powered by Surfing Waves

Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

17 πενταμηνίτες θα προσλάβει ο Δήμος για την υπηρεσία καθαριότητας


Το Δημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε τον προγραμματισμό των προσλήψεων του έτους 2016, καθώς και τους σχετικούς πίνακες προγραμματισμού έτους 2016 που αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα της παρούσας, για την πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση μίσθωσης εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικού αριθμού δέκα επτά (17) ατόμων, για την κάλυψη αναγκών υπηρεσιών ανταποδοτικού χαρακτήρα του δήμου μας, για τις εξής, κατά αριθμό ατόμων, ειδικότητες, και την αντίστοιχη χρονική περίοδο:




Η πρόσληψη του ανωτέρω προσωπικού κρίνεται αναγκαία προκειμένου να καλυφθούν στοιχειωδώς οι ανάγκες της υπηρεσίας καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού του Δήμου μας αφού το μόνιμο προσωπικό δεν επαρκεί ούτε για την κάλυψη των παγίων αναγκών των ανωτέρω υπηρεσιών πόσο μάλλον και για την κάλυψη αυξημένων των εποχικών αναγκών.
Οι πάγιες ανάγκες σε προσωπικό της Υπηρεσίας Καθαριότητας καθώς και των υπηρεσιών ηλεκτροφωτισμού, αναλύονται ως εξής:
1. Σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας (ΦΕΚ 2092/Β΄/ 21.09.2011) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει απαιτούνται 43 άτομα.
2. Το ελάχιστο απαιτούμενο προσωπικό για να καλυφθούν οι στοιχειώδεις, πάγιες και έκτακτες ανάγκες είναι . . . . . άτομα 77 και αναλύονται:
α) Οδηγοί και συνοδοί απορριμματοφόρων (οικιακών απορριμμάτων) 3 άτομα ανά απορριμματοφόρο χ 2 απορριμματοφόρα ανά Δημοτική Ενότητα χ 3 Δημοτικές Ενότητες (Ελυμνίων, Κηρέως, Νηλέως) = . . άτομα 18 β) Για την καθαριότητα των 22 δημοτικών και τοπικών κοινοτήτων (καθαρισμός δρόμων, πλατειών και λοιπών κοινοχρήστων χώρων) κατ΄ ελάχιστο μέσο όρο απαιτούνται 2 άτομα χ 22 δημοτικές και τοπικές κοινότητες = . . άτομα44
γ) Για τη συλλογή - αποκομιδή μη οικιακών απορριμμάτων ανά δημοτική ενότητα 1 φορτηγό με οδηγό + 2 εργάτες + 1 χειριστή μηχανήματος έργου (για φόρτωση μη οικιακών απορριμμάτων) χ 3 δημοτικές ενότητες = . . άτομα 12
δ) Για τη συντήρηση του δημοτικού φωτισμού (οδών, πλατειών και λοιπών κοινοχρήστων χώρων) 1 ηλεκτρολόγος ανά δημοτική ενότητα χ 3 δημοτικές ενότητες = . . άτομα 3
Σύνολο κατ΄ελάχιστου απαιτούμενου αριθμού εργαζομένων για τις στοιχειώδεις καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού είναι (α+β+γ+δ) . . . . = . . άτομα 77
3. Το υπηρετούν μόνιμο προσωπικό του Δήμου στις υπηρεσίες καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού ανέρχεται σε δέκα πέντε (15) άτομα και θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι η παραγωγικότητά του μειώνεται κατά 40% λόγω αδειών, αργιών κλπ. με αποτέλεσμα τα δέκα πέντε (15) άτομα ουσιαστικά γίνονται εννέα (9) άτομα.
4. Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι το ελάχιστο απαιτούμενο προσωπικό πουπρέπει να προσληφθεί και για τις αυξημένες εποχιακές ανάγκες των υπηρεσιών καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού είναι εξήντα οκτώ (68) άτομα.
5. Έναντι των απαιτούμενων κατ’ ελάχιστο εξήντα οκτώ (68) ατόμων προτείνουμε την πρόσληψη των ανωτέρω δέκα επτά (17) ατόμων οι οποίες χαρακτηρίζονται ως «ανταποδοτικού χαρακτήρα», η μισθοδοσία τους μπορεί να καλυφθεί από ανταποδοτικά τέλη και έχει εγγραφεί στους Κ.Α.Ε. του Προϋπολογισμού Έτους 2016 που αντιστοιχούν σε ανταποδοτικές υπηρεσίες.
Β. Οι προσλήψεις θα βαρύνουν αντίστοιχα τους κάτωθι Κ.Α. του προϋπολογισμού έτους 2016 του σκέλους των εξόδων του Δήμου.
Κ.Α. 20.6041 Τακτικές Αποδοχές 84.500,00
Κ.Α. 20.6054.0001 Εργοδοτικές Εισφορές 40.500,00
Γ. Η παρούσα να κοινοποιηθεί στην αποκεντρωμένη διοίκηση προκειμένου να δρομολογηθούν οι διαδικασίες για την έγκριση των αιτούμενων προσλήψεων.


Το Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης στα πλαίσια των διατάξεων που ισχύουν για τις προσλήψεις προσωπικού με σχέση εργασίαςιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και ενόψει του προγραμματισμού προσλήψεων εκτάκτου προσωπικού για το έτος 2016 στους Ο.Τ.Α. α΄ και β΄ βαθμού και τα ΝΠΙΔ αυτών με το υπ΄αριθμ. οικ.5420/22.02.2016 έγγραφό του καθόρισε την διαδικασία προσλήψεων του ανωτέρω προσωπικού για το έτος 2016 ανά κατηγορία αιτήματος.
Σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα στο ανωτέρω έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης λόγω της δυσμενούς δημοσιονομικής κατάστασης στην οποία βρίσκεται η χώρα, και στο πλαίσιο της περιστολής των κρατικών δαπανών, έχει περιοριστεί δραστικά η δυνατότητα των φορέων του δημοσίου, ΟΤΑ και λοιπών ΝΠΔΔ ως προς την πραγματοποίηση πάσης φύσεως προσλήψεων.
Σύμφωνα με την παρ 6 του άρθρου 11 του ν. 3833/10 όπως αναριθμήθηκε και αντικαταστάθηκε το πρώτο εδάφιο από την περιπτ. δ της παρ. 4 του άρθρου 3 του Ν.3899/2010 (ΦΕΚ 212/17.12.2010 τεύχος Α) και αντικαταστάθηκε εκ νέου με την παρ.3 του άρθρου 37 του Ν. 3986/11 (ΦΕΚ 152/01.07.2011 τεύχος Α), και με το άρθρο πρώτο περιπτ. 1 και 2 υποπαρ.Ζ.5 του ν.4093/12 ορίζονται τα εξής: «Οι εγκρίσεις πρόσληψης προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και συμβάσεων μίσθωσης έργου για το έτος 2011 περιορίζονται κατά ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%) σε σχέση με τις αντίστοιχες εγκρίσεις του έτους 2010 και κατά δέκα τοις εκατό (10%) επιπλέον το 2012. Για τα έτη 2013 και 2014 το ποσοστό προσδιορίζεται σε 20% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και για τα  έτη 2015 και 2016 σε 10% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Οι ανωτέρω περιορισμοί δεν ισχύουν για τις εγκρίσεις πρόσληψης προσωπικού με σχέση
εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και συμβάσεων μίσθωσης έργου που εντάσσονται στο πλαίσιο ερευνητικών, αναπτυξιακών συμβολαίων και συγχρηματοδοτούμενων, από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τρίτους, έργων, εφόσον η μισθοδοσία του ως άνω προσωπικού δεν επιβαρύνει καθ' οιονδήποτε τρόπο τον Κρατικό Προϋπολογισμό. Ο περιορισμός αυτός δεν ισχύει για προσλήψεις
προσωπικού ορισμένου χρόνου που γίνονται για κάλυψη απρόβλεπτων και επειγουσών αναγκών.»
Από τον περιορισμό αυτό εξαιρείται το προσωπικό ανταποδοτικού χαρακτήρα, οι απασχολούμενοι με σύμβαση έργου ή ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου που  αμείβονται αποκλειστικά από έσοδα υπό τη μορφή αντιτίμου και το προσωπικό που απασχολείται στο πλαίσιο συγχρηματοδοτούμενων κοινοτικών προγραμμάτων, κατά το σκέλος που δεν επιβαρύνεται ο Κρατικός Προϋπολογισμός ή οι Κεντρικοί Αυτοτελείς Πόροι.
Οι περιπτώσεις πρόσληψης προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ή σύναψης συμβάσεων έργου για τις οποίες απαιτείται αποστολή αιτήματος από τους φορείς της αυτοδιοίκησης, προκειμένου να λάβουν έγκριση είτε από την Επιτροπή της ΠΥΣ 33/2006, όπως ισχύει, είτε με την έκδοση απόφασης του Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, είναι οι εξής:
1. για προσωπικό ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και τη σύναψη συμβάσεων μίσθωσης έργου από τους ΟΤΑ α' και β' Βαθμού με κάλυψη της δαπάνης από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους,
2. για την αρχική πρόσληψη προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου  από τους ΟΤΑ α και β βαθμού στο πλαίσιο προγραμμάτων
3. για προσωπικό ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και τη σύναψη συμβάσεων μίσθωσης έργου στα ΝΠΙΔ της αυτοδιοίκησης με προέλευση των πιστώσεων από ιδίους πόρους
4. για την αρχική πρόσληψη προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου στα ΝΠΙΔ της αυτοδιοίκησης στο πλαίσιο προγραμμάτων
5. για προσωπικό ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ανταποδοτικού χαρακτήρα (άρθρο 12 παρ. 14 Ν. 4071/2012, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 48 του Ν. 4325/2015) σε ΟΤΑ α' βαθμού και ΝΠΙΔ αυτών,
6. για προσωπικό ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και τη σύναψη συμβάσεων μίσθωσης έργου με κάλυψη της δαπάνης υπό τη μορφή αντιτίμου (άρθρο 12 παρ. 14 Ν. 4071/2012, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 48 του Ν. 4325/2015) σε ΟΤΑ α' και β' βαθμού και ΝΠΙΔ αυτών.
Όσον αφορά τους φορείς που υπάγονται στην ανωτέρω διαδικασία έγκρισης, αυτοί είναι:
•Οι ΟΤΑ α' βαθμού (δήμοι, ΝΠΔΔ αυτών, δημοτικά ιδρύματα, Σύνδεσμοι ΟΤΑ)
• Οι πάσης φύσεως επιχειρήσεις, εταιρείες κ.λπ. των ΟΤΑ α' και β' βαθμού, των οποίων οι συμβάσεις εγκρίνονται πλέον από την Επιτροπή της ΠΥΣ 33/2006 όπως ισχύει (άρθρο ένατο παρ.20α του ν.4057/2012, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 41 παρ. 1α του Ν. 4325/2015).
Έτσι, για την πρόσληψη προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και τη σύναψη συμβάσεων μίσθωσης έργου, εφόσον απαιτείται χορήγηση έγκρισης, είτε από την Επιτροπή της ΠΥΣ 33/2006 όπως ισχύει, είτε υπό τη μορφή έκδοσης απόφασης του Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, οι ανωτέρω φορείς πρέπει να αποστείλουν τα αιτήματά τους διά των υπηρεσιών των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, στο Υπουργείο Εσωτερικών, προκειμένου να
προωθηθούν για έγκριση.
Στα πλαίσια των ανωτέρω και σύμφωνα με τις οδηγίες του υπ΄ αριθμ, πρωτ. οικ. 5420/22.02.2016 εγγράφου ΥΠ.ΕΣ.Δ.Α. αφού λάβαμε υπόψη υπόψη τις άκρως απαραίτητες ανάγκες, όπως αυτές αναλύονται κατωτέρω, σε συνάρτηση με τις αντίστοιχες πιστώσεις που έχουν εγγραφεί στον Προϋπολογισμό του Δήμου Έτους 2016 και αφορούν την κάλυψη δαπάνης για την πρόσληψη προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου υπηρεσιών ανταποδοτικού χαρακτήρα (άρθρο 12 παρ.14 του ν.4071/2012, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 48 του Ν. 4325/2015) καθώς  επίσης και το γεγονός ότι δεν καλύψαμε τις ανάγκες της υπηρεσίας καθαριότητας στο
πλαίσιο του άρθρου 12 της Π.Ν.Π. της 30ης -12-2015 (ΦΕΚ 184 Α΄), του άρθρου 50
του ν. 4351/2015 και της υπ’ αριθμ. ΔΙΠΑΑΔ/Φ.2.9/42/οικ. 619/11.01.2016 με παράταση των υφιστάμενων συμβάσεων καθαριότητας διότι δεν είχαμε τις προϋποθέσεις εφαρμογής των ανωτέρω διατάξεων και προκειμένου να υποβληθούν τα αιτήματά μας για τον προγραμματισμό του έτους 2016, στην ΑποκεντρωμένηΔιοίκηση Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας εισηγούμαστε την πρόσληψη εκτάκτου προσωπικού


0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.