powered by Surfing Waves

Τρίτη 22 Μαρτίου 2016

Παρά τις αποκλίσεις και παραλείψεις αποστάτες και παράταξη Στεργίου σπεύδουν να απαλλάξουν ανεπιφύλακτα τον Ορκωτό Ελεγκτή και να κλείσουν το θέμα



Στις 4/3/16  το Δημοτικό Συμβούλιο  συζήτησε την "Έκθεση λύσης και  Εκκαθάρισης της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης  του δήμου που προέκυψε από την συγχώνευση των κοινωφελών επιχειρήσεων των Καποδιστριακών δήμων Κηρέως και Νηλέως. Η νέα Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση συστήθηκε το 2011 και το 2012 πάρθηκε η απόφαση για λύση και εκκαθάριση της.

"Παραλείψεις" και οικονομικές αποκλίσεις στη έκθεση


Ο κ. Καλυβιώτης προτεινε  στο δημοτικό συμβούλιο να γίνει η παραλαβή του έργου της εκκαθάρισης με πλήρη επιφύλαξη ως προς την την απαλλαγή του εκκαθαριστή από κάθε ευθύνη.για τους παρακάτω λόγους:

1.  432 χιλιάδες ευρώ  αδικαιολόγητη διαφορά στο κεφάλαιο της εταιρείας. Κατά την σύσταση της εταιρείας το 2011 το κεφάλαιο  της ήταν  632.172 €, στην έκθεση λύσης καιεκκαθάρισης το 31/12/2014  το κεφάλαιο της  εμφανίζεται  να είναι  200.476,90 €, και στην έκθεση του 2015 δεν αναφέρεται κεφάλαιο και δεν αναφέρεται αιτιολόγηση.

2.  12 χιλιάδες ευρώ διαφορά στα χρηματικά διαθέσιμα. Στην έκθεση εκκαθάρισης της  31/12/2014 τα Χρηματικά Διαθέσιμα ήταν 14.773,61 €  ενώ στην έκθεση  εκκαθάρισης του 2015, ήταν  2.230,87€

3.  204 χιλιάδες διαφορά στις συσσωρεμένες ζημιές της επιχείρησης  Στην έκθεση κκαθάρισης της 31/12/2014 οι συσσωρεμένες ζημιές  της επιχείρησης ήταν 404.484,01 €  ενώ στην έκθεση του 2015 ήταν 200.314,64 €. Πώς αιτιολογείται η διαφορά αυτή μέσα σε ένα έτος;

4.  Εξαφανίστηκαν  οι σοβαρές παρατηρήσεις και επιφυλάξεις  για την πρώην Κοινωφελή Νηλέως.  Στην έκθεση εκκαθάρισης με ημερομηνία 31/12/2014 αναφέρονται σοβαρές παρατηρήσεις, επιφυλάξεις και  πληροφορίες για την πρώην Κοινωφελή Νηλέως ενώ στην έκθεση του 2015 ουδεμία αναφορά γίνεται.

5.   "Παράλειψη' από την έκθεση των ισολογισμών  για όλη περίοδο εκκαθάρισης.  Στην έκθεση λύσης και εκκαθάρισης με ημερομηνία 31/12/2015 παρουσιάζεται ο ισολογισμός εκκαθάρισης 31/12/2015 χωρίς να γίνεται αναφορά και σύγκριση με τα στοιχεία του προηγούμενου έτους. Θα έπρεπε στην έκθεση να υπάρχουν όλοι οι ισολογισμοί εκκαθάρισης από το 2011-2015 για όλη την περίοδο εκκαθάρισης.

6.   Δεν έκανε οικονομικό έλεγχο στην Κοινωφελή Κηρέως αγνοώντας αίτημα του Δημ. Συμβούλιο.  Στην απόφαση  του Δ.Σ. (53/2015)  ζητήθηκε από τονν ορκωτό λογιστή  να γίνει και στην Κοινωφελή Κηρέως έλεγχος, όπως έγινε και στην Κοινωφελή Νηλέως, ο οποίος δεν παρουσιάζεται. 

7.  Παράταση στην παράταση.  Με την υπ' αριθμ. 53/2015 απόφαση του δημοτικού συμβουλίου δόθηκε παράταση για την εκκαθάριση μέχρι 30/09/2015. Στις 29/09/2015 με έγγραφο του εκκαθαριστή ζητήθηκε παράταση, η οποία δεν θα μπορούσε  να δοθεί από το Δ.Σ. αλλά μόνο από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση μετά από αίτημα του εκκαθαριστή.



8.  Αμφισβητούμενη  η νομιμότητα της απόφασης του Δημ Συμβουλίου. Σύμφωνα με το Δήμαρχο "Σήμερα που συζητείται το θέμα δεν γνωρίζουμε αν δικαιούμεθα να το συζητήσουμε και να παρθεί οποιαδήποτε απόφαση καθόσον δεν είμαστε εντός νομίμων προθεσμιών".


Πλήρης απαλλαγή αλλά και επιβράβευση του Ορκωτού Ελεγκτή. Κλείνει ο δρόμος για περαιτέρω οικονομικούς ελέγχους

Οι επιφυλάξεις του κ. Δημάρχου αγνοήθηκαν   από τους  κ.κ. Χατζής Ανδρέα Γιαννιός Κων/νο Δανέλης Ιωάννη, Αρβανίτης Νικόλαο, Αλατζάς Ευάγγελο, Κουκουρίκος Ηλία, Ψαρρού Ελπίδα, Φλώκου Κωνσταντάκη Σοφία ,Κανελλόπουλος Ιωάννη ,Μουργιάς Ιωάννη και Στεργίου Ιωάννη οι οποίοι  ενέκριναν την  Λύση και Εκκαθάριση της  Επιχείρησης και απήλλαξαν  με την ψήφο τους τον Ορκωτό Ελεγκτή από κάθε ευθύνη σταματώντας έτσι περαιτέρω οικονομικούς ελέγχους.

Να σημειωθεί ότι στην συνεδρίαση του Δημ. Συμβουλίου στις 23/2/16, και παρότι υπήρχε και άλλη μειοψηφούσα εταιρεία , η παράταξη Στεργίου μαζί με τους αποστάτες επέλεξαν σαν ορκωτό λογιστή του Δήμου τον συντάκτη της παραπάνω έκθεσης λύσης και εκκαθάρισης.

Κύρια σημεία των τοποθετήσεων


Στεργίου Ιωάννης: "Πρέπει να τελειώσει η διαδικασία και να αποδοθούν από τον Δήμο, που είναι καθολικός διάδοχος. Θεωρούμε ότι πρέπει να τελειώσει αυτή η υπόθεση. Αποδεχόμαστε την
έκθεση λύσης κι εκκαθάρισης που σήμερα μας παρουσιάστηκε."


 Λιαγκακης Ευστάθιος: "Σαν παράταξη σήμερα θα ψηφίσουμε λευκό.  Είχατε την ευθύνη για τις επιχειρήσεις αυτές .Διοικήθηκαν με τον τρόπο που διοικήθηκαν και τα αποτελέσματα φτάνουν σήμερα"

 Αρβανίτης Παναγιώτης: "Δεν είναι δυνατόν ο κ. Κουτρουμπής έχοντας στα χέρια του υποβαθμισμένα βιβλία εσόδων-εξόδων ,ανύπαρκτα να βγάλει αποτελέσματα που μόνο με σωστά βιβλία θα μπορούσαν να βγούν. Ότι και να κάνουμε ,νομιμότητα και θεραπεία δεν πρόκειται να γίνει από την στιγμή που το μεγαλύτερο λάθος ήταν η ανυπαρξία των βιβλίων"

Κουτσουράς Σταύρος: "Δεν θεωρώ τις απαντήσεις που δόθηκαν ικανοποιητικές. Δεν πρέπει να παραμείνουμε στην λήθη για τους λόγους που οι προλαλήσαντες ανάφεραν. Θα ψηφίσω με επιφύλαξη γιατί δεν μπορεί η  Νηλέως να ελέγχεται με τον τρόπο που ελέγχεται και η Κηρέως όπως
ελέγχεται. Οι απαντήσεις του κ. Κουτρουμπή δεν με ικανοποιούν .Υπάρχουν παραστατικά που ενώ δεσμεύτηκε ότι θα ελεγχθούν δεν τα έλεγξε."

Κανελλόπουλος Ιωάννης: "Σε όλη μου την θητεία ως δημοτικός σύμβουλος ψήφιζα να γίνουν οι επιχειρήσεις και τις στήριζα. Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα φτάναμε στο σημείο να έχουμε υπόνοιες για την Α ή Β Επιχείρηση. Δεν είναι σωστά πράγματα αυτά. Οι επιχειρήσεις βοήθησαν όχι το Δήμο αλλά τους δημότες."

 Γεωργατζής Ευάγγελος: "Για ποιόν ήταν το όφελος της περιοχή από αυτές τις επιχειρήσεις. Η πραγματικότητα είναι ότι  και οι επιχειρήσεις που έγινα δεν έγιναν για το καλό του τόπου".


Δήμαρχος: ."Για να καλυφθούν οι δύο αυτές προϋποθέσεις ,δηλαδή οι πληρωμές στα ΑΜΕΑ και ΒΟΗΘΕΙΑ στο ΣΠΙΤΙ αλλά και για να μην απεμπολήσουμε τα δικαιώματα και συμφέροντα του Δήμου προτείνω προς ψήφιση στο δημοτικό συμβούλιο να γίνει η παραλαβή του έργου της εκκαθάρισης με πλήρη επιφύλαξη.Η επιφύλαξη είναι ότι χρειάζεται περαιτέρω διερεύνηση όλο το
θέμα σε ορισμένα σημεία."


Κουκουρίκος Ηλίας: . "Θα ψηφίσω και αναλαμβάνω την ευθύνη γι’ αυτό που ψηφίζω γιατί εμπιστεύομαι ότι ο εκκαθαριστής έκανε καλά την δουλειά του".


Η ψήφος


Το Δημοτικό Συμβούλιο αφού έλαβε υπόψη του τον Τελικό Ισολογισμό Λύσης και Εκκαθάρισης καθώς και την Αναλυτική Έκθεση, τις διευκρινίσεις που παρασχέθηκαν εκ μέρους του Ορκωτού Ελεγκτή κυρίου Κουτρουμπή Ευθύμιου και τις απόψεις των δημοτικών συμβούλων
ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ  αποφάσισε

α) Εγκρίνει τον τελικό Ισολογισμό Λύσης και Εκκαθάρισης της Δημοτικής Κοινωφελούς   Επιχείρησης Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας με ημερομηνία 31/12/2015.

β) Απαλλάσσει τον Ορκωτό Ελεγκτή από κάθε ευθύνη σχετιζόμενη με την περίοδο Εκκαθάρισης της Επιχείρησης.

γ) Ο Δήμος Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας γίνεται καθολικός διάδοχος των απαιτήσεων και των υποχρεώσεων της Δημοτικής Επιχείρησης, σύμφωνα με το άρθρο 262 του Ν.3463/2006.

Την πρόταση ψήφισαν οι δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Χατζής Ανδρέας, Γιαννιός Κων/νος ,Δανέλης Ιωάννης, Αρβανίτης Νικόλαος, Αλατζάς Ευάγγελος, Κουκουρίκος Ηλίας, Ψαρρού Ελπίδα, Φλώκου Κωνσταντάκη Σοφία ,Κανελλόπουλος Ιωάννης ,Μουργιάς Ιωάννης, Στεργίου Ιωάννης.

Μειοψηφούντων των δημοτικών συμβούλων κ.κ Κουτσουρά Σταύρου Παληού Ευστρατίου, Χαλιούλια Ιωάννη, Γεωργάκαινας Ελένης- Κατσούρα Δημητρίου ,οι οποίοι ψηφίσαν τον τελικό Ισολογισμό Λύσης και Εκκαθάρισης της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας με ημερομηνία 31/12/2015,με επιφύλαξη για την απαλλαγή του εκκαθαριστή
από κάθε ευθύνη.


Λιαγκάκης Ευστάθιος και Γεωργατζής Ευάγγελος =Ψήφισαν λευκό.



Απόσπασμα από τα πρακτικά της συνεδρίασης


Θ Ε Μ Α : Έκθεση λύσης κι Εκκαθάρισης της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας της 31ης Δεκεμβρίου 2015.

O πρόεδρος εισηγούμενος το θέμα διάβασε την έκθεση λύσης κι Εκκαθάρισης της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Μαντουδίου-Λίμνης- Αγ. Άννας της 31ης Δεκεμβρίου 2015 ,όπως υποβλήθηκε από τον εκκαθαριστή κ. Κουτρουμπή Ευθύμιο, ΑΞΩΝ Ορκωτοί Ελεγκτές κι αναφέρει
τα εξής:
Γενικά

1. Λύση και Εκκαθάριση της Κοινωφελούς Επιχείρησης - Απόφαση Λύσης και εκκαθάρισης
Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Μαντουδίου-Λίμνης-Αγίας Άννας, λαμβάνοντας υπόψη:
α. Την απόφαση Νο 32/2013 του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Μαντουδίου Λίμνης-Λίμνης- Αγίας Άννας.
β. Το με αριθμ.πρωτ.653/34229/21-2-2013 έγγραφο του τμήματος Διοικητικού-Οικονομικού Ελέγχου της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας-Στερεάς Ελλάδος.
γ. Τα άρθρα 269 και 270 του Κ.Δ.Κ. Νόμος 3463/2006 και των άρθρων 1,6 και 280 παρ.1του Ν.3852/2010.
δ. Την παρ.3 του άρθρου 10 του Ν.4071/2012 (ΦΕΚ 85Α) και κατ’ εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 254 κα 262 του Ν 3463/2006 και την έγκριση του Γενικού Γραμματέα της οικίας Αποκεντρωμένης Διοίκησης, αποφασίζει την λύση και εκκαθάριση της εν λόγω Κοινωφελούς Επιχείρησης σύμφωνα με το άρθρο 262 Του Κωδικοποιημένου Νόμου περί Δήμων και Κοινοτήτων Π.Δ 3463/2006(ΦΕΚ Α’114)
2. Γενικά θέματα
2.1 Σκοπός της Επιχείρησης
Σκοπός της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Μαντουδίου –Λίμνης – Αγίας Άννας (με διακριτικό τίτλο Δ.Κ.Ε.Δ.Μ.Λ.ΑΓ.ΑΝ) ήταν η οργάνωση λειτουργιών και η παροχή υπηρεσιών προς τον Δήμο Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας που συνδέονται ή έχουν συνάφεια με τις αρμοδιότητές του.

2.2. Αντικείμενο της «Δ.Κ.Ε.Δ.Μ.Λ.ΑΓ.ΑΝ»
Τα αντικείμενα της Κοινωφελούς Επιχείρησης μεταξύ των άλλων ήταν τα ακόλουθα:
Η αξιοποίηση εθνικών και ευρωπαϊκών πόρων προς όφελος του Δήμου και της τοπικής κοινωνίας.
 Η οργάνωση Δημοτικής συγκοινωνίας.
 Η εκπόνηση και εφαρμογή προγραμμάτων έρευνας και τεχνολογίας για
την ανάπτυξη της περιοχής.
 Η κοινωνική προστασία και αλληλεγγύη.
 Η δημιουργία τμήματος προληπτικής ιατρικής.
 Η εφαρμογή πολιτικών για την ανάπτυξη του τοπικού πολιτισμού.
 Η προώθηση συνεργασιών σε τοπικό , εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο
στοχεύοντας στην ανάδειξη του τοπικού πολιτισμού.
 Η διοργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων.
 Δημιουργία γραφείου υποθέσεων πολιτών και πληροφόρησης σε
θέματα: ανεργίας, επιχειρηματικότητας, επαγγελματικής κατάρτισης,
προστασίας του περιβάλλοντος.
 Μέριμνα για την προστασία και ανάπτυξη του περιβάλλοντος και
προώθηση της αειφόρου ανάπτυξης.
 Προώθηση του τουρισμού σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο και
λειτουργία γραφείου τουρισμού.
2.3. Διάρκεια της Επιχείρησης
Η διάρκεια της Επιχείρησης ήταν είκοσι (20) έτη από την ημερομηνία ίδρυσής της.
2.4. Διοίκηση
Η Κοινωφελής Επιχείρηση διοικείτο από εννεαμελές Διοικητικό Συμβούλιο το οποίο οριζόταν από το Δημοτικό Συμβούλιο σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 255 του Νόμου 3463/2006.
Από τα μέλη του τέσσερα ήταν αιρετοί εκπρόσωποι του Δήμου εκ των οποίων ο ένας από την μειοψηφία. Ένα μέλος ήταν εκπρόσωπος κοινωνικού φορέα της περιοχής που θα αποτείνετε με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου και τρία μέλη ήταν Δημότες με πείρα σε αντίστοιχες κοινωνικές μονάδες.
2.5. Τήρηση Βιβλίων
Κάθε Κοινωφελής Επιχείρηση σύμφωνα με το άρθρο 260 παρ.6 του Ν.3463/08.06.2 έχει υποχρέωση τήρησης Βιβλία τρίτης κατηγορίας.
3. Ετοιμασία Οικονομικών Καταστάσεων Λύσης και Εκκαθάρισης της 31/12/2015
Για την σύνταξη του τελικού Ισολογισμού Λύσης και Εκκαθάρισης, στηριχθήκαμε στα τηρηθέντα Βιβλία και τα καταχωρημένα σε αυτά λογιστικά γεγονότα με την μέθοδο της διπλογραφίας.

4. ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΥ – ΠΑΘΗΤΙΚΟΥ
4.1. Χρηματικά Διαθέσιμα
Το ύψος των χρηματικών διαθεσίμων στις 31/12/2015 ανέρχεται στο ποσό € 2.230,87.
Το ανωτέρω ποσό αναλύεται ως ακολούθως :
ΕΤΕ ΛΟΓ.ΟΨΕΩΣ 48003117 1.242,39
ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΟΨΕΩΣ 6112-030020-817 988,48
Σύνολον 2.230,87
Συσσωρευμένες Ζημίες
Οι συσσωρευμένες ζημίες της Επιχείρησης στις 31.12.2015 ανέρχονται στο ύψος του ποσού € 200.314,64.
4.2. Δάνεια προς το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων
Με τη σύνταξη του τελικού Ισολογισμού Λύσης και Εκκαθάρισης το ύψος των δανειακών υποχρεώσεων προς το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων ανήρχετο στις 31/12/2015 στο ποσό € 49.377,46.
Στο εν λόγω Δάνειο μέχρι σήμερα η εξυπηρέτηση των τοκοχρεολυτικών δόσεων γίνεται μέσω του Δήμου Μαντουδίου - Λίμνης - Αγίας Άννας.
Μετά την οριστικοποίηση της λύσης και εκκαθάρισης το ανωτέρω υπόλοιπο του Δανείου θα περιέλθει στον Δήμο (ως καθολικός διάδοχος και εγγυητής).
Οι Υπηρεσίες του Δήμου πρέπει να ενημερώσουν το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων μέσω αιτήματος ζητώντας την μεταφορά του υπολειπόμενου ποσού στο Δήμο.
4.3. Προμηθευτές
Το ύψος των υποχρεώσεων αυτής της κατηγορίας ανέρχεται στο ποσό € 4.865,00 το οποίο αναλύεται ως ακολούθως:
31/12/2014
ΜΕΓΑΡΙΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 1.545,00
ΚΤΕΛ ΝΟΜΟΥ ΕΥΒΟΙΑΣ 3.320,00
Σύνολο 4.865,00
4.4. Πιστωτές διάφοροι
Το ύψος των πιστωτών διαφόρων ανέρχεται στο ποσό € 148.303,18 περιλαμβάνοντας αποδοχές προσωπικού πληρωτέες αναλυόμενο ως ακολούθως:
Οι αποδοχές προσωπικού πληρωτέες:

4.5.1. Αποδοχές προσωπικού πληρωτέες Ποσό

ΔΟΥΚΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 13.290,48 ΑΜΕΑ
ΖΑΦΕΙΡΑΣ ΠΑΥΛΟΣ 13.290,48 ΑΜΕΑ
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 13.290,48 ΑΜΕΑ
ΚΟΡΕΛΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ 11.285,28 ΑΜΕΑ
ΛΟΙΖΟΥ ΜΑΡΙΑ 4.188,84 ΑΜΕΑ
ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 13.600,67 ΑΜΕΑ
ΠΑΛΙΑΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 11.624,07 ΑΜΕΑ
ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΑΠΟ ΚΗΡΕΩΣ 14.762,55 ΑΜΕΑ

ΔΗΜΟΣ ΚΗΡΕΩΣ Α.Μ.Ε.Α. 7.030,83 ΑΜΕΑ
ΚΟΝΤΟΥ ΖΩΗ 1.667,85 Βοήθεια στο Σπίτι
ΤΣΕΜΠΕΡΛΙΔΟΥ ΝΤΙΑΝΑ 2.354,34 Βοήθεια στο Σπίτι
ΚΥΠΡΑΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ 2.276,82 Βοήθεια στο Σπίτι
ΚΟΜΠΟΘΑΝΑΣΗ ΑΣΗΜΕΝΙΑ 7.080,83 Βοήθεια στο Σπίτι
ΤΕΡΤΙΠΗ ΜΑΡΙΑ 2.941,26 Βοήθεια στο Σπίτι
ΒΑΧΟΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ 2.342,27 Βοήθεια στο Σπίτι
ΤΣΟΥΠΡΟΥ ΜΑΡΙΑ 2.744,73 Βοήθεια στο Σπίτι
ΛΕΙΒΑΔΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ 7.799,61 Βοήθεια στο Σπίτι
ΣΤΑΜΠΕΛΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΑ 6.739,94 Βοήθεια στο Σπίτι
ΜΠΟΥΡΛΕΤΟΥ ΑΘΗΝΑ 2.156,37 Βοήθεια στο Σπίτι
ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΛΕΝΗ 5.732,18 Βοήθεια στο Σπίτι
146.199,88
Σημείωση
Τα παραπάνω ποσά θα καλυφθούν από τον Δήμο Μαντουδίου- Λίμνης –Αγίας Άννας ως καθολικός πλέον διάδοχος. Σε περίπτωση που ο Δήμος έχει προβεί σε εξόφληση μέρους των ανωτέρω υποχρεώσεων, θα αποτελέσει στοιχείο συνεκτίμησης για το τελικό οφειλόμενο ποσόν.

4.5.2. Οι λοιπές βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις αναλύονται ως ακολούθως:

CONSULTING RESEARCH PROJECT 2.103,30
ΣΥΝΟΛΟ 2.103,30



Το λόγο στη συνέχεια πήρε ο κ. Δήμαρχος ,που είπε:
1. Με την υπ’ αριθμ. 76/2011 απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου  Συγχωνεύθηκαν οι κοινωφελείς επιχείρησης 1) Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Κηρέως και 2) Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Νηλέως και συστήθηκε νέα η Δ.Κ.Ε.Δ.Μ.Λ.ΑΓ.ΑΝ. (Τα ανωτέρω δεν αναγράφονται στην έκθεση Λύσης και Εκκαθάρισης 31/12/2015) Στην ανωτέρω απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου (76/2011) στο καταστατικό σύστασης της Δ.Κ.Ε.Δ.Μ.Λ.ΑΓ.ΑΝ. αναφέρεται στο άρθρο 4 ότι το κεφάλαιο ανέρχεται σε 632.172 €, ενώ στην έκθεση λύσης και εκκαθάρισης με ημερομηνία 31/12/2014 στην παρ. 4.2 το κεφάλαιο ανέρχεται σε 200.476,90 € και στην έκθεση λύσης και εκκαθάρισης με ημερομηνία 31/12/2015 δεν αναφέρεται κεφάλαιο και δεν αναφέρεται αιτιολόγηση.

2. Στην έκθεση λύσης και εκκαθάρισης με ημερομηνία 31/12/2014 παρ. 4.1 Χρηματικά Διαθέσιμα ανέρχονται σε 14.773,61 € που προκύπτουν από(12) τραπεζικούς λογαριασμούς, ενώ στην έκθεση λύσης και εκκαθάρισηςμε ημερομηνία 31/12/2015, παρ. 4.1 τα Χρηματικά Διαθέσιμα ανέρχονται
σε 2.230,87 € που προκύπτουν από (2) τραπεζικούς λογαριασμούς. Δεν γίνεται καμία αναφορά για το κλείσιμο των (10) τραπεζικών λογαριασμών και ούτε για τη μεταφορά του υπολοίπου.

3. Στην έκθεση λύσης και εκκαθάρισης με ημερομηνία 31/12/2014 παρ. 4.3 Συσσωρεμένες ζημιές ανέρχονται σε 404.484,01 € με ανάλυση ανά έτος 2011 έως 2014, ενώ στην έκθεση λύσης και εκκαθάρισης με ημερομηνία 31/12/2015 στην παρ. 4.2 Συσσωρεμένες ζημιές, ανέρχονται σε
200.314,64 €. Πώς αιτιολογείται η διαφορά αυτή μέσα σε ένα έτος;

4. Στην έκθεση λύσης και εκκαθάρισης με ημερομηνία 31/12/2014 παρ. 5, 5.1, 5.2 αναφέρονται σοβαρές παρατηρήσεις, επιφυλάξεις και πληροφορίες για την πρώην Κοινωφελή Νηλέως ενώ στην έκθεση λύσης και εκκαθάρισης με ημερομηνία 31/12/2015 ουδεμία αναφορά γίνεται.

5. Στην έκθεση λύσης και εκκαθάρισης με ημερομηνία 31/12/2015 παρουσιάζεται ο ισολογισμός εκκαθάρισης 31/12/2015 χωρίς να γίνεται αναφορά και σύγκριση με τα στοιχεία του προηγούμενου έτους. Θα έπρεπε στην έκθεση να υπάρχουν όλοι οι ισολογισμοί εκκαθάρισης από το 2011-2015 για όλη την περίοδο εκκαθάρισης.

6. Με την υπ’ αριθμ. 53/2015 απόφαση του δημοτικού συμβουλίου δόθηκε παράταση για την εκκαθάριση μέχρι 30/09/2015. Στις 29/09/2015 με έγγραφο του εκκαθαριστή ζητήθηκε παράταση, η οποία δεν θα μπορούσε να δοθεί από το Δ.Σ. αλλά μόνο από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση μετά
από αίτημα του εκκαθαριστή.

7. Επίσης στην προαναφερόμενη απόφαση Δ.Σ. (53/2015) ζητήθηκε να γίνει και στην Κοινωφελή Κηρέως έλεγχος, όπως έγινε και στην Κοινωφελή Νηλέως, ο οποίος δεν παρουσιάζεται.

8. Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση με το 2171/129827/04-11-2015 έγγραφό της ζήτησε πληροφορίες για την πορεία της εκκαθάρισης και ο Δήμος απάντησε με το 13060/16-11-2015 έγγραφό του.

9. Σήμερα που συζητείται το θέμα δεν γνωρίζουμε αν δικαιούμεθα να το συζητήσουμε και να παρθεί οποιαδήποτε απόφαση καθόσον δεν είμαστε εντός νομίμων προθεσμιών.

Ακολούθησαν τοποθετήσεις από τους πιο κάτω δημοτικούς συμβούλους :

Στεργίου Ιωάννης: Το θέμα είχε ξαναέρθει στο δημοτικό συμβούλιο και τότε με εισήγηση του κ. Δημάρχου δόθηκε η παράταση στον εκκαθαριστή και η πρόταση έγινε αποδεκτή.
Η κοινωφελής Επιχείρηση προέκυψε από την συγχώνευση των δύο κοινωφελών του πρώην Δήμου Κηρέως και πρώην Δήμου Νηλέως. Αυτό ήταν υποχρέωση να γίνει. Από τα στοιχεία που υπάρχουν στην έκθεση σαν κοινωφελής επιχείρηση δεν λειτούργησε ποτέ στον Δήμο Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ.Αννας ,το μόνο που υλοποίησε ήταν ένα πρόγραμμα που είχαν ενταχθεί οι δύο πρώην eπιχειρήσεις ύστερα από αίτημα στον ΟΑΕΔ και απασχολούσε τα άτομα που μέχρι σήμερα απασχολούνται στον Δήμο. Οι μόνες δαπάνες που δημιουργήθηκαν στην επιχείρηση ήταν μια οφειλή
προς τον κ. Μεγαρίτη και άλλη μία προς το ΚΤΕΛ.
Αυτή η κοινωφελής δεν είχε από πουθενά έσοδα και δεν υπήρχε περίπτωση να περπατήσει. Ήταν απαγορευτικό από τον Δήμο να δώσει κάποια επιχορήγηση στην Επιχείρηση και ο Νόμος έλεγε ότι για να σταθεί στα πόδια της έπρεπε να έχει έσοδα.
Ενώ με ΦΕΚ έγινε η σύσταση και συγχώνευσης της μίας επιχείρησης το 2012 ,το δημοτικό συμβούλιο πήρε απόφαση προκειμένου να προχωρήσει στην λύση κι εκκαθάριση της συγκεκριμένης επιχείρησης. Το ποσό των 200.000 ευρώ είναι το δάνειο της τότε κοινωφελούς του Κηρέα κι εξυπηρετείται σήμερα από τον Δήμο. Είναι η οφειλή προς τα άτομα με ειδικές ανάγκες(ΑΜΕΑ) και τα οφειλόμενα στο πρόγραμμα ΒΟΗΘΕΙΑ στο ΣΠΙΤΙ. Είναι χρήματα που υπάρχουν στο ταμείο του Δήμου αλλά δεν μπορούν να αποδοθούν. Πρέπει να κάνουμε αποδοχή της έκθεσης λύσης κι εκκαθάρισης και ύστερα να δοθεί η δυνατότητα να πληρωθούν. Πρέπει να τελειώσει η διαδικασία και να αποδοθούν από τον Δήμο, που είναι καθολικός διάδοχος. Θεωρούμε ότι πρέπει να τελειώσει αυτή η υπόθεση.

Αποδεχόμαστε την έκθεση λύσης κι εκκαθάρισης που σήμερα μας παρουσιάστηκε.


Λιαγκακης Ευστάθιος: Από την αρχή ήμασταν αντίθετοι με τις επιχειρήσεις τέτοιου τύπου μέσα στα πλαίσια του Δήμου. Ποτέ δεν ψηφίσαμε για την δημιουργία επιχείρησης από τον Καποδιστριακό Νόμο.
Σαν παράταξη σήμερα θα ψηφίσουμε λευκό. Είχατε την ευθύνη για τις επιχειρήσεις αυτές .Διοικήθηκαν με τον τρόπο που διοικήθηκαν και τα αποτελέσματα φτάνουν σήμερα. Η κατάντια φαίνεται σήμερα που μια ομάδα ανθρώπων ΑΜΕΑ είναι απλήρωτοι. Χρόνια τώρα. Πράγμα για το οποίο δεν αισθάνομαι υπερήφανος.

Κουκουρίκος Ηλίας: Θα ψηφίσω να πληρωθούν τα άτομα του προγράμματος ΑΜΕΑ και του ΒΟΗΘΕΙΑ στο ΣΠΙΤΙ. Η πληρωμή τους θα πραγματοποιηθεί μόνο αν κάνουμε αποδοχή της λύσης της επιχείρησης. Αν κάτι δεν γίνει σωστά στην διαχείριση της επιχείρησης εγώ προσωπικά
θέλω να εξουσιοδοτήσω τον Δήμαρχο να το ψάξει και να προβεί στις απαραίτητες προσφυγές.

Αρβανίτης Παναγιώτης: Θα ψηφίσω την εισήγηση του κ. Κουτρουμπή για τον κυριότερο λόγο ότι υπάρχουν εργαζόμενοι που επί χρόνια παραμένουν απλήρωτοι. Θα τον ψηφίσω και για ένα άλλο λόγο καθαρά λογιστικό. Δεν είναι δυνατόν ο κ.Κουτρουμπής έχοντας στα χέρια του υποβαθμισμέναβιβλία εσόδων-εξόδων ,ανύπαρκτα να βγάλει αποτελέσματα που μόνο με σωστά βιβλία θα μπορούσαν να βγούν. Ότι και να κάνουμε ,νομιμότητα και θεραπεία δεν πρόκειται να γίνει από την στιγμή που το μεγαλύτερο λάθος ήταν η ανυπαρξία των βιβλίων. Θεωρώ κατόρθωμα που κατάφερε και ‘έβγαλε αυτά τα στοιχεία που μας υπέβαλε.

Κουτσουράς Σταύρος: Δεν θεωρώ τις απαντήσεις που δόθηκαν ικανοποιητικές. Δεν πρέπει να παραμείνουμε στην λήθη για τους λόγους που οι προλαλήσαντες ανάφεραν. Θα ψηφίσω με επιφύλαξη γιατί δεν μπορεί η Νηλέως να ελέγχεται με τον τρόπο που ελέγχεται και η Κηρέως όπως
ελέγχεται.
Οι απαντήσεις του κ. Κουτρουμπή δεν με ικανοποιούν .Υπάρχουν παραστατικά που ενώ δεσμεύτηκε ότι θα ελεγχθούν δεν τα έλεγξε.
Ψηφίζω με κάθε επιφύλαξη για οτιδήποτε μπορεί να προκύψει στο μέλλον.


Κανελλόπουλος Ιωάννης: Σε όλη μου την  θητεία ως δημοτικός σύμβουλος ψήφιζα να γίνουν οι επιχειρήσεις και τις στήριζα. Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα φτάναμε στο σημείο να έχουμε υπόνοιες για την Α ή Β Επιχείρηση. Δεν είναι σωστά πράγματα αυτά.
Οι επιχειρήσεις βοήθησαν όχι το Δήμο αλλά τους δημότες. Δώσανε συντάξεις σε ανθρώπους που έδινα μεροκάματα οι επιχειρήσεις σ΄αυτούς. Βοήθησαν πολύ και τα ΑΜΕΑ και το ΒΟΗΘΕΙΑ στο ΣΠΙΤΙ. Λυπάμαι για τις υπόνοιες που κυοφορήθηκαν για τις δύο πρώην επιχειρήσεις. Έδιναν λύσεις ως επιχειρήσεις. Ψηφίζω θετικά.

Γεωργατζής Ευάγγελος: οι εταιρίες αυτές έγιναν όπως έγιναν την εποχή που έγιναν. Ως παράταξη δεν είχαμε στηρίξει ποτέ κάτι τέτοιο. Σ΄όλο αυτό το διάστημα δούλεψε κόσμος. Τα ΑΜΕΑ απλήρωτα, ΒΟΗΘΕΙΑ στο ΣΠΙΤΙ απλήρωτοι, οι εργάτες που δούλεψαν στην ΔΕΠΑΛ μέσω
προγράμματος τότε στη Λίμνη έχουν φτάσει στον Άρειο Πάγο. Για ποιόν ήταν το όφελος της περιοχή από αυτές τις επιχειρήσεις. Η πραγματικότητα είναι ότι και οι επιχειρήσεις που έγινα δεν έγιναν για το καλό του τόπου.

Δήμαρχος
: Ακουστήκαν απ΄ όλους μας πολλές απόψεις και δόθηκαν απαντήσεις άλλες ικανοποιητικές και άλλες λιγότερο ικανοποιητικές. Αλλού δεν δόθηκαν απαντήσεις κι έτσι αιωρείται σε όλους μας τι θέση πρέπει να πάρουμε.
Σας καταθέτω εγγράφως και με σαφήνεια την πρόταση μου. Η υπόθεση αυτή ταλαιπωρεί τον Δήμο εδώ και πολλά χρόνια .Όχι μόνο το Δήμο αλλά και τους έχοντες εργασιακή σχέση με τον Δήμο, όπως είναι τα ΑΜΕΑ και οι άλλοι  εργαζόμενοι στο ΒΟΗΘΕΙΑ στο ΣΠΙΤΙ.
Το κοινωνικό πρόσωπο του Δήμου πρέπει να επικρατήσει. Πρέπει να πληρωθούν οι εργαζόμενοι. Δεν πρέπει να φύγουμε από την αίθουσα αυτή χωρίς να έχουμε την εγγύηση πληρωμής αυτών των ανθρώπων.
Δεν θα πρέπει όμως να αγνοήσουμε και τα συμφέροντα του Δήμου, διότι πλανώνται πράγματα για τα οποία ο Δήμος θα πρέπει να πάρει υπεύθυνη θέση και να δώσει απαντήσεις στα όσα επιβάλλεται να απαντηθούν.
Για να καλυφθούν οι δύο αυτές προϋποθέσεις ,δηλαδή οι πληρωμές στα ΑΜΕΑ και ΒΟΗΘΕΙΑ στο ΣΠΙΤΙ αλλά και για να μην απεμπολήσουμε τα δικαιώματα και συμφέροντα του Δήμου προτείνω προς ψήφιση στο δημοτικό συμβούλιο να γίνει η παραλαβή του έργου της εκκαθάρισης με πλήρη
επιφύλαξη.
Αν ψηφιστεί αυτή η πρόταση θα μπορούν να πληρωθούν τα ΑΜΕΑ και οι εργαζόμενοι στο ΒΟΗΘΕΙΑ στο ΣΠΙΤΙ ,να τακτοποιηθούν πολλά άλλα πράγματα αλλά και να κρατηθούν θέματα που χρήζουν κι έχουν ενδιαφέρον για τα συμφέροντα του Δήμου.

Προτείνω να γίνει παραλαβή του έργου της εκκαθάρισης με πλήρη επιφύλαξη.

Κουκουρίκος Ηλίας: Με την δεύτερη τοποθέτηση του ο κ. Κουτσουμπής με κάλυψε απόλυτα. Θα ψηφίσω και αναλαμβάνω την ευθύνη γι’ αυτό που ψηφίζω γιατί εμπιστεύομαι ότι ο εκκαθαριστής έκανε καλά την δουλειά του.

Δήμαρχος : Η επιφύλαξη είναι ότι χρειάζεται περαιτέρω διερεύνηση όλο το θέμα σε ορισμένα σημεία.
Η πρόταση που διατύπωσα είναι σαφής, με πλήρη επιφύλαξη για την απαλλαγή του εκκαθαριστή από κάθε ευθύνη.
Η άλλη πρόταση που τίθεται προς ψήφιση , είναι η αποδοχή του έργου της εκκαθάρισης. θα ήθελα να επισημάνω στο σώμα ότι σύμφωνα με τον νόμο επιβάλλεται στην απόφαση ,όταν αναληφθεί το έργο του εκκαθαριστή ,να αναφέρεται ρητά ότι απαλλάσσει το δημοτικό συμβούλιο τον εκκαθαριστή
από κάθε ευθύνη.



Το Δημοτικό Συμβούλιο αφού έλαβε υπόψη του τον Τελικό Ισολογισμό Λύσης και Εκκαθάρισης καθώς και την Αναλυτική Έκθεση, τις διευκρινίσεις που παρασχέθηκαν εκ μέρους του Ορκωτού Ελεγκτή κυρίου Κουτρουμπή Ευθύμιου και τις απόψεις των δημοτικών συμβούλων

ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ Α π ο φ α σ ί ζ ε ι

α) Εγκρίνει τον τελικό Ισολογισμό Λύσης και Εκκαθάρισης της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας με ημερομηνία 31/12/2015.

β) Απαλλάσσει τον Ορκωτό Ελεγκτή από κάθε ευθύνη σχετιζόμενη με την περίοδο Εκκαθάρισης της Επιχείρησης.

γ) Ο Δήμος Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας γίνεται καθολικός διάδοχος των απαιτήσεων και των υποχρεώσεων της Δημοτικής Επιχείρησης, σύμφωνα με το άρθρο 262 του Ν.3463/2006.

Την πρόταση ψήφισαν οι δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Χατζής Ανδρέας, Γιαννιός Κων/νος ,Δανέλης Ιωάννης, Αρβανίτης Νικόλαος, Αλατζάς Ευάγγελος, Κουκουρίκος Ηλίας, Ψαρρού Ελπίδα, Φλώκου Κωνσταντάκη Σοφία ,Κανελλόπουλος Ιωάννης ,Μουργιάς Ιωάννης, Στεργίου Ιωάννης.

Μειοψηφούντων των δημοτικών συμβούλων κ.κ Κουτσουρά Σταύρου Παληού Ευστρατίου, Χαλιούλια Ιωάννη, Γεωργάκαινας Ελένης- Κατσούρα Δημητρίου ,οι οποίοι ψηφίσαν τον τελικό Ισολογισμό Λύσης και Εκκαθάρισης της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας με ημερομηνία 31/12/2015,με επιφύλαξη για την απαλλαγή του εκκαθαριστή
από κάθε ευθύνη.

Λιαγκάκης Ευστάθιος και Γεωργατζής Ευάγγελος =Ψήφισαν λευκό.

Συντάχθηκε το παρόν πρακτικό και υπογράφεται ως κατωτέρω:

O Πρόεδρος
Χατζής Ανδρέας
ΤΑ ΜΕΛΗ
Γεωργάκαινα Ελένη
Γιαννιός Κων/νος
Κατσούρας Δημήτριος
Κουτσουράς Σταύρος
Παληός Ευστράτιος
Αρβανίτης Παναγιώτης
Χαλιούλιας Ιωάννης
Δανέλης Ιωάννης
Αλατζάς Ευάγγελος
Κουκουρίκος Ηλίας
Στεργίου Ιωάννης
Ψαρρού Ελπίδα
Κανελλόπουλος Ιωάννης
Μουργιάς Ιωάννης
Φλώκου-Κωνσταντάκη Σοφία
Λιαγκάκης Ευστάθιος
Γεωργατζής Ευάγγελος
Ακριβές απόσπασμα
εκ του πρωτοτύπου
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΧΑΤΖΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ



Διαβάστε επίσης


Γιατί η παράταξη Στεργίου και οι αποστάτες επέλεξαν σαν ορκωτό λογιστή εταιρεία πού είχε δημιουργήσει προβλήματα στο δήμο;


0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.