powered by Surfing Waves
Anonymous: Στο χωριό μας λένε: πες μου με ποιον πας,να σου πω ποιος είσαι.
Κ.Τριανταφύλλου, αν διαγράφετε οποία σχόλια/γνώμες είναι αντίθετα με τα δικά σας πιστεύω και δεν εξυπηρετούν τους προϊσταμενους σας αυτό είναι ΦΑΣΙΣΜΟΣ.
Καλή η Εξουσία και τα ωφέλη της αλλά και πονηρή.
Anonymous: https://diavgeia.gov.gr/doc/61%CE%9C4%CE%9F%CE%9B%CE%A47-%CE%A6%CE%A17?inline=true

ΠΟΣΟ ΑΚΡΙΒΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΓΙΑΝΝΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΛΤΑΡΕΙ
Anonymous: ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΣΟΥ?
ΨΑΡΡΟΥ, ΦΛΩΚΟΣ, ΜΟΥΡΙΑΣ, ΚΑΝΤΖΟΥΡΑΣ, ΜΠΕΙΚΑΣ ΣΕ ΚΡΕΜΑΣΑΝ
ΣΤΗ ΨΗΦΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΕΧΕΙ Π ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ Κ. ΣΤΕΡΓΙΟΥ
ΟΠΩΣ ΕΠΡΑΞΕΣ ΤΩΡΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙΣ
ΕΣΠΕΙΡΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΕΡΙΖΕΙΣ
ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΕΙΕΣ ΣΟΥ
ΑΛΛΑ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΙΕΣ ΣΟΥ?
ΦΥΓΕ ΝΑ ΗΓΗΘΕΙ ΑΛΛΟΣ ΤΟΥ
Anonymous: Ξέρει κανείς τι γίνεται εδώ https://www.reddit.com/r/Limnievias/Anonymous: τρεισ παγιδες εχει ο δημρχος σταμουλο καντζουρα κουτσουραAnonymous: Παρέμβαση 3 δημοτικών συμβούλων για την μονάδα αποθείωσης και τον έλεγχο της ρύπανσης

Αγαπητοί συνδημότισσες /τες. 6/1/2022

Έπειτα από μεγάλη πίεση από ομάδα κατοίκων του Δήμου μας, πίεση πολλών μηνών προς την Δημοτική αρχή, την Περιφέρεια και προς τις αρμόδιες υπηρεσίες.

Μάθαμε γιατί και για ποιον λόγο, για ένα μεγάλο διάστημα,
Anonymous: 4 Δεκεμβρίου 2021-1.02μ.μ.
Ο σαραντάρης σε αισχρούς χρωστά την καρέκλα του και τώρα ξεχρεώνει την "εκδούλευση".
Anonymous: 621 Σε περίπτωση που δεν ολοκληρωθεί η ανάπτυξη του Επιχειρηματικού Πάρκου Μαντουδίου με έκδοση της απόφασης του άρθρου 53 παράγραφος 3 του Ν. 3982/2011 η παρούσα απόφαση παύει να είναι σε ισχύ.]
622 Ερώτημα 13 :
623 Έχει εκδοθεί η ως άνω απόφαση ώστε να ισχύει και η ΑΕΠΟ και να λειτουργούν νομίμως οι εγκαταστάσεις;

7 Έλεγχος τήρησης των περιβαλλοντικών όρων της ΑΕΠΟ
«
Anonymous: «6.3 Οι μέσες ημερήσιες τιμές των συνεχών μετρήσεων, τα αποτελέσματα των περιοδικών μετρήσεων των ατμοσφαιρικών εκπομπών, η ημερομηνία διενέργειας των μετρήσεων, το είδος των μετρήσεων, τυχόν παρατηρήσεις και το ονοματεπώνυμο του ελέγξαντος να καταγράφονται σε ημερολόγιο καταγραφής των εκπομπών το οποίο να έχει αριθμημένες σελίδες και να είναι θεωρημένο από τη Δ/νση ΠΕΧΩΣ/ΠΣΕ.»
Ερώτημα 11:<
Anonymous: « 6.2.1 από τις καμίνους έψησης τήξης να λειτουργεί σύστημα συνεχούς μέτρησης και καταγραφής των εκπομπών αιωρούμενων σωματιδίων, ΝΟχ, SOX, CO. Οι μέσες ημερήσιες τιμές εκπομπής δε θα πρέπει να υπερβαίνουν τα όρια της παραγράφου Β1.1.»
Ερώτημα 7:
α)Υπάρχει εγκατεστημένο το σύστημα σε κάθε κάμινο εψησης;
β)Ελέγχεται από την Περιφέρεια η υπέρβαση των ορίων;
« 6.2.2 Στην έξοδο
Anonymous: « 5.1.1.8 Να υποβληθεί, προς έγκριση, στην αρμόδια Υπηρεσία του ΥΠΕΝ (Τμήμα Ποιότητας του αέρα/Δ/νση Κλιματικής Αλλαγής), με κοινοποίηση αυτής και στην υπηρεσίας μας, ένα εξάμηνο πριν από τη λειτουργία του παραπάνω σταθμού και του φούρνου σχετική Τεχνική Έκθεση, η οποία πρέπει τουλάχιστον να περιλαμβάνει :
? Περιγραφή και χαρακτηριστικά της προς εξέταση περιοχής
? Πιθανές παραμέτρους
Anonymous: Eνα σύστημα ξηρής αποθείωσης των καυσαερίων, στον οποίο ψεκάζεται χημικά ενεργή καυστική μαγνησία (MgO), ώστε να εξουδετερώνει το μεγαλύτερο μέρος του υπάρχοντος SO2 και SO3, που υπάρχουν στα καυσαέρια. Τα προϊόντα της αντίδρασης είναι θειώδες μαγνήσιο και θειικό αντίστοιχα, τα οποία συλλέγονται στο φίλτρο καυσαερίων»
Ερώτημα 1:
Υπάρχουν εγκατεστημένες και λειτουργούσες οι ανωτέρω
Anonymous: ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ
Αντωνίου Βούλγαρη του Διονυσίου
Περιφερειακού Συμβούλου
Επικεφαλής Παράταξης ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΤΕΡΕΑ
Διευθ: Κριού 23 Χαλκίδα
e-mail: vouleretria@gmail.com
Χαλκίδα 14.11..2021
Προς: Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας
Γεν. Δ/νση Εσωτερικης Λειτουργίας -Δ/νση Διοίκησης
Τμήμα Συλλογικών Οργάνων
Γραμματεία Περιφερειακού Συμβουλίου

ΘΕΜΑ :
Anonymous: Στην κηδεία του αποθανόντος απο τον κορωνοϊό ιερέα,ιερείς δίπλα στο φέρετρο ΧΩΡΙΣ ΜΑΣΚΑ!!!!!
Anonymous: ΝΑ ΕΙΣΑΙ 70 ΧΡΟΝΩΝ ΝΑΙΙΙΙΙΙ 70 ΧΡΟΝΩΝ ΜΕ ΤΌΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΝΑ ΓΛΥΦΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ ΣΑΝ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΛΥΦΙΤΖΟΥΡΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ 1 ΣΑΡΑΝΤΑΧΡΟΝΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙΣ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΑ ΩΣ ΑΛΛΟΣ ΣΩΤΗΡΑΚΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΚΟΡΕΥΕΣΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΠΟΥ ΣΟΥPowered by Sneeit

Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015

Πως η γραφειοκρατία βλάπτει την Τοπική Ανάπτυξη




#Γαβριήλ Α. Κουρής, Κοινωνικός-Πολιτικός Επιστήμων M.Sc.
Β’ Αντιπρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Γενικών Γραμματέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης «Κλεισθένης»


Αποτελεί γενική παραδοχή ότι η πολυπλοκότητα του συστήματος υλοποίησης των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων του ΕΣΠΑ, σε συνδυασμό με τη γραφειοκρατική και συγκεντρωτική εφαρμογή του έχει οδηγήσει, από την έναρξή του το 2007 μέχρι σήμερα, σε σοβαρές δυσλειτουργίες και καθυστερήσεις στην υλοποίηση των στόχων του και στην απορρόφηση των σχετικών κονδυλίων από τα διαρθρωτικά ταμεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Σε μια περίοδο οικονομικής ύφεσης, όπως η σημερινή, όπου η εισροή κοινοτικών διαρθρωτικών πόρων αποτελεί το βασικό ίσως «μέσο» για την ενδυνάμωση της αναπτυξιακής προοπτικής της χώρας, την παραγωγική ανασυγκρότηση της ελληνικής οικονομίας και την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη άμβλυνση των κοινωνικών επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης, καθίσταται επιτακτική η ανάληψη πρωτοβουλιών από την Πολιτεία για την απλοποίηση των εφαρμοζόμενων διαδικασιών και τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας στην εφαρμογή των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων του Σύμφωνου Εταιρικής Σχέσης (ΣΕΣ) 2014-2020, αξιοποιώντας την εμπειρία και τα αποτελέσματα της προγραμματικής περιόδου 2007-2013.
Ειδικά για τους Δήμους, η συνθήκη αυτή φαντάζει απολύτως αναγκαία, ιδιαίτερα αν λάβει κανείς υπόψη του: α) τη διοικητική γραφειοκρατία και τις δυσλειτουργίες του συστήματος διαχείρισης και ελέγχου των επιχειρησιακών προγραμμάτων του ΕΣΠΑ κατά την προγραμματική περίοδο 2007-2013 και β) το ότι το ΣΕΣ πρόκειται να αποτελέσει τη βασική χρηματοδοτική πηγή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης για έργα και επενδύσεις την επταετία 2014-2020, με δεδομένες τις ελάχιστες κρατικές/δημόσιες επιχορηγήσεις που δίνονται πλέον προς τους Δήμους για επενδυτικές δραστηριότητες.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα γραφειοκρατικής «ασφυξίας» που βίωσε πολύ έντονα η πρωτοβάθμια τοπική αυτοδιοίκηση κατά την προηγούμενη δημοτική περίοδο (2011-2014) ήταν η διοικητική διαδικασία που κάθε Δήμος ήταν υποχρεωμένος να ακολουθήσει προκειμένου να εντάξει και να υλοποιήσει έργα και δράσεις μέσω του ΕΣΠΑ.

Η διαδικασία αυτή περιλάμβανε κατ’ ελάχιστον, 34 διοικητικά στάδια/βήματα (ΠΙΝΑΚΑΣ 1), γεγονός που στην καλύτερη των περιπτώσεων συνεπάγεται ένα διοικητικό χρόνο 12-18 μηνών την ίδια στιγμή που ο συμβατικός χρόνος υλοποίησης ενός έργου μπορεί να μην υπερβαίνει τους 6 μήνες. Και όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι υπάρχουν ώριμες μελέτες, ότι δεν απαιτούνται ειδικές εγκρίσεις / αδειοδοτήσεις για τις οποίες μπορεί να χρειαστούν μήνες για να ληφθούν (όπως π.χ. από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο - ΚΑΣ) και ότι δεν θα υπάρχουν δικαστικές εμπλοκές με τις απαλλοτριώσεις ενός έργου ή ενστάσεις όσον αφορά τη διαγωνιστική διαδικασία αυτού.


Η παραπάνω διαδικασία, όπως ήταν φυσικό, δημιούργησε πολλά προβλήματα – ιδιαίτερα στους μικρούς Δήμους της χώρας οι οποίοι δεν διαθέτουν ούτε το απαιτούμενο επιστημονικό προσωπικό αλλά ούτε και την αναγκαία διαχειριστική επάρκεια για την αποτελεσματική και αποδοτική διοίκηση και διαχείριση των χρηματοδοτούμενων, μέσω ΕΣΠΑ, έργων.


Συνοψίζοντας τα παραπάνω γίνεται σαφές ότι στη νέα προγραμματική περίοδο επιβάλλεται να υπάρξει απλούστευση των ακολουθούμενων διαδικασιών και μείωση των διαδικαστικών σταδίων, ώστε να υπάρξει ταχύτερη, καλύτερη και αποδοτικότερη αξιοποίηση των κοινοτικών κονδυλίων από τους Δήμους όλης της χώρας, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει εκπτώσεις στην ποιότητα ή στον έλεγχο υλοποίησης των έργων.


ΠΙΝΑΚΑΣ 1
Διοικητική διαδικασία για την ένταξη & υλοποίηση ενός δημοτικού έργου μέσω ΕΣΠΑ


1. Σύνταξη μελέτης (Διαδικασία ανάθεσης: παραλαβή – έγκριση - πληρωμή),
2. Διαδικασίες ωρίμανσης μελέτης: Έγκριση μελέτης από τα εκάστοτε κάθε φορά όργανα [ΥΠΠΟΤ/ Τοπικό Συμβούλιο ή ΚΑΣ (ανάλογα με την έκταση της παρέμβασης), ΥΠΕΚΑ, αρμόδια Επιτροπή Αρχιτεκτονικού Ελέγχου (ΕΠΑΕ), Πολεοδομία (για έκδοση ή απαλλαγή οικοδομικής άδειας), Περιβαλλοντική αδειοδότηση], σύνταξη συνοδευτικών μελετών (ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΔΕΥΑΗ, Πρασίνου) → ώριμη μελέτη προς υποβολή σε πρόγραμμα,
3. Αντιμετώπιση θεμάτων απαλλοτριώσεων ή πράξεων εφαρμογής εντός Σχεδίου Πόλης,
4. Έγκριση, παραλαβή μελέτης από το Δημοτικό Συμβούλιο,
5. Έγκριση της απόφασης του Δ.Σ. από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση,
6. Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου για ένταξή του έργου στο εκάστοτε επιχειρησιακό πρόγραμμα,
7. Έγκριση της απόφασης του Δ.Σ. από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση,
8. Διαδικασίες για την υπογραφή μνημονίου με την Αρχαιολογία σε περίπτωση που απαιτείται ανασκαφική έρευνα,
9. Υποβολή πλήρους Τεχνικού Δελτίου Έργου ηλεκτρονικά αλλά και σε φάκελο με συνοδευτικά έγγραφα – τεύχη,
10. Προέγκριση ένταξης από τη Διαχειριστική Αρχή (ΜΟΝΑΔΑ Α),
11. Υπογραφή Συμφώνου Αποδοχής Όρων,
12. Τελική απόφαση ένταξης από τη Διαχειριστική Αρχή,
13. Απόφαση του Δ.Σ. για αποδοχή και υλοποίηση της πράξης, εγγραφή της στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα και Προϋπολογισμό, ορισμός υπολόγων,
14. Έγκριση της απόφασης του Δ.Σ. από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση,
15. Αίτημα για έγκριση διάθεσης πίστωσης προς τη Δ/νση Αναπτυξιακού Προγραμματισμού,
16. Σύνταξη τευχών δημοπράτησης εντός 2μήνου και αποστολή τους για έγκριση από τη Διαχειριστική Αρχή (ΜΟΝΑΔΑ Β),
17. Διατύπωση σύμφωνης γνώμης από τη Διαχειριστική Αρχή για τα τεύχη δημοπράτησης,
18. Απόφαση του Δ.Σ. για έγκριση τρόπου διεξαγωγής διαγωνισμού,
19. Έγκριση της απόφασης του Δ.Σ. από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση,
20. Απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής για έγκριση όρων διαγωνισμού και ψήφιση διάθεσης πίστωσης, που πιθανότατα να απαιτεί και τροποποίηση προϋπολογισμού.
21. Έγκριση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση,
22. Δημοσίευση προκήρυξης σύμφωνα με τους κανόνες δημοσιότητας,
23. Διεξαγωγή διαγωνισμού από ειδική επιτροπή με κλήρωση, σύμφωνα με το άρθρο 26 του Ν. 4024/2011,
24. Εξέταση τυχόν ενστάσεων και εισήγηση στην αρμόδια Οικονομική Επιτροπή,
25. Αποστολή προς έγκριση στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση,
26. Κατακύρωση του διαγωνισμού και αποστολή της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση,
27. Έγκριση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση,
28. Σύνταξη της σύμβασης και αποστολή προς έγκριση στην Διαχειριστική Αρχή,
29. Αποστολή της Σύμβασης στο Ελεγκτικό Συνέδριο για τον έλεγχο νομιμότητας. (προσυμβατικός έλεγχος),
30. Έγκριση της σύμβασης από τη Διαχειριστική Αρχή,
31. Υπογραφή της σύμβασης από τον Ανάδοχο και τη Δημοτική Αρχή - Έναρξη του έργου,
32. Σύνταξη και Υποβολή Τεχνικού Δελτίου Υποέργων (π.χ. Υποέργο 1: εργολαβία, Υποέργο 2: υπογειοποίηση δικτύου ΔΕΗ),
33. Υποβολή Δελτίων Παρακολούθησης στη Διαχειριστική Αρχή ανά εξάμηνο, ανεξάρτητα από την πρόοδο του έργου,
34. Υποβολή λογαριασμών και δελτίων παρακολούθησης στη Διαχειριστική Αρχή.


Γαβριήλ Α. Κουρής
Κοινωνικός-Πολιτικός Επιστήμων, M.Sc.,

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.