powered by Surfing Waves

Κυριακή 18 Μαρτίου 2018

Η απάντηση του Σίμου: "Ζούσα πάντα στο ενοίκιο", άρα.; ...


«Λόγω και της θητείας μου στη δημοσιογραφία υποβάλλω δήλωση Πόθεν Έσχες περισσότερο από δύο δεκαετίες. Η οικονομική μου πορεία είναι διάφανη. Ζούσα πάντα στο ενοίκιο, καθώς δεν έχω ιδιοκτησία ακινήτου στην Αθήνα , ενώ μετά την είσοδό μου στην πολιτική εγκατέλειψα κάθε επαγγελματική δραστηριότητα και δεν έχω άλλα εισοδήματα πέραν της βουλευτικής μου αποζημίωσης.  Νισάφι πια με τη λάσπη!»

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.