powered by Surfing Waves

Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

Στην Στροφυλιά το σχολείο δεύτερης ευκαιρίας παρά τις αντιδράσεις της μείζονος αντιπολίτευσης




από τα πρακτικά του Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου έδωσε το λόγο στον κ. Δήμαρχο που εισηγούμενος το θέμα είπε:  «Ο κ. Μαντές είναι Δ/ντής κι εκπρόσωπος του Υπουργείου για το σχολείο δεύτερης ευκαιρίας. Για να λειτουργήσει το σχολείο δεύτερης ευκαιρίας χρειάζεται υποδομή, αίθουσες κατάλληλες, θέρμανση, φωτισμός, ηλεκτρονικούς υπολογιστές ,τουαλέτες κλπ. Ο χώρος που επιλέχθηκε ,το δημοτικό σχολείο Στροφυλιάς, έγινε με κριτήριο να ισαπέχει από τα τοπικά
διαμερίσματα του Δήμου μας για να επιτευχθεί η καλλίτερη εξυπηρέτηση των πολιτών-μαθητών.
Ο Δήμος από την μεριά του έθεσε υπόψη του κ. Μαντέ την βιωσιμότητα και την ποιότητα λειτουργίας του σχολείου. Όπως επίσης και το θέμα της λειτουργίας του με ασφάλεια.
Σέβομαι την θέση του κ. Διευθυντή, ως προς την λειτουργία του σχολείου.
Είμαι υπέρ της άποψης του, με κάποιες επιφυλάξεις που αναφέρονται πιο πάνω και ως εκτελεστικό όργανο των αποφάσεων του δημοτικού συμβουλίου,θα εφαρμόσω την όποια απόφαση ληφθεί».

Στη συνέχεια ο λόγος δόθηκε στον κ. Μαντέ Κων/νο, Διευθυντή του σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας, ο οποίος είπε «το σχολείο ιδρύθηκε τον περασμένο Μάρτιο, όμως δεν έχει έδρα. Προτάθηκε ο χώρος του Λυκείου και Γυμνασίου Λίμνης, που καλύπτει όλες τις προϋποθέσεις. Από την Διευθύντρια του
γυμνασίου κα Λάττα –τέθηκε το ερώτημα- αν μπορούν να συστεγαστούν στον ίδιο χώρο ,παιδιά κι ενήλικες. Ο χώρος του σχολείου στην Στροφυλιά πληροί τις προϋποθέσεις .Έχουν παρθεί όλες οι προεγκρίσεις. Οι κάτοικοι του τοπικού διαμερίσματος δέχθηκαν με χαρά το γεγονός και φρόντισαν για τον καθαρισμό του χώρου. Οι εγγραφές έχουν περάσει τις τριάντα. Θετικό στην περίπτωση είναι ότι είναι ένας αυτόνομος χώρος χωρίς προβλήματα συστέγασης.


Ο λόγος στη συνέχεα  δόθηκε στους δημοτικούς συμβούλους προκειμένου να τοποθετηθούν στο θέμα.

Ψαρρού Ελπίδα: Αφού το σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας θα λειτουργεί απόγευμα δεν υπάρχει θέμα προστριβής των παιδιών με τους ενηλίκους.  Αν είναι να δοθούν χρήματα γιατί να μη δοθούν σε ένα σχολείο που θα επωφεληθούν και τα παιδιά.

Στεργίου Ιωάννης : Ένα χρόνιο αίτημα του Δήμου μας, η ίδρυση του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ), έγινε πραγματικότητα. Μετά από διαρκή πίεσή μας, το Υπουργείο Παιδείας έκανε πράξη το αίτημά μας και δημιούργησε το Σ.Δ.Ε. Δήμου Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας.
Σημειωτέον ότι μέχρι πρότινος λειτουργούσε μόνο ένα σχολείο στο Νομό της Εύβοιας το ΣΔΕ Αλιβερίου.
Το σχολείο αυτό έγινε για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των πολιτών των Δήμων Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας και Ιστιαίας – Αιδηψού, για αυτό και είχε επιλεγεί μετά και την σύμφωνη γνώμη των διευθύνσεων των σχολικών μονάδων, ως χώρος λειτουργίας του το σχολικό συγκρότημα
Γυμνασίου – Γενικού Λυκείου Λίμνης. (κομβικό σημείο εξυπηρέτησης των πολιτών των ως άνω Δήμων).
Κατά την περσινή σχολική χρονιά 2013 – 2014 είχε ληφθεί απόφαση το σχολείο να λειτουργήσει ως παράρτημα του ΣΔΕ Αλιβερίου, η δε ανακοίνωση πρόσκλησης ενδιαφερομένων προς εγγραφή όριζε ότι το συγκεκριμένο σχολείο θα λειτουργήσει στο σχολικό συγκρότημα Γυμνασίου – Γενικού Λυκείου Λίμνης. Η λειτουργία του όμως κατά την περσινή χρονιά δεν κατέστη δυνατή λόγω σημαντικής καθυστέρησης στην πρόσληψη του απαραίτητου έκτακτου εκπαιδευτικού προσωπικού από το Υπουργείο Παιδείας.
Εκείνο το οποίο θέλω να επισημάνω και συνάμα να ξεκαθαρίσω είναι ότι η επιλογή του χώρου δεν έγινε βάση τοπικιστικών συμφερόντων ή συγκεντρωτικών αντιλήψεων και πρακτικών, – άλλωστε κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την αποκεντρωμένη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου μας
κατά την πρώτη Καλλικρατική περίοδο μια καθαρή θέση και επιλογή της δημοτικής μας αρχής η οποία και παραμένει θέση της δημοτικής μας παράταξης – έγινε καθαρά με βάση την βιωσιμότητα του νεοϊδρυθέντος σχολείου, καθώς και την άμεση και απρόσκοπτη λειτουργία του αφού η στέγαση του θα γινόταν σε ένα σχολικό συγκρότημα που πληρούσε όλες τις προϋποθέσεις λειτουργίας του από πλευράς υποδομών, εργαστηριακού εξοπλισμού, επικοινωνίας κ.λ.π.
Η νέα δημοτική αρχή πριν την ανάληψη των καθηκόντων της και χωρίς να έχει ενημερωθεί για το συγκεκριμένο θέμα μοιράζοντας υποσχέσεις και εξυπηρετώντας πιθανόν προεκλογικές της δεσμεύσεις, λειτούργησε διχαστικά στην τοπική μας κοινωνία, βάζοντας στο περιθώριο την κοινωνική συνοχή την οποία επικαλείται.
Το θέμα για όλους εμάς, τα μέλη της δημοτικής μας παράταξης δεν είναι σε ποιά Τοπική Κοινότητα θα λειτουργήσει το σχολείο, αλλά η βιωσιμότητα του και θεωρώ πως αυτό θα πρέπει να είναι και το κυρίαρχο για όλους εμάς που ο λαός του Δήμου μας, μας έχει αναθέσει κατ’ εντολή του να παίρνουμε αποφάσεις για αυτόν. Επίσης θέλω να επισημάνω ότι κατά την περίοδο που είχαμε την ευθύνη του Δήμου τα θέματα παιδείας αντιμετωπίστηκαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αλλά και ευαισθησία και πάντα προς όφελος των σχολικών κοινοτήτων, επαναλειτούργησαν σχολικές μονάδες που η λειτουργία τους βρίσκονταν σε αναστολή και συντηρήθηκαν οι κτιριακές εγκαταστάσεις
αρκετών διδακτηρίων που δυστυχώς οι φθορές τους ήταν μεγάλες λόγω της εγκατάλειψης τους.

Με αυτές τις σκέψεις και μη ασπαζόμενος την μέθοδο της ανακολουθίας προτείνω το σχολείο να λειτουργήσει ως αυτό είχε αποφασιστεί και δρομολογηθεί στο σχολικό συγκρότημα Γυμνασίου – Γενικού Λυκείου Λίμνης.

Αρβανίτης Παναγιώτης: Το σχολείο θα πρέπει να γίνει στη Στροφυλιά για πολλούς λόγους α) γιατί είναι αυτόνομο και αποφεύγεται η συστέγαση με μικρά παιδιά β) γιατί η απορρόφηση κονδυλίων γίνεται ευκολότερα όταν το σχολείο είναι αυτόνομο γ)επιτυγχάνεται αναβάθμιση των σχολικών κτιρίων δ)η καλή γεωγραφική κατανομή ,αφού η Στροφυλιά είναι το κέντρο του Δήμου.

Λιαγκάκης Ευστάθιος: Πόσο βιώσιμο μπορεί να είναι ένα το σχολείο ,όχι με βάση τον κόσμο της περιοχής αλλά από οικονομικής άποψης. Ας κρατήσουμε μια πισινή στην υπόθεση, γιατί αύριο μπορεί να φορτωθούμε την λειτουργία του μελλοντικά. Το κομβικότερο σημείο είτε στο δικό μας Δήμο ,είτε και στους δύο Δήμους της Βόρειας Εύβοιας είναι η Στροφυλιά. Γιατί να υπάρχει αυτή η
υπερσυγκέντρωση στη Λίμνη;

Παζάρας Βασίλειος: Συμφωνώ με τις απόψεις του κ. Λιαγκάκη. Όλα τα σχολεία όταν κλείνουν θα πρέπει να παίρνει απόφαση ο Δήμος αλλαγής χρήσης. Αφού το κτίριο είναι κατάλληλο υποστηρίζω την λειτουργία τουσχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας στην Στροφυλιά.

Στέφου Κυριακή: Το σχολείο 2ης ευκαιρίας είναι πολύ σοβαρό θέμα. Αναφέρθηκε από συναδέλφους για συμμετοχή «ηλικιωμένων» στο πρόγραμμα. Αν οι συνάδελφοι δημοτικοί σύμβουλοι, είχαν ασχοληθεί με το θέμα που συζητάμε θα έβλεπαν ότι οι αιτούντες είναι άτομα μικρής ηλικίας ,για
τους οποίους το απολυτήριο είναι ζήτημα ζωτικής σημασίας, όσο αφορά την επαγγελματική τους αποκατάσταση.
Άνθρωποι που για οποιοδήποτε λόγο δεν μπόρεσαν ,τον καιρό που έπρεπε να ωφεληθούν το αυτονόητο, δηλαδή την στοιχειώδη εκπαίδευση, έρχονται σήμερα με χαρά να το πράξουν. Εμείς αντίθετα τους στερούμε την ευκαιρία αυτή καθώς οι αιτήσεις έγιναν με σκοπό το σχολείο δεύτερης ευκαιρίας να λειτουργήσει στη Λίμνη.
Επειδή υπάρχει ήδη ανακοίνωση για εγγραφές στο δημοτικό σχολείο Στροφυλιάς παρακαλώ να μου απαντήσετε εάν είχε προαποφασισθεί, πριν την σημερινή συνεδρίαση.

Το δημοτικό συμβούλιο αφού έλαβε υπόψη τις πιο πάνω απόψεις και την θετική ψήφο του Προέδρου της τοπικής κοινότητας Στροφυλιάς κ.Τριανταφύλλου Ιακώβου


ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ( 20/5) (είκοσι ψήφοι -20-υπέρ ,πέντε -5-ψήφοι κατά)
Α π ο φ α σ ί ζ ε ι
Την παραχώρηση του κτιρίου του Δημοτικού Σχολείου Στροφυλιάς για την στέγαση του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας του Δήμου.

Το παραχωρηθέν κτίριο περιλαμβάνει : Τέσσερες(4) αίθουσες διδασκαλίας ,ένα(1) γραφείο , ένα(1) χώλ ,μία (1) αποθήκη –λεβητοστάσιο, εννιακόσια (900) τ.μ αύλιο χώρο και τρεις (3) χώρους υγιεινής.

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.