Ως γνωστόν στις 3/7/2013 το ΥΠΕΣ ενέκρινε επιχορήγηση
2.592.856,00 Ευρώ στο δήμο μας αποκλειστικά και μόνο για την εξόφληση
των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων του προς τρίτους Τα βερεσέδια προς τους επαγγελματίες της περιοχής.. Στις 16/8/2013 η οικονομική επιτροπή είχε αποφασίσει την
διάθεση του ποσού των 1.695.492,86€ για την πληρωμή των ληξιπρόθεσμων. Η απόφαση αυτή ανακλήθηκε στις 7/10/2013 με πρόφαση κάποιες διορθώσεις.
Η καθυστερημένη έκθεση προϋπολογισμού του δήμου για την περίοδο 1/1/2013 μέχρι 30/9/13 που δημοσιεύεται στο Διαύγεια αποκαλύπτει ότι μέχρι τις 30/9/13 ο δήμος δεν είχε πληρώσει καμία από τις ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις (Κ.Α .83) για τις οποίες είχε επιχορηγηθεί. Το ερώτημα είναι γιατί;
Ως γνωστόν στις 3/7/2013 το ΥΠΕΣ ενέκρινε επιχορήγηση 2.592.856,00 Ευρώ στο δήμο μας αποκλειστικά και μόνο για την εξόφληση των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων του προς τρίτους (βερεσέδια). Σύμφωνα με στοιχεία της Οικ. Επιτροπής τον Απρίλη του 2013 τα βερεσέδια του δήμου μας ήταν 3.284.951 Ευρώ.
Η καθυστερημένη έκθεση προϋπολογισμού του δήμου για την περίοδο 1/1/2013 μέχρι 30/9/13 που δημοσιεύεται στο Διαύγεια αποκαλύπτει ότι μέχρι τις 30/9/13 ο δήμος δεν είχε πληρώσει καμία από τις ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις (Κ.Α .83) για τις οποίες είχε επιχορηγηθεί. Το ερώτημα είναι γιατί;
Ως γνωστόν στις 3/7/2013 το ΥΠΕΣ ενέκρινε επιχορήγηση 2.592.856,00 Ευρώ στο δήμο μας αποκλειστικά και μόνο για την εξόφληση των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων του προς τρίτους (βερεσέδια). Σύμφωνα με στοιχεία της Οικ. Επιτροπής τον Απρίλη του 2013 τα βερεσέδια του δήμου μας ήταν 3.284.951 Ευρώ.
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.