Απόσπασμα απο τα πρακτικά της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου στις 23/1/16
Θέμα: Προγραμματισμός προσλήψεων τακτικού προσωπικού κατηγορίας ΠΕ και ΤΕ έτους 2016
Ο Πρόεδρος εισηγούμενος το 1o θέμα της ημερήσιας διάταξης είπε τα εξής: ΕΙΣΗΓΗΣΗ: Κύριοι σύμβουλοι, το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού & Διοικητικής Μέριμνας του Δήμου μας έστειλε την εισήγηση του για το θέμα κι αναφέρει τα εξής:
«Το Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης με την ανωτέρω σχετική εγκύκλιό του, λαμβάνοντας υπόψη την υποστελέχωση και αδυναμία εύρυθμης λειτουργίας αρκετών υπηρεσιών των Ο.Τ.Α. λόγω του περιορισμού των πάσης φύσεως προσλήψεων στο πλαίσιο της
δημοσιονομικής κατάστασης της χώρας και της περιστολής των κρατικών δαπανών, καλεί τους Ο.Τ.Α. να αποστείλουν στο ΥΠ.ΕΣ.Δ.Α. τα αιτήματά τους σε τακτικό προσωπικό ΠΕ και ΤΕ μέσω των οικείων Αποκεντρωμένων Διοικήσεων μέχρι 22.02.2016.
Σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις της παρ.20α του άρθρου ένατου του ν.4057/2012 για την κίνηση διαδικασιών πρόσληψης ή διορισμού μόνιμου προσωπικού ή προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, απαιτείται προηγούμενη έγκριση της ΠΥΣ 33/2006 (Α’ 280).
Επιπλέον, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις της παρ.3 της υποπαρ.ΣΤ1 του άρθρου πρώτου του ν.4093/2012 (Α’222), για τις προσλήψεις και τους διορισμούς του μόνιμου προσωπικού και του
προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου των κατηγοριών/εκπαιδευτικών βαθμίδων ΠΕ και ΤΕ, όλων των κλάδων και ειδικοτήτων, των ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού και των Ν.Π.Ι.Δ. αυτών εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 11 του ν.3833/2010, όπως ισχύει.
Ωστόσο, στις εν λόγω διατάξεις ορίζεται ότι οι προσλήψεις και οι διορισμοί του μόνιμου προσωπικού και του προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου των κατηγοριών ΥΕ και ΔΕ, όλων των κλάδων και ειδικοτήτων, των ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού και των Ν.Π.Ι.Δ. αυτών αναστέλλονται έως την 31η-12-2016.
Ενόψει των ανωτέρω περιορισμών και προς επίλυση των προβλημάτων υποστελέχωσης υπηρεσιών στις οποίες παρατηρείται σημαντική έλλειψη σε εξειδικευμένο προσωπικό, σε ευαίσθητους τομείς υπηρεσιών όπως παιδικοί σταθμοί, πολεοδομίες, κοινωνικές υπηρεσίες, κρίθηκε απαραίτητη η
στελέχωση των Δήμων με τακτικό προσωπικό δημοσίου δικαίου κατηγοριών/εκπαιδευτικών βαθμίδων ΠΕ και ΤΕ.
Στο Δήμο μας η στελέχωση υπηρεσιών όπως κοινωνικές υπηρεσίες, παιδικοί σταθμοί, τεχνικές υπηρεσίες και οικονομικές υπηρεσίες είναι ανεπαρκής λόγω έλλειψης τακτικού προσωπικού και άλλες όπως οι υπηρεσίες πολεοδομίας δεν έχουν καν συσταθεί για τον ίδιο λόγο παρά το γεγονός ότι η σύσταση και λειτουργίας τους προβλεπόταν από τις διατάξεις του ν. 3852/2010.
Το κατ΄ ελάχιστο απαιτούμενο εξειδικευμένο προσωπικό για την στοιχειώδη λειτουργία των ανωτέρω υπηρεσιών είναι το κάτωθι:
Α) ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ
1. Ένας (1) Αρχιτέκτονας
2. Ένας (1) Πολιτικός Μηχανικός
3. Ένας (1) Τοπογράφος Μηχανικός
4. Ένας (1) Τεχνολόγος Μηχανολόγος
ΣΥΝΟΛΟ ΘΕΣΕΩΝ τέσσερις (4)
Β) ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
1. Ένας (1) Νηπιαγωγός
2. Ένας (1) Βρεφονηπιοκόμος
3. Ένας (1) Κοινωνικός Λειτουργός.
ΣΥΝΟΛΟ ΘΕΣΕΩΝ τρεις (3)
Γ) ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ, ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ & ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
1. Ένας (1) Οικονομολόγος (Λογιστής Α΄ Τάξης)
ΣΥΝΟΛΟ ΘΕΣΕΩΝ μία (1)
Συνολικά οι κατ΄ ελάχιστο ανάγκες σε τακτικό προσωπικό κατηγοριών ΠΕ αι ΤΕ για τη στελέχωση των υπηρεσιών που υπολειτουργούν αλλά και για τη σύσταση νέων υπηρεσιών είναι ΟΚΤΩ (8) άτομα, το ετήσιο κόστος της μισθοδοσίας ανέρχεται σε 140.000,00 € περίπου για την κάλυψη του οποίου δεν έχει σήμερα την οικονομική δυνατότητα ο Δήμος μας.
Στην ανωτέρω εγκύκλιο επισημαίνεται ότι για τα αιτήματα θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας σε σύνολο το πολύ μέχρι δέκα (10) θέσεων ανά φορέα και, ως εκ τούτου, οι θέσεις θα πρέπει να υποβληθούν ιεραρχημένες ως προς την αναγκαιότητά τους (δηλαδή η θέση που χρήζει άμεσης κάλυψης θα τεθεί πρώτη στον πίνακα, λαμβάνοντας τον αριθμό «1» κ.ο.κ.) σε κλάδους και
ειδικότητες τομέων και υπηρεσιών που χρήζουν άμεσης ενίσχυσης σε προσωπικό.
Τέλος, διευκρινίζεται ότι αιτήματα που έχουν ήδη αποσταλεί από τους ενδιαφερομένους φορείς, είτε μεμονωμένα είτε μέσω των οικείων Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και εκκρεμούν στο Υπουργείο δεν λαμβάνονται, πλέον, υπόψη και, ως εκ τούτου, θα πρέπει να αποσταλούν εκ νέου, με την
διαδικασία που περιγράφεται στην εγκ.4/οικ.2395/26.01.2016 ΥΠ.ΕΣ.Δ.Α.
Κατόπιν των ανωτέρω, οι αρμόδιες υπηρεσίες μας συνέταξαν τους σχετικούς πίνακες και δικαιολογητικά, λαμβάνοντας υπόψη τις άκρως απαραίτητεςανάγκες σε προσωπικό, προκειμένου να υποβληθούν τα αιτήματα για τον προγραμματισμό του έτους 2016, στην οικεία Αποκεντρωμένη Διοίκηση, για την πρόσληψη τακτικού προσωπικού κατηγορίας ΠΕ Το Δημοτικό Συμβούλιο αφού έλαβε υπόψη του:
1. Tις διατάξεις της παρ.20 α του Ένατου άρθρου του ν. 4057 /2012, όπω αντικαταστάθηκε με το άρθρο 41 παρ. 1α του Ν. 4325/2015
2. Tις διατάξεις της παρ.3 της υποπαρ.ΣΤ1 του άρθρου πρώτου του ν.4093/2012 (Α'222)
3. Την υπ’ αριθ. 33/06 Π.Υ.Σ. όπως ισχύει
4. Tις διατάξεις του Π.Δ. 50/2001, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει
5.Tον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου (ΦΕΚ
2092/B/21.09.2011)
6. Την εγκ.4/οικ.2395/26.01.2016 ΥΠ.ΕΣ.Δ.Α.
7. Τις πιστώσεις που έχουν προβλεφθεί στον προϋπολογισμό του Δήμου Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας έτους 2016 και την εγγραφή ανάλογων πιστώσεων στους προϋπολογισμούς των επόμενων ετών Βεβαίωση υπ’ αριθ. 1131/16.02.2016 της οικονομικής υπηρεσίας)
7. Τη βεβαίωση αρ. πρωτ. 1129/16.02.2016 της Δ/νσης Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών ότι οι προκηρυσσόμενες θέσεις είναι κενές .
ΟΜΟΦΩΝΑ Α π ο φ α σ ί ζ ε ι
Α. Εγκρίνει τον προγραμματισμό των προσλήψεων του έτους 2016, καθώς και τον σχετικό πίνακα προγραμματισμού, που αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της παρούσας, για την πρόσληψη τακτικού προσωπικού για τις εξής, κατά ιεραρχία, αριθμό ατόμων, κατηγορία και κλάδο ως εξής:
1. Έναν (1) Νηπιαγωγό ΠΕ για τη στελέχωση των Παιδικών Σταθμών του Δήμου.
Τα απαιτούμενα προσόντα καθορίζονται ως εξής, σύμφωνα με το ΠΔ 50/2001:
α. Πτυχίο ή δίπλωμα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών ή Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία ή Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης ή Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία ή Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης ή Παιδαγωγικού Νηπιαγωγών ή Επιστημών Προσχολικής Εκπαίδευσης και Σχεδιασμού η
Παιδαγωγικού Προσχολικής Εκπαίδευσης ΑΕΙ ή το ομώνυμο πτυχίο ή δίπλωμα Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) ΑΕΙ ή Προγραμμάτων Σπουδών Επιλογής (Π.Σ.Ε.) ΑΕΙ ή πτυχίο Σχολών Νηπιαγωγών ή πτυχίο των Τμημάτων Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών, που λειτούργησαν στις Παιδαγωγικές Ακαδημίες, της ημεδαπής ή ισότιμος τίτλος σχολών της ημεδαπής ή
αλλοδαπής αντίστοιχης ειδικότητας
β. Γνώση Χειρισμού Η/Υ στα αντικείμενα : α) επεξεργασίας κειμένων, β) υπολογιστικών φύλλων, γ) υπηρεσιών διαδικτύου.
Ο λόγος για τον οποίο απαιτείται η πρόσληψη του προσωπικού αυτού είναι η άμεση ανάγκη στελέχωσης του Παιδικού Σταθμού Λίμνης η αναστολή της λειτουργίας του οποίου λόγω έλλειψης προσωπικού έχει προκαλέσει τεράστια κοινωνική αναστάτωση στους γονείς και τα φιλοξενούμενα παιδιά και δημιούργησε δυσεπίλυτα προβλήματα τα οποία επηρεάζουν άμεσα και στο μέγιστο βαθμό τον οικογενειακό προγραμματισμό και πέραν των επιβαρύνσεων και αναστατώσεων που δέχονται τα παιδιά δημιουργείται και γενικότερο οικονομικό και κοινωνικό κόστος στους εργαζόμενους γονείς.
2. Έναν (1) Οικονομολόγο (Λογιστή) για τη στελέχωση της Οικονομικής υπηρεσίας του Δήμου.
Τα απαιτούμενα προσόντα καθορίζονται ως εξής, σύμφωνα με το ΠΔ 50/2001:
α. Άδεια ασκήσεως επαγγέλματος Λογιστή – Φοροτεχνικού Α΄ τάξης και ΔΕΛΤΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΤΗ – ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΥ που να είναι σε ισχύ.
β. Οποιοδήποτε πτυχίο ή δίπλωμα ΑΕΙ ή Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.) ΑΕΙ ή Προγραμμάτων Σπουδών Επιλογής (Π.Σ.Ε.) ΑΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμος τίτλος σπουδών της αλλοδαπής, το οποίο οδηγεί στηναπόκτηση οποιασδήποτε από τις ανωτέρω άδειες ασκήσεως επαγγέλματος .
γ. Γνώση Χειρισμού Η/Υ στα αντικείμενα : α) επεξεργασίας κειμένων, β) υπολογιστικών φύλλων, γ) υπηρεσιών διαδικτύου.
Ο λόγος για τον οποίο απαιτείται η πρόσληψη του προσωπικού αυτού είναι οι ανάγκες της οικονομικής διαχείρισης των δήμων όπως έχουν διαμορφωθεί μετά και την εφαρμογή του διπλογραφικού συστήματος, την υποβολή στοιχείων στον Κόμβο Διαλειτουργικότητας των οικονομικών των Ο.Τ.Α., την υποχρέωση των Δήμων για υποβολή φορολογικών στοιχείων στο Υπουργείο Οικονομικών καθώς επίσης και την σύνταξη ισολογισμών απαιτεί πλέον τη
στελέχωση των οικονομικών υπηρεσιών με εξειδικευμένο προσωπικό αντίστοιχης ειδικότητας.
Οι προσλήψεις θα βαρύνουν αντίστοιχα τους κάτωθι Κ.Α. του προϋπολογισμού έτους 2016 του σκέλους των εξόδων του Δήμου.
1. Κ.Α. 10.6011.0001 «Αποδοχές τακτικού προσωπικού» πίστωση 545.000,00 €
2. Κ.Α. 10.6051 «Εργοδοτικές εισφορές προσωπικού δημοσίου δικαίου» πίστωση 97.800,00 €.
Β. Η παρούσα να κοινοποιηθεί στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση προκειμένου να δρομολογηθούν οι
Νέα παιδική χαρά απέκτησε το Αυλωνάρι
-
Μια ολοκαίνουργια και σύγχρονη παιδική χαρά έφτιαξε ο δήμος Κύμης Αλιβερίου
στα Χάνια Αυλωναρίου μέσω του Πράσινου Ταμείου. Η επιφάνεια της παιδικής
χαρά...
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.