Τετάρτη, 14 Φεβρουαρίου 2018

Λιαγκάγκης: Για το πάπλωμα η καθυστέρηση στην ψήφιση του προϋπολογισμού. Τα λένε μόνοι τους.

Ο Στάθης Λιαγκάκης στο ραδιόφωνο  για τα παιχνίδια εξουσίας πίσω από την καθυστέρηση στην  ψήφιση του προϋπολογισμού. Αρνείται να ονοματίσει τι κάνει νιάου νιάου.


Η συνέντευξη του εδώ.

8 Σχόλια:

Ακούγοντας τις συνεντεύξεις των κ.κ Στεργίου και Λιαγκάκη,με πίκρα και θυμό μου έρχεται στο νου οι στίχοι της Γαλάτειας Καζατζάκη "καθρέπτης μου είσαι κοινωνία και σου μοιάζω".

Θα προσκαλούσα τον κ.δημοσιογράφο να παρευρεθεί στο επόμενο ΔΣ,που κατά τα λεγόμενα του κ.Λιαγκάκη έχει προγραμματιστεί απο τα κέντρα εξουσία η μη ψηφίσει του προϋπολογισμού (αλλά θα περάσει σίγουρα το επόμενο)!!!!!!!!!!
Θα πρέπει ο ίδιος να απολαύσει τους αποχαυνωτικούς ανούσιους μονολόγους του αρχηγού της μείζονος αντιπολίτευσης,την παντα ατεκμηρίωτη στείρα θέση του κ.Λιαγκακη,τον πεζοδρομιακή τραμπούκικη συμπεριφορά του Κατζούρα,την αγένεια των "κυριών" και παθιασμένη επίθεση των αποστατών.
Είναι κρίμα που φοιτητές Πολιτικών Επιστημών,ΜΜΕ,Ψυχιατρικής.......δεν παρευρίσκονται να μελετήσουν τον ξεπεσμό του πολιτικού βίου.
Όλα αυτά Γ Ι Α Τ Ι ????????????
Έστω ο δημαρχος είναι "ανίκανος" κατά τους ισχυρισμούς των ικανωτάτων αποστατών και εμπειρώτατων συνεχιστών της προηγούμενης δημοτικής αρχής,
ηλίθιος,όπως όλοι οι πιο πάνω μπορούν να σας διαβεβαιώσουν,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.
Πολύ εύκολα θα μπορούσε να τους αφήσει να συνεχίσουν με το γνωστό τρόπο και όλοι μα όλοι να είναι ευχαριστημένοι και χορτάτοι.
Μήπως με τέτοιες αισχρές τακτικές αποθαρρύνουν οι θρασείς πολιτικάντηδες έντιμους και άξιους πολίτες να αναμειχθούν στη πολιτική και επιτρέπουμε να καθορίζουν τις ζωές οι πλέον ανάξιοι????

Ισοσκελισμένος προϋπολογισμός,επιτέλους καταλάβαμε πως Δήμος/Κράτος
(όπως και νοικοκυριό)αν έσοδα/έξοδα δεν συμβαδίζουν,βούλιαξε η βάρκα και μεις μαζί.

Την σπάντηση στο τελευταίο σωστό συλλογισμό σου 12:03 δίνει ο Πλάτωνας τον οποίο θυμόμαστε μόνο για τα εθνικοπατριωτικά κατά τα άλλα δεν έχουμε ιδέα τι είπε.


Πλάτων [Πολιτεία, Βιβλίο Α, 346-347].

Αφηγείται ο Σωκράτης:

 «Καμιά τέχνη και καμιά εξουσία δεν έχει ως αντικείμενο της ασχολίας της την δική της προσωπική ωφέλεια, αλλά […] το αντικείμενο της εξουσίας και των προσταγών της είναι η ωφέλεια του εξουσιαζομένου, και το κάνει αυτό έχοντας εμπρός στα μάτια της το συμφέρον του εξουσιαζομένου που είναι ασθενέστερος και όχι το συμφέρον του ισχυροτέρου.

Γι’ αυτό ακριβώς […] κανένας δεν αποφασίζει με τη θέλησή του να γίνεται άρχων [μηδένα ἐθέλειν  ἑκόντα ἄρχειν] και να έχει στα χέρια του την ξένη αθλιότητα, προσπαθώντας να τη διορθώσει, αλλά ζητά μισθό, επειδή όποιος έχει την πρόθεση να δουλέψει ως σωστός τεχνίτης,  όταν οι προσταγές του είναι σύμφωνες με την τέχνη, δεν πράττει ούτε προστάζει ό,τι συμφέρει αυτόν τον ίδιον, αλλά ό,τι συμφέρει τον αρχόμενο. Γι’ αυτήν ακριβώς την αιτία, για όσους πρόκειται να αποφασίσουν να γίνουν άρχοντες, πρέπει να εξασφαλιστεί ως μισθός, ή χρήματα ή τιμή ή τιμωρία, εάν κανένας δεν θέλει να αναλάβει την εξουσία [μισθὸν δεῖν ὑπάρχειν τοῖς μέλλουσιν ἐθελήσειν ἄρχειν, ἢ ἀργύριον ἢ τιμήν, ἢ ζημίαν ἐὰν μὴ ἄρχῃ]».

Τι θέλεις να ειπείς μ’ αυτό Σωκράτη; είπε ο Γλαύκων. Τα δύο είδη του μισθού που ανέφερες μπορώ να τα καταλάβω• δεν αντιλαμβάνομαι όμως πώς εννοείς την τιμωρία και πώς την έχεις βάζεις στην ίδια μοίρα με τον μισθό.

Από την ερώτησή σου εικάζεται ότι δεν μπορείς να καταλάβεις ποιος είναι ο μισθός των εντίμων ανθρώπων, αυτός δηλαδή που παρακινεί τους ενάρετους ανθρώπους να φορτώνονται τα βάρη της εξουσίας, όταν αποφασίζουν να γίνονται άρχοντες, Μήπως δεν γνωρίζεις πως το να αγαπά κάποιος τις τιμές και τα χρήματα, όχι μόνο κατά την γνώμη του λαού, αλλά και στην πραγματικότητα είναι όνειδος;

Αυτό τουλάχιστον το γνωρίζω, είπε.

Γι’ αυτό ακριβώς, είπα εγώ, οι καλοί δεν παρακινούνται ούτε από χρήματα ούτε από τιμές να γίνονται άρχοντες [οὔτε χρημάτων ἕνεκα ἐθέλειν ἄρχειν οἱ ἀγαθοί οὔτε τιμῆς]• γιατί δεν τους αρέσει ούτε λαμβάνοντας φανερά τον μισθό του αξιώματός τους να χαρακτηρίζονται ως έμμισθοι, ούτε να στιγματίζονται ως κλέφτες επωφελούμενοι κρυφά από την άσκηση της εξουσίας [οὔτε γὰρ φανερῶς πραττόμενοι τῆς ἀρχῆς ἕνεκα μισθὸν μισθωτοὶ βούλονται κεκλῆσθαι, οὔτε λάθρᾳ αὐτοὶ ἐκ τῆς ἀρχῆς λαμβάνοντες κλέπται], ούτε πάλι η δόξα μπορεί να είναι κίνητρο γι’ αυτούς, αφού δεν αγαπούν τη δόξα. Δεν πρόκειται λοιπόν αυτοί να αποφασίσουν να γίνουν άρχοντες, αν δεν αναγκαστούν και απειληθούν με τιμωρία. Εξ αιτίας αυτού έχει επικρατήσει σχεδόν η γνώμη ότι είναι ντροπή να θέλει κανείς από μόνος του να αναλάβει εξουσία,  χωρίς να υπάρχει η απειλή του εξαναγκασμού. Και η πιο βαριά τιμωρία (για κάποιον έντιμο) είναι το να εξουσιάζεται από κάποιον χειρότερό του, στην περίπτωση που δεν αποφασίζει ο ίδιος να αναλάβει την εξουσία. Επειδή αυτή την τιμωρία, πιστεύω ότι φοβούνται οι ενάρετοι άνθρωποι, δέχονται να αναλάβουν την εξουσία, όταν γίνονται άρχοντες, και ασκούν τότε την εξουσία, όχι με την ιδέα ότι κάνουν κάτι καλό ούτε για να τους δοθεί μέσω των αξιωμάτων η ευκαιρία να περάσουν καλά, αλλά ενεργούν από ανάγκη, αφού δεν θα βρίσκεται καλύτερό τους ή όμοιός τους, για να παραλάβει την εξουσία. Γιατί υπάρχει κίνδυνος πως, αν υπήρχε μια πόλη κατοικημένη από εναρέτους (έντιμους) ανθρώπους, θα ήταν μέσα σ’ αυτή περιζήτητο πράγμα η μη ανάληψη της εξουσίας, σε όσο βαθμό είναι σήμερα (περιζήτητο) η ανάληψή της [ἐπεὶ κινδυνεύει πόλις ἀνδρῶν ἀγαθῶν εἰ γένοιτο, περιμάχητον ἂν εἶναι τὸ μὴ ἄρχειν ὥσπερ νυνὶ τὸ ἄρχειν]. Και στην περίπτωση αυτή θα γινόταν ολοφάνερο ότι πραγματικά στον χαρακτήρα του σωστού άρχοντα δεν είναι να επιδιώκει το συμφέρον του, αλλά το συμφέρον των αρχομένων (δηλ. των πολιτών). Έτσι κάθε γνωστικός άνθρωπος θα προτιμούσε να ωφελείται αυτός από άλλον και να μην έχει σκοτούρες εργαζόμενος προς όφελος των άλλων”.

Η πιο βαριά τιμωρία (για κάποιον έντιμο) είναι το να εξουσιάζεται από κάποιον χειρότερό του, στην περίπτωση που δεν αποφασίζει ο ίδιος να αναλάβει την εξουσία. Επειδή αυτή την τιμωρία, πιστεύω ότι φοβούνται οι ενάρετοι άνθρωποι, δέχονται να αναλάβουν την εξουσία, όταν γίνονται άρχοντες, και ασκούν τότε την εξουσία, όχι με την ιδέα ότι κάνουν κάτι καλό ούτε για να τους δοθεί μέσω των αξιωμάτων η ευκαιρία να περάσουν καλά, αλλά ενεργούν από ανάγκη, αφού δεν θα βρίσκεται καλύτερό τους ή όμοιός τους, για να παραλάβει την εξουσία. Γιατί υπάρχει κίνδυνος πως, αν υπήρχε μια πόλη κατοικημένη από εναρέτους (έντιμους) ανθρώπους, θα ήταν μέσα σ’ αυτή περιζήτητο πράγμα η μη ανάληψη της εξουσίας, σε όσο βαθμό είναι σήμερα (περιζήτητο) η ανάληψή της [ἐπεὶ κινδυνεύει πόλις ἀνδρῶν ἀγαθῶν εἰ γένοιτο, περιμάχητον ἂν εἶναι τὸ μὴ ἄρχειν ὥσπερ νυνὶ τὸ ἄρχειν]. 

ακομα περιμενουμε κυριε Δημαρχε να τημωρησεις τους ανικανους δημοτικους υπαλληλους ,ολο λογια εισαι ,ουτε την αρμοδια επιτροπη που προβλεπει ο νομος δεν εχεις συστησει ακομα.

ΔΗΜΑΡΧΕ ΕΙΠΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΙΜΩΡΙΣΕΙΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΘΗΤΕΙΑ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ

φουμαρα αν μπορει ας μας τιμωρισει δεν μπορει ΦΟΥΜΑΡΑ

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.