Ο Καλυβιώτης Χρήστος, Δήμαρχος Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας,θα έπρεπε να αξιοποιεί την ιστοσελίδα του Δήμου Μαντουδίου - Λίμνης –Αγίας Άννας με απώτερο σκοπό την
διάδοση ασφαλών πληροφοριών,ώστε να διαχέονται στους πολίτες κατά τρόπο ορθολογικό κατανοητό και αποτελεσματικό.
Όμως, κατά την συνήθη και προσφιλή του μέθοδο, χρησιμοποιεί την ιστοσελίδα του Δήμου για προεκλογικά τερτίπια, για να εφαρμόσει την μικροπολιτική του τακτική νομίζοντας ότι με την προβολή του μέσω της ιστοσελίδας την οποία πληρώνουν οι Δημότες θα αντικαταστήσει τόσο την φυσική του απουσία από τα Δημοτικά Συμβούλια όσο και από τα καθημερινά προβλήματα του Δήμου .
Στα πλαίσια της παραπληροφόρησης και της προπαγανδιστικής του τακτικής, ανάρτησε ανακοίνωση, σχετικά με την κατάρτιση του προϋπολογισμού του Δήμου .
Οφείλουμε να δώσουμε απαντήσεις, στην απαράδεκτη και αναξιόπιστη ανακοίνωσή του.
Συγκεκριμένα ισχυρίζεται ότι:
1. Στις 25 Αυγούστου 2018, η Εκτελεστική Επιτροπή με την αριθμ. 2/2018 (ΑΔΑ:6ΖΙΚΩΛ5-ΤΗΨ) ομόφωνη απόφασή της, εισηγήθηκε στην Οικονομική Επιτροπή το σχέδιο του προϋπολογισμού έτους 2019 και στις 04 Σεπτεμβρίου 2018, με την αριθμ. 115/2018 (ΑΔΑ: 7ΔΝ4ΩΛ5-ΝΨ1) ομόφωνη απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής, εγκρίθηκε το σχέδιο του προϋπολογισμού έτους 2019. Πράγματι ο Δήμαρχος μαζί με τους τρείς αντιδημάρχους του αποτελούν την εκτελεστική επιτροπή εισηγήθηκαν το σχέδιο για τον προϋπολογισμό του έτους 2019 το οποίο εν συνεχεία διαβίβασαν στην οικονομική επιτροπή του Δήμου και εκεί εγκρίθηκε ομόφωνα θεωρώντας ότι ο Δήμαρχος και οι τρεις αντιδήμαρχοι Ελυμνίων –Κηρέως –Νηλέως έχουν φτιάξει το σχέδιο σωστά . Στην πορεία φάνηκαν τα τεράστια προβλήματα που είχε το σχέδιο.
Να θυμίσουμε όμως στον Δήμαρχο και να ενημερώσουμε τους πολίτες ότι:
α) στο σχέδιο του προϋπολογισμού δεν είχε συμπεριλάβει το υπέρογκο χρέος ύψους 452.931,88€ προς την Ανώνυμη Εταιρεία ΦοΔΣΑ Α.Ε που ξαφνικά απόκτησε ο Δήμος μας κατά τα έτη 2016-2018. (Αλήθεια την οποία ήθελε αποκρύψει ).
β) στο σχέδιο του προϋπολογισμού 2019 ο Δήμαρχος ως πρόεδρος της εκτελεστικής επιτροπής δεν είχε λάβει υπόψη έγγραφο της οικονομικής υπηρεσίας σύμφωνα με το οποίο έπρεπε να προβλεφθεί αποδέσμευση ποσού ΣΑΤΑ σε ποσοστό 12% και την κατανομή του σε νέους Κ.Α.Ε
γ) στο σχέδιο του προϋπολογισμού 2019 δεν ήταν δυνατόν να έχει προβλεφθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 650.000,00 € που δόθηκε στο Δήμο μας μετά τις καταστροφικές πλημμύρες στις 29 και 30 Σεπτεμβρίου και έπρεπε υποχρεωτικά αυτό το ποσό να αποτυπωθεί συμπληρωματικά στο σχέδιο του προϋπολογισμό 2019.
Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν το σχέδιο του προϋπολογισμού 2019 το οποίο εισηγήθηκε ο Δήμαρχος με τους αντιδημάρχους του, δεν αποτυπώνει τις πραγματικές ανάγκες και την πραγματική οικονομική κατάσταση του Δήμου.
2. Στις 27 Νοεμβρίου 2018, ο Δήμαρχος με το αρ.πρωτ.: οικ.11212/27-11-2018 έγγραφό Ζητά από τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και τον Υπουργό Εσωτερικών την κατάρτιση και ψήφιση του προϋπολογισμού έτους 2019 επικαλούμενος το άρθρο 77, του ν.4172/2013.
Να θυμίσουμε όμως στον Δήμαρχο και να ενημερώσουμε τους πολίτες ότι:
α) Στις 28-11-2018 Ο προϊστάμενος Της αρμόδιας τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου με το υπ΄ αρθμ. 11231 έγγραφό του, ενημερώνει ότι δεν είναι δυνατό να μπει θέμα Δημοτικού Συμβουλίου το τεχνικό πρόγραμμα και πως θα πρέπει να περιμένει ο πρόεδρος, ώστε πρώτα οι υπηρεσίες (οι οποίες εννοείται ότι καθοδηγούνται από τον Δήμαρχο ) να ετοιμάσουν νέο τεχνικό πρόγραμμα
Άρα μέχρι στις 28-11-2018 ο πρόεδρος δεν είχε στα χέρια του το τεχνικό πρόγραμμα με τα έργα για τις πλημμύρες και άλλες σοβαρές διορθώσεις .
β) Μετά από συνεχόμενες απουσίες του Δημάρχου από τις κορυφαίες διαδικασίες ενσωμάτωσης των έργων για την αποκατάσταση των καταστροφών που προκάλεσαν οι φονικές πλημμύρες του Σεπτέμβρη, εγκρίθηκε το τεχνικό πρόγραμμα με την 107 απόφαση στις 10-12-2018 .
γ) Όλοι γνωρίζουμε και το έχει επισημάνει και η Αποκεντρωμένη Διοίκηση προς το Δήμο με έγγραφο, το οποίο ο Δήμαρχος επιμελώς δεν εμφανίζει και το οποίο έγγραφο λέει, ότι δεν είναι δυνατή η ψήφιση του προϋπολογισμού εάν πρωτίστως δεν έχει εγκριθεί οριστικό τεχνικό πρόγραμμα
‘Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν αφού το τεχνικό πρόγραμμα από υπαιτιότητά του Δημάρχου κατέληξε νε εγκριθεί στις 10-12-2018 πως είναι δυνατόν να ζητάει να έχει προηγηθεί η έγκριση του προϋπολογισμού από τον Νοέμβριο, αφού ο νόμος προϋποθέτει πρώτα την έγκριση του τεχνικού προγράμματος από το Δ.Σ
δ) Οι νόμοι 3852/2010 και 4555/2018 δεν υποδεικνύουν στον ΔΗΜΑΡΧΟ να είναι απλός θεατής στην κατάρτιση του Προϋπολογισμού, ούτε ο νομοθέτης σε κάθε άρθρο είναι δυνατόν να επαναλαμβάνει το πλέον αυτονόητο, ότι ο Δήμαρχος είναι ο προϊστάμενος όλων των υπηρεσιών και έχει την κύρια ευθύνη για την Διοίκηση και την σωστή πορεία του Δήμου .
Τέλος τον καλούμε να σταματήσει την αρθρολαγνεία και να ασχοληθεί έστω και τώρα στον πέμπτο (5ο ) και τελευταίο πολιτικό του χρόνο, με τα πραγματικά προβλήματα του Δήμου .
Οι Δημοτικοί Σύμβουλοι
Δήμου Μαντουδίου - Λίμνης – Αγίας Άννας
Παναγιώτης Αρβανίτης
Κων/νος Γιαννιός
Κυριάκος Τάρλας
Εκδήλωση για την ενδοοικογενειακή βία στην Χαλκίδα
-
Το Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2024 και ώρα 18:00 στο Αμφιθέατρο Περιφερειακή
Ενότητας Εύβοιας, η Κωνσταντίνα Καραμπατσώλη, βουλευτής Νέας Δημοκρατίας
στην Εύβο...
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο youtube ή μια εικόνα στο σχόλιό σας, χρησιμοποιήστε (με αντιγραφή/επικόληση, copy/paste) το κωδικό: [img] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΔΩ [/img] για την ανάρτηση εικόνων και [youtube] ΒΑΛΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟ YouTube-VIDEO ΕΔΩ [/youtube] για τα βίντεο YouTube
ΣΗΜ. Οι διαχειριστές του ΕΒ δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια τρίτων σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του ΠΔ 131/2003.