμου είναι αναγκαίο να εγγράψει σε επιμέρους κωδικούς ή ομάδες κωδικών
αριθμών του σχεδίου του προϋπολογισμού, ώστε αυτός να καταστεί ρεαλιστικός. Το Υπουργείο
Εσωτερικών παρέχει οδηγίες για την ανάλογη διαμόρφωση του σχεδίου του προϋπολογισμού, το
οποίο υποβάλλεται από την οικονομική επιτροπή στο δημοτικό συμβούλιο προς συζήτηση και
ψήφιση το αργότερο έως το τέλος Οκτωβρίου και υποχρεωτικά συνοδεύεται από τη γνώμη του
Παρατηρητηρίου, τις οδηγίες του Υπουργείου Εσωτερικών, καθώς και από αιτιολογική έκθεση,
στην οποία παρουσιάζονται οι τυχόν προσαρμογές που επήλθαν στο σχέδιο του προϋπολογισμού.
Εάν το σχέδιο προϋπολογισμού του δήμου δεν καταρτιστεί, καταρτιστεί κατά παρέκκλιση των
ανωτέρω ή δεν υποβληθεί εμπρόθεσμα στο δημοτικό συμβούλιο, το ίδιο το δημοτικό συμβούλιο
καταρτίζει και ψηφίζει τον προϋπολογισμό έως την προθεσμία της επόμενης παραγράφου, με
βάση το τελευταίο διαμορφωμένο σχέδιο, λαμβάνοντας υπόψη τη γνώμη του Παρατηρητηρίου και
τις οδηγίες του Υπουργείου Εσωτερικών.
Στην παρ.3 του άρθρου 76 του Ν.3852/2010 ορίζεται ότι η δημοτική επιτροπή διαβούλευσης
συνεδριάζει δημόσια, μετά από πρόσκληση του προέδρου της, υποχρεωτικά μια φορά το χρόνο,
πριν από τη σύνταξη των προσχεδίων του προϋπολογισμού. Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε
λόγο δεν αποφανθεί, τότε η διαδικασία συνεχίζεται χωρίς τις προτάσεις της, σύμφωνα με το αριθμ.
πρωτ. 21602/7-7-2017 έγγραφο ΥΠ.Δ.Α. Τμήμα Οικονομικής Διοίκησης και Προϋπολογισμού των
ΟΤΑ.
Επιπρόσθετα σύμφωνα με τις περιπτ. δ’ και ε’ του άρθρου 63 του Ν.3852/2010 η Εκτελεστική
Επιτροπή:
δ) Συγκεντρώνει και αξιολογεί τις προτάσεις των υπηρεσιών του δήμου στο πλαίσιο της
προετοιμασίας για την κατάρτιση του προϋπολογισμού και εισηγείται το προσχέδιο του
προϋπολογισμού προς την οικονομική επιτροπή.
ε) Έχει την ευθύνη για την πιστή εκτέλεση του προϋπολογισμού.
Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω η Εκτελεστική Επιτροπή έλαβε την υπ’ αριθ. 2/2018
απόφαση για το προσχέδιο του προϋπολογισμού και του ΕΠΔ το οποίο και εισηγείται στην
Οικονομική Επιτροπή.
Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω πρέπει να προβούμε στη σύνταξη του σχεδίου
προϋπολογισμού του Δήμου Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας για το έτος 2019 και στη
συνέχεια να το υποβάλλουμε στο Δημοτικό Συμβουλιο

Ο λόγος δόθηκε στον κ. Ιωάννη Καντζούρα, Αντιπρόεδρο της Ο.Ε ο οποίος είπε: «κ.
Συνάδελφοι, με την 783/18 απόφαση ο Καλυβιώτης, όρισε την κυρία Γεωργάκαινα ως πρόεδρο της
οικονομικής επιτροπής. Αυτό είναι καλό, για να διεξάγονται ομαλότερα οι συνεδριάσεις της
οικονομικής επιτροπής. Αλλά είναι και πολύ κακό, για την πορεία του τόπου, μιας και ο Καλυβιώτης
πλέον αδυνατεί να ανταπεξέλθει στα καθήκοντά του ως δήμαρχος, αφού δεν έχει τις πολιτικές
ικανότητες, με τους πολίτες του Δήμου μας να πληρώνουν κάθε μέρα τον παχυλό μισθό του, μιας και
γι’ αυτό ενδιαφέρεται.
Αγαπητή κυρία Πρόεδρε, σου φόρτωσε ευθύνες που δεν σου αναλογούν, γιατί απέδρασε ο
Καλυβιώτης από Πρόεδρος της οικονομικής επιτροπής.
Με την απόφαση αυτή ο Καλυβιώτης, ολοφάνερα υποτιμά συμβούλους και πολίτες, και κρύβεται στο
λαγούμι του, μη μπορώντας να ανταπεξέλθει στα καθήκοντά του, κάτι το οποίο είχαμε επισημάνει.

Η Πρόεδρος κ. Ελένη Γεωργάκαινα πήρε το λόγο και είπε : Είστε εκτός θέματος, έχουμε μπει
στο πρώτο θέμα.

Ο λόγος δόθηκε στον κ. Ιωάννη Καντζούρα, Αντιπρόεδρο της Ο.Ε ο οποίος είπε: «Έχω
δικαίωμα να κρίνω και να πω, να γραφτούν στα πρακτικά, απάντησε μου μετά. Τοποθέτηση είναι,
δεν είμαι εκτός θέματος. Κάτι λοιπόν που είχαμε επισημάνει από το έτος 2014 που έγινε δήμαρχος,
ότι είναι ένας πολιτικός χωρίς ικανότητες. Επίσης είχαμε επισημάνει, ότι δεν τον ενδιαφέρει ο Δήμος,
παρά μόνο η διασπορά μίσους και διχασμού, για να κρατηθεί στην καρέκλα και να απολαμβάνει τον
μισθό, όπως το κριάρι που έγινε δημόσιος υπάλληλος.
Τοπικός σύμβουλος του Μαντουδίου, στην ανακοίνωση ανεξαρτητοποίησης του, του είχε πει ότι ο
Καλυβιώτης κατάντησε τη «ενωτική δημοτική κίνηση» σε «διχαστική δημοτική κίνηση».
Συνάδελφοι, όπως πολύ καλά γνωρίζετε, στις 30/8/2018 δεν κατέστη δυνατή η ψήφιση του σχεδίου
προϋπολογισμό του έτους 2019, λόγω της γνωστής ξέφρενης συμπεριφοράς του Καλυβιώτη, γεγονός
που με ώθησε να καταγγείλω το γεγονός στον Συντονιστή Αποκεντρωμένης Διοίκησης.
Έτσι λοιπόν λόγω αυτής της συμπεριφοράς, η καταληκτική προθεσμία 31/8/2018 που το Υπουργείο
Οικονομικών όριζε με την εγκύκλιο του 2/55663/10ΠΓΚ/16/7/2018 παρήλθε, οπότε σήμερα, μη
έχοντας άλλη επιλογή, το Σχέδιο θα ψηφιστεί μόνο και μόνο για να μην υπάρξει άλλη καθυστέρηση.
Όμως, μέχρι να εγκριθεί ο τελικός προϋπολογισμός, καταθέτω όλα τα δικαιολογητικά, και το ΦΕΚ
3664/Β/28/8/2018 με θέμα εξόφληση υποχρεώσεων των δήμων από δικαστικές αποφάσεις και
διαταγές πληρωμής και βάσει αυτών, η κυρία Γεωργάκαινα ως Πρόεδρος της οικονομικής επιτροπής
η οποία έχει την οικονομική διαχείριση, αλλά και ως Αντιδήμαρχος του Καλυβιώτη, παρακαλείται να
κάνει άμεσα ενέργειες, σχετικά με την διαδικασία επιχορήγησης του Δήμου μας, για την εξόφληση
υποχρεώσεων που απορρέουν από διαταγές πληρωμής και δικαστικές αποφάσεις που έχουν
καταστεί τελεσίδικες έως την 19 Ιουλίου 2018.
Επειδή:
Α) Η 31 Αυγούστου 2018 εξέπνευσε και αφού σύμφωνα με την νομοθεσία το Δημοτικό Συμβούλιο
δύναται να κάνει απαραίτητες ριζικές, ρεαλιστικές, απαραίτητες αλλαγές που απαιτούνται,
ψηφίζουμε το Σχέδιο του προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2019, και
Β) Προκειμένου αργότερα να υπάρξει ένας ρεαλιστικός προϋπολογισμός, η Πρόεδρος της
οικονομικής επιτροπής, που είναι και αντιδήμαρχος, μαζί με τον δήμαρχο, αύριο πρωί -πρωί να
υποβάλουν αίτημα επιχορήγησης και να δρομολογήσουν την διαδικασία επιχορήγησης του Δήμου
μας στο πρόγραμμα «ΑΞΙΑ», για την εξόφληση υποχρεώσεων που απορρέουν από διαταγές
πληρωμής και δικαστικές αποφάσεις που έχουν καταστεί τελεσίδικες έως 19 Ιουλίου 2018, και
αφορούν σε αξιώσεις από προμήθειες αγαθών ή παροχή υπηρεσιών ή εκτέλεση έργων, σύμφωνα με
το ΦΕΚ που ανέφερα προηγουμένως. Ήδη, το είπα και στο Δημοτικό Συμβούλιο που έλειπε ο
Καλυβιώτης, ότι ο κ. Ραβιόλος πήρε 1.050.000 πριν δύο μήνες.»

Ο λόγος δόθηκε στον κ. Παναγιώτη Αρβανίτη, μέλος της Ο.Ε ο οποίος είπε: «Λοιπόν σήμερα
και την προηγούμενη φορά, στην τελευταία οικονομική Επιτροπή, δεν συζητάγαμε ένα απλό θέμα,
συζητάμε το σχέδιο του προϋπολογισμού. Ούτε τον είδα τον προϋπολογισμό, αλλά ούτε και το
σοκάκι της γειτονιάς.
Συζητάμε και συζητήσαμε για το Σχέδιο προϋπολογισμού. Στο Σχέδιο του προϋπολογισμού, στον
προϋπολογισμό γενικά, αντανακλά η αποτελεσματικότητα της Δημοτικής αρχής.
Δικαιολογημένα λοιπόν, ο αντιπρόεδρος της οικονομικής επιτροπής ο Γιάννης Καντζούρας,
εγγράφως, προσπάθησε να καταθέσει γραπτώς όχι κρυπτόμενος κάπου πίσω από αερολογίες,
γραπτώς, με ότι αυτό συνεπάγεται για τις οποιεσδήποτε ευθύνες του, την τοποθέτησή του, για το
συγκεκριμένο θέμα του προϋπολογισμού και για την αποτελεσματικότητα της διοίκησης.
Και πριν προλάβει να πει δέκα αράδες, ο απερχόμενος πρόεδρος της οικονομικής επιτροπής τον
διέκοψε και τον έβρισε κιόλας. Αυτό το λέω για να γραφτεί στα πρακτικά. Και το ξαναλέω και τον
έβρισε κιόλας.
Αυτά είναι απαράδεκτα. Καταδικάζω την τακτική αυτή του απερχόμενου προέδρου της οικονομικής
επιτροπής, που πιστεύω ότι θα είναι και απερχόμενος δήμαρχος, μια και έξω.
Λοιπόν, και περνάμε τώρα στο κυρίως θέμα που είναι η ψήφιση του σχεδίου προϋπολογισμού,
φυσικά και ψηφίζουμε γιατί έχουν παρέλθει οι ημερομηνίες, αυτά που είπε και ο κ.Καντζούρας, το
Σχέδιο του προϋπολογισμού, με την επιφύλαξη φυσικά, των τυχών αλλαγών που θέλει να κάνει το
Δημοτικό Συμβούλιο. Το ψηφίζω.».

Ο λόγος δόθηκε στον κ. Ηλία Κουκουρίκο, μέλος της Ο.Ε ο οποίος είπε: «Όταν συζητάμε για
το Σχέδιο του προϋπολογισμού, αγαπητή κυρία Πρόεδρος, να σου ευχηθώ με την ευκαιρία καλή
επιτυχία στο έργο σου, δεν σημαίνει ότι θα κάνεις μια απλή αναφορά στους αριθμούς, κλπ.
Σημαίνει ότι έχεις την δυνατότητα και το δικαίωμα το αναφαίρετο, να κάνεις και την κριτική σου, να
κριτικάρεις το συγκεκριμένο Σχέδιο, που έχουμε μπροστά μας, αυτό έκανε ο κ. Καντζούρας, δεν έκανε κάτι περισσότερο, μη στεκόμαστε σε μικρολεπτομέρειες, Είδαμε ότι είχαν την καλή διάθεση να το ψηφίσουνε οι άνθρωποι, ας παραβλέψουμε όλα τα υπόλοιπα, να μην δημιουργούμε εντυπώσεις, κι εγώ βέβαια το ψηφίζω.».
Η Οικονομική επιτροπή αφού άκουσε την Πρόεδρο και έλαβε υπόψη της
- την περίπτ. α’ της παρ.1 του άρθρου 72 του Ν.3852/2010
- Το άρθρο 77 του ν. 4172/2013
- το άρθρο 266 του Ν.3852/2010 όπως ισχύει
- την παρ.3 του άρθρου 76 και τις περιπτ. δ’ και ε’ του άρθρου 63 του Ν.3852/2010
- τις παρ.1-3 του άρθρου 86 του Ν.3852/2010,
- την υπ’ αριθ. 74452/29.12.2010 (ΦΕΚ 2044/30.12.2010 τεύχος Β’) απόφαση του ΥΠ.ΕΣ.Α&Η.Δ.
περί του καθορισμού των ποσοστών κατανομής των πόρων στις Δημοτικές Ενότητες
- την Αποφ. ΥΠΕΣΑΗΔ 5694/3.2.2011
- την υπ’ αριθ. 74449/29.12.2010 (ΦΕΚ 2044/30.12.2010 τεύχος Β’) απόφαση του ΥΠ.ΕΣ.Α&Η.Δ.
για τη σύσταση πάγιας προκαταβολής στις δημοτικές και τοπικές κοινότητες.
- Την υπ’ αριθ. 2/2018 απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής με την οποία εισηγήθηκε το
προσχέδιο του προϋπολογισμού στην Οικονομική Επιτροπή
- την ΚΥΑ οικ.38347/25.07.2018 (ΦΕΚ 3086/27.07.2018 τεύχος Β') με την οποία παρέχονται
οδηγίες για τη σύνταξη του προϋπολογισμού

Α π ο φ α σ ί ζ ε ι ΟΜΟΦΩΝΑ

Συντάσσει το σχέδιο προϋπολογισμού του Δήμου Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας για
το έτος 2019, όπως ανακεφαλαιωτικά εμφανίζεται κατωτέρω και το συνημμένο σχέδιο το
οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας απόφασης και την υποβολή αυτού, με
πλήρη αιτιολόγηση κάθε εγγραφής, στο Δημοτικό Συμβούλιο για τη σχετική ψ

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.