powered by Surfing Waves

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Συμεών Κεδίκογλου προς Ψαρρό: Εγώ δεν είμαι σαν τους άλλους, έκανα ότι μου ζητήσατε κύριε Ψαρρέ για την ΒΙΠΕ, το Λειβαδάρα και το Λιμάνι


Δελτίο τύπου του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ:

«Χωρίς να μπαίνω σε λογικές προσωπικών αντιπαραθέσεων, διαβάζοντας στον Τύπο για την συνέντευξη που έδωσε ο Δήμαρχος Μαντουδίου-Λίμνης-Αγίας Άννας κ. Ψαρρός, επειδή δεν πιστεύω ότι όλοι το ίδιο είναι και επειδή η ισοπέδωση μάλλον κακές υπηρεσίες προσφέρει, θα ήθελα να επισημάνω πως τουλάχιστον σε ό,τι με αφορά και θέση έχω πάρει και έχω κάνει επανειλημμένες προσπάθειες για την επίλυση χρόνιων προβλημάτων του δήμου.
Ενδεικτικά μόνο, αναφέρω τις περιπτώσεις:

1.    Για την υπόθεση της ΒΙΠΕ έχω τοποθετηθεί γραπτώς στην εφημερίδα «Παλμός Βόρειας Εύβοιας» στο φύλλο της εφημερίδας στις 13 Σεπτεμβρίου 2011 αλλά και με δελτίο Τύπου μου που έστειλα στις 14 Σεπτεμβρίου 2011. Δείτε εδώ την σχετική προ μηνών τοποθέτησή μου επί του θέματος.
2.    Για το λιμάνι του Μαντουδίου καταφέραμε επί των ημερών της προηγούμενης Γραμματέως Περιφέρειας κ. Διαμαντοπούλου να δημοπρατηθεί κανονικά το έργο, ενάντια στις συστάσεις της για αναβολή, και μάλιστα, όπως ανακοίνωσα και στη συνάντηση εργασίας με τον Περιφερειάρχη κ. Περγαντά και τους φορείς για το ΕΣΠΑ που έγινε στη Χαλκίδα στις 24 Σεπτεμβρίου 2011, το λιμάνι Μαντουδίου εντάχθηκε στα 151 έργα πανελλαδικά, τα οποία θα επιταχυνθούν και στα οποία δοθεί προτεραιότητα για στην οικονομική ανάπτυξη και στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της Ελλάδας.
3.    Τέλος, σας αποκαλύπτω κάτι που δεν είχα δημοσιοποιήσει τότε, μήπως ήταν σε βάρος των διαπραγματεύσεων που ήταν σε εξέλιξη, ότι είχα συντονίσει  και παραστεί σε συνάντηση μεταξύ του αρμόδιου Υφυπουργού Ανάπτυξης κ. Μωραϊτη με εκπρόσωπο του Δήμου τον Αντιδήμαρχο κ. Κατζούρα και τον ενδιαφερόμενο επενδυτή κ. Λιβαδάρα για την προώθηση της επένδυσης στην περιοχή.

Τα παραπάνω τα αναφέρω απλώς για να αποδείξω με λίγα μόνο συγκεκριμένα παραδείγματα το  έμπρακτο ενδιαφέρον μου για την περιοχή και τους πολίτες της.».

Μόνο που οι πολίτες  κύριε Κεδίκογλου δεν είναι μόνο αυτοί που εκπροσωπεί ο κ. Ψαρρός  και οι ανάγκες τους δεν περιορίζονται στην ανάγνωση των ματιών τους όπως ακούμε ταχτικά στα Δημοτικά Συμβούλια από τον κύριο Ψαρρό. 

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.